Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Tammi 2014 02:26

Tirkka kirjoitti:Jos onnistuu niin voisin kyllä itse ainakin kannattaa tätä. Voisi sitten kaikki käyttäjät laittaa mun nimen kohdalle muistilappuun "natsi", "mulkero" tai "sekopää" tai jotain muuta yhtä nasevaa. :icool:
En laittais mitään noista, mutta laittaisin jotain, mistä Jonksun vielä tunnistais. :'(
Mikään ei ole enää ennallaan, meen puis.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Tammi 2014 10:33

Punde kirjoitti:Näinköhän phpbb edes venyis tämmöiseen, en tiedä. Kunhan heittelen ideoita ilmaan.
Millään foorumilla en kyllä ole koskaan sellaseen törmännyt, mutta en kyllä ole niillä kaikilla edes käynyt.

Siihen asti täytyy varmaan pärjätä ihan vanhalla kunnon post-it-lapulla, eli kotimaisittain muistilapulla, jossa on näppärä liima yhdellä reunalla ja kirjoitustilaa parillekin virkkeelle. Niitä saa nykyään iloisen väristen lisäksi myös hauskan muotoisina.
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Tammi 2014 11:19

tuusannuuska kirjoitti:Siihen asti täytyy varmaan pärjätä ihan vanhalla kunnon post-it-lapulla, eli kotimaisittain muistilapulla, jossa on näppärä liima yhdellä reunalla ja kirjoitustilaa parillekin virkkeelle. Niitä saa nykyään iloisen väristen lisäksi myös hauskan muotoisina.
Niitä saa nykyään myös digitaalisena, joka ei tuhoa luontoa läheskään yhtä paljon kuin mainitsemasi lappuset. Kovasti rakastamasi hevosetkin välttyy liimatehtaalta jos väkeä ohjaa digitaalisiin muistilappuihin.

Eiku oikeastaan, ostakaa vaan kaupasta niitä keltasia liimalappuja, jos täällä ehdotuksiin suhtaudutaan niin että ensin ne ex-moden vallalla komennetaan jonnekin pimentoon, ja sitten kun uudestaan kirjoittaa niin tulee tämmöstä paskanjauhantaa post-it-lapuista.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Tammi 2014 11:28

Punde kirjoitti:Eiku oikeastaan, ostakaa vaan kaupasta niitä keltasia liimalappuja, jos täällä ehdotuksiin suhtaudutaan niin että ensin ne ex-moden vallalla komennetaan jonnekin pimentoon, ja sitten kun uudestaan kirjoittaa niin tulee tämmöstä paskanjauhantaa post-it-lapuista.
En komentanut mitään, ehdotin. Ja vaan sen miks-sun-nikki-onnyterikuennen-väninän, joka ei ole yleisesti foorumia koskeva huomautus tai kysymys.

Toki saa haluta sellasia tagejakin, mutta jos ei ole koskaan niitä missään muualla nähnyt, ei toteutus ole kovin todennäköistä. Vaikka rink aika velho onkin ja Spencer uhraisi oman mummonsakin parantaakseen foorumia, ei nekään jätkät ihmeisiin aina pysty. Siksi annoin jo tässä vaiheessa teikäläiselle takataskuun pahan päivän varalle suunnitelman P niinku post-it.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Karhu » 04 Tammi 2014 11:46

Punde kirjoitti:No kai se pitää sit uudestaan tänne laittaa että ylläpitoki ehkä huomaa.
Kyllähän näin uuden aamun silmillä katsottuna olisi ollut parempi ratkaisu jättää se sun alkuperäinen viesti tähän ketjuun, ja siirtää vain sitä seurannut nickikeskustelu omaan paikkaansa.

Mutta näin aivan yleisesti ottaen: jos ja kun viestien siirroissa tapahtuu tulkinnanvaraisia tapauksia, tai tulee suoranaisia virheitä kuten että muiden joukossa menee vahingossa joku aivan sivullinen viesti, niin sellaisesta voi totta kai myös ilmoittaa. Tuo viestin alanurkassa oleva huutomerkkinamiska on oikein hyvä myös siihen tarkoitukseen. Sitä kautta voi kertoa, että nyt on käynyt näin ja näin, ja siitä ja siitä syystä tämän viestin parempi paikka olisi siellä ja siellä. Asia ilman muuta korjataan heti jos se vain tiedoksi saatetaan ja aihetta on.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Tammi 2014 12:01

tuusannuuska kirjoitti:Toki saa haluta sellasia tagejakin, mutta jos ei ole koskaan niitä missään muualla nähnyt, ei toteutus ole kovin todennäköistä.
Kyllä niitä muualla näkyy paljonkin, mm. jo mainitsemani reddit jossa jo vuosia olen käyttänyt ominaisuutta. Kenties phpbb-alustoilla, jolla tämä foorumi myös pyörii, sitä ei löydy (vielä?). En itekään ole nähnyt. Se ei silti tee ominaisuuden ehdottamisesta, etenkään toteuttamisen mahdollisuutta epäillen kuten tein, mitenkään vitsiä, kuten nyt siitä väännät.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 12 Touko 2014 22:17

Milloin tuusannuuskasta on tullut tavallinen käyttäjä? Tänään huomasin ettei tuusan nimi ole enää vihreä. Ei sillä että se mun elämää täällä Plazalla hetkauttaisi mihinkään suuntaan, mutta tämmöisen huomion tein.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Karhu » 12 Touko 2014 22:46


Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 12 Touko 2014 23:00

Mikähän blackout mullakin oli, kyllähän mä muistan lukeneeni tuon viestin aikoja sitten.


Anteeksi :oops:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 15 Touko 2014 12:34

Ai oliks mun viesti (missä huomautin päivämääristä) tuol Keskustelua Biisiraadista -ketjussa nyt niin helvetin väärä ja paska, että ihan roskikseen asti piti laittaa? :D (Ainakaan ite en nähny sitä siellä enkä muissakaan ketjuissa) Aiemminkin on samankaltaisista asioista huomauteltu ja ne viestit ei ole menny roskiin. Miksi sitten nyt? Aivan järkyttävää toimintaa sanon minä. Enkä nyt mitenkään kaipaa sitä viestiä näkyville, mutta siltikin järkyttävää, että tosta noin vaan heitetään käyttäjien viestejä roskiin, vaikka tarkoitus oli vain tehdä hyvää.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Mour » 15 Touko 2014 17:24

^ Nyt pyydän kyllä vilpittömästi anteeksi, ajatushärö käynyt täällä päässä. Kuvittelin olevani itse biisiraati-ketjussa, josta sitten korjauksen jälkeen "siistin" ylimääräiset viestit. Pyrittäköön huolellisuuteen jatkossa.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 15 Touko 2014 18:19

Mour kirjoitti:Pyrittäköön huolellisuuteen jatkossa.
Turha liikaa tsempata ja stressata, eiks tää foorumi kuopata parissa kuukaudessa. #YOLO

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Risto » 15 Touko 2014 19:05

Punde kirjoitti:
Mour kirjoitti:Pyrittäköön huolellisuuteen jatkossa.
Turha liikaa tsempata ja stressata, eiks tää foorumi kuopata parissa kuukaudessa. #YOLO
Näin on marjat. Nyt pistetään kunnolla hulinaks.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Spencer » 27 Heinä 2014 16:20

Ilmoittelen vaan, että oon aloittanut partnerin metsästyksen! [smilie=a_cool.gif] Syystä, että minulla ei oo entiseen malliin aikaa hoitaa foorumin ylläpitäjän hommia, sen enempää menemättä yksityiskohtiin. Olisi täten parempi ainakin jakaa vastuu foorumin ylläpidosta jonkun toisen kanssa. Mieluummin sellaisen, joka tulee seuraamaan tulevaa SBB-kautta tiiviisti, sillä itellä seuraaminen jäänee valitettavan vähäiseksi. Älkäähän siis ihmetelkö, jos ylläpitäjiä onkin piakkoin yks enemmän.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 29 Heinä 2014 12:40

Miksihän en pääse kotikoneeltani tänne Plazalle? Herjaa vaan "domain has expired" ja aukeaa joku englanninkielinen matkasivusto. Onko koneessani jotain vikaa/asetus päin peetä?

Tätä kirjoitan työpaikan koneelta.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja rink » 30 Heinä 2014 15:30

Jason S. kirjoitti:Miksihän en pääse kotikoneeltani tänne Plazalle? Herjaa vaan "domain has expired" ja aukeaa joku englanninkielinen matkasivusto. Onko koneessani jotain vikaa/asetus päin peetä?

Tätä kirjoitan työpaikan koneelta.
Kävi todellakin niin (liittyen saitin irtisanomisiin jne.), että domain nimi pääsi eilen ( :thumbsdown ) vanhenemaan. Mikään muu ei auttanut, kuin ottaa käyttöön .org pääte.

Siirrymme samalla uudelle serverille. Ei kovin suunnitellusti, mutta kuitenkin. :scratch

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 31 Heinä 2014 05:09

Itse en ollut vielä huolissani, ajattelin tämän liittyvän foorumin siirtoon. Hyvä, että asia järjestyi.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 31 Heinä 2014 05:52

Spencer kirjoitti:Ilmoittelen vaan, että oon aloittanut partnerin metsästyksen! [smilie=a_cool.gif] Syystä, että minulla ei oo entiseen malliin aikaa hoitaa foorumin ylläpitäjän hommia, sen enempää menemättä yksityiskohtiin.
Kotipuolessa kertovat, että yhdeltä nuorelta isännältä jäi 1930-luvulla osa heinistä tekemättä, kun emännän etsiminen vei niin paljon aikaa. No, seuraavana kesänä niitä olikin sitten toinen tekemässä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Marianne » 31 Heinä 2014 16:50

Kokeillaan toimiiko.
Ihmettelin minne foorum katosi mutta uuden löysin helposti kun Google tarjosi vanhojen juttujen otsikkoja.
Mielenkiintoista, kuala lumpurissa Malesiassa on bbplaza niminen ostoskeskus, ne taisivat pölliä edellisen osoitteen.

tonig
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Elo 2008 11:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja tonig » 31 Heinä 2014 18:56

Toimii !

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 01 Elo 2014 00:13

No nyt löytyi " uusi" bbplaza , mutta jostain syystä Avast (turvaohjelmisto) ei oikein tykkää bbplaza.orgista.. varoittelee tietoturvariskistä sekä morzilla selain ei myöskään päästä mua bbplaza .org foorumilla ilman varoituksia jostain varmenteiden puuteista koskien sivuja. ? No täällä kuitenkin ollaan nyt.
Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia ?

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja mrj » 01 Elo 2014 01:27

Reilulaksatiivi kirjoitti:No nyt löytyi " uusi" bbplaza , mutta jostain syystä Avast (turvaohjelmisto) ei oikein tykkää bbplaza.orgista.. varoittelee tietoturvariskistä sekä morzilla selain ei myöskään päästä mua bbplaza .org foorumilla ilman varoituksia jostain varmenteiden puuteista koskien sivuja. ? No täällä kuitenkin ollaan nyt.
Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia ?
eipä tullut vastaan, mulla on Avira/Comodo kompo tietoturvan suhteen, ei valitellu mitään.
JuHu - :drink55:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”