BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin

BBPlazan parhaat moderaattorit?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2013 13:16

jaiba
6
5%
Karhu
19
15%
Maligne
6
5%
Sihi
23
18%
Tirkka
10
8%
tuusannuuska
9
7%
wäinämöinen
2
2%
Zygerö
25
20%
Ancalagon
5
4%
Mour
6
5%
rubyblue
15
12%
 
Ääniä yhteensä: 126

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja sandman » 29 Joulu 2011 21:59

Jaiballe ääni tasaisesta mode suorittamisesta.
Muistan sinut monesta hetkestä, mutten koitenkaan pahalla tavalla, eli lienet niitä sm-liiga dumareita, joita ei muisteta sen takia kun eivät mokailleet, mutta olivat siellä :D

Rinkille ääni kun on pitänyt sirkuksen pyörimässä ja ylipäänsä över jöötä. En olisi ikinä lähtenyt sinun hommiisi.

Karhulle ääni "nuoruuden" innosta ja pitäähän tulokkaitakin palkita. Karhu otti vahvalla (kuinkas muutenkaan) otteella paikkansa modejen joukossa. En olisi arvannut että tulokas on jos en olisi tiennyt.
So, Well done Bear :tu

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Joulu 2011 16:14

Ääneni saivat Zygerö ja Tuusannuuska! :tu Hyvin ovat hoitaneet hommansa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Joulu 2011 16:19

Nyt oli hankala päätös. Suosikkini on ehdottomasti tuusannuuska, mutta huomioin hänet jo Vuoden Foorumilaisessa, eli annoin nyt äänet niille jotka myös ansaitsevat minulta kehuja!
Tällä kertaa ne kehunsaajat ovat Zyge, Sihi ja Karhu-miäs! :tu
Jaiballe myös erityiskiitos, ihan huima olet!

Mutta kaikkihan on tottakai tekemässä tästä parempaa paikka, eli kliseisesti voin sanoa, että kaikille iso kiitos ettei tämä palsta ole sitä Suoli24-tasoa. :tu

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 30 Joulu 2011 21:58

Tuusa, Zyge ja Karhu sai äänet. Kaikki te modet olette hyviä, mutta noiden kolmen kakkapalleron kanssa olen ollut eniten tekemisissä.
Te vihreät ritarit olette kuin radioaktiivisia pökäleitä jotka valaisee, opastaa ja käskyttää meitä tällä upealla foorumilla. Kiitos siitä.

Kauan eläköön BB-Plaza!
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Joulu 2011 23:11

Vaikeehan näitä palleroisia on laittaa paremmuusjärjestykseen. Heitin kyllä ne 3 ruksia, mutta en julkaise.
Jokainen mode on auttanut tarvittaessa ja perustellut tekemisensä, jos asiasta on kysytty. Jotkut perustelevat kysymättäkin, jos vaikka joutuvat esim. jotain vääntöjä heittämään roskiin.
Jokunen mode on jossain "näkymättömissä" tekemässä vapaaehtoisduuniaan, kun on ihan tuntemattomia nikkejä.
Mutta yleisarvosana moderoinnista tällä palstalla täys 10! Täällä on mukava lukea ja kirjoittaa mielipiteitä, kun on ketjut pidetään kurissa ja "tavisten" ilmoituksiin suhtaudutaan järjellä, ei tunteella.
Mutta: Ihan pikkasen joskus olen ihmetellyt jonkun kirjoittajan tuuletusviikkoja, mutta ehkä ne on perusteltuja, vaikken aina allekirjoita.
Ja ainoa, mitä toivon on se, ettei kukaan modeista laittaisi jäähyjä pelkästään "pärstäkertoimen" takia, tai sen, mitä joku on joskus kirjoittanut ärsyttääkseen. :roll:
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 30 Joulu 2011 23:49

knocker kirjoitti:Mutta: Ihan pikkasen joskus olen ihmetellyt jonkun kirjoittajan tuuletusviikkoja, mutta ehkä ne on perusteltuja, vaikken aina allekirjoita.
Ja ainoa, mitä toivon on se, ettei kukaan modeista laittaisi jäähyjä pelkästään "pärstäkertoimen" takia, tai sen, mitä joku on joskus kirjoittanut ärsyttääkseen. :roll:
Ihan kamalan montaa perusteetonta siirtoa ja päätöstä ei tule mieleen, toki joskus on väännetty kättä ja oltu asioista eri mieltä ylläpidon puolella, mutta puhumalla näistä selviää ja tulee yleensä ymmärrettyä molemmat mielipuolet. Monestihan siivous on niin nopeaa, että joku pökäleviesti on roskakorissa ennen kuin itse on edes ehtinyt lukea sitä loppuun, eli ihan kaikki aivopierut ei ehdi normaalikäyttäjille edes näkyä. Siksi voi ehkä joskus ihmetyttää miksi joku saa jäähyä, vaikka kyseinen kirjoittaja ei olisi välttämättä näkyvästi mitään ihmeellistä tehnytkään (joillakin on muuten myös tapana vetää ihan perus foorumiohjeistuksesta perunapelto sieraimeen ja alkaa pommittamaan modeja mielikuvituksellisilla yksityisviesteillä, ei me semmostakaan käytöstä jakseta kovin kauaa katsella).

Mutta siis, oli tarkotus sanoa ihan vaan kiitti, käyttäjille ja kanssamodeille. Eihän tätä viitsisi moderoidakaan jos ei olisi laatuviestejä luettavana. Helpompi pitää taso ja odotukset korkealla kun on hyvää vertailupohjaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Joulu 2011 00:16

No joo, tuusis taas perusteli tuusismaisesti. ;)
Hyvä varmaan näitäkin keskusteluja välillä käydä, kun ei satunnaisille kirjoittelijoille tosiaan kaikki näy. Etenkään yksityisviestit/vittuilut modeille.

Ja onhan tuusiksen ja munkin välillä joskus (aika montakin kertaa) käyty mielipiteenvaihtoa asiasta, kun tuusis modena on joutunut tekemään ratkaisuja, mutta meikä on ollut hitaampana tajuamatta kokonaisuutta.
Eli siis edelleen positiivista kommenttia modeille täältä päin (ilman nuoleskelua). :tu
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Joulu 2011 00:26

Itse ainakin tykkään että modet tulee sanomaan suoraan minulle yksärillä, jos sanon jossain jotain törkeän kuuloista! Pari kertaa on näin käynyt ja ihan hyvät fiilikset on niistä kerroista jäänyt!
Siinä voi sitten selittää yksityisesti, mistä oli kyse ja tottakai modetkin sen ymmärtää. Kunhan vaan vastapuolikin on asiallinen, eikä ala vittuilemaan. Jos on oikeasti ihan hyväntahtoinen kirjoittaja, niin miksi pitäisi hiiltyä jos joku mode on vähän turhan nipo ja ei ymmärrä jotain viestin tarkoitusta? :D

Moni varmasti on huomannutkin, että minun jos jonkun kunnioitus on aikalailla ansaittava ihan itse, eikä kukaan mode ole pelkän modeutensa ansiosta mikään auktoriteetti tai edes hyvä foorumilainen.
Eli ainoa mihin kannustan kaikkia modeja, on se ettei tule väärinkäyttäneeksi omaa asemaansa (tätä hyvin vähän onneksi tapahtuukaan) ja erittäin tärkeää on myös käyttäytyä itse asiallisesti, vaikka kirjoittajiahan modetkin ovat siinä missä muutkin. Minun vaan on mahdotonta arvostaa sellaista, että mode itsekin rikkoo sääntöjä minkä kerkiää, mutta uhkaa silti muita banneilla! En nyt vihjaa tällä ketään suoraan, mutta tällainenkin tapaus täällä on kerran minun aikanani ollut, ja se vituttaa vieläkin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Joulu 2011 00:33

^ Ymmärsit ehkä väärin mun kommentin noista yksäreistä. Haluan vielä tarkentaa, että ymmärsin itse niin, että modet saavat yksäreillä vittuilua. Eli ei siis rakentavaa mielipiteenvaihtoa.
Mutten jaksa enää vääntää, kohta menee örvellykseksi, vaikka piti vielä jonnekin kommentoida asiallisesti...
Miten täällä onkin nyt näin vilkasta? :o
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Joulu 2011 00:37

^ En ymmärtänyt väärin. Kommentoin vaan eri asiaa! :D
Tai itse asiassa ajattelin sen sitä kautta, että ihan syystäkin niitä jäähyjä annetaan niille, jotka yksäreillä vittuilevat modejen huomautuksista! Ja sitä kautta ajattelin, etten itse ainakaan vittuilisi, koska pidän sitä vaan hyvänä juttuna että modet sanovat suoraan jos joku asia vituttaa minussa!

Taisin ilmaista itseni aika epäselvästi. :D

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 31 Joulu 2011 00:48

Kuka jaksaa itkeä modeille yksäreillä? :D

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Joulu 2011 01:06

Risto kirjoitti:Kuka jaksaa itkeä modeille yksäreillä? :D
Kai sitte jotkut ja moinen aiheuttaa täällä pelkkiä väärinkäsityksiä.
Mä haluan sellasen ketjun, jossa modet kertoo pahimmista saamistaan yksäreistä. Vois tulla hauskaa luettavaa.
Mut sitten toki mun yksäreitä ei saa julkasta. [smilie=a_cool.gif]
a walking disaster

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Punde » 31 Joulu 2011 01:11

Risto kirjoitti:Kuka jaksaa itkeä modeille yksäreillä? :D
Tottokai aiheesta pitää itkeä, aiheetta ei välttämättä.

Modeille peukut, ja lopuksi pakko sanoa että valtaistuimelle noustuaan spenssu on ollu paljo chiläksämpi jantteri ku modena.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Joulu 2011 01:23

Itse kyllä kerron suoraan, jos mode ymmärtää jotain väärin. :D Saatan vinoillakin, mutta itkupotkuraivareita en kyllä ymmärrä kenenkään kohdalla! Joskus pitää katsoa peiliinkin kuitenkin.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja minna » 31 Joulu 2011 11:47

knocker kirjoitti: Mä haluan sellasen ketjun, jossa modet kertoo pahimmista saamistaan yksäreistä. Vois tulla hauskaa luettavaa.[smilie=a_cool.gif]
Itsehän olen saanut uhkauksia oikeuteen joutumisesta yksäreillä ;)
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Joulu 2011 11:50

^ Nyt kaipaan kyllä vähän tarkemman selostuksen! :shock:
Aika överiksi mennyt jollain jo, tai sitten olet oikeasti tehnyt rajun sananvapauden riistämisen. :lol:

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Joulu 2011 12:04

Yksärilaatikko vetää harmillisen vähän viestejä, joten aika moni helmi on vuosien saatossa joutunut deleten uhriksi. Nimenomaan sananvapaus on ollut toisinaan hieman epäselvä käsite ja niistä on tullut pari oikeustoimiuhkailua (sopisi ehkä ensin tarkistaa mitä sananvapaus tarkoittaa ennen kuin alkaa riehumaan). On myös jaksettu kaivaa mm. foorumiviestejä jostain vuodelta 2007 ("kato mitä paskaa säkin kirjotat tonne!") ja ainakin joihinkin ylläpitolaisiin on oltu yhteydessä bannien jälkeen myös mailitse (en tiedä onko minuun, kun en koskaan muista käydä lukemassa sitä säpoa). Niin ja olihan sitten vielä se yksi sankari joka teki jonkun 40-50 uutta nimimerkkiä bannien jälkeen.

Muumeja on moneen junaan ja osa putoaa kanootistakin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Joulu 2011 12:11

Risto kirjoitti:Kuka jaksaa itkeä modeille yksäreillä? :D
Valitettavan monet. Yleensä valitellaan "sananvapaudesta" tajuamatta että foorumilla on säännöt joita on noudatettava eikä foorumin ylläpidolla ole mitään velollisuutta noudattaa mitään sananvapautta jos jonkun viestit ärsyttää tai ovat muuten vain huonoja tai sääntöjen vastaisia.

EDIT: Monessa tapauksessa samat tyypit sitten tehtailevat bannien jälkeen aina uusia nimimerkkejä ja jatkavat perseilyä uudella nimimerkillä kunnes taas napsahtaa bannia.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Joulu 2011 12:31

tuusannuuska kirjoitti:On myös jaksettu kaivaa mm. foorumiviestejä jostain vuodelta 2007 ("kato mitä paskaa säkin kirjotat tonne!").
"Tavallisen" foorumilaisen asemassa ymmärrän tämän kyllä hyvin! :D Ehkä nyt kovin vanhoja viestejä ei kannattaisi kaivella kostonhimoissaan, mutta olen itsekin ilmiantanut pari viikkoa myöhässä moden asiattoman viestin, joka oli ilmeisesti muilta modeilta mennyt ohi.

Aion jatkossa puuttua modejen(kin) asiattomiin kirjoituksiin, vaikka niitä onneksi aika vähän modejen suunnalta tulee!

Joka tapauksessa tsempit modeille kaikesta vaivasta ja siitä, että jaksatte vielä ottaa sen paskankin niskaan! Kovin mukavaa se ei voi olla, kun sananvapaus-sana raiskataan täysin, eikä sen ideaa ymmärretä. Rohkaisen modeja suoraan kritiikkiin meitä örveltäjiä kohtaan! Aina sitä ei itse huomaa, jos antaa ihan vääränlaisen kuvan itsestään ja on sanonut jotain röyhkeästi.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Joulu 2011 12:50

orgasmienkeli kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:On myös jaksettu kaivaa mm. foorumiviestejä jostain vuodelta 2007 ("kato mitä paskaa säkin kirjotat tonne!").
"Tavallisen" foorumilaisen asemassa ymmärrän tämän kyllä hyvin! :D Ehkä nyt kovin vanhoja viestejä ei kannattaisi kaivella kostonhimoissaan, mutta olen itsekin ilmiantanut pari viikkoa myöhässä moden asiattoman viestin, joka oli ilmeisesti muilta modeilta mennyt ohi.

Aion jatkossa puuttua modejen(kin) asiattomiin kirjoituksiin, vaikka niitä onneksi aika vähän modejen suunnalta tulee!
Jatka(kaa) samaan malliin vaan, itsekin aika vähän sensuroin sanomisiani ja asiattomuuksista saa ja pitää huomauttaa (jotkut modet katsoo kai vähän enempi mitä kirjoittavat, mutta minä ainakin olen ensisijaisesti foorumikirjoittelija ja toissijaisesti mode, eli jonkinlaista sokeutta oman tekstin suhteen voi olla).

Toi mainittu nyt vaan oli lähinnä jatkoa tuolle sananvapausriehumiselle, joka sillä kertaa koski sitä ettei käyttäjä ymmärtänyt mitä eroa sillä, että kommentoi asukkaita ja sillä, että kommentoi muita kirjoittajia.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Joulu 2011 12:53

orgasmienkeli kirjoitti:Aion jatkossa puuttua modejen(kin) asiattomiin kirjoituksiin, vaikka niitä onneksi aika vähän modejen suunnalta tulee!
Toivoisin että ainakin se muille käyttäjille näkyvä moderointi jätettäisiin moderaattoreille, sitä varten me täällä ollaan.Tai no, ei siinä mitään jos se jää asiattomien viestien ilmoittamiseen niillä huutomerkeillä (siitä on aina hyötyä johti se toimenpiteisiin tai ei) mutta monien harrastama "kattokaa nyt millasia viestejä tuokin tyyppi kirjoittaa" on ihan turhaa eikä siitä ole kuin haittaa.

Jos nyt noista äänimääristä jotain valittaa pitäisi niin minua vähän harmittaa että Wäiski on saanut noin vähän ääniä. :( Samoin Sihi.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-plazan paras mode/isoveli + Palauteketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Joulu 2011 13:03

Tuusis: Tuohon(kin) kannustan kaikkia modeja, että pystyvät kanssasi samaan! Olen tämän nimenomaan tuusikselle aiemminkin yksärillä sanonut, mutta nyt sanon kaikille! Eli mielestäni monet modet tukahduttavat persoonansa mode-leiman taakse, eivätkä osaa kirjoittaa täällä omana itsenään. Tuusis (ja pari muuta) eivät onneksi tähän sorru ja heidän juttujaan on erittäin hauska lukea täältä ihan muiden joukossa!
Muuten voin väittää, että modet täällä tylsimpiä ja unettavimpia viestejä kirjoittavat, kun pelkäävät mokaavansa.

Missään nimessä en tätä pahalla sanonut! Harmittaa vaan, että moni on niin tylsä mode-persoona verrattuna siihen, mitä potentiaalia olisi.

Tirkka: Kyllä minä jatkan samaan malliin! En mielestäni ole täällä ilman syytä osoitellut ketään, ja jos olen, se on ollut örvellysketjussa tai jossain muualla jotain läpänheittoa Pundelle tai jollekin muulle, jonka uskon ymmärtävän!
Siihen toki myös puutun suoraan, jos joku täällä suoraan dissaa muita käyttäjiä! Ei esimerkiksi tuntunut kivalta, kun eräs nimeltämainitsematon käyttäjä oli minua kohtaan erittäin törkeä Ben-ketjussa. Tuntui silloin aika hienolta, että moni tuli minua puolustamaan! Ja minähän myös puhun julkisestikin täällä suoraan, jos asia sanotaan minulle suoraan! Miksi vetäisin verhot kiinni, jos joku ottaa asiakseen nostaa minut esille?

Ja modet eivät aina huomaa toistensa mokia, eli siksi niihinkin aion jatkossa puuttua! Minä ainakin ilmoitin sellaisen viestin, josta sitten kuulin että se oli jäänyt huomaamatta.

Kaikille sattuu mokia ja asiattomuuksia, mutta onneksi kaikesta voi ottaa opikseen! :tu

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”