Spekulaatiot ja foliohattuilut

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotherin julkkiskauteen.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Syys 2013 00:36

RealPlayer kirjoitti:
Andy lähtee vaihtoon brittien BB-taloon... ;)
Mä vihaan näitä kommentteja, mitkä saa mut purskahtaa milloin kahvit, limut tai öölit näytölle.
a walking disaster

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Syys 2013 09:32

Andy rooli taitaa olla kerätä katsojia alkuviikon aikana ja sitten kaveri lähtee jollain tekosyyllä talosta?

Reetulla kummittelee keikat syyskuussa, joten liekö sitten samalainen eli määräaikainen oleskelu talossa ja sitten lähtee?

Molemmat ovat kauden magneetit joilla saatiin aivan varmasti lisää 24/7-tilaajia.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 08 Syys 2013 14:10

Katsotaan, miten käy, voin olla väärässäkin, mutta en ole hetkeäkään uskonut, että Andy olisi talossa oikeasti kisaamassa voitosta.

Uskon, että hän on talon ehdottomana ykkösjulkkuna ja omien totuuksiensa mölisijänä tuotannolle niin tärkeä, että sopivasti rahakkaan sopimuksen lisäksi hänelle on taattu myös "statuksensa" mukaiset edut ja erivapaudet. Taloaika on saatettu lyödä lukkoon, tai sitten Andy voi haistella tuntemuksiaan ja lähteä, kun mielenkiinto loppuu.

Andyhän on vuosikymmenet esiintuonut itseään tinkimättömänä rock-kukkona.
Mitenköhän tuohon imagoon sopisi lööppi: BB-Andy McCoy julkaisee...

Nyt illan teknokilahdus ja (mahdollinen) poistuminen, voisi pelastaa kunnian; koko keikan voisi kuitata vitun skeidana.

Onhan Andystä tehty realityäkin, mutta se lienee hiukan toinen juttu. Siinä on saanut esittää vain itseään (No, Andyn ehdoilla esitys nytkin on mennyt.)

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Syys 2013 17:53

^Kuva vain vahvistui kun ukko ei osallistunut siivoukseen tänään. Ukko vetää kaljaa joka päivä tölkkikaupalla ja tässä haisee diili.

Uskon että Andyn lähtö lähenee....En millään usko että on edes tarkoitus olla kuusi viikkoa talossa, ei Andyn kuuppa sitä kestä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 08 Syys 2013 17:55

Evalds kirjoitti:^Kuva vain vahvistui kun ukko ei osallistunut siivoukseen tänään. Ukko vetää kaljaa joka päivä tölkkikaupalla ja tässä haisee diili.
Osallistuipas. Siivosi oman sviittinsä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Syys 2013 18:33

Meni kyllä ohi, luulin että Sara siivos Andyn makkarin, sitten erehdyin jos kerran mies itse siivosi. Sorry.

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 10 Syys 2013 07:14

No sitähän ei näytetty kuka siivosi ja miten paljon. Andyn haahuilusta siivouksen aikana ja kommenteista viikon mittaan tyyliin "mä oon tottunut et mun jäljet siivotaan mun perässä" ei nyt kauheesti herätä luottamusta Andyn aktiivisuudesta siivouksen suhteen.
Sekin on tullut selväksi, että jatkuva siivoaminen on Andyn mielestä vähän turhaa, koska huomenna on taas paikat likaiset. Ilmeisesti ei kuitenkaan pidä epäjärjestyksestä kommenteista päätellen. Mm. kerran keräili tumppeja tupakkapaikan hiekalta ja ihmetteli miten törkeetä miks ei niitä voi laittaa tuhkikseen.

Andyn muuten sanoi maanantaina n.10:29: ”Vittu jos mä jään tänne kuudeks viikoks ja saan ne fyget niin ne menee kaikki hyväntekeväisyyteen” Heitti tämän vakiopaikaltaan pöydän äärestä ilman mitään etukäteiskeskustelua aiheesta. Tuskin olisi sanonut näin jos joku ehdoton soppari olisi jostain tietystä talossaoloajasta?

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 10 Syys 2013 09:20

Eiköhän tuotanto pidä kynsin ja hampain kiinni siitä, että Andy suostuisi olemaan talossa.
Asukkaat ehkä jossain vaiheessa saattaa nimetä, mutta en usko Andyn joutuvan ulos oli äänestyksessä vastassa kuka tahansa, ainakaan ennen finaalia.
Onko Andystä voittajaksi, sitä vähän epäilen.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Syys 2013 01:28

Itse en todellakaan usko että Andy on loppuun saakka mukana! Ihan mahdoton ajatus, että Andy olisi tuolla koko tämän kuusi viikkoa.
Jos kuitenkin on niin, että Andy ihan oikeasti on tuolla voitosta taistelemassa, niin tietysti hän voittaa koko paskan. Kenen muun siinä tilanteessa voisi kuvitella voittavan? :scratch

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 11 Syys 2013 12:46

no eipä ole Andy talossa enää pitkään. Ei kauheasti yllättänyt: http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... sa/1803411

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 11 Syys 2013 13:27

Oliko Andy McCoyn luovuttaminen sovittu etukäteen?

http://www.voice.fi/viihde/oliko-andy-m ... en/2/53595

Avatar
Sepsi
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 26 Elo 2009 22:50

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Sepsi » 11 Syys 2013 13:52

diili on semmoinen että Andy tulee taidenäyttelyn jälkeen takas. Varma tieto. Keksin just äsken.

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Hensley » 11 Syys 2013 14:22

Juu, tulee äänestä Andy takaisin taloon äänestys, vastassa on superjulkkis Mr Paskamaha kisan voittaja vuodelta 1989.
Joka johtaakin äänestystä koko ajan kunnes lopussa selviää että Andy äänestettiin taloon saatuaan 99,98% äänistä. [smilie=a_teeth.gif]
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Evalds » 11 Syys 2013 15:58

Kyllä tää oli sovittu etukäteen, siis Andyn vierailun pituus, seuravaa lähtijä lienee Reetu jos noi keikkavaraukset pitävät paikkaansa.

Mutta tää on Suomen BB, jossa teemana on aina "manit veks".

Andyn lähdön jälkeen alkaa varmasti muiden pelikirjat aueta ja kyyti on kylmää.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 11 Syys 2013 16:53

Räi$käleeltä onni$tunut ku$etu$. Olen pahoillani jos menit siihen. Minulle oli itsestään selvää (hyvähän se on näin jälkikäteen) ettei Andy tuolla tule koko aikaa olemaan, kuus viikkoa ihmiselle joka on aina tehnyt mitä haluaa milloin haluaa on ihan liian pitkä aika. Intistäkin pääsee sentään lomille kotiin harva se viikonloppu ja silti siellä on joidenkin pää levitä kun ei saa mennä ja tulla vapaasti. Ja eihän Andy mikään oikea asukas ollut, 'special quest' kuten hän itse sen sanoisi.

Uusi asukas tulee tilalle, Matti kehiin!

Ensimmäinen bb kun en hankkinut 24/7 ja olen tyytyväinen valintaani.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Evalds » 11 Syys 2013 17:36

^En yllättyisi jos uusi "vierailija" tulisi taloon, Tauski, Masa, Tuksu???

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 11 Syys 2013 23:30

Aloin (taas) funtsimaan, et miks usein koostelähetyksen aikana tai juuri ennen sitä alkaa tapahtumaan talossa. Nyt mä taisin sen keksiä. Sillä hiljennetään livekritiikki koosteiden vääristämisestä yms, kun himokkaimmat 24/7 katsojat on 24/7 parissa, eikä marisemassa koosteesta.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 11 Syys 2013 23:40

Evalds kirjoitti:^En yllättyisi jos uusi "vierailija" tulisi taloon, Tauski, Masa, Tuksu???
Olis kyl Suomi BB:n suurin floppi, jos nyt tulisi Andyn tilalle Nykänen laulamaan playbackina.

Avatar
Rujin
Peitonheiluttaja
Viestit: 168
Liittynyt: 27 Elo 2010 14:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Rujin » 13 Syys 2013 01:47

Vähän offtopic, mutta eiköhän se tänne sovi.

Reetusta ja hänen muutostaan lisähuoneeseen. Olettaen, että se oli Frederikin ihan oma päähänpisto eikä siihen ollut lupaa BB:ltä. Pohdiskelin tässä vähän sellaista skenaariota, millä Isoveli voisi siirtää Frederikin pois lisähuoneesta.

Olisi hauskaa, jos joku aamu Isoveli komentaisi Reetun poistamaan tavaransa lisähuoneesta. Mieluusti vielä sellaisena aamuna, jolloin Reetu on jäänyt nukkumaan herätyksen jälkeen. Tulisi vain kuulutus: "Frederik, poista tavarasi lisähuoneesta. Kymmenen, yhdeksän, kahdeksan..." Ja kaikki tavarat, mitä huoneesta ei ehtisi laskemisen aikana jäisivät huoneeseen. Reetun pitäisi sitten selvitä "pelastamillaan" tavaroilla ja muilta lainaamalla loppuajan. Tai no pari päivää.

Ehkä tämä opettaisi myös muita asukkaita kunnioittamaan BB:n käskyjä. Monesti tuntuu, että julkkikset jäävät vanumaan jonnekin, kun pitäisi olla jo ulkona tms.
*kyllä, olen ilkeä

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Evalds » 14 Syys 2013 16:05

Väki vähenee, niin on kiva nähdä mitä tekee tuotanto. Roudataanko tonne joku Seiskan julkkis pikavauhtia vai mennäänkö näillä loppuun saakka?

Avatar
Rujin
Peitonheiluttaja
Viestit: 168
Liittynyt: 27 Elo 2010 14:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Rujin » 15 Syys 2013 01:17

^Jos porukka käy liian vähiin laittaa tuotanto käänteiset nimeämiset. Kolme tai neljä sitten äänestykseen ja voittaja saa koskemattomuuden finaaliin asti. Ja sitten plussataan niin maan urposti!
*kyllä, olen ilkeä

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatiot ja foliohattuilut

Viesti Kirjoittaja Evalds » 18 Syys 2013 18:36

Claudia ja kumppanit laitavat jätkät nyt koville nimeämisissä, ainakin Jossu peesaa, ja Anukin lienee hengessä mukana.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Julkkis BB 2013”