Yleistä keskustelua

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 12 Joulu 2012 12:44

^Joo, kieltämättä kaikki naiset yhtä lukuunottamatta oli aika samasta muotista eli urheilullisia ja hoikkia. Miehissä oli vähän enemmän jakaumaa, mutta aika lailla samaan kastiin eli urheilulliisiin. Toki tuossa kisassa tarvitaan myös sitä fysiikkaa mutta ei se voitto automaattisesti sporttisimmalle mene.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 12 Joulu 2012 13:02

Mieluummin kuitenkin näin päin, kuin niin, että suurin osa olis noita 160cm/90kg. Hieman liian homogeeninen tuo porukka kuitenkin omastakin mielestäni on. Aikamoinen ihme pitää melkein käydä, ettei tuo tukeva tantta putoa heimonsa ensimmäisenä pois tuolta.
Edit: Tuo "nättipoika" Joonas taitaa muuten olla se BB-Johannan ihastus.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 12 Joulu 2012 18:33

Voi olla, että Suomesta ei tuollaiseen kisaan kovin heikkokuntoiset edes hae.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Evalds » 12 Joulu 2012 20:03

Onneksi oli vain yksi z-luokan julkkiswannabe, Noora Vuorio.

Kemiläisestä Sari Ekorre-Nummikarista tuli vahva BB-Anne-Teija viba :twisted: Toivottavasti asia ei ole niin.

Jätkät on timmissä kunnossa ja toivottavasti näistä seulotaan voittaja ja ulkonäöllä ei pärjätä.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Mour » 13 Joulu 2012 13:44

Kyllä tämä seurantaan taitaa mennä, sen verran kiinnostaa suomiversio. Ensivilkaisulta kilpailijajoukko ei erityisen kiinnostavalta vaikuta, kenenkään nimi tai naama ei jäänyt vielä mieleen. Vaan piakkoinhan näistä jo pääsee vähän enemmän jyvälle.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja jetta » 13 Joulu 2012 14:03

En ole koskaan oikein tätä formaattia seurannut, pari jaksoa joskus katsonut tylsyydestä, vaikka kiinnostava onkin. Tän suomiversion voisin kuitenkin tsekata, ainakin kaks tai kolme ekaa jaksoa katsoa ja sitten päättää onko katsomisen arvonen.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 13 Joulu 2012 21:19

Vaikea oikein sanoa vielä mitään noista kilpailijoista, kun tuli niin pikaisesti toi linkki vilkaistua. Arvelen sitten enemmän kun naama näkyy ruudussa. Hieman olen vaan vieläkin katkera, etten päässyt mukaan [smilie=a_teeth.gif] Kyllä minä kuitenkin aijon sarjaa seurata. pitäähän se nyt katsastaa kuinka hyvin suomalaiset on tän formaatin toteuttaneet, sen verran paljon noi alkuperäisiä selviytyjiä tullu katottua, että osaa jonkin verran tasosta sanoa, toisin kuin vaikka bb:n kohdalla ;)
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Joulu 2012 15:36

calderyon kirjoitti:Veikkaan, että Nora tulee olemaan suosikkisi. Ainakin yksi niistä. Call it a strong hunch. Luulen, että myös Tirkka on lääpällään.
Tirkka ei ainakaan tuon kuvan perusteella ole ollenkaan lääpällään. [smilie=a_teeth.gif] Ei tuo nyt rumakaan ole mut ei nyt niin kauheesti ainakaan tuossa iske. Liikkuvan kuvan suhteen en sitten osaa sanoa, senhän näkee sitten kun ohjelma alkaa.

Noiden kuvien perusteella Minna vois olla suosikki. Ainakin miellyttää noista naisista eniten silmää. Tuo Heini ois ehkä toinen mikä miellyttäisi mut sehän onkin kaikesta huolimatta mies? Sanoo olevansa Ullan kanssa naimisissa. :scratch
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Joulu 2012 15:51

Enemmänkin lesbo kun mies? :D

Tuo Nora on minun makuuni ihan liian lihaksikas. Ei nyt ihan yhtä paha kun Jutta Gustafsberg mutta liian skrode kuitenkin.
Ei tällainen tuulen nussima vinkuheinä osaisi olla tuon näköisen naisen kanssa. :D Ja vaikka nyt itse menisinkin hankkimaan ison haban ja paljon leveyttä kroppaan lisää, niin en silti kuolaisi Noran näköistä naista.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Joulu 2012 22:12

No tuo oli vitsi vaikka siltikään en kyllä ymmärrä miksi lesbollakaan olisi tarve esittää avioparia; eihän suomessa edes ole olemassa mitään lesboparien avioliittoa. Mut turha tuosta mitään kiistaa on alottaa, ihan sama se mulle. [smilie=a_tongue.gif]

Yhdyn kyllä moniin muihin tuossa asiassa että liian samasta puusta veistettyä porukkaa kaikki paitsi tuo Teija... Anne... eikun mikä Sari se nyt oli. Jos olisi hakenut BB:hen mukaan niin olisi varmaan päässyt sinne Iran tai Irinan paikalle. [smilie=a_teeth.gif] Nuo muut taas on kaikki liian urheilullista porukkaa, plääh. Vähän enemmän vaihtelua olisin kaivannut. Ja ei nuo naiset kovin naisellisia ole muutkaan, ei tuo lesbo ole edes miehisin noista naisista tuolla. :D
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Joulu 2012 12:54

Helpompihan se on puhekielessä sanoa "olen naimisissa" kun "olen rekisteröidyssä parisuhteessa".
Ei sen niin tarkkaa pitäisi katsojillekaan olla kun kaikille kuitenkin luulisi olevan selvää mistä on kysymys.

Tuo Sari tuntee yhden ystäväni. On kuulemma Kemin kunnanvaltuutettunakin. :D

Tavallaan itsekin olen pettynyt tuohon että mukana on pelkästään urheilullista porukkaa joilla on urheilutaustaa! Jannehan tästä nimenomaan oli tyytyväinen, mutta minä taas olen pettynyt ettei mukana ole niitä vähän vähemmänkin sporttisia tyyppejä.

rawks!
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 18 Joulu 2012 22:58

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja rawks! » 18 Joulu 2012 23:20

Odotan innolla tätä ohjelmaa! Olen kyllä samaa mieltä muiden kanssa siitä, että on vähän harmi, että melkein kaikki kilpailijat vaikuttavat joltain extreme-urheilijoilta. Voi olla, että suurin osa noista on menny tonne eräjormailemaan ja sit ne äänestää jengiä pihalle siinä järjestyksessä kenellä on vähiten muskeleita.

Mä haluaisin kannustaa jotakuta, joka ei ota itseään liian tosissaan ja jolle sais nauraa, mutta silti antais kaikkensa. Noiden profiilien perusteella monet tuntuu sellasilta päällepäsmäröiviltä johtajatyypeiltä, jotka kehuu itseään ihan kauheesti. Ehkä mä oon vaan niin suomalainen, etten kestä kun ihmisillä on hyvä itsetunto :) Sitä mieltä kuitenkin on, että oikeesti hauskojen ihmisten ei tartte itse kutsua itseään hauskaksi. Pelkästään profiilin perusteella kivoimmalta noista tuntui se nyrkkeilevä pappi Hanna V. Go Korso! Epäilen kuitenkin, että mies voittaa tän kisan. Ehkä toi Aki.

Random huomio: Jos noi heimojaot on ton mukaan miten kilpailijat on jakautunu tossa yhteiskuvassa, niin on aika hauskaa, että toi "Erikoistaitoni On Naisten Hurmaaminen" -Joonas on pistetty samaan heimoon kahden lesbon kanssa. Hehee. Serves you right!

Lisäys edelliseen - tarkoitin siis tätä yhteiskuvaa: http://www.mtv3.fi/ohjelmat/uutiset.sht ... 12/1672872
Viimeksi muokannut Mour, 20 Joulu 2012 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Peräkkäiset viestit yhdistetty.

Avatar
Nias
Asukaskokelas
Viestit: 113
Liittynyt: 22 Joulu 2012 15:12

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Nias » 22 Joulu 2012 19:33

Esittelyssä: Selviytyjät Suomi MTV3 La 22.12.2012 klo 20.55

Vai onko tullut jo aikaisemmin?

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Risto » 22 Joulu 2012 19:57

Nias kirjoitti:Esittelyssä: Selviytyjät Suomi MTV3 La 22.12.2012 klo 20.55

Vai onko tullut jo aikaisemmin?
Eipä ole tainnut tulla, tai itse en ole ainakaan huomannut. Kiitos tiedosta. :tu

Avatar
Nias
Asukaskokelas
Viestit: 113
Liittynyt: 22 Joulu 2012 15:12

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Nias » 22 Joulu 2012 21:09

Ilmeisesti siis rankkaa menoa saarella joten kilpailijoiksi valittu sportti-tyyppejä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Joulu 2012 21:59

Ihan lupaavalta vaikutti ton pätkän perusteella. Mutta miks siihenkin piti kanan kaulan katkasu ottaa mukaan. [smilie=a_makeitstop.gif]
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 23 Joulu 2012 13:47

Ymmärrän että ohjelmaan kuuluu selviytyminen, eli ei niitä broilerinfileitä lähetetä saarelle kilpailijoille ja pakko niitä kanojen kauloja on katkoa. Mutta miksi se pitää näyttää telkkarissa? Ei se ole edes hyvää viihdettä, eikä moni katsoja halua nähdä sitä. Itse ainakaan en välittäisi.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Joulu 2012 13:59

orgasmienkeli kirjoitti:Mutta miksi se pitää näyttää telkkarissa? Ei se ole edes hyvää viihdettä, eikä moni katsoja halua nähdä sitä. Itse ainakaan en välittäisi.
Kilpailijoiden reaktioiden takia varmaankin näytetään. Tosin eihän sitä itse kaulan katkaisemista tarvitsisi sinänsä näyttää, mutta ei toi ainakaan mua mitenkään erityisemmin häiritse. Mutta en mä siitä myöskään mitään nautintoa saa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 23 Joulu 2012 14:12

Jenkkien versiossa ei muistaakseni olla kaulan katkomisia näytetty. Korjatkaa jos muistan väärin! Silti kilpailijoiden reaktiot näytetään siinä ohjelmassa hyvin.

Tuskin itsekään olen siitä ääripäisen herkimmästä päästä, mutta vähän herkkä kyllä. En tykkää nähdä teurastusta!

Avatar
Nias
Asukaskokelas
Viestit: 113
Liittynyt: 22 Joulu 2012 15:12

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Nias » 23 Joulu 2012 14:27

Noilla saatetaan myös hakea julkisuutta. Joku eläintensuojelija varmaan ärähtää ja sarja saa ilmasta mainosta.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Spencer » 23 Joulu 2012 14:33

orgasmienkeli kirjoitti:Mutta miksi se pitää näyttää telkkarissa?
Nias sen tuossa jo sanoikin, eli näytetään yksinkertaisesti siitä syystä, että se tuo ohjelmalle huomiota mediassa. Näen jo mielessäni tulevat lehtiotsikot.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja scorchio » 30 Joulu 2012 04:18

Mulla on lopahtanut kiinnostus tätä formua kohtaan, koska a) ohjelmaan hakeutuu pääsääntöisesti vain tietyntyyppisiä ihmisiä - narsistisia päällepäsmäreitä, joilla on helvatan suuret luulot itsestä, kaikki samasta muotista, ja kaikki ovat loppupeleissä stan tylsiä, ja b) tämä formaatti pohjaa kieroiluun ja häikäilemättömyyteen ja sitä lajia on viime aikoina tullut muutenkin joka tuutista, niin eipä ole jaksanut seurata.

Nyt näin sitten ekaa kertaa suomalaisversion mainoksen, ja voi tirskahdus sentään. Mä oon niin hyvä, siis kaikessa ja mä saan ihan tahtomattanikin ihmiset puolelleni ja tekemään mitä vain ja minä olen jo selviytyjä (siis voittaja), koska multa kuoli lapsi - ja kaikki tämä lausuttuna kiilusilmäisenä ja voitonriemuinen ilme naamalla. Näitä tyyppejä vihaa jo nyt! Kyllä, olen tietysti vain kateellinen ja en kestä hyvän itsetunnon omaavia ihmisiä :imrgreen: .

Narsistit tappelemassa keskenään fyrkasta ja maineesta - kuka on härskein? Kuka katkaisee kaulansa kanan lisäksi, kuka saa virtsarakontulehduksen ja kenen ego kolauksen? Kuka kutsuu palokunnan, ambulanssin ja lehdestä toimittajan, kun eka kynsi katkeaa?

Eli pitänee vilkaista ainakin alkujaksot.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Selviytyjät Suomi”