Ääni ratkaisee, osa 4 (pe 24.1.)

Keskustelua, äänestyksiä ja pelejä Voice of Finlandiin liittyen.

Jakson parhaat laulajat?

Rami Välimäki, 36, Helsinki
1
4%
Anne Carlsson, 41, Espoo
5
19%
Orel Rantonen, 17, Savonlinna
1
4%
Meeri Paavilainen, 23, Helsinki
0
Ei ääniä
Sari Kankkonen, 21, Helsinki
0
Ei ääniä
Alexis Hjelt, 29, Helsinki
4
15%
Julia Väyrynen, 18, Oulu
3
12%
Pia Lipponen, 22, Oulu
3
12%
Oskari Salovaara, 28, Turku
0
Ei ääniä
Camilla Backman, 27, Helsinki
9
35%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ääni ratkaisee, osa 4 (pe 24.1.)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 08 Helmi 2014 22:55

Rami: Hyi vittu! Ehkä kamalin esitys mitä tänä vuonna on kuultu.. Tällaista laulajaa ei onneksi tarvitse jatkossa kuunnella tässä skabassa. Ihan hirveä biisivalintakin.

Anne: Todella hieno ääni. Ja todella, todella hottis. Olen myyty.

Orel: Ei jotenkin napannut. Ei mielestäni edes olisi ansainnut jatkopaikkaa enkä tiedä osaako Orel edes laulaa, mutta katsotaan nyt sitten, kun kerran jatkoon pääsi..

Meeri: Ei mikään ihmeellisen hyvä laulaja. Aika yhdentekevä, enkä itse olisi edes kääntynyt.

Sari: Tykkäsin kyllä Sarista. Harmi kun ei päässyt jatkoon, koska olisin mielelläni kuunnellut Saria jatkossakin. Ei toki mahdollisuuksia kovin pitkälle kilpailussa olisikaan ollut, mutta tästä vaiheesta olisin päästänyt jatkoon.
Outoa että edellinen Meeri pääsi jatkoon ja Sari ei, vaikka Sari kuitenkin oli paljon parempi.

Alexis: Upea ääni! Yksi parhaista miehistä koko skabassa, ja kun meni Elalle, niin varmaan pääsee pitkälle, koska on mies. Elalla on paljon naisia!

Julia: Ihan kiva ääni ja ihan ok esitys, mutta ei mitään sen ihmeellisempää.

Pia: Tylsä esitys, kulahtanut biisivalinta. En olisi ottanut jatkoon, vaikka nainen kyllä osaakin laulaa ja käyttää ääntänsä. Saa nähdä miten jatkossa menee!
Miken tiimissä ei Pia kyllä tule pitkälle pötkimään, sorry..

Oskari: Pläääh…. Ei kiinnostanut pätkääkään.

Camilla: Päivän paras, ehdottomasti! Esitys teki suuren vaikutuksen, vaikka en osaakaan kuvitella että Camillan musiikkia itse kuuntelisin VoFin jälkeen enää.
Onneksi meni Miralle eikä Elalle!

…..

1. Camilla
2. Anne
3. Alexis

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “VoF 2014”