BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja effie » 28 Marras 2008 15:13

acryl kirjoitti:
ff kirjoitti:Ylläpitäjillä ja isoveljillä syytä juhlaan 2000 käyttäjää! [smilie=a_partyguy.gif]
Jee bbplaza on paras! :band: :festari: :cheers
Tämä on ehkä vähän noloa kysellä näin positiivisessa ketjussa, mutta kysyn silti, että miksi pidetään rekisterissä yli 500 0-kirjoittajaa... eli eivät ole sanaakaan sanoneet tällä foorumilla ja yhden ja kahden viestin kirjoittajikin on monta sataa...?? :roll:
Kyllähän tähän joukkoon kuuluu varmasti myös sellaisia henkilöitä, jotka ovat käyvät foorumilla säännöllisesti, mutta eivät osallistu aktiivisesti kirjoitteluun.

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 28 Marras 2008 17:11

Todennäköisesti iso osa noista käyttäjätunnuksista on luotu äänestämisiä varten. Tai ainakin olettaisin näin.
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Maligne » 28 Marras 2008 18:16

Jep, mut kaipa sen viimeisimmän kirjautumisen mukaan voi noita poistella, jos ei ole tyyliin vuoteen käynyt tjsp.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Jurve
Päivystävä meribiologi
Viestit: 604
Liittynyt: 29 Syys 2006 00:34

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Jurve » 28 Marras 2008 18:19

Sihijuoma(n) kirjoitti:Kauas ollaan tultu niistä ajoista kun täällä oli vain kourallinen käyttäjiä ja seurattiin Subilta Brittien BeeBeetä. Aaaww the memories. 8)
Tarkoittiko tuo sitä, että käyttäjiä pitäisi heivata vai seurata vain brittien korkeampitasoisempaa BB:tä.. ;)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 28 Marras 2008 18:24

Jurve kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Kauas ollaan tultu niistä ajoista kun täällä oli vain kourallinen käyttäjiä ja seurattiin Subilta Brittien BeeBeetä. Aaaww the memories. 8)
Tarkoittiko tuo sitä, että käyttäjiä pitäisi heivata vai seurata vain brittien korkeampitasoisempaa BB:tä.. ;)
Ei tarkoita. Kunhan muistelin alkua. :mrgreen: :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Punde » 29 Marras 2008 01:20

^ huvittavinta oli kun SBB1:n aikana Subi kielsi käyttämästä pikkuruisia kuvia asukkaista BBPlazalla :whois:

Kekkonen, sensuuri ja tyhmyys. Termiä "fair use" ei kai silloin vielä tiedetty.

En muuten muista miten kauan oon ollu foorumin/sivuston kanssa tekemisissä. Melkein alusta asti uskoisin. Toi liittymispäivä vuonna 2005 ei oo se eka liittymispäivä edes.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Marras 2008 01:22

Punde kirjoitti:^ huvittavinta oli kun SBB1:n aikana Subi kielsi käyttämästä pikkuruisia kuvia asukkaista BBPlazalla :whois:
Sihin kuvat oli paaaljon hienompia. :tu

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 29 Marras 2008 01:39

[juuso] kirjoitti:
Punde kirjoitti:^ huvittavinta oli kun SBB1:n aikana Subi kielsi käyttämästä pikkuruisia kuvia asukkaista BBPlazalla :whois:
Sihin kuvat oli paaaljon hienompia. :tu
No jaa.......kiitos kuitenkin. :thumbsup
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Saaga » 30 Marras 2008 23:34

Punde kirjoitti: En muuten muista miten kauan oon ollu foorumin/sivuston kanssa tekemisissä. Melkein alusta asti uskoisin. Toi liittymispäivä vuonna 2005 ei oo se eka liittymispäivä edes.
Minä rekkasin BBPlazalle kesällä -04 kun katsoin elämäni ensimmäisen BB:n. :)
Kuin kauan lie sitä ennen Plaza ollut olemassa?
I am the sunshine of my life!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Marras 2008 23:42

Saaga kirjoitti:
Punde kirjoitti: En muuten muista miten kauan oon ollu foorumin/sivuston kanssa tekemisissä. Melkein alusta asti uskoisin. Toi liittymispäivä vuonna 2005 ei oo se eka liittymispäivä edes.
Minä rekkasin BBPlazalle kesällä -04 kun katsoin elämäni ensimmäisen BB:n. :)
Kuin kauan lie sitä ennen Plaza ollut olemassa?
"Vanhan" meikäläisen muisti prakaa, ei ole muistikuvia enää mitä kautta bbplazalle eksyin ja milloin. Muistan vaan että siitä on aivan julmetun kauan aikaa :P

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Saaga » 30 Marras 2008 23:47

Punde kirjoitti: "Vanhan" meikäläisen muisti prakaa, ei ole muistikuvia enää mitä kautta bbplazalle eksyin ja milloin.
Mikäli muistan oikein, niin löysin BBPlazan Subin ansiosta; jonain iltana ennen UKBB4:n koostetta näkyi ruudussa tämän saitin osoite.
I am the sunshine of my life!

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Marjo » 30 Marras 2008 23:54

acryl kirjoitti:
ff kirjoitti:Ylläpitäjillä ja isoveljillä syytä juhlaan 2000 käyttäjää! [smilie=a_partyguy.gif]
Jee bbplaza on paras! :band: :festari: :cheers
Tämä on ehkä vähän noloa kysellä näin positiivisessa ketjussa, mutta kysyn silti, että miksi pidetään rekisterissä yli 500 0-kirjoittajaa... eli eivät ole sanaakaan sanoneet tällä foorumilla ja yhden ja kahden viestin kirjoittajikin on monta sataa...?? :roll:
Mä en ole paljoa kirjoitellut loppukaudesta, mutta luen viestit aina kirjautuneena sisälle, niin esim. liveketjusta löytää heti sen kohdan mihin on jäänyt eikä tarvi ruveta arpomaan...

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Maligne » 01 Joulu 2008 01:17

Marjo kirjoitti:
acryl kirjoitti: Tämä on ehkä vähän noloa kysellä näin positiivisessa ketjussa, mutta kysyn silti, että miksi pidetään rekisterissä yli 500 0-kirjoittajaa... eli eivät ole sanaakaan sanoneet tällä foorumilla ja yhden ja kahden viestin kirjoittajikin on monta sataa...?? :roll:
Mä en ole paljoa kirjoitellut loppukaudesta, mutta luen viestit aina kirjautuneena sisälle, niin esim. liveketjusta löytää heti sen kohdan mihin on jäänyt eikä tarvi ruveta arpomaan...
Itse olen toisella foorumilla rekisteröitynyt, mutta kirjoittanut vain muutaman viestin. En rekisteröitynyt kirjoittelun takia, vaan siksi että kirjautuneena löytää NIIN paljon helpommin uudet viestit :P Siksi tuo kirjautumisaika voi olla parempi syy karsia käyttäjiä kuin viestien määrä. IMO.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 01 Joulu 2008 03:48

Tuossa tapauksessa taitaisin itse saada kenkää kun ei viimeisintä kirjautumisaikaa näy ollenkaan. :(
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
akiky
Peitonheiluttaja
Viestit: 163
Liittynyt: 14 Loka 2008 07:32
Paikkakunta: Iisalmi

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja akiky » 01 Joulu 2008 03:59

Tirkka kirjoitti:Tuossa tapauksessa taitaisin itse saada kenkää kun ei viimeisintä kirjautumisaikaa näy ollenkaan. :(
Tietenkin myös viestimäärä pitäisi katsoa. Ja eiköhän tuo edellinen kirjautumisaika näy kuitenkin ylläpidolle.
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Jaake » 01 Joulu 2008 15:00

Saaga kirjoitti:
Punde kirjoitti: En muuten muista miten kauan oon ollu foorumin/sivuston kanssa tekemisissä. Melkein alusta asti uskoisin. Toi liittymispäivä vuonna 2005 ei oo se eka liittymispäivä edes.
Minä rekkasin BBPlazalle kesällä -04 kun katsoin elämäni ensimmäisen BB:n. :)
Kuin kauan lie sitä ennen Plaza ollut olemassa?
Itse löysin alkuperäiselle sivustolle joskus huhti- tai toukokuussa (-04) ja käsittääkseni sivusto oli avattu silloin paria päivää aikaisemmin.. sitä ennen oli tosin yksi BB-sivusto joka lopetti toimintansa BB2:n jälkeen (2003?).

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Tapio » 07 Maalis 2009 01:40

Pundellakin on näköjään mennyt 10 000 viestin raja rikki :) . Onnittelut foorumin pioneerille :tu .
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Punde » 07 Maalis 2009 02:22

Noilla viestimäärillä ei vaan oo mitään merkitystä, ainakaa miulle.

Mut puolustukseks pitää sanoa että oon sentää ollu alusta asti messissä ja ympäri vuoden aktiivinen, että ehkä noin neljännes niistä postauksista on sentään jotenkin järkeviä. Se tekee reilu 500 per vuosi, joten ihan ok.

On täällä pahempiaki paskanjauhajia ja turhasta löpisijöitä :) Mie kyl haluisin koko näkyvän viestilaskurin hittohon, ja pelkät "tittelit" tilalle.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 07 Maalis 2009 15:31

Onittelut minunkin puolesta Pundelle kunniotettavasta määrästä viestejä :nerd: kun on jaksanut ahkeroida muulloinkin kuin BB:n aikana :thumbsup , on siihen määrään väkisinkin mahtunut "muutama" asiallinenkin viesti [smilie=a_goodjob.gif] . Olen muuten samaa mieltä siitä ettei viestimäärä välttämättä tarttis näyttää, sillä ei viestien määrä ole mikään kriteeri vaan laatu.

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 07 Maalis 2009 22:19

PIETRO kirjoitti:Onittelut minunkin puolesta Pundelle kunniotettavasta määrästä viestejä :nerd: kun on jaksanut ahkeroida muulloinkin kuin BB:n aikana :thumbsup , on siihen määrään väkisinkin mahtunut "muutama" asiallinenkin viesti [smilie=a_goodjob.gif] . Olen muuten samaa mieltä siitä ettei viestimäärä välttämättä tarttis näyttää, sillä ei viestien määrä ole mikään kriteeri vaan laatu.
Veit sanat suustani. Punde on foorumin suola :) Nii, ja tarviiko viestien aina ollakkaan asiallisia. Punde sanoo asiat omalla tyylillään :D Onko miusta tullut/tulossa Punde fani :scratch

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja James » 05 Marras 2009 14:49

Foorumilla on hiljattain mennyt rikki 300 000:n viestin raja. Ihan kiitettävä luku [smilie=loveyou.gif]

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Re: BBPlaza.net rikkoi ennätyksen

Viesti Kirjoittaja TSN » 09 Marras 2009 00:14

Sunnuntai-iltana oli nähtävästi paljon kävijöitä sivustolla. Palveluntarjoajamme mukaan koko webpalvelin kaatui sen johdosta ja verkkotunnus jouduttiin sulkemaan väliaikaisesti.

Yritetään selvittää mistä se johtui ja miten sen pystyisi jatkossa välttämään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”