Yleiset lehtiartikkelit

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotherin julkkiskauteen.
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Maalis 2013 16:59

Seiska kirjoitti:Seiska selvitti: He lähtisivät mukaan julkkisten Big Brotheriin!

Lähtisitkö mukaan julkkisten Big Brotheriin, joka alkaa syksyllä? Dan "Uniikki" Tolppanen, Claudia Eve, Ilpo Kaikkonen, Esko Eerikäinen, Mari Kasvi, Pezhman Ahmadi, Cristal Snow, Nina Hämäläinen, Janne Ordèn, Nevena Ek, Teppo Säkkinen, Nisse Nurmi ja Arto Länsman vastaavat kysymykseen.

Image

Tänään (5.3.) julkistettiin, että Suomessa nähdään ensimmäistä kertaa julkkisten Big Brother. Tosi-tv-ohjelma alkaa syksyllä Subilla. Seiska selvitti, mitä julkkikset ajattelevat kyseisestä tv-formaatista - ja lähtisivätkö itse mukaan kyseiseen ohjelmaan.

Hunks-tanssija ja juontaja Esko Eerikäinen saatetaan nähdä syksyllä alkavassa julkkisten Big Brother -ohjelmassa.

- Lähtisin mukaan. Se olisi kuin puistossa kävelyä, eli helppoa rahaa. Ainoa miinus olisi olla erossa Victoriasta, Esko mietti.

Image

Fitness-tähti Mari Kasvi on tiukka mielipiteessään.

- Olen seurannut ohjelmaa, mutta en lähtisi taloon kilpailijaksi. Se ei ole edes mahdollista, sillä saan kesän lopussa esikoiseni.

Image

Liikemies ja monialanosaaja Pezhman Ahmadi ei aio hakea kyseiseen ohjelmaan.

- En lähtisi mukaan, koska en näe siinä ohjelmassa mitään järkeä - siis omalla kohdallani. Kunnioitan kuitenkin niitä ihmisiä, jotka osallistuvat siihen, Petsku muotoili.

Image

Telkkarissa pyörivästä Diili-ohjelmastakin tuttu räppäri Dan "Uniikki" Tolppanen ei kestäisi 24/7 pyöriviä kameroita.

- Heh, en kyllä lähtisi. En tykkää siitä, ettei olisi mitään yksityisyyttä. Se nyt varmaan olisi se päällimmäinen syy, Dan selvitti.

Image

Viime vuonna Big Brotheria juontanut muusikko Cristal Snow ei myöskään lähtisi kilpailijaksi.

- Olen katsonut vierestä, kuinka rankka paikka talo on. Se ei ole mikään huviretki. Kolme kuukautta neljän seinän sisällä sopii sellaiselle ihmiselle, joka on menevä ja tekevä. Se ei ole paikka minunlaiselleni tyypille. Mulla hajoaisi pää talossa. Jos tuohon soppaan heittää kapinahengen ja mun ison suuni, niin enhän mä kestäisi siellä viikkoakaan. Taloon saattaa tulla väkeä, josta olemme tehneet parodiaa. He saattaisivat olla aikana pahana muutaman siiderin jälkeen, Cristal letkautti.

Image

Viidakon tähtösissä kilpaileva seksikäs DJ Nina Hämäläinen toisi ohjelmaan räväkkyttä ja vahvoja mielipiteitä.

- Koen, että mulla voisi olla aika paljon annettavaa ja mielipiteitä. Voisi olla hauska haastaa itsensä, että kuinka kauan pinna kestää.. itsellä tuli kokeiltua viidakossa kuplassa elämistä, ja tää voisi olla mielenkiintoinen jatko sille. Voimakkaan persoonani ansiosta kanssaolijat voisivat olla näreissään - varsinkin tuollaisessa suljetussa tilassa. Toisaalta olen myös sopeutuvainen! Mutta siis joo, kaiken kaikkiaan lähtisin kyllä jos pyydettäisiin, Nina kertoi.

Image

Hallitseva Mr. Finland Teppo Säkkinen lupasi harkita ohjelmaan hakemista.

- Mahdollisesti, hauskaahan se varmasti olisi.. täytyisi tietysti miettiä asiaa vielä tarkemmin ja tietää mitä se tarkalleen ottaen pitäisi sisällään. Täytyisi myös huomioida, että kovin pitkäaikainen poissaolo kotoa olisi nyt aika haastellista lapsemme takia. Mutta voisin laittaa mietintämyssyyn, Teppo pohti.

Image

Viime tuotantokaudella Huippumalli haussa -ohjelmassa kisannut Nevena Ek (vas.) lähtisi mukaan rahan takia.

- Big Brother on mielestäni turha ohjelma. Lähtisin mukaan, jos olisin kovassa rahapulassa. Ihan vaan sen takia, että raha kelpaa aina. Muuten en lähtisi, Nevena pohti.

Image

Debyyttilevyn työstäminen pitää Kymppilinja-yhtyeestäkin tutun Janne Ordénin (vas.) kiireisenä, joten hän joutuisi kieltäytymään tv-pestistä.

- Mulla tulee tässä uutta sinkkua ja sitten vielä kesälle albumi. Keikkojakin buukattu jo sen verran, että ei kyllä millää ehtisi lähteä mukaan, Janne viestitti.

Image

Idolsista tuttu ja Anna Abreuhun yhdistetty Nisse Nurmi voisi harkita asiaa.

- En usko, että lähtisin ohjelmaan mukaan. Julkisesti kekkuloiminen tollasessa ohjelmassa vaatii aika paljon rohkeutta, eikä mulla sitä taida riittävästi olla. Olen myös tyytyväinen tämän hetkiseen elämääni ja työkuvioihin... asiaa voisi tietysti aina harkita, Nisse kierteli.

Image

Iholla-sarjasta tuttu Claudia Eve on esitellyt omasta mielestään jo tarpeeksi yksityiselämäänsä tänä keväänä televisiossa.

- En lähtisi mukaan, koska Iholla-sarjassa avasin elämäni jo muiden repostelulle. Voisin ainoastaan lähteä rahan takia. Voittosumma helpottaisi yksinhuoltajan ja viiden kotona asuvan lapsen äidin arkea, Claudia pohti.

Image

Johanna Tukiaisen ex-aviomies Arto Länsman lähtisi mielellään Big Brother -taloon.

- Lähtisin mukaan, koska se sopii mulle. Mun elämä on ihan sitä samaa, eli luonteelleni just sopiva paikka. Osaan olla tarpeeks vi**umainen ihminen jos tarvii, mutta osaan myös flirttailla, Arto totesi.

Image

Idols 2011 -kaudella tyttöjen sydämiä sulattanut Ilpo Kaikkonen tarvitsisi jonkinlaisen vuokratakuun lähteäkseen ohjelmaan mukaan.

- Jostain rahasummasta ehkä harkitsisin, mutta ilmaiseksi mulla ei ole varaa lähteä leikkimään kuukaudeksi, Ilpo heitti.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja dertsi » 05 Maalis 2013 17:50

Nyt kirjoitti:Big Brotherin julkkisversio ei aio kierrättää vanhoja tosi-tv-kasvoja

Nyt se on varmaa: Suomen yhdeksännellä Big Brother -tuotantokaudella seurataan julkkiksia. MTV Median vastaava tuottaja Pete Paavolainen kertoo, että julkkis-BB:tä on toivottu jo pidemmän aikaa, ja nyt aika on kypsä ohjelman toteuttamiselle.

Onko taloon tarkoitus marssittaa entisiltä kausilta tuttuja kasvoja?

”Emme ole vielä määritelleet, millaisia asukkaita haluamme mukaan. En pysty sanomaan, ovatko tulevat asukkaat a- vai b-luokan tyyppejä. Niin hyviä otetaan kuin saadaan, mutta missään nimessä tarkoitus ei ole kierrättää vain vanhoja reality-kasvoja”, sanoo Paavolainen.

Kilpailijoiden ei ole pakko olla ”perinteisiä” julkkiksia, vaan periaatteessa julkkis-BB:n asukas voisi olla esimerkiksi nettipersoona.

”Julkisia ansioita pitää olla sen verran, että on tunnettu ihminen, mutta myös tarpeeksi kuuluisat nettipersoonat ovat tervetulleita”, Paavolainen sanoo.

Vaikka tuleva kausi koostuu julkkisasukkaista, voi kilpailijaksi edelleen hakea nettilomakkeen avulla.

”Halusimme saada vihiä siitä, millaiset julkkikset saattaisivat haluta mukaan taloon.”

Ulkomailla toteutettujen kausien tapaan myös Suomen julkkis-BB on jonkin verran tavallista lyhyempi. Ohjelman tarkka pituus ei ole vielä selvillä.

Myös voittopotin kohtalo on Suomessa vielä auki.

”Palkintoa ei ole vielä päätetty, mutta maailmalla voitto menee yleensä hyväntekeväisyyteen. En näe syytä siihen, miksei meillä tehtäisi samalla tavalla”, Paavolainen pohtii.

Julkkis-BB nähdään Subilla syksyllä 2013. Ohjelman juontaja, kilpailijat ja muut yksityiskohdat tarkentuvat myöhemmin.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Maalis 2013 18:26

"Nettipersoonat ovat tervetulleita". Jaa pitäskö laittaa hakemus. Mikäs siellä ois ollessa tuksujen ja artojen keskellä. Se vasta ois elämää, voi pojat!! [smilie=a_chuckle.gif]
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Maalis 2013 15:13

Eerikäistä ja Länsmania siis odotettavissa! [smilie=a_doh.gif] Ei jaksais kumpaakaan. Tainno Esko vois olla ehkä OK, mutta jotenkin turhan tyrkky silti. Mutta miksei Tuksua oo haasteteltu asiasta? :blackeye

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Maalis 2013 15:32

Marika1 kirjoitti:Mutta miksei Tuksua oo haasteteltu asiasta? :blackeye
Varmaan siks ku muistaakseni se sano viime kauden Extran vierailussaan ettei lähde mukaan vaikka pyydettäisikin.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Hensley » 06 Maalis 2013 15:42

Tuksusta sen verran että viime kaudella oli jo BB-talossa kaksi pikku-Tuksua eli JonnaI ja Tea, eikö se jo riitä?
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 06 Maalis 2013 15:57

IL kirjoitti: Kenet julkkiksen haluaisit nähdä BB-talossa?

Big Brother -talossa on vieraillut vuosien varrella muutama julkkis, mutta nyt täyttyy koko talo tutuista kansalaisista.

Kuva

Kenet sinä haluaisit nähdä BB-talossa? Alla Iltalehden laatima lista mahdollisista nimistä. Voit myös nimetä oman suosikkisi.

http://www.iltalehti.fi/viihde/20130305 ... 4_vi.shtml
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Maalis 2013 14:49

IS kirjoitti: Rita Tainola, lähtisitkö Julkkis Big Brotheriin?

Sub ilmoitti alkavansa esittää syksyllä Julkkis Big Brotheria.
Ilta-Sanomat kyseli lukijoiltaan, keitä julkkiksia he haluaisivat nähdä BB-talossa.

Eniten lukijat toivoivat taloon Johanna Tukiaista, Tauskia, Teuvo Hakkaraista, Vesa Keskistä ja Matti Nykästä.

Eräs lukijoista ehdotti myös Ilta-Sanomien toimittajaa Rita Tainolaa BB-talon asukkaaksi.

Mitä mahtaa Tainola itse tuumia asiasta?

Katso videolta kipakat kommentit!

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/ar ... 48191.html
IL kirjoitti: Nämä julkkikset kansa haluaa BB-taloon

Iltalehti kysyi, kenet sinä haluaisit nähdä syksyllä alkavassa julkkisvetoisessa Big Brotherissa.

Johanna Tukiainen ja Matti Nykänen ovat haluttuja uuteen BB-julkkissarjaan, mutta mukana oli myös yllätysnimiä.

Image

Kolmasosa äänestäjistä haluasi taloon nimenomaan Tukiaisen. Nykänen ei kuitenkaan kiilannut kakkoseksi, vaan toiseksi suosituin olikin näyttelijä Aku Hirviniemi.

Liki kymmenen prosentin ääniosuudella taloon marssivat myös räppäri Petri Nygård ja suosittu radiojuontaja Jaajo Linnonmaa. Muut osallistujat saivat vain murto-osan äänistä.

Katsotaan sitten ensi syksynä, onko tämän äänestyksen ääniharavilla sijaa BB-talossa.

Tekijänoikeudellisista syistä lehtiartikkeleita ei jatkossa saa kopioida foorumille kokonaisuudessaan. Osittainen lainaaminen on luvallista, mutta kokonaisen tekstin julkaiseminen ei. Alkuperäinen lähde/linkki on aina mainittava./rink
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Heinä 2013 16:54

Tämä kaunotar tyrmäsi Julkkis-BB-ohjelman!
Seiska kirjoitti:Viidakon Tähtöset -sarjastakin tuttu päätoimittaja Susanna Ingerttilä tyrmäsi Julkkis-BB-ohjelman.

- Nyt se on päätös tehty; en lähde julkkis BBhen.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tama ... an/1009134
Jani Sievisen ex-vaimoa pyydetty mukaan tuloksetta. Heh. Ei kai se julkkisten taso oo nyt tämä? Talo täyteen jotain fukking viidakontähtösiä?
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Evalds » 20 Heinä 2013 20:53

^Pahalta näyttää jos joku C-luokan julkkis-Sussu kieltäytyy "kunniasta" :bidmouth:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 23 Heinä 2013 16:31

Tätä kaunotarta pyydettiin julkkis-BB:hen ja Viidakon tähtösiin - kieltäytyi!
- Julkkis Big Brotheriin tai heidän koe-esiintymisiin minua pyydettiin viimeksi, mutta asiaa hetken mietittyäni, kieltäydyin siitä, Jasmin lisää.
Jasmin Mäntylä liittyy kieltäytyjien joukkoon.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Mama » 30 Heinä 2013 19:03

http://www.iltalehti.fi/viihde/20130730 ... 8_vi.shtml

"tällainen on odotettu Julkkis Big Brother - mukana koko kansan lempijulkkis

Ensimmäinen julkkisvetoinen Big Brother starttaa Suomen leveysasteilla syyskuun alussa." jne....
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja mrj » 30 Heinä 2013 19:11

Mama kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20130730 ... 8_vi.shtml

"tällainen on odotettu Julkkis Big Brother - mukana koko kansan lempijulkkis

Ensimmäinen julkkisvetoinen Big Brother starttaa Suomen leveysasteilla syyskuun alussa." jne....
3. syyskuuta astuu vanhaan tuttuun, mutta uudelleen stailattuun BB-taloon 12 suomalaista julkkista, jotka viettävät talossa maksimissaan kuusi viikkoa.
JuHu - :drink55:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 30 Heinä 2013 19:23

"Mukana on kaikkien tuntema lempijulkkis ja raju yllätysnimi, hän kuvailee."

Eli meidän kaikkien tuntema Sauli Koskinen tietysti ja rajuna yllätysnimenä......Katri Utula. :blackeye
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 30 Heinä 2013 19:27

Repesin rajulle yllätysnimelle. Ei kyllä oikein vakuuta. Toivoisin eniten, että käsikirjoitus olisi jätetty minimiin ja annettaisiin asukkaille tilaa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Heinä 2013 19:28

Spencer kirjoitti:"Mukana on kaikkien tuntema lempijulkkis ja raju yllätysnimi, hän kuvailee."

Eli meidän kaikkien tuntema Sauli Koskinen tietysti ja rajuna yllätysnimenä......Katri Utula. :blackeye
Tai sitten Vappu yhtä aikaa sekä yllätysnimenä että suosikkijulkkiksena? :blackeye
Edit: Ja itse pidän näiden ennakkouutisten arvona pyöreää nollaa. Ei käytännössä mitään arvoa koska nää on sataprosenttisesti mainoksia tässä vaiheessa jossa Räisänen ja kumppanit puhuvat paskaa minkä kerkiävät.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Heinä 2013 23:18

Tirkka kirjoitti:Tai sitten Vappu yhtä aikaa sekä yllätysnimenä että suosikkijulkkiksena? :blackeye
Mä ainakin oisin tähän oikein tyytyväinen.

Mielenkiintosta nähä, kuinka vääristynyt mielikuva tuotannolla on kaikkien tuntemasta lempijulkkisesta. Ehkä tämä on se Teppo Säkkinen! :blackeye

Avatar
O.o
Läyhääjä
Viestit: 127
Liittynyt: 11 Syys 2011 01:41
Paikkakunta: Los Santos

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja O.o » 30 Heinä 2013 23:46

Sara Chafak kieltäytyi Julkkis-BB:stä!

http://www.iltalehti.fi/viihde/20130730 ... 9_vi.shtml
✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Hensley » 31 Heinä 2013 00:00

Sara Chafak kieltäytyi, mutta: "Tiedän kyllä monia, jotka menevät, mutta se on heidän valintansa, hän toteaa."

Tarkoittaa että missiä/mallia/Mr Finlandia jne. pukkaa?
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 31 Heinä 2013 03:35

Hensley kirjoitti:Tarkoittaa että missiä/mallia/Mr Finlandia jne. pukkaa?
Todella toivon, että Saran ystäväpiiri on laaja!
Edit:
Marika1 kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Tai sitten Vappu yhtä aikaa sekä yllätysnimenä että suosikkijulkkiksena? :blackeye
Mä ainakin oisin tähän oikein tyytyväinen.
Vappu juontaa samoihin aikoihin alkavaa TTK:ta. Ei siis pelkoa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 31 Heinä 2013 07:47

Tämä alkaa vaikuttaa koko ajan lupaavammalta, not. Talo tulee olemaan täynnä Viidakon tähtösiä. Lisäksi pari entistä Hunksia ja sitten joku neverhöörd. Toivon olevani väärässä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Hensley » 31 Heinä 2013 11:22

Tähän mennessä selvinnyt että pyydettyjä mutta kieltäytyneitä ovat ainakin:

-Meiju Suvas, 50 ja risat, laulaja.
-Susanna Ingerttilä, 40, ex-viidakon tähtönen, ex-missi, tunnetun urheilijan eksä jne.
-Jasmin Mäntylä, 30, "suomalainen malli, juontaja, laulaja ja kunnallispoliitikko" kieltäytyi myös viidakon tähtösistä.
-Sara Chafak, 22, missi.

Meiju Suvaksen tilalla voisi olla Susanna Indren, viittäkymppiä lähestyvä näyttelijä ja julkisuustyrkky joka tuskin kieltäytyy yhdestäkään ohjelmasta.

Susanna Ingerttilän tilalla toinen ex-viidakon tähtönen ja tunnetun urheilijan eksä eli Susanna Ruotsalainen, on samaa n.40 ikäluokkaakin.

Sara Chafakin tilalla Sabina Särkkä, parikymppinen ex-viidakon tähtönen ja missi. Tuntee Saran ja todennäköisyyttä nostaa Saran lause "Tiedän kyllä monia, jotka menevät"
[smilie=new_silly.gif]
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Julkkis BB 2013”