Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Kenet olisit pudottanut?

Nomi Enckell
2
10%
Catharina Zuhlke
3
14%
Nicola Tiainen
5
24%
Alma Miettinen
11
52%
 
Ääniä yhteensä: 21

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 14 Marras 2013 22:34

Mikähän tuota Nikulaa riivaa? Tai no on mulla jo teoria tarjota. Nikulan vastakihlaama nainen on haukkunut ja möksänny Nomista ja Nikulan pitää haukkua sitä, jotta kotona ois kaikki hyvin. En mä noin kauniisti laulavan naisen haukkumista muuten käsitä.

Tän illan ylivoimainen ykkönen oli Nomi. Alma oli todella huono. Catharina ja Nicola oli molemmat aika keskinkertaisia, vähän heikompi kaksikosta oli Catharina.

Mun mielestä Almassa on menossa vähän samaa kuplaa kun on Susan Boyleissä ja Talent Markuissa yms. normaalien kauneisihanteiden ulkopuolelta olevissa "ihan ok" laulajissa. Jos Nomin tai Saran näköinen tyttelö ois laulanut kuin Alma, ois lentänyt pihalle jo aikapäiviä sitten. Siis tämä on mun mielipide, eikä rinnakkaisulottuvuudesta tuotu fakta.

Nicolalta olisin odottanut parempaa. Catarina oli aika pitkälle mitä odotinkin, loppua kohden alkoi svengaamaan esitys, mut liian vähä liian myöhään sanon minä. Oletan että vähinten ääniä saaneet oli Nicola ja Catarina.

Nomilta oli mun mielestä aika nappiveto. Todella kauniisti soi ääni. Kymmenen vuotta jos ois vanhempi ja tummatukkainen, niin sais kovempaa hehkutusta kun Jenni Vartiaiset, Erinit ja Suvi Teräsniskat. Ihanan lämmin lauluääni. Voisin nähdä itseni istumassa nojatuolissa, takkatulen leimutessa, posket sekä alkoholista että lämmöstä punaisina hehkuen, Nomin Joululevyä kuunnellen.

Jii oli hyvä. Jiin tuotanto ei oo koskaan ollut kovassa kulutuksessa, mut aika ajoin tulee fiilis et nyt pitää pistää Karjalaista soimaan ja aina se on kivaa. Pitäs useammin pistää Jiitä soittoon.

Random jammailukuva
Image
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Marras 2013 23:08

No mitä sysimustaa paskaa nyt taas kerran! Ihan väärä lähti kotia ja surkimus-Alma saa jatkaa! Joka muutes laulo "halkoholista"... Catharina oli tänään ihan jees, mut muuten en oo oikeastaan tykänny. Ainut näistä joista tykkäsin, oli Nicola ja nyt seki on ulkona. Jos Mitra putoaa tuolta ennen finaalia, niin mun seuraaminen loppuu heti.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 15 Marras 2013 00:50

Alman olisin halunnu pihalle, mutta eihän sitä tuomareiden suosikkityttöä mihinkään pudoteta ennen finaalia. Nicola oli sitten kakkosvaihtoehto, joten sikäli meni ihan jees. Nomi oli tylsälläkin biisillä paskan illan paras.

1. Nomi
2. Catharina
3. Nicola
4. Alma
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

McPupu
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:45

Re: Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Viesti Kirjoittaja McPupu » 15 Marras 2013 07:33

knocker kirjoitti:
Karhu kirjoitti:Ei mitään sellaista joka sua käsittääkseni erityisesti kiinnostaisi ;) Ne tietää ketkä tietää. Terveisin vanha pervo. Kiitos ja anteeksi.
Jotenkin en yhtään yllättynyt. Varmaan joku muu 'pervo' valaisee. :D
Olisikohan ollut kyse näistä farkuista :Love:

Image
Viimeksi muokannut Ancalagon, 15 Marras 2013 08:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Pienensin kuvan.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Marras 2013 12:40

Oli taas aika ennalta-arvattava putoaja. Jännä juttu että Catharinalle riittää äänestäjiä. Nominkin suosio on itselleni vähän vaikea käsittää, mutta ehkä en vaan tajua.

...

1. Nicola - Vähän vaisuksi jäi, mutta biisi kuitenkin sopi Nicolalle. Näistä neljästä esityksestä tämä oli mielestäni paras ja ainoa joka edes jollain lailla kosketti.

2. Alma - Parempi kun Nomi ja Cata, mutta olihan tämä Alman huonoin esitys. Olin yllättynyt että tuomarit kehuivat noin kovasti. Onneksi kuitenkin pääsi jatkoon!

3. Nomi - Tylsä ääni ja tylsä esitys. Nomi jättää niiiin kylmäksi taas kerran.

4. Catharina - Yhtä tylsä kun Nomikin, mutta sen lisäksi vielä tätimäinenkin.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 15 Marras 2013 20:22

Olipa tasoton ilta. Catharina oli ainoa positiivinen, Alma siinä perässä vaikkei ollutkaan totutun liekeissä. Nicola oli ok ja Nomi totutun surkea. Vaikea kuvitella tästä porukasta muita kuin Alman jolla olisi mitään käyttöä Idolsin jälkeen.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Viesti Kirjoittaja Mole » 15 Marras 2013 20:31

On se hitto kun noin härskisti puffataan tätä Idolsin Ike Ikekuonoa. Viable commodity, joopa joo. Huh-ah, jeah. Ja toinen on se Jooseppi.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Viesti Kirjoittaja calderyon » 17 Marras 2013 21:25

5. liven esitykset:

Nicola: Hyvä kappalevalinta Nicolalta. Sopi hyvin tytön äänelle mielestäni. Äänenkäyttö oli ihan hyvää ja muutenkin esitys oli ihan hyvänlainen, vaikkakin osin hiukan vaisua. Kuitenkin kelpo veto ja hyvä tulkinta, mutta nähtäväksi jää, riittääkö jatkoon. 3,5/5

Alma: Letkeä menoinen kappale Almalta. Hyvin pysyi mukana kappaleessa ja tahdit/tyypin laulu etenivät käsi kädessä. Pirteä, iloinen ja menokas veto. 4,0/5

Nomi: Ihanan heleä ääninen laulanta oli Nomilla tässä kappaleessa. Oli myös erittäin hehkeän ja säteilevän näköinen lavalla. Herkkä ja nätti tulkinta. 4,05/5

Catharina: Vokaalisesti upeasti laulettu versio Catalta. Tulkinta uskollinen alkuperäiselle, vaikkakin kappaleen profiilia oli korotettu enemmän stadion/balladimaiseksi. Erinomainen kappalevalinta, joka sopi erittäin hyvin Catan äänelle. Suurrellista menoa. 4,15/5


Illan paras oli Catharina. Illan vähiten paras oli joko Nicola tai Alma.

Nicola ja Nomi varmaan bottom 2:ssa. Nähdyn perusteella on hyvin mahdollista että Nicola putoaa, mutta toivon luonnollisesti Nomin lähtöä.

Arvio illasta: Hitaasti eteni, mikä johtui varmaan paljolti laulajien vähyydestä. Jotenkin unettavaa menoa suurimman osan ajasta. Loppua kohti toki piristyi, mutta kokonaisuutena hiukkasen pitkäveteistä ja liian rauhallista. Koko touhun olisi saanut vedettyä helposti tunnin lähetyksenä ilman että tehtiin jotain kunnian osoitusta J:lle.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Marras 2013 22:46

orgasmienkeli kirjoitti:2. Alma - Parempi kun Nomi ja Cata, mutta olihan tämä Alman huonoin esitys. Olin yllättynyt että tuomarit kehuivat noin kovasti. Onneksi kuitenkin pääsi jatkoon!
No ei todellakaan ollut eikä ole koskaan ollutkaan parempi. Teoriani onkin että tykkäsit vaan sen (mun mielestä) vitun ärsyttävän persoonan takia; tämä siksi koska näytät tykkäävän Josephistakin ja siinä ei ainakaan laulutaidosta voi olla kyse enkä usko että pelkästä esiintymisestäkään.

Itse en yllättynyt että tuomarit kehuivat. En tiedä minkä verran tuomareilla on liikkumavaraa kertoa oma rehellinen mielipiteens (luultavasti melko vähän), mutta syy Alman kehumiseen on juuri siinä että se on ulkoisesti sopivan epäpätevä. Jos se olisi yhtä hyvännäköinen kuin vaikkapa Sara niin se olisi jäänyt tyystin vaille noita kehuja. Fakta. Sama homma siinä jos mieslaulaja on ruma hetero, ei taatusti tule kehuja tässä kisassa jos ei ole sitten todella ruma. Valitettava juttu tämä, mutta tämä vaikutelma mulle tulee.
orgasmienkeli kirjoitti:3. Nomi - Tylsä ääni ja tylsä esitys. Nomi jättää niiiin kylmäksi taas kerran.
Nomi oli mun mielestä tällä kertaa ihan paska, mutta tylsää tuossa oli lähinnä se ihan perseestä oleva kappale minkä se esitti.
orgasmienkeli kirjoitti:4. Catharina - Yhtä tylsä kun Nomikin, mutta sen lisäksi vielä tätimäinenkin.
On ihan ylivoimaisesti paras laulaja noista neljästä, ihan sama miten tätimäinen on (näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta ainakin).
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 18 Marras 2013 15:00

Tirkka kirjoitti:No ei todellakaan ollut eikä ole koskaan ollutkaan parempi. Teoriani onkin että tykkäsit vaan sen (mun mielestä) vitun ärsyttävän persoonan takia; tämä siksi koska näytät tykkäävän Josephistakin ja siinä ei ainakaan laulutaidosta voi olla kyse enkä usko että pelkästä esiintymisestäkään.
Almalla on mielestäni paras ääni tästä porukasta. Minkäs sille mahdan jos tykkään tuollaisesta äänestä?
Toki Alman persoonakin on jees, mutta kyllä se lauluääni on suurin syy miksi tykkään.

Joseph on porukan huonoimpia laulajia, mutta ei kuitenkaan niin huono että se vaikuttaisi mielipiteeseeni kovin paljon. Josehissa on paljon hyvää, ja taso kun on aika tylsä niin porukasta erottuu vähemmilläkin taidoilla.
Jos se olisi yhtä hyvännäköinen kuin vaikkapa Sara niin se olisi jäänyt tyystin vaille noita kehuja. Fakta. Sama homma siinä jos mieslaulaja on ruma hetero, ei taatusti tule kehuja tässä kisassa jos ei ole sitten todella ruma. Valitettava juttu tämä, mutta tämä vaikutelma mulle tulee.
Ei se Sarakaan mikään mahtava ole ollut, vaikka viimeisin esitys oli hyvä kyllä. Nomikaan ei laulajana ole kovin ihmeellinen.

Tottakai rumien on vaikea pärjätä äänestyskilpailuissa, ellei sitten tosiaan ole erityisen ruma tai vaikkapa erityisen lihava.
Tirkka kirjoitti:On ihan ylivoimaisesti paras laulaja noista neljästä, ihan sama miten tätimäinen on (näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta ainakin).
Eikös meillä kaikilla ole omat perustelumme miksi tykätä jostain ja miksi ei?
Cata osaa laulaa, mutta itse en näe mitään syytä miksi kukaan äänestäisi häntä. Ei tuolla laulajalla ole mitään tulevaisuutta Suomessa.. tai jos on, niin itse en vaan näe mikä hänessä on niin erityistä.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Idols LIVE, osa 5 (14.11.)

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 18 Marras 2013 21:02

En päässyt seuraamaan viimekertaista live- lähetystä harmi sinänsä.
Puolustan arpaani ja en hyväky sitä, että jotkut ovat arvostelleet arpaani huonoksi laulajaksi shot, shot tälläinen peli ei vetele.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Idols 2013”