Julkkis Big Brother Talk Show

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotherin julkkiskauteen.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Loka 2013 16:58

mrj kirjoitti:ketä kiinnostaa, missä kohtaa istuit ylipäätäänsä? :D
Vakkari-Plaza-osastoa. (Noin niin kuin yleistettynä.) Oisko mitenkään mahdollista?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Loka 2013 17:23

BuZu kirjoitti:No ei ehkä raivokkaat, mutta joka tapauksessa kovemmat kuin aiemmissa äänestystilannekatsauksissa.
Pyhpah, samaa osastoa se oli ku mitä muutkin. :D Turha inttää vastaan, koska tiedän 100% varmemmin ku sä. :'D
That damn fox!

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Loka 2013 22:20

Edit-aika menny jo nii tulee tupla... Mut pitää viel sen verran sanoa, että ku katoin ton lähetyksen, nii kuulin ainaki yhen oman buuauksen. :Love: Kuulostipa todella kauniilta...
That damn fox!

Kuva

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 07 Loka 2013 22:58

Jonksu kirjoitti:Edit-aika menny jo nii tulee tupla... Mut pitää viel sen verran sanoa, että ku katoin ton lähetyksen, nii kuulin ainaki yhen oman buuauksen. :Love: Kuulostipa todella kauniilta...
Kelle buuasit?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Loka 2013 23:07

Wicker Man kirjoitti:Kelle buuasit?
Sille, että Anu on lähdössä. :D Buuasin kyl niillekin missä oli että Niko on lähdössä. Niitä oli monta... [smilie=a_teeth.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Loka 2013 23:12

Olen aikas varma, kuka yleisössä oli Jonksu. Mutta orkkuenkulia en kyllä bongannut lainkaan (ellei hiuksille ole tapahtunut jotain radigaalia). Oli muuten tautisen naisvoittoinen yleisö.
a walking disaster

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 07 Loka 2013 23:16

Jonksulle vielä: Miten yleisössä reagoitiin noihin joka kymmenes minuutti tuleviin häätötilanteisiin? Oliko kaikki ihan "JEEE", vai enemmänkin "Voi vittu taasko" hengessä?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Loka 2013 23:18

Ite en ainakaan aina edes tajunnu, että miten nopeasti ja useasti niitä siellä tuli. Siinä hetkessä elää niin tiiviisti, ettei edes tajua miten nopeasti osa niistä meni. Mun mielestä ei edes tuntunu, että tilannetta ois näytetty kovin usein. Joissain kohdin oli koko yleisössä laimeampaa kannanottoa, mut sanottii sieltä, et jokasessa kohtaa pitäis olla joko "JEE!" tai "BUU!". Et jotakin reaktiota.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Loka 2013 23:21

knocker kirjoitti:Olen aikas varma, kuka yleisössä oli Jonksu. Mutta orkkuenkulia en kyllä bongannut lainkaan (ellei hiuksille ole tapahtunut jotain radigaalia). Oli muuten tautisen naisvoittoinen yleisö.
Mun on kohta pakko alkaa kyyläilemään, jos siellä tosiaan oli vaan vähän miehiä. [smilie=a_teeth.gif] Ehkä mäkin pienestä porukasta saattaisin arvata kuka Jonksu on.
Onko orkku sitten pakosti ees vilahtanut telkussa? Jonksu tai orkku, kertokaapa?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Loka 2013 23:45

Eihän niitä tilannekatsauksia todellakaan tullut paljon! :shock:
Paikan päällä ainakin tuntui että ihan sopivan usein niitä näytettiin. Siellä kai sitten on niin eri fiiliksissä kun kotikatsomossa, jossa itse ainakin turhaudun jatkuville tilannekatsauksille.
knocker kirjoitti:Olen aikas varma, kuka yleisössä oli Jonksu. Mutta orkkuenkulia en kyllä bongannut lainkaan (ellei hiuksille ole tapahtunut jotain radigaalia). Oli muuten tautisen naisvoittoinen yleisö.
On muuttunut aika radikaalisti hiustyyli eli ne kuvat mitä joskus mesessä/skypessä näit ei vastaa sitä mitä olisit nyt telkassa nähnyt.

Naisvoittoisesta yleisöstä sanottava, että on kyllä hottis se Kirsikka Kopponen. ;) :Love:
Harmi että on Jorille varattu kun nuorempaakin saisi!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Loka 2013 23:56

Hyvin voin kuvitella, että siellä paikan päällä on jopa kiinnostava nähdä se tilannekatsaus niin usein. Jännitys ja tunnelma on varmasti niin eri luokkaa.

En mä sittenkään Jonksua ja orkkua viitti lähteä etsiskelemään. Kunhan pelottelin. :abow:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Julkkis BB 2013”