Julkkis Big Brother alkaa!

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotherin julkkiskauteen.
Vastaa Viestiin
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Syys 2013 22:54

Tulihan se iso nimi sieltä! Andy McCoy! Jumalauta! :D Totaalinen yllätys ja erittäin mieleinen!
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja Mardis » 03 Syys 2013 22:54

Enpä tiedä tosta twististä. Tosi reilua antaa yhdelle henkilölle noin paljon valtaa.

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja maikki » 03 Syys 2013 22:55

BB-Kärpänen kirjoitti:
aadeehoovee kirjoitti:Kingi! Ei saakeli, miten ne on saanu ton tonne :thumbsup .
Rahalla? Eiköhän noi kaikki jonkun summan saa. Persaukisia, kun ovat niin kaikki voittaa.
Kyllä mä luulen että ei Andy taida ihan persaukinen kyllä olla..

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja Anira » 03 Syys 2013 22:56

No jopas jotain.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 03 Syys 2013 22:56

BB-Kärpänen kirjoitti:
aadeehoovee kirjoitti:Kingi! Ei saakeli, miten ne on saanu ton tonne :thumbsup .
Rahalla? Eiköhän noi kaikki jonkun summan saa. Persaukisia, kun ovat niin kaikki voittaa.
Nojoo kun kattoo suurinta osaa asukkaista jotka ovat luultavasti maksaneet päästäkseen tuonne niin voihan sillä yhen Hulukon rahoittaa sekoilemaan.

Onkohan Antille omat tarjoilut pk:ssa vai meinaakohan vetää ihan rehabin ja detoxin merkeissä koko reissun.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja Ovara » 03 Syys 2013 22:56

Voi perkele, syvällinen kilpailija-analyysini meni ihan perseelleen, meni turhan rutkasti aikaa siihen.

Tiivistettynä, Andy on huippuasukki, mukana on myös nelisen OK-asukkia (Sara, Kallio, Fredu ja Claudia) ja loput on odotetusti paskaa. Ilmeisesti meikäkin olisi voinut hakea julkkis-big brotheriin, pari kertaa olen lehteen päätynyt. Ei tainnut sen komeammat meriitit olla esim. sillä seiskan kaverilla. Joo, se oli seiskan kaveri. :D Se riittää ilmeisesti.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 03 Syys 2013 22:58

Lopputulos oli 2 julkkista ja 2 puolijulkkista ja loput julkkistyrkkyjä, joista suurin osa täysin tuntemattomia.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 03 Syys 2013 22:58

newman kirjoitti:Ai Andy voittaa? Mun veikkaus on, että talosta poistuu jengiä omasta tahdostaan hyvinkin pian. Andy on ykkösehdokas luovuttajaksi, toinen on Saagim. Muut on niin nobodyja (pl reetu)ja tyrkkyjä, että pysyy talossa.
Saattaa olla että näillä kahdella isommalla staralla on ihan sopimustasolle käsikirjoitettu ulostautuminen tietyn ajan jälkeen.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja Santra » 03 Syys 2013 22:59

Andy voisi olla loistava asukas, mutta kestääkö kuuppa?
24/7 kaapelissa.

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 03 Syys 2013 23:00

Hedgehog kirjoitti:
newman kirjoitti:Ai Andy voittaa? Mun veikkaus on, että talosta poistuu jengiä omasta tahdostaan hyvinkin pian. Andy on ykkösehdokas luovuttajaksi, toinen on Saagim. Muut on niin nobodyja (pl reetu)ja tyrkkyjä, että pysyy talossa.
Saattaa olla että näillä kahdella isommalla staralla on ihan sopimustasolle käsikirjoitettu ulostautuminen tietyn ajan jälkeen.
Vähän luulen että Andylla ainakin. Tuo koskemattomuus hieman vois viitata siihen...
Iida :love61:

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja Anira » 03 Syys 2013 23:02

Joo tuli itsellekin mieleen, että Andy saattaa olla vähän aikaa ja sit lähteä syystä tai toisesta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 03 Syys 2013 23:02

No huh huh. Andy. Mulla oli mielessä paljo sanottavaa, jota tuli mieleen pitkin lähetyksen, mut Andy kyl veti pään tyhjäksi. Huikeaa. Niin huikeaa. Huh huh sanon minä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja mrj » 03 Syys 2013 23:02

Hedgehog kirjoitti:
newman kirjoitti:Ai Andy voittaa? Mun veikkaus on, että talosta poistuu jengiä omasta tahdostaan hyvinkin pian. Andy on ykkösehdokas luovuttajaksi, toinen on Saagim. Muut on niin nobodyja (pl reetu)ja tyrkkyjä, että pysyy talossa.
Saattaa olla että näillä kahdella isommalla staralla on ihan sopimustasolle käsikirjoitettu ulostautuminen tietyn ajan jälkeen.
Reetul o syyskuu puukattu keikkoja aika kivasti.
JuHu - :drink55:

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja Ovara » 03 Syys 2013 23:04

JohnDoe kirjoitti: Vähän luulen että Andylla ainakin. Tuo koskemattomuus hieman vois viitata siihen...
Mikä koskemattomuus? Seursin ohjelmaa puolet ajasta mutella, koska ehdin jo turhautua paskoihin "julkkiksiin".

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 03 Syys 2013 23:07

Enpä usko Andyn tuolla pitkäään olevan. Olihan ylläyus mutta että hyvä bb-asukas... Hmmm... Voi olla, ettei kuitenkaan paljon irtoa...

Maisssi
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 15 Loka 2008 16:56

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja Maisssi » 03 Syys 2013 23:08

Tää on joko tosi hyvä tai tosi huono juttu. Andyn jutut tuntien se aiheuttaa vielä monen monta twistia, olihan herralla nokkela ilmaus valmiina heti pöytään istuessaan. Vähän hirvittää, mut pakko tätä on katsoa.
Ding ding.
Kuka siellä?
Kohtalo.
Olenkin odotellut soittoasi.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja Joanna » 03 Syys 2013 23:19

Joo enpä olis kyllä Andya veikannut itsekään asukkaaksi taloon. Melkoinen veto. Pakko tuossa on jotain "spesiaalia" olla, hankala uskoa että Andy olisi suostunut taloon aivan samoilla säännöillä kun nämä mukajulkkikset. Tai mistä sitä tietää mutta tämmöinen fiilis mulle tulee.

En heitä ainakaan vielä kirvestä kaivoon tämän kauden suhteen.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Julkkis Big Brother alkaa!

Viesti Kirjoittaja ramasee » 03 Syys 2013 23:30

Olipa kyllä turha se äänestys juttu. Mikset sitä vaan voitu heti kertoa mikä juttu se oli.
Laura vie, muut vikisee!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Julkkis BB 2013”