BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin

BBPlazan parhaat moderaattorit?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2013 13:16

jaiba
6
5%
Karhu
19
15%
Maligne
6
5%
Sihi
23
18%
Tirkka
10
8%
tuusannuuska
9
7%
wäinämöinen
2
2%
Zygerö
25
20%
Ancalagon
5
4%
Mour
6
5%
rubyblue
15
12%
 
Ääniä yhteensä: 126

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 27 Touko 2012 23:02

Useammalla taitaa olla haluja: "Je veux devenir calife à la place du calife."
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 27 Touko 2012 23:09

Jos on kova halu kalifiksi, ei henkilö silloin taida tietää mitä kalifin hommat pitää sisällään.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Touko 2012 23:14

Yleensähän juuri ne on innokkaimpia modeiksi/vastaaviksi, jotka siihen vähiten sopisi! :D Eli osaan kyllä kuvitella kuinka moni täysin epäsopiva hommaan hakisi jos olisi joku julkinen rekrytilaisuus!
Ja siitä todellakin tulisi monelle raivarit ja paha mieli kun kuulisi suoraan ettei hommaan kelpaakaan, kun oikeasti koko homma on aika rankkaa varsinkin kauden aikana!

Eiköhän se riitä että minä hoidan anarkistina olemisen! ;)
Ei tänne muita modejen rääkkääjiä tarvita!
Edit: Mutta silti sanottava vähän Zygerölle vastaan!
Ei tässä ketjussa kukaan ole kovin katkeralta vaikuttanut.
Jasonilla ja Knockerilla oli täysi oikeus heittää pöytään oma kommenttinsa! [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Touko 2012 23:41

orgasmienkeli kirjoitti:Mutta silti sanottava vähän Zygerölle vastaan!
Ei tässä ketjussa kukaan ole kovin katkeralta vaikuttanut.
Jasonilla ja Knockerilla oli täysi oikeus heittää pöytään oma kommenttinsa! [smilie=a_cool.gif]
Mutta minulla ei ole, ilman että siitäkin nillitetään? Selvä. Huomaatteko nyt, kuinka kiitollista tämä modena oleminen on?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Touko 2012 23:49

^ Tuohan oli ilmiselvästi hiukan provoava läppä, mutta tartutaan nyt silti siihen ja ollaan huumorintajuttomia kun jouluunkin on vielä aikaa! ;)

Tottakai aina saa heittää kommenttinsa, mutta tuo sinun katkeruus-kommenttisi ei oikein tähän tilanteeseen ehkä sopinut.
Toki en ole mikään arvioimaan Knockerin ja Jasonin kommentteja (kun en heidän tarkoituksistaan kommenteissa tiedä) mutta mitään katkeraa en niistä löytänyt.
Lähinnä ihan asiallista ihmettelyä, jonka olisi moni muukin voinut sanoa!

Ja kyllä minuakin kiinnostaa mistä nuo uudet modet tupsahtavat! Täällä kuitenkin paljon hengailen ja utelias olen. Oletan että Knockeria, Jasonia ja montaa muutakin kiinnosti tämä mistä nuo tupsahtivat!

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja KariTa » 27 Touko 2012 23:51

Itse olin modena netin suurimmalla vedonlyöntivihjesaitilla ja tiedän mitä se pahimmillaan on, ainoa palaute mitä siitä sai oli kakkaa niskaan, en koskaan enää lähde siihen kelkkaan. Kaikki kunnia heille jotka sitä jaksavat tehdä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Touko 2012 23:58

Zygerö kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Mutta silti sanottava vähän Zygerölle vastaan!
Ei tässä ketjussa kukaan ole kovin katkeralta vaikuttanut.
Jasonilla ja Knockerilla oli täysi oikeus heittää pöytään oma kommenttinsa! [smilie=a_cool.gif]
Mutta minulla ei ole, ilman että siitäkin nillitetään? Selvä. Huomaatteko nyt, kuinka kiitollista tämä modena oleminen on?
Nyt jäitä hattuun! En huomannut Orkun kommentissa mitään sellaista, jossa olisi viitattu sinuun modena. Olisi varmaan heittänyt saman kelle tahansa, joka kommentoi noin. Kuka tässä nyt on katkera?
Ja minusta ei saa katkeraa tekemälläkään, eikä myös modea. Mua siihen homman pyydettiin ollessani 18v. Kieltäydyin. Se oli Jenkkisivusto, jossa olin aktiivisesti mukana. En kokenut, että olisin voinut olla lojaali kaikkia kohtaan kiistatilanteissa.
Aiemmassa kommentissani jo ilmaisin, kuinka epäkiitollinen virka se on. Ja Tuusis tuon kiitettävästi jo kertoikin ihan virkansa puolesta. Lisään vielä, että "kädenvääntömme" privaattiviesteissä Tuusiksen kanssa viime BB kaudella takuulla kertoi sen, kuinka vaativa homma modeilla on.
a walking disaster

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 28 Touko 2012 00:08

knocker kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Mutta silti sanottava vähän Zygerölle vastaan!
Ei tässä ketjussa kukaan ole kovin katkeralta vaikuttanut.
Jasonilla ja Knockerilla oli täysi oikeus heittää pöytään oma kommenttinsa! [smilie=a_cool.gif]
Mutta minulla ei ole, ilman että siitäkin nillitetään? Selvä. Huomaatteko nyt, kuinka kiitollista tämä modena oleminen on?
Nyt jäitä hattuun! En huomannut Orkun kommentissa mitään sellaista, jossa olisi viitattu sinuun modena. Olisi varmaan heittänyt saman kelle tahansa, joka kommentoi noin. Kuka tässä nyt on katkera?
Pitäisköhän sun opetella lukemaan toisten viestejä? Ei muuta tällä kertaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Touko 2012 00:09

knocker kirjoitti:Nyt jäitä hattuun! En huomannut Orkun kommentissa mitään sellaista, jossa olisi viitattu sinuun modena. Olisi varmaan heittänyt saman kelle tahansa, joka kommentoi noin. Kuka tässä nyt on katkera?
Aivan näin!

Se että olen joskus hankala modeja (ja muutenkin kaikkea auktoriteettia) kohtaan ei tarkoita todellakaan sitä, etten olisi sitä yhtä lailla kaikille.

En oikeastaan edes ajatellut Zygeä tässä tilanteessa modena, enkä edes ajatellut että sanoisin nimenomaan Zygelle henkilökohtaisesti mitään häntä vastaan.
Tuo kommentti vaan tuntui niin väärältä ja en nähnyt että siinä olisi mitään perää!
Ja minusta ei saa katkeraa tekemälläkään, eikä myös modea. Mua siihen homman pyydettiin ollessani 18v. Kieltäydyin. Se oli Jenkkisivusto, jossa olin aktiivisesti mukana. En kokenut, että olisin voinut olla lojaali kaikkia kohtaan kiistatilanteissa.
Aiemmassa kommentissani jo ilmaisin, kuinka epäkiitollinen virka se on. Ja Tuusis tuon kiitettävästi jo kertoikin ihan virkansa puolesta. Lisään vielä, että "kädenvääntömme" privaattiviesteissä Tuusiksen kanssa viime BB kaudella takuulla kertoi sen, kuinka vaativa homma modeilla on.
Aamen. Tähän en muuta lisää, paitsi että (meistä) kaikista ei ole modeiksi, eikä (me) kaikki siihen haluta!
Itse asiassa ihmettelen miten kukaan siihen voi edes haluta. Eihän siitä edes makseta? :D
Zygerö kirjoitti:Pitäisköhän sun opetella lukemaan toisten viestejä? Ei muuta tällä kertaa.
Jos nämä on oikeasti vitsejä, niin muotoile ne pliis vähän paremmin! :o
En nimittäin osaa ottaa näitä yhtään hauskoina tai läppinä, vaikka on täysin mahdotonta uskoa että kirjoitat tällaista tosissasi.

Heittäisin tähän todella epäkorrektin vitsin menkoista, mutta saisin IP-bannit asiattomasta käytöksestä ja jätän siksi vitsin piinaamaan vaan omaa päätäni. :D

Eiköhän Knocker pointtini ymmärtänyt paremmin kun yksikään muista jotka tähän ovat jotain sanoneet.
Tuntee minut kuitenkin persoonana paremmin kun muut tähän kommentoineista.
Viimeksi muokannut Zygerö, 28 Touko 2012 00:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Peräkkäiset viestit yhdistetty.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Touko 2012 00:24

orgasmienkeli kirjoitti:Calderyon olisi hyvä mode! Pistäkää korvan taakse. :D
Mun on pakko tähän vielä kommentoida. Mä nimittäin olen ziljoona kertaa ollut luulossa, että Calde on mode. Sitten jossain kohtaa aina todennut ettei olekaan, mutta on vain kovin aktiivinen positiivisessa mielessä.
Varteenotettava mode ihan jo tuostakin syystä. Jos täällä saa vinkkailla?
a walking disaster

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Punde » 28 Touko 2012 00:26

Modet on toiminu hienosti viimevuosina, big upit siitä.Kuva

Mut älkää alkako urpoilee ni ei tartte alkaa vääntää takas, tämä oli uhkaus! Jos urpoilua ilmenee ni johdan tavikset vastarintaan, ja sitä tulette katumaan syvästi! Täällä on katkeraa kapinamielialaa havaittavissa ni helposti saan joukot kasaan, kenttäkenraaleiksi ainakin nokkeri ja orkku, kyllä sit pian paukkuis uudet uljaat isommat privaboksitki täyteen hetkessä.

edit:

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Maligne » 28 Touko 2012 08:43

Huomatkaa, että monia teistä sopivilta tuntuvia ehdokkaita on pyydetty, mutta eivät ole halunneet lähteä mukaan. En nyt viittaa tällä erityisesti keneenkään, mutta tällaisia tapauksia on ollut muutamia.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja mävaan » 28 Touko 2012 18:11

tuusannuuska kirjoitti: Helpompi kysyä muutamalta melko selväpäiseksi todetulta järkisanaiselta kirjoittajalta onko huvitusta lähteä hommaan.
Huomaan pilkutkin...

Voisiko olettaa, että tuossa on kirjoitusvirhe ja kaikki modet onkin naisia? [smilie=imslow.gif]

järkis-naisia [smilie=a_happyhappy.gif]

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja minna » 28 Touko 2012 20:26

Mistä lähtien Zygeröstä on tullut noin kireä? :o

Itsekään en ole mitään nillittämistä huomannut kenestäkään.

Ja Jason <3 :D
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 28 Touko 2012 20:41

minna kirjoitti:Mistä lähtien Zygeröstä on tullut noin kireä? :o
Ei mistään. Itse asiassa olen vaarallisesti löystymään päin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja minna » 28 Touko 2012 21:05

Ainiin btw Spencer luulisi sinunkin muistavan, että yhden kerran on ainankin ihan haettu modeja julkisesti. Ainankin sinä ja minä silloin tehtävään halukkaiksi ilmoittauduttiin.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 28 Touko 2012 21:16

Ai onko Spenceri ollut modekin jossain välissä? Olen koko ajan luullut että hän on ollut koko ajan yksi plazan ylläpitäjistä.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Punde » 28 Touko 2012 21:53

^ spencer on ollut myös tavis, vieläpä muistaakseni vuosia.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Touko 2012 00:57

Äänestin uudessa äänestyksessä tuusannuuskaa, Malignea ja Mouria!
Jos joku on yllättynyt näistä niin huutakoot hep. :D

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Touko 2012 00:59

Maligne ja Sihi :Love:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 29 Touko 2012 01:08

Tässä vaiheessa annoin tuusikselle ja Malignelle äänet. Uusista pitää ensin nähdä kunnolla, että onko äänen arvoisia ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Maligne » 29 Touko 2012 08:59

minna kirjoitti:Ainiin btw Spencer luulisi sinunkin muistavan, että yhden kerran on ainankin ihan haettu modeja julkisesti. Ainankin sinä ja minä silloin tehtävään halukkaiksi ilmoittauduttiin.
Itse en tällaista muistanutkaan - luultavasti en silloin itse uskaltanut edes harkita asiaa. Mutta tottahan se on.

Ja kiitokset luottamuksesta äänestäneille :love61:
(löysin uuden suosikkihymiöni)
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”