BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin

BBPlazan parhaat moderaattorit?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2013 13:16

jaiba
6
5%
Karhu
19
15%
Maligne
6
5%
Sihi
23
18%
Tirkka
10
8%
tuusannuuska
9
7%
wäinämöinen
2
2%
Zygerö
25
20%
Ancalagon
5
4%
Mour
6
5%
rubyblue
15
12%
 
Ääniä yhteensä: 126

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Joulu 2011 12:04

Yksärilaatikko vetää harmillisen vähän viestejä, joten aika moni helmi on vuosien saatossa joutunut deleten uhriksi. Nimenomaan sananvapaus on ollut toisinaan hieman epäselvä käsite ja niistä on tullut pari oikeustoimiuhkailua (sopisi ehkä ensin tarkistaa mitä sananvapaus tarkoittaa ennen kuin alkaa riehumaan). On myös jaksettu kaivaa mm. foorumiviestejä jostain vuodelta 2007 ("kato mitä paskaa säkin kirjotat tonne!") ja ainakin joihinkin ylläpitolaisiin on oltu yhteydessä bannien jälkeen myös mailitse (en tiedä onko minuun, kun en koskaan muista käydä lukemassa sitä säpoa). Niin ja olihan sitten vielä se yksi sankari joka teki jonkun 40-50 uutta nimimerkkiä bannien jälkeen.

Muumeja on moneen junaan ja osa putoaa kanootistakin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Joulu 2011 12:11

Risto kirjoitti:Kuka jaksaa itkeä modeille yksäreillä? :D
Valitettavan monet. Yleensä valitellaan "sananvapaudesta" tajuamatta että foorumilla on säännöt joita on noudatettava eikä foorumin ylläpidolla ole mitään velollisuutta noudattaa mitään sananvapautta jos jonkun viestit ärsyttää tai ovat muuten vain huonoja tai sääntöjen vastaisia.

EDIT: Monessa tapauksessa samat tyypit sitten tehtailevat bannien jälkeen aina uusia nimimerkkejä ja jatkavat perseilyä uudella nimimerkillä kunnes taas napsahtaa bannia.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Joulu 2011 12:31

tuusannuuska kirjoitti:On myös jaksettu kaivaa mm. foorumiviestejä jostain vuodelta 2007 ("kato mitä paskaa säkin kirjotat tonne!").
"Tavallisen" foorumilaisen asemassa ymmärrän tämän kyllä hyvin! :D Ehkä nyt kovin vanhoja viestejä ei kannattaisi kaivella kostonhimoissaan, mutta olen itsekin ilmiantanut pari viikkoa myöhässä moden asiattoman viestin, joka oli ilmeisesti muilta modeilta mennyt ohi.

Aion jatkossa puuttua modejen(kin) asiattomiin kirjoituksiin, vaikka niitä onneksi aika vähän modejen suunnalta tulee!

Joka tapauksessa tsempit modeille kaikesta vaivasta ja siitä, että jaksatte vielä ottaa sen paskankin niskaan! Kovin mukavaa se ei voi olla, kun sananvapaus-sana raiskataan täysin, eikä sen ideaa ymmärretä. Rohkaisen modeja suoraan kritiikkiin meitä örveltäjiä kohtaan! Aina sitä ei itse huomaa, jos antaa ihan vääränlaisen kuvan itsestään ja on sanonut jotain röyhkeästi.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Joulu 2011 12:50

orgasmienkeli kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:On myös jaksettu kaivaa mm. foorumiviestejä jostain vuodelta 2007 ("kato mitä paskaa säkin kirjotat tonne!").
"Tavallisen" foorumilaisen asemassa ymmärrän tämän kyllä hyvin! :D Ehkä nyt kovin vanhoja viestejä ei kannattaisi kaivella kostonhimoissaan, mutta olen itsekin ilmiantanut pari viikkoa myöhässä moden asiattoman viestin, joka oli ilmeisesti muilta modeilta mennyt ohi.

Aion jatkossa puuttua modejen(kin) asiattomiin kirjoituksiin, vaikka niitä onneksi aika vähän modejen suunnalta tulee!
Jatka(kaa) samaan malliin vaan, itsekin aika vähän sensuroin sanomisiani ja asiattomuuksista saa ja pitää huomauttaa (jotkut modet katsoo kai vähän enempi mitä kirjoittavat, mutta minä ainakin olen ensisijaisesti foorumikirjoittelija ja toissijaisesti mode, eli jonkinlaista sokeutta oman tekstin suhteen voi olla).

Toi mainittu nyt vaan oli lähinnä jatkoa tuolle sananvapausriehumiselle, joka sillä kertaa koski sitä ettei käyttäjä ymmärtänyt mitä eroa sillä, että kommentoi asukkaita ja sillä, että kommentoi muita kirjoittajia.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Joulu 2011 12:53

orgasmienkeli kirjoitti:Aion jatkossa puuttua modejen(kin) asiattomiin kirjoituksiin, vaikka niitä onneksi aika vähän modejen suunnalta tulee!
Toivoisin että ainakin se muille käyttäjille näkyvä moderointi jätettäisiin moderaattoreille, sitä varten me täällä ollaan.Tai no, ei siinä mitään jos se jää asiattomien viestien ilmoittamiseen niillä huutomerkeillä (siitä on aina hyötyä johti se toimenpiteisiin tai ei) mutta monien harrastama "kattokaa nyt millasia viestejä tuokin tyyppi kirjoittaa" on ihan turhaa eikä siitä ole kuin haittaa.

Jos nyt noista äänimääristä jotain valittaa pitäisi niin minua vähän harmittaa että Wäiski on saanut noin vähän ääniä. :( Samoin Sihi.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Joulu 2011 13:03

Tuusis: Tuohon(kin) kannustan kaikkia modeja, että pystyvät kanssasi samaan! Olen tämän nimenomaan tuusikselle aiemminkin yksärillä sanonut, mutta nyt sanon kaikille! Eli mielestäni monet modet tukahduttavat persoonansa mode-leiman taakse, eivätkä osaa kirjoittaa täällä omana itsenään. Tuusis (ja pari muuta) eivät onneksi tähän sorru ja heidän juttujaan on erittäin hauska lukea täältä ihan muiden joukossa!
Muuten voin väittää, että modet täällä tylsimpiä ja unettavimpia viestejä kirjoittavat, kun pelkäävät mokaavansa.

Missään nimessä en tätä pahalla sanonut! Harmittaa vaan, että moni on niin tylsä mode-persoona verrattuna siihen, mitä potentiaalia olisi.

Tirkka: Kyllä minä jatkan samaan malliin! En mielestäni ole täällä ilman syytä osoitellut ketään, ja jos olen, se on ollut örvellysketjussa tai jossain muualla jotain läpänheittoa Pundelle tai jollekin muulle, jonka uskon ymmärtävän!
Siihen toki myös puutun suoraan, jos joku täällä suoraan dissaa muita käyttäjiä! Ei esimerkiksi tuntunut kivalta, kun eräs nimeltämainitsematon käyttäjä oli minua kohtaan erittäin törkeä Ben-ketjussa. Tuntui silloin aika hienolta, että moni tuli minua puolustamaan! Ja minähän myös puhun julkisestikin täällä suoraan, jos asia sanotaan minulle suoraan! Miksi vetäisin verhot kiinni, jos joku ottaa asiakseen nostaa minut esille?

Ja modet eivät aina huomaa toistensa mokia, eli siksi niihinkin aion jatkossa puuttua! Minä ainakin ilmoitin sellaisen viestin, josta sitten kuulin että se oli jäänyt huomaamatta.

Kaikille sattuu mokia ja asiattomuuksia, mutta onneksi kaikesta voi ottaa opikseen! :tu

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Joulu 2011 13:13

Asiattomien viestien ilmoittaminen on aina toivottava toimenpide, jos sellaiseen koetaan olevan aihetta, olipa se viesti sitten kenen tahansa kirjoittama. :tu

Itseni kohdalla sanoisin että sitä sanan säilää voisi välillä käyttää harkitummin ja laskea kymmeneen ennen kuin tulee kirjoitettua vastaus johonkin asiaan. Mutta ei tuo kynttilä oikein tykkää pysyä vakan alla. [smilie=a_teeth.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja rink » 31 Joulu 2011 13:40

Niin kiitokset kaikille moderaattoreille vielä täällä yleiselläkin puolella. Kaikki aktiviisesti toiminneet moderaattorit ovat tehneet hyvää työtä. Tätä kauttahan monet moderaattorit pitivät aikaisempia raskaampina, joten sikäli selvittiin hyvin.

Omalta osaltani olen kyllä hiukan turhaan tässä äänestyksessä, kun Spencerkään ei näköjään ole. ;) Kiitos kuitenkin kaikille äänestäneille ja mainintoja antaneille. Omalta osaltani moderointitehtävät olivat aika satunnaisia, kun kauden alussa jo mainitsin yrittäväni pysyä moderointitehtävistä poissa ja keskittyä enemmän teknisiin asioihin. Ihan en tässä täysin onnistunut. [smilie=a_chuckle.gif]

Erityiskiitokset vielä TSN:lle hyvinkin oleellisista avuista esim. foorumin äänestysten salojen selvittämisestä jne.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja minna » 31 Joulu 2011 15:12

orgasmienkeli kirjoitti:^ Nyt kaipaan kyllä vähän tarkemman selostuksen! :shock:
Eipä sen kummempaa kuin että kyseinen henkilö ei uskonut provosoivansa about jokaisessa viestissään josta oli jokaisen moden toimesta jo huomautettu. Joten sain sitten yksärin lopulta missä kyseinen henkilö lupasi tulostaa kaikki minun ja hänen kirjoitukset ja viedä lakimiehelleen, että mennään sitten oikeuteen.

Tuon jälkeen lähtikin kyseinen henkilö sitten permbanniin.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Joulu 2011 15:19

^ Tuo on jo aika raju veto! Joku on selvästi vetänyt virtuaaliporkkanat virtuaaliperseeseensä.

Ehkä tässä oppii arvostamaan modejakin enemmän, kun kuulee mitä sitä joutuu kestämään.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Mole » 01 Tammi 2012 01:14

Sitä vaan, että jälleen aivan helvetillisen iso kiitos kaikille moderaattoreille ja ylläpitäjille vapaaehtoistyöstä tämän foorumin toimimisen puolesta. Itse en pystyisi, mutta vilpitön kiitos teidän jaksamisestanne vuodesta toiseen.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja calderyon » 01 Tammi 2012 01:32

Äänesttys on päättynyt ja sen myötä vuoden 2011 paras mode/isoveli on nyt selvillä... Vuoden 2011 bbplazan paras mode/isoveli on.....

....tuusannuuska !!!

Onneksi olkoon jälleen ! :tu :tu :thumbsup [smilie=vibes.gif] [smilie=a_bravo.gif]

Ensi vuoden äänestys käynnistyy sitten, kun tiedetään ketkä ovat vuoden 2012 modet, jatkavat ja uudet. Eli jossain vaiheessa...
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Tammi 2012 19:16

Kiitokset tännekin, vaikkakin olen melko varma että sijoitus olisi ollut ihan erilainen jos käytössä olisi olleet miinusäänet. Onneksi olen banninut kaikki sellaset jotka olisivat äänestäneet väärin, joten tämähän on tietysti kaikin tavoin ansaittu voitto!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Tammi 2012 19:33

Onneksi tämän sentään voitit. :tu
Täältäkin suunnalta olisi tullut ääni, jos olisin voinut huomioida nuo muut vuoden foorumilaisessa. :D Nyt piti miettiä kaikkia ja äänestää muita mainioita modeja!

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja mävaan » 10 Tammi 2012 00:33

Ai että tällainenkin ketju täällä oli. No pääsimpä helpommalla, kun ei tarvinnut taas laitella nimimerkkejä järjestykseen.

Toimivalta systeemiltä on tuntunut ja kotoisalta [smilie=a_smitten.gif]

Ja helpottavaa näin aloittelijan näkökulmasta kuulla, että jos viestejä poistetaan, siitä yleensä kerrotaan, mitä oli tehnyt väärin ja varoituksia tulee ennen banneja, niin ei vaan joku päivä huomaa yllättäen olevansa ilman bb-tietoutta...

Onnittelut Tuusikselle ja kiitokset kaikille modeille ! [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Tammi 2012 01:03

Saako joka vuosi äänestää yhden moden vaihtoon? :D

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 15 Tammi 2012 01:14

Ei saa. Sitäpaitsi halukkaiden JA sopivien henkilöiden määrä tähän virkaan ei ole mitenkään päätähuimaava.

EDIT: Etenkään siksi ei kun äänestäisit minut pois. [smilie=nonono.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Tammi 2012 02:14

Tirkka kirjoitti:Ei saa. Sitäpaitsi halukkaiden JA sopivien henkilöiden määrä tähän virkaan ei ole mitenkään päätähuimaava.

EDIT: Etenkään siksi ei kun äänestäisit minut pois. [smilie=nonono.gif]
Sekin on makuasia, mikä käytös on modelle sopivaa.
Mielestäni kaikki tämänkään hetken modet eivät tuota rajaa läpäisisi.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 15 Tammi 2012 02:26

Oma kantani on, että mieluummin pari hyvää kuin kymmenen keskinkertaista. En usko, että nyt olisi niiiiiin paljon moderoitavaa enää, jotta tarvittaisi hitosti "turhia" modeja.
That damn fox!

Kuva

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja minna » 15 Tammi 2012 04:25

orgasmienkeli kirjoitti:Saako joka vuosi äänestää yhden moden vaihtoon? :D
Vaikka tämä jonkinmoinen vitsi lieneekin niin melko mauton. Kyllä täällä foorumilla vielä modet ja ylläpitäjät päättävät ihan itse ketkä tätä palstaa moderoivat. Toki jos että on saanut itseäänkohtaansa epäoikeudenmukaista käytöstä oikein rutkalla kädellä niin saa siitä eteenpäin ilmoittaa. Enkä tässä nyt todellakaan sitten vihjaile, että teeppäs niin. Jos koet tarpeelliseksi, niin tee.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Tammi 2012 04:36

^ Liiallinen suorasanaisuus on joskus mautonta! Mutta olen demokratian kannattaja siitä huolimatta. ;)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 15 Tammi 2012 09:53

orgasmienkeli kirjoitti:Sekin on makuasia, mikä käytös on modelle sopivaa.
Mielestäni kaikki tämänkään hetken modet eivät tuota rajaa läpäisisi.
Kyllä ne modetkin on ihmisiä ja saavat esittää mielipiteensä asiasta kuin asiasta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”