BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin

BBPlazan parhaat moderaattorit?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2013 13:16

jaiba
6
5%
Karhu
19
15%
Maligne
6
5%
Sihi
23
18%
Tirkka
10
8%
tuusannuuska
9
7%
wäinämöinen
2
2%
Zygerö
25
20%
Ancalagon
5
4%
Mour
6
5%
rubyblue
15
12%
 
Ääniä yhteensä: 126

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja mävaan » 02 Joulu 2012 14:50

Mielestäni Tuusis kaitsi hyvin lampaita yökyöpeliketjussa (silloin kun olen sitä lukenut). :bidmouth:

Harmittaa, etten häntä viime vuonna tulokkaana tajunut laittaa ykköseksi plazalaisäänestyksessä.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja calderyon » 01 Tammi 2013 00:43

Äänestys on jälleen päättynyt ja sen myötä vuoden 2012 paras mode/isoveli on nyt selvillä... BBplazan vuoden 2012 paras mode/isoveli on.....

....Zygerö !!!

Onneksi olkoon jälleen !

:tu :tu :thumbsup :thumbsup [smilie=a_goodjob.gif]

Ensi vuoden äänestys käynnistyy sitten, kun tiedetään ketkä ovat vuoden 2013 modet, jatkavat ja uudet. Eli jossain vaiheessa...


-----
Tulokset:

Vuosi 2012:

Zygerö 20% [ 25 ]
Sihi 18% [ 23 ]
Karhu 15% [ 19 ]
rubyblue 12% [ 15 ]
Tirkka 8% [ 10 ]
tuusannuuska 7% [ 9 ]
jaiba 5% [ 6 ]
Maligne 5% [ 6 ]
Mour 5% [ 6 ]
Ancalagon 4% [ 5 ]
wäinämöinen 2% [ 2 ]

Ääniä yhteensä : 126
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Tammi 2013 19:23

Kiitosta vaan luotosta palstalaiset. Kiva myös nähdä, että Karhu sai noin paljon ääniä. Hän on minun mielestäni se plazan ykkösmode, vaikka tietty kaikki ovat erinomaisia tyyppejä, joskin ehkä hieman latvasta lahoja (kuten itsekin), koska ovat ylipäänsä tähän hommaan lähteneet.

Palstalaisille myös erittäin suuri kiitos siitä, että edellinen vuosi oli näin moderaattorin näkökulmasta se selkeästi helpoin näistä kolmesta vuodesta, jotka olen täällä vihreänä palloillut. Tietysti tähän vaikuttaa paljon myös foorumin säännöt, jotka on enemmän tai vähemmän yhteistyönä tehdyt, mutta muistaakseni ainakin suurimmaksi osaksi tuusiksen ja Spencerin käsialaa.

Oikeastaan on sääli, ettei noita meidän ruskeita nallekarhuja ole huomioitu tällaisissa merkeissä (kai?) koskaan. Välillä tuntuu, että rink tekee jopa enemmän ylläpitohommia kuin kukaan uskoisikaan. Spencer taas pitää kaikki keskustelualueet ja viestiketjut juuri siellä kuin niiden pitääkin olla. Erittäin suuri kumarrus sinne ylläpitoon täältä!
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Tammi 2013 19:28

Onnea Zygelle! Ja pakko sanoa tuota samaa, että ylläpitoa harvoin kiitellään tarpeeksi.
En ennen edes tajunnut miten paljon rink tekeekään, kun hän toimii hiljaa taustalla. Ja Spencer tietysti myös ansaitsee kehunsa!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Mardis » 01 Tammi 2013 20:08

Onnee Zygelle voitosta. Hyvin sä muiden modejen tavoin vedit tänki vuoden. :tu

Ja kiitetään nyt tähän samaan syssyyn ylläpidon superkaksikkoa Spenceriä & rinkiä. Arvostan ja kunnioitan! :bow: Mullakin oli aikoinaan orkun tavoin hiukan pimenossa rinkin ahkeruus ylläpidon hommissa, kun hän ei kovin usein mitään kommentoinut. Nyt se kuitenkin on onneksi selviöllä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Tammi 2013 20:11

Onnea Zyge. :thumbsup
Ja miun mielestä kyllä ylläpitäjätkin kuuluu tälle listalle, koska he myös moderoivat kaiken muun työn lomassa. Ainakin rink on muistaakseni pariin otteeseen potkassut mua päähän. :blackeye
a walking disaster

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 01 Tammi 2013 20:33

Onnea voittajalle ja muille mitalisteille.

Tässä äänestyksessä äänestin modeja. Paljastan sen, että äänestin Sihiä, mutta en sano ketä kahta muuta, koska se valinta oli älyttömän vaikea ja en halua kenenkään pettyvän. Sihi oli jäänyt mieleen, sillä muistelen, että oli modena jo silloin vuonna joskus kauan sitten kun täällä enemmän pyörin.

Kiitän myös ylläpitäjiä. Minuakin piti rinkin kerran ihan asiallsesta asiasta huomauttaa, ja se tehtiin tosi nätisti :Love: . Itselläni on jonkinlainen hämärä käsitys, miten paljon tuossa pitää työtä tehdä, ja joskus saa silti vain ulostetta niskaan; niinkuin yleensä aktiivit palkattomassa vapaaehtoistyössä, missä mikään ei kelpaa niille, jotka haluavat vain kypsät hedelmät ja vieläkin enemmän, pistämättä itse tikkua ristiin. Sanoisin, että tämä on aika siisti palsta verrattuna moneen muuhun, mistä toki kuuluu kiitos toimivalle ja nopealle moderoinnille.

Me palstalaiset voimme helpottaa työtä pitämällä omat viestimme siisteinä. Yksi hyvä tapa on, että kun raivostuttaa, kirjoita viesti, mutta ennen kuin lähetät sen, lue se ja karsi turha aggressio pois. Silloin se jää monesti lähettämättäkin. Minä olen kirjoittanut tänne tuplamäärän viestejä tuohon vierellä nähtyyn nähden erityisesti SBB:n aikana, mutta olen vain jättänyt ne lähettämättä tai sitten karsinut tämän viestin mittaisen viestin lyhyeen kommenttiin. Välillä meinasi kiehua vähän liikaa yli.

Kymmen pistettä ja papukaijamerkki kaikille teille. Olisin äänestänyt teitä kaikkia, ainakin niitä, jotka ovat näkyneet viime kuukausina, jos olisi saanut äänestää kolmea enemmän.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 01 Tammi 2013 20:44

Onnea Zygelle! Ansaittu voitto. Itsekin äänestin sinua tässä, koska olet ehdottomasti yksi väripilkku modejen joukossa. :thumbsup

Yllättävän paljon sain näin uutena ääniä, vaikka en nyt ehkä ole ollut modena niin aktiivinen kuin välillä pitäisi.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Tammi 2013 20:53

^^ Tuota tulee usein tehtyäkin (täällä) että kirjoittaa erittäin vittumaisen ja aggressiivisen viestin, mutta sitä ei sitten lähetäkään. Tai paremminkin niin päin, että olen jo lähettänyt sellaisen viestin, mutta muokkaan sitä sitten kun huomaan ettei nyt ollut ihan asiallisesti eikä reilusti sanottu.

Netissä on helppo suuttua! Itse en ainakaan live-maailmassa yhtä pahasti sano kun netissä, ja sen myös huomaa että se saattaa purkaantua ihan asialliseenkin tyyppiin.
Modet joutuu kestämään kaiken näköistä käytöstä, vaikka aina heille ei tyypeillä ole syytä inistä mistään. Työtähän sitä vaan tehdään!
Edit: Eri asia jos on syytäkin inistä, mutta tulee sitä turhaakin paskaa niskaan.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 01 Tammi 2013 21:02

Onnea Zygerölle ja muille menestyjille. :thumbsup

Kiitos myös minua äänestäneille, ensimmäinen puolvuotinen modena sisälsi kummiskin aika paljon uutta.
You know nothing.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Sihi » 04 Tammi 2013 23:39

Onnea Zygerölle ja kiitos äänestäjilleni! Hopea ei ole häpeä.
Palasin periferiasta eilen ja pääsen taas nopeasti nettiin, joten täällä ollaan taas.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 11 Tammi 2013 19:10

Oho! Oon unohtanut onnitella Zygeröä. Onnea! :kippis:

Oikeesti pitäis kiittää kaikkia moderaattoreita siitä työstä mitä teette tällä foorumilla. Oon oikeesti yllättynyt positiivisesti kuinka siistinä olette tän foorumin saanut pidettyä BB-kausien aikana. Uskon että siinä on ollut ihan riittämiin tekemistä. Tälleen off-seasonilla on selkeesti paljon rauhallisempaa ja trollit pysyttelee piiloissaan, joten teidänkin työtaakkanne on toivottavasti hieman kevyempi.

Iso kiitos kaikille modeille! :Love:

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja mävaan » 12 Tammi 2013 08:22

Onnea Zygerölle ja kaikille sijoittuneille! :Cheers:

Suuret anteeksipyynnöt vielä päälle, sillä unohdin äänestää tässä sarjassa. :oops:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”