Big Brother Australia 2014 - Launch

Vastaa Viestiin
Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Big Brother Australia 2014 - Launch

Viesti Kirjoittaja calderyon » 06 Syys 2014 14:51

Keskustelua Big Brother Australian kauden 2014 launch lähetyksestä.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

JartsaJ
Läyhääjä
Viestit: 132
Liittynyt: 30 Elo 2011 12:15

Re: Big Brother Australia 2014 - Launch

Viesti Kirjoittaja JartsaJ » 08 Syys 2014 13:53

Talosta löytyy sauna! Ja joo, ihan on kivannäköinen verrattuna..Mihin tahansa BB-taloon. Mutta sauna!

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Re: Big Brother Australia 2014 - Launch

Viesti Kirjoittaja shirenu » 08 Syys 2014 16:44

Ei voi muuta sanoa kuin että miten ihanaa onkaan, että launch alkaa ja lähes heti juontaja sanoo että tavataanko ensimmäinen asukas. Ei turhia jossitteluita vaan suoraan asiaan.

En nyt osaa sanoa, mitä mieltä olen twisteistä. Olen vaan iloinen, että BBAU on tullut takaisin. :Love:

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Big Brother Australia 2014 - Launch

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 08 Syys 2014 17:59

Vihdoinkin se jatkuu! Kyllä sitä on o-d-o-t-e-t-t-u-k-k-i-n. Pitkään se kesti mutta vihdoin palasi. Nyt oon häpi.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Big Brother Australia 2014 - Launch

Viesti Kirjoittaja chamomile » 08 Syys 2014 20:02

Ihanaa, että alkoi! Asukaskattaus näkemättä vielä. Sonja Kruger näköjään odottaa vauvaa. :tu

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Big Brother Australia 2014 - Launch

Viesti Kirjoittaja mirian » 08 Syys 2014 20:58

Jaa, enpä ole ennen Aussin BB:tä katsellut. Mutta tuo Launchin eka osa kieltämättä vaikutti todella hyvältä ja mielenkiintoiselta. Ehkä pitää tsekkailla jatkossakin. Upea talo ja hauskan tuntuisia persoonia.

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Big Brother Australia 2014 - Launch

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 09 Syys 2014 00:49

Nyt on Aussi BB 2014 Launch tullut katsottua. Aussi yleisön hyvä asenne jatkuu eli Brittimäistä buuaamista ei ollut. Vähän olen kylläkin pettynyt tähän tiimi / paripeli konseptiin ja siihen että nimeävät yhdessä. Nimeämiset on monesti ollut hyvää viihdettä ja muutenkin mielenkiintoista katsottavaa yhdistettynä BB.n hyvillä letkautuksilla ja kommenteilla. Nyt siis tulee vähemmemmän nimeämisiä, mikä ehkä vähän sääli. No huomenna tulee 4 asukasta lisää ja muistaakseni joku asukkaista mainitsi että kausi kestää 12 viikkoa.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Big Brother Australia 2014 - Launch

Viesti Kirjoittaja mirian » 09 Syys 2014 11:05

Reilulaksatiivi kirjoitti:Nyt on Aussi BB 2014 Launch tullut katsottua. Aussi yleisön hyvä asenne jatkuu eli Brittimäistä buuaamista ei ollut. Vähän olen kylläkin pettynyt tähän tiimi / paripeli konseptiin ja siihen että nimeävät yhdessä. Nimeämiset on monesti ollut hyvää viihdettä ja muutenkin mielenkiintoista katsottavaa yhdistettynä BB.n hyvillä letkautuksilla ja kommenteilla. Nyt siis tulee vähemmemmän nimeämisiä, mikä ehkä vähän sääli. No huomenna tulee 4 asukasta lisää ja muistaakseni joku asukkaista mainitsi että kausi kestää 12 viikkoa.
Mä taas kiinnostuin juuri tästä aspektista. Siellä syntyi aika monta ei-hyvää-paria, ja jo nyt huomasi, että päätöksenteko esimerkiksi johtajaparilla lähti käyntiin aivan eri pohjalta. Olin myös näkevinäni, että Gemma vaikutti hieman vaivaantuneelta Jaken yli-innokkuudesta, eli saa nähdä miten sopeutuvat toisiinsa. Davidkin alkoi rapsuttaan parinsa Sandran päätä ihan kuin tämä olisi pikkulapsi tai lemmikki. Vähän outoa juuri tavanneilta ihmisiltä...

Tässä on niin, että asukkaat joutuvat paremmin perustelemaan antamaansa nimeämispistettä jos haluavat saada sen läpi, koska pitää puolustella sitä saman tien oman parin näkemystä vastaan. Eli ei voi vaan tuudittautua siihen, että "olen ollut hänen kanssaan vähiten tekemisissä". Tässä voi saada siis paremmin irti ne syyt, miksi joku oikeasti haluaa tietyn henkilön talosta ulos. Pareilla kun saattaa olla omat arvionsa, miksi toinen asettaa ehdolle jonkun asukkaan.

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Big Brother Australia 2014 - Launch

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 09 Syys 2014 17:44

Mäkin tykkäsit tästä tvististä, jotain uutta ja fressiä mitä ei oo ennen ollut. Viime kaudella oli ne kaksoset, siitä tää tvisti on keksitty. Erittäin monta paria joilla oli huono mätsi. Tästä tulee todellakin draamaa. Launch on paljon kiinnostavampi kuin Suomessa, ei tule tylsiä hetkiä jne. Tämä on laatu-ohjelma. Ja btw. Voi härreguud mikä talo. Kuin luksuslukaali!
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “BB11”