24/7 netissä ja kaapelissa

Keskustelua liittyen Suomen kymmenenteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin

Ostatko 24/7:n?

Äänestys päättyi 14 Marras 2014 20:29

Nettiin
130
56%
Kaapeliin
27
12%
Molempiin
29
13%
En tiiä vielä
15
6%
Pitäkää tunkkinne
31
13%
 
Ääniä yhteensä: 232

JartsaJ
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 30 Elo 2011 12:15

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja JartsaJ » 30 Loka 2014 18:20

Jonni kirjoitti:Täällä Riksun Soneran ja Elisan alueella kaikki pelaa hyvin ! :tu
Joo, niinhän täälläkin olisi pelannut, jos olisin tajunnut vain katsoa onko palvelin kumossa aamulla,vai ei... Mutta muutaman tunnin menetys ei paljoa tällä kaudella paina...

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja Zeus » 08 Marras 2014 09:33

Olen seurannut BB:tä myös kännykälläni. Aluksi kaikki toimi ihan ok, kun UC Browser avasi laitteen oman videosovelluksen, jossa oli ominaisuutena kosketusnäytön lukitus. Tällöin ei hipaisut sammuttanut videota. Sitten mtv muutti jotain, ei ilmoittanut mitään muutoksesta, UC browserilla ei voinut enää [smilie=a_cool.gif] katsella lähetystä. Asiakaspalvelu kehoitti käyttämään natiiviselainta, mutta minun koneessani ei ole sen nimistä selainta. :shock:

Poistin katsomosovelluksen, käynnistin uudelleen ja asensin katsomon uudelleen. Sovellus toimi silloin, kun talossa ei tapahtunut mitään merkittävää. Kun jotain merkittävää tapahtui, ohjelma käynnistyi kymmeneksi sekunniksi, jonka jälkeen pallo jäi pyörimään kuvaruutuun tai kuva pikselöityi. Tietokoneella homma on toiminut moitteetta.

Olen päätellyt, että ruuhkatilanteessa katselu käy mahdottomaksi ensin kännykällä. Minulla on asiakkaana oikeus olla sitä mieltä, että kännykät pudotetaan ensin pois, koska niihin liittyen mtv voi keksiä plaa plaa selityksiä. Uskon että kapasiteetti ei vain riitä ja sitä ei voi tunnustaa, koska se olisi peruste kuluttajalle oikeus vaatia hyvitystä.

Koska Dna matkateevee toimii moitteettomasti, niin kelvollistakin tekniikkaa on tarjolla.

Tästä syystä mtv katsomo menetti asiakkaan, joka äänestää nyt jaloillaan vuosiksi.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Marras 2014 10:36

Zeus kirjoitti:Asiakaspalvelu kehoitti käyttämään natiiviselainta, mutta minun koneessani ei ole sen nimistä selainta. :shock:
Se natiiviselain tarkoittaa sitä puhelimen omaa selainta. Ei se natiivi ole mikään nimi.

JartsaJ
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 30 Elo 2011 12:15

Re: 24/7 netissä ja kaapelissa

Viesti Kirjoittaja JartsaJ » 14 Marras 2014 22:12

Alkaa olemaan tallennusserverin valojen poislaitto edessä. Omaa mokaa, tuotannon bluescreeniä, ja yhtä ihme serverivirhettä lukuunottamatta tallennus onnistui paremmi kuin olin odottanut.

Yllätyksellisintä oli huomata kironkivikko, kun itse olin Mallan luonnonsuojelualueella Kilpisjärvellä. No mökkiin tuli kuitu, ja vauhdilla bitti siirtyi.

Tilaa kului netto alle seitsemän teraa. Brutto on enemmän, kun tiedostoja on eri muodoissa vähän backuppina. Täytyy konvertoida nämä mpg2-tiedostot mp4-muotoon, kunhan tuo tallennin vapautuu.

Vielä on haussa joku hyvä arkistoselain, jossa voisi sulavasti koko kautta katsoa eri tavoin.

Projektin tarkoitus on testata ison videomateriaalin käytettävyyttä. Ja BB oli sellainen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2014”