Yleistä keskustelua

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja newman » 26 Huhti 2013 08:00

Alkoi nyt vi**ttaa noiden äijien Pian morkkaaminen, rajansa kaikella. Olisivat vaan pitäneet päänsä kiinni siinä lankulla. Kuulinkohan ihan oikein, että Pian tiputtua Jani alkoi kuittailla Heinille siivellä elämisestäkin? Jos noin oli, oli taktiikka aika pitkälle hiottu.

Pian synnit ovat pähkinänkuoressa: Jarkon-Janin liiton rikkominen vehtaamalla liittoa Heinin ja Hannan kanssa. Kolikon etsiminen.

Herrat jani ja jarkko ovat itse puhtaita pulmusia toimissaan, no eivät ole. Olisivat vaihtaneet Pian ulos liitosta itse, vaikkei veruketta sille olisi ollutkaan.

Hienoa pelaamista, mutta tämän olisi voinut hoitaa tyylikkäästikin ja miehekkäästi. kaksi ISOA KARPAASIA hiillostaa viimeisen viikon jotain keski-ikäistä epä-sosiaalista heikkoa naista. Hyi helvetti pojat.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Evalds » 26 Huhti 2013 08:47

Pia ns petasi oman sänkynsä ja sai sitä mitä tilasi, mutta mutta, kyllä tuo kahden muka-miehen Pian haukkumissessio meni suoraan lapselliseksi alakoulun touhuksi, muka miehiä, pöh. Osoitti sen, että kyllä miehetkin osaavat tuon nilkoille kusemisen taidon ja pikkusieluisuuden mistä yleensä syytetään yleensä naisia.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Huhti 2013 09:09

Komppaan Evaldsia. Vaikka en kyllä edelleenkään ymmärrä, tilasiko Pia mitään noin isoa paskaa. :shock:
Jenkeissä on nähty niiiiin paljon kamalampiakin narttuja, että aika laimeaksi jäi tämä Suomen version ärsyttävin bitch.

Katsojat sitäpaitsi tuntuvat uskovan kaiken mitä nuo kilpailijat puhuvat.
Piasta on näytetty lähinnä huonoa taktikointia ja tyhmää sähellystä (eli ei mitään oikeasti vihattavan arvoista piirrettä) mutta toisesta jaksosta lähtien on kilpailijat häntä mollanneet. Katsojatkin siksi pitävät häntä automaattisesti kamalana ihmisenä, kun kaikki muut sellaista puhuvat.

Sitten myös Harri, Jani ja vastaavat yli-ihmiset on lähes Jumalasta seuraavia noille kilpailijoille, joten tottakai katsojatkin on myytyjä ihan kaikesta mitä nuo äijät tekevät.

Aki taas oli monelle pitkään inhokki, koska Janne ja kumppanit häntä niin huonoon valoon laittoivat. Vaikka Janne itsekin mokaili haasteita ja syytteli muita, niin pisti nämä asiat silti aina pelkästään Akin syyksi.

Sitä en väitä etteikö Pian kohdalla kilpailijat voisi olla ihan oikeassakin. Voihan olla että Pia on ollut paljon pahempi mitä katsojille näytetään ja varmasti se jotain kertoo, että lähes kaikkia kilpailijoita on Pia ärsyttänyt. Mutta kun Piasta ei olla mitään niiin kamalaa katsojille näytetty, niin miksi pitäisi maalata heti pahimmat pirut omaan päähänsä? Uskon että Pia käy hermoille 24/7, mutta en usko että on mikään hirviö muita kohtaan ollut.

stalkmeri
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 19 Syys 2011 19:16

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja stalkmeri » 26 Huhti 2013 10:25

Vitsit mikä kausi, ajattelin ensin ihan muuten vaan katsovani ensimmäisen jakson ja koukoutuin ihan täysillä. Pitkään aikaan paras telkkarista tullut suomalainen tv-ohjelma! Toivon todella kakkoskautta.

Mutta, olipas taas jakso. Minunkin mielestä Jarkon sanat olivat aika karuja,mutta ilmeisesti kyseessä oli Janin kanssa hiottu taktiikka ja seuraavassa jaksossa tylytystä saa Heini. Mä en itse pidä tuollaista pelaamista tässä kisassa mitenkään pahana, ja Piiaahan on tylyttänyt melkein kaikki kilpailijat jossain vaiheessa. Sinällään arvostan juuri sitä, että jos Jarkko ja Jani jotka ovat liittoutuneet heti alusta asti, vievät toisensa mukanaan finaaliin, koska varmasti tietävät ettei oma voitto ole silloin taattua. Piian ottaminen vastapariksi olisi ollut helppo ja "pelkurimainen" ratkaisu, ja se on mielestäni plussaa, että Jarkko uskalsi sanoa Piialle, että miksi se on tässä semifinaalissa ja hän haluaakin Janin, koska he ovat pitäneet yhtä koko ajan. Sen olisi kyllä voinut sanoa hieman eritavalla, sitä en kiellä. Itselläni ei ole Piiaa mitään vastaan, ettei oikein hyvää eikä huonoa. Voittoa hänelle en olisi suonut, koska hän ei sitä mielestäni olisi ansainnut. Kuitenkaan en pidä Piiaa mitenkään "heikkona ihmisenä" ja uskon, että hänellä kyllä pää kestää sen mitä paskaa hänestä on puhuttu. Heinihän myös mollasi Piaa kameroille oikein urakalla, Jarkko taas sanoi päin naamaa sen, mitä kaikki olivat hänestä ajatelleet.

Selviytyjät on siitä jännä kilpailu, koska se liittyy niin paljon omiin liittoutumiin ja juonitteluun. Itse annan arvostusta sille juonittelulle, koska silloin ns. uskalletaan antaa itsestä kaikki likoon, vaikka tv-kamerat kuvaisikin. Pakko myöntää, alan itse kannattamaan helposti niitä "kivoja tyyppejä", mutta heti Jannen tiputtua se alkoi suorastaan harmittamaan. Luultavasti olisin itse ihan samanlainen kieroilija tuolla, vaikka normaalielämässä en sellainen yhtään olekaan. En pysty uskomaan, että Jarkon sanat Piialle kertoisi oikeasti siitä, että millainen ihminen hän on, se oli 100% peliliike.

Itse olen sitä mieltä, että voiton ansaitsee Jarkko tai Jani. Toivon sitä enemmän Jarkolle, koska hän on mielestäni pelannut taktisesti paremmin ja tuonut itseään enemmän esiin vasta kisan lopussa. Hän ei ole antanut ymmärtää, että häntä pitäisi edes äänestää pois, vaikka onkin joukon "pahimpia" pelureita. Jani taas on fyysisesti ollut vahva kilpailija ja taktikoinut pelinsä hyvin, ja sen vuoksi ansaitsisi myös voiton. Jani on kuitenkin ollut hieman takakireä koko kisan ajan, ja se vie hänet pois voittajan sijalta omassa listauksessani. Heinin voittoa en toivo missään nimessä, koska hän ei todellakaan ole muuta kuin mennyt siivellä semifinaaliin. Hän on ollut fyysisissä kilpailuissa todella heikko ja mielestäni hänen pelitaktiikka ei ole ollut millään tasolla hyvä. On luottanut aivan sokeasti liittoonsa Jarkon ja Janin kanssa, vaikka he ovat selvästi pitäneet häntä ihan ylimääräisenä lenkkinä. Tämän lisäksi omaan korvaani Heinin jutut on särähtäneet melkein ilkeimpinä, ja en millään tasolla ole saanut hänestä mukavaa tai lämminhenkistä mielikuvaa, vaan on enemmänkin muodostunut persoonana omaksi inhokikseksi.

Suoraan sanottuna ihmettelen suuresti, ellei Rawan Janne+Harri+Nora trio äänestä voittoon Jarkkoa/Jania (jos vastassa onkin Heini), koska he selvästi itse suosivat taktikoitua peliä. Varsinkin Jannen odotan lähinnä arvostavan sitä, että joku osasi pelata pelinsä noin, ettei Harimau tajunnut missään vaiheessa kuinka 100-0 kaksikko heitä johdattelee koko ajan.

Odotan kyllä finaalia innolla, vaikka samalla harmittaa ohjelman loppuminen. Olen joitain kausia katsellut jenkkisurvivoria, mutta mikään innokas fani en ole koskaan ollut. Nyt on kuitenkin ihan sellainen olo, että jos mä yhtään haluaisin päätyä telkkariin, niin todellakin hakisin tuonne, niin mielenkiintoinen ohjelma Selvityjät on.

Avatar
Reisimasa
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 25 Helmi 2013 21:07

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Reisimasa » 26 Huhti 2013 11:05

orgasmienkeli kirjoitti: Katsojat sitäpaitsi tuntuvat uskovan kaiken mitä nuo kilpailijat puhuvat.
Piasta on näytetty lähinnä huonoa taktikointia ja tyhmää sähellystä (eli ei mitään oikeasti vihattavan arvoista piirrettä) mutta toisesta jaksosta lähtien on kilpailijat häntä mollanneet. Katsojatkin siksi pitävät häntä automaattisesti kamalana ihmisenä, kun kaikki muut sellaista puhuvat.

Sitten myös Harri, Jani ja vastaavat yli-ihmiset on lähes Jumalasta seuraavia noille kilpailijoille, joten tottakai katsojatkin on myytyjä ihan kaikesta mitä nuo äijät tekevät.

Aki taas oli monelle pitkään inhokki, koska Janne ja kumppanit häntä niin huonoon valoon laittoivat. Vaikka Janne itsekin mokaili haasteita ja syytteli muita, niin pisti nämä asiat silti aina pelkästään Akin syyksi.

Sitä en väitä etteikö Pian kohdalla kilpailijat voisi olla ihan oikeassakin. Voihan olla että Pia on ollut paljon pahempi mitä katsojille näytetään ja varmasti se jotain kertoo, että lähes kaikkia kilpailijoita on Pia ärsyttänyt. Mutta kun Piasta ei olla mitään niiin kamalaa katsojille näytetty, niin miksi pitäisi maalata heti pahimmat pirut omaan päähänsä? Uskon että Pia käy hermoille 24/7, mutta en usko että on mikään hirviö muita kohtaan ollut.
Kuten jo totesit itsekin, niin leirissä kilpailijat joutuvat katselemaan toisiaan 24/7, niin ne pienetkin ärsykkeet voi alkaa pidemmän päälle v*tuttamaan oikein urakalla ja kaikki pienetkin virheet mitä joku ärsyttäväksi todettu henkilö tekee, saa uudet mittasuhteet.

Minä ainakin olen huomannut ihan arjessa, että jos en pidä jostain henkilöstä ja koen tämän v*ttumaiseksi ja ärsyttäväksi, niin helpommin mulla menee siihen hermot, kun johonkin toiseen vaikka sanoisivat/tekisivät jonkun saman asian, josta en pidä.

Omat teot tosiaan vaikuttaa aika paljon. Jani ja Harri saivat teoillaan sen aseman, että heitä ehkä vähän katsottiin ylöspäin. Aki taas aiheutti itte sekoiluillaan sen, että Rawalaiset ei pitäneet häntä oikein minään. Ja ehkä osa Harimaustakin huomasin, että tuo kaveri vaan sekoilee ympäriinsä, onpas hassu/ärsyttävä mies.
"I mean that's probably what attracts me to him so much, you know. Not in a sexual way" - Coach

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Huhti 2013 11:18

Reisimasa kirjoitti:Kuten jo totesit itsekin, niin leirissä kilpailijat joutuvat katselemaan toisiaan 24/7, niin ne pienetkin ärsykkeet voi alkaa pidemmän päälle v*tuttamaan oikein urakalla ja kaikki pienetkin virheet mitä joku ärsyttäväksi todettu henkilö tekee, saa uudet mittasuhteet.
Ja tämäkö tekee Jarkon puheet reilummiksi ja vähemmän loukkaaviksi?
Mielestäni tuo ei muuta sitä, että Jarkko sai itsensä kuulostamaan ikävältä ihmiseltä.

Toki tuo saattoi olla Jarkolta sitä pelkkää psyykkaamista ja pelaamista, mutta jos näin on, niin saisi todellakin kertoa sen Pialle ja pyytää anteeksi, ettei tarkoittanut sitä henkilökohtaisesti. Muuten tuo kaikki on (ainakin minun silmissäni) pelkästään huonoa käytöstä ja kusipäistä luonnetta.
Minä ainakin olen huomannut ihan arjessa, että jos en pidä jostain henkilöstä ja koen tämän v*ttumaiseksi ja ärsyttäväksi, niin helpommin mulla menee siihen hermot, kun johonkin toiseen vaikka sanoisivat/tekisivät jonkun saman asian, josta en pidä.


Näinhän se on, mutta ei tämä liity mitenkään siihen mitä on pakko suoltaa suustaan ulos.
Omat teot tosiaan vaikuttaa aika paljon. Jani ja Harri saivat teoillaan sen aseman, että heitä ehkä vähän katsottiin ylöspäin. Aki taas aiheutti itte sekoiluillaan sen, että Rawalaiset ei pitäneet häntä oikein minään. Ja ehkä osa Harimaustakin huomasin, että tuo kaveri vaan sekoilee ympäriinsä, onpas hassu/ärsyttävä mies.
No.. itse en kyllä ole Jania tai Jarkkoa kovin mukavana pitänyt. Enkä kyllä Janneakaan. Ei nuo "johtajatyypitkään" välttämättä ihan aina niitä rakastettavimpia ihmisiä ole persoonina.
Sitä en toki sano, etteikö nuo kaikki kolme olisi olleetkin hyvin pidettyjä heimoissaan.

Asenteesi on kyllä hiukan sellainen, jonka voisin hyvin rinnastaa koulukiusaamiseen.
"Jos annat syytä että sinua kiusataan, niin sitten kiusataan. Jos olet hyvässä sosiaalisessa asemassa niin et joudu kiusatuksikaan vaikka hölmöilisit kuinka paljon. Koulukiusatuksi tuleminen on ihan ihmisen itsensä aiheuttama tilanne, joten seuraukset on pakko kärsiä tai sitten pitää luikkia pois".

Eihän tämä ohjelma tietenkään ole sama asia kun tuo, mutta melko samanlaisesta asenteesta on kyse.
Joskus se vaan menee niin, että tiettyä ihmistä aletaan sorsia, vaikka siihen ei sen kummempaa syytä olisikaan. Sattuu vaan olemaan se ketä joku alkaa dissaamaan ja kohta mukana onkin koko poppoo, kun halutaan olla osana porukkaa ja leimataan se yksi ihminen paskaksi.

stalkmeri
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 19 Syys 2011 19:16

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja stalkmeri » 26 Huhti 2013 11:28

Orgasmienkeli, Jarkkohan nimenomaan puhui Piialle siitä, että hän tulee yllättymään kun huomaa kuinka inhottu ihminen on ollut. Täyttä tottahan tämä on, sillä Piia ei varmasti ymmärtänyt kuinka paljon ihmiset hänestä selän takana huonoa puhuivat - melkeinpä jokainen kilpailija! Ei tuossa minun mielestä ollut kyse siitä, että nyt Jarkko kiusaa Piiaa, vaan nimenomaan siitä, että Jarkko psyykkasi Piian luovuttamaan kertomalla hänelle, että hän ei tule voittamaan. Kuitenkaan se, että Piia on ollut koko kisan ajan "inhottu" kilpailija Harimaun leirissä ei ole mikään Jarkon ja Janin oma keksimä asia, vaan sehän on tullut esiin alusta asti.

Enkä itse siis edelleenkään sano, että Piia olisi ansainnut olla se inhottu kilpailija, mutta niin on nyt päässyt käymään. Onko reilumpaa puhua siitä kameroilla kuinka "pahin rangaistus on joutua olemaan Piian kanssa kahden" kuin sanoa lopulta suoraan se, mitä suurin osa Harimausta on miettinyt koko kisan ajan?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Huhti 2013 11:32

Kyllä tuokin ärsytti, miten Heini niin kovasti dissasi Piaa kameroille. Alussa se vielä tuntui ihan oikeutetulta, mutta nyt viimeisten jaksojen aikana on jo mennyt vähän överiksi.

Mutta tuo Jarkon tapa miten hän psyykkasi, oli ihan järkyttävä.
Ei todellakaan ollut mikään ystävän psyykkaus, vaan nimenomaan vittuileva ja ilkeämielinen. "Tuut huomaamaan miten sua vihataan. Hähähää, enkä ees ota sua jos voitan vaan Janin. Vaikka sut kyllä voittaisin helpommin kun susta ei kukaan tykkää, hähähhää".
Ja sitten vielä kun Pia putosi, niin se itseensä tyytyväinen hymy kasvoilla..

Oksettavaa.
Edit: Itsehän siis välillä jopa hihittelin sitä, miten pihalla Pia on. Piti Saria jonain pahimpana selkäänpuukottajana, vaikka oikeasti Sari oli se ainoa, joka ei Piasta pahaa puhunut. :D
Ja vielä tässä viimeisimmässäkin jaksossa Pia ihan tosissaan kyseli että miksi sai sen koskemattomuuden Janilta, ja että jalo tekohan se oli.
En silti ihan tuollaista ilkeilyä ymmärrä.

Avatar
Reisimasa
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 25 Helmi 2013 21:07

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Reisimasa » 26 Huhti 2013 11:38

orgasmienkeli kirjoitti:
Reisimasa kirjoitti:Kuten jo totesit itsekin, niin leirissä kilpailijat joutuvat katselemaan toisiaan 24/7, niin ne pienetkin ärsykkeet voi alkaa pidemmän päälle v*tuttamaan oikein urakalla ja kaikki pienetkin virheet mitä joku ärsyttäväksi todettu henkilö tekee, saa uudet mittasuhteet.
Ja tämäkö tekee Jarkon puheet reilummiksi ja vähemmän loukkaaviksi?
Mielestäni tuo ei muuta sitä, että Jarkko sai itsensä kuulostamaan ikävältä ihmiseltä.
En minä niin sanonut, vaan että se on se ymmärrettävä syy. Se mitä semifinaalissa nähtiin, oli osittain pelaamista. Ei välttämättä sitä, että yritettiin tahallaan ilkeillä ja saada paha mieli. Tarkoitus lienee oli pistää Pia miettimään -> ajatus herpaantuu -> tippuu veteen ja samantien pelistä. Tätä mietit jo itsekin, mutta totesinpahan vaan.

Minä ainakin olen huomannut ihan arjessa, että jos en pidä jostain henkilöstä ja koen tämän v*ttumaiseksi ja ärsyttäväksi, niin helpommin mulla menee siihen hermot, kun johonkin toiseen vaikka sanoisivat/tekisivät jonkun saman asian, josta en pidä.

orgasmienkeli kirjoitti:Näinhän se on, mutta ei tämä liity mitenkään siihen mitä on pakko suoltaa suustaan ulos.
Joillain on erilainen tapa reagoida tälläisissä tilanteissa. Itse en halua ainakaan tarkoituksellisesti pahoittaa muiden mieltä, niin olisin varmaan ollut vaan hiljaa. Tai kuittaillut jotenkin. Mutta en näe Jarkon toiminnassa pahaa, kun otetaan kuitenkin olosuhteet huomioon. Raskas kisa, ärsyttävä henkilö ja ripaus pelaamista päälle.
orgasmienkeli kirjoitti:
Omat teot tosiaan vaikuttaa aika paljon. Jani ja Harri saivat teoillaan sen aseman, että heitä ehkä vähän katsottiin ylöspäin. Aki taas aiheutti itte sekoiluillaan sen, että Rawalaiset ei pitäneet häntä oikein minään. Ja ehkä osa Harimaustakin huomasin, että tuo kaveri vaan sekoilee ympäriinsä, onpas hassu/ärsyttävä mies.
Asenteesi on kyllä hiukan sellainen, jonka voisin hyvin rinnastaa koulukiusaamiseen.
"Jos annat syytä että sinua kiusataan, niin sitten kiusataan. Jos olet hyvässä sosiaalisessa asemassa niin et joudu kiusatuksikaan vaikka hölmöilisit kuinka paljon. Koulukiusatuksi tuleminen on ihan ihmisen itsensä aiheuttama tilanne, joten seuraukset on pakko kärsiä tai sitten pitää luikkia pois".
En ole puhunut tässä niinkään mielipiteistäni, vaan siitä miten uskon ja epäilen asioiden tapahtuneen. Miksi osiat on niinkun ne on ja miksi ihmiset toimii niinkun ne toimii. Ja tämä on kuitenkin peliä, ei koulu/työpaikka. Ei se tietysti kiusaamiseen oikeuta, mutta sanon vaan.

Lainaukset on vähän reisillä, mutta tää nyt jotain lagittaa tää kirjoitusruutu, niin ei meinaa jaksaa korjailla.
"I mean that's probably what attracts me to him so much, you know. Not in a sexual way" - Coach

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Huhti 2013 11:53

Reisimasa kirjoitti:En minä niin sanonut, vaan että se on se ymmärrettävä syy. Se mitä semifinaalissa nähtiin, oli osittain pelaamista. Ei välttämättä sitä, että yritettiin tahallaan ilkeillä ja saada paha mieli. Tarkoitus lienee oli pistää Pia miettimään -> ajatus herpaantuu -> tippuu veteen ja samantien pelistä. Tätä mietit jo itsekin, mutta totesinpahan vaan.
Jos se oli tätä pelaamista, niin kuten sanoin, Jarkon pitää tehdä se myöhemmin selväksi.

Ja vaikka tarkoitus ei olisikaan olla loukata, niin loukkaavastihan Jarkko puhui. Itse ainakin olisin ottanut pahalla nuo sanat, jos olisin ollut Pian paikalla.
Kukin voi sitten itse omassa päässään miettiä, miltä tuollainen tuntuisi.
Joillain on erilainen tapa reagoida tälläisissä tilanteissa. Itse en halua ainakaan tarkoituksellisesti pahoittaa muiden mieltä, niin olisin varmaan ollut vaan hiljaa. Tai kuittaillut jotenkin. Mutta en näe Jarkon toiminnassa pahaa, kun otetaan kuitenkin olosuhteet huomioon. Raskas kisa, ärsyttävä henkilö ja ripaus pelaamista päälle.
Onhan tämä toki minulta tekopyhää ruveta ärsyyntymään Janin ja Jarkon "persoonanmuutoksesta", kun en kuitenkaan ärsyyntynyt Hannankaan väsymyksestä ja valituksesta.
Erona on kuitenkin se, ettei Hanna koskaan ollut ketään kohtaan tuollainen. Joten oli syy mikä tahansa, niin ei minun katsojana tarvitse edes yrittää olla ymmärtäväinen.
Ja tämä on kuitenkin peliä, ei koulu/työpaikka. Ei se tietysti kiusaamiseen oikeuta, mutta sanon vaan.
Sanoin tuon jo itsekin, ettei tämä peli ole sama asia kun koulu, joten enköhän asian jo tiedostanut. :icool:

Koulu (ja työ) on kuitenkin hyvä vertailukohta ihmisen ryhmäkäyttäytymiselle. Tätä tuskin tarvitsee edes selittää tuon monimutkaisemmin? Kukin voi miettiä ihan itse miten paljon ihmisen käytös muuttuu ryhmässä.

Avatar
Reisimasa
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 25 Helmi 2013 21:07

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Reisimasa » 26 Huhti 2013 14:06

Jotain käsityksiä sulla varmasti onkin, kunhan totesin.

Kaikki järkevä onkin varmaan tullut jo sanottua, mutta heitetään tähän nyt kuitenkin, että jääkiekossa taklataan ja se on ok, siviilissä ei, Selviytyjissä tehdään likaisiakin juttuja ja se on ok, siviilissä ei.

Kilpailijat on todennäköisesti jo keskustelleet ja selvittäneet niin hyvät kun huonotkin jutut keskenään kilpailun jälkeen.

Edit: tuo lätkä/selviytyjä -pointti on lienee aika selvä, mutta tarkennetaan jos joku ei ymmärrä. Muokataan vähän sitä "maassa maan tavalla" sanontaa muotoon "pelissä pelin tavalla". Tässä Jarkko on ilkeä Pialle -keississä Jarkon sanat ei hetkauta minua millään tavalla, jos tuollainen tapahtuisi vaikkapa kadulla, niin tuomitsisin aika jyrkästi.
"I mean that's probably what attracts me to him so much, you know. Not in a sexual way" - Coach

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 26 Huhti 2013 14:51

Jarkon peliliikettä täytyy kyllä arvostaa, sai varman finalistin putoamaan lätäkköön ja pisti pelin todella jännäksi. Jätkille jäi joka tapauksessa mun mielestä vain ja ainoastaan voittosaumat, jos Heinikin jää finaalista pihalle. Voittajanhan ilmiselvästi valitsee Janne, joka ei aivan varmasti anna voittoa vastaheimon miehelle, jos ei oo pakko
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Reisimasa
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 25 Helmi 2013 21:07

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Reisimasa » 26 Huhti 2013 15:03

DosterMan kirjoitti:Jarkon peliliikettä täytyy kyllä arvostaa, sai varman finalistin putoamaan lätäkköön ja pisti pelin todella jännäksi. Jätkille jäi joka tapauksessa mun mielestä vain ja ainoastaan voittosaumat, jos Heinikin jää finaalista pihalle. Voittajanhan ilmiselvästi valitsee Janne, joka ei aivan varmasti anna voittoa vastaheimon miehelle, jos ei oo pakko
Janne taisi sanoa, että ei voisi äänestää kun Jania tai Akia (Aki ja Hanna oli vielä mukana). En millään usko Jannen äänestävän Heiniä, jos tämä finaalissa on. Janne kun on se porukan "pahin peluri", joka varmasti haluaa äänestää voittajaksi mahdollisimman vahvan kilpailijan/hyvän pelurin. Näin olen Jannen sanoista päätellyt.
"I mean that's probably what attracts me to him so much, you know. Not in a sexual way" - Coach

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja mrj » 26 Huhti 2013 15:25

Reisimasa kirjoitti:
Janne taisi sanoa, että ei voisi äänestää kun Jania tai Akia (Aki ja Hanna oli vielä mukana). En millään usko Jannen äänestävän Heiniä, jos tämä finaalissa on. Janne kun on se porukan "pahin peluri", joka varmasti haluaa äänestää voittajaksi mahdollisimman vahvan kilpailijan/hyvän pelurin. Näin olen Jannen sanoista päätellyt.
jep näinhän se Janne sano tuomariston yhdessä haastattelussa, että voisi äänestää Jania tai Akia voittoon..
JuHu - :drink55:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Huhti 2013 15:50

Reisimasa kirjoitti:Kaikki järkevä onkin varmaan tullut jo sanottua, mutta heitetään tähän nyt kuitenkin, että jääkiekossa taklataan ja se on ok, siviilissä ei, Selviytyjissä tehdään likaisiakin juttuja ja se on ok, siviilissä ei.
En ehkä yhdistäisi näitä toisiinsa Selviytyjien kanssa, mutta tietysti tuossa on perää.
En kuitenkaan pysty pitämään tuollaisia henkilökohtaisuuksiin meneviä juttuja pelkkänä peliliikkeenä. Olen siinä mielessä ihan Pastori-Hannan kaltainen, ettei tällaiset pelit minulle ole samanlaista kun Monopoli, vaan kyseessä on kuitenkin inhimillisyyttä..

Mutta mehän Reisimasa muutenkin ajatellaan tästä formaatista ihan eri tavalla, joten tuskin tästä samaa mieltä tullaankaan olemaan! Itse en kuitenkaan koskaan tule pitämään mukavana tai suosikkinani sellaisia kilpailijoita, jotka on ihan kamalia, vaikka olisivatkin miten hyviä pelaamaan. Sinä taas valitset suosikkisi enemmän hyvän taktiikan ja hyvän fysiikan perusteella, joka on tietysti parempi ja reilumpikin tapa tätä ohjelmaa katsoa, mutta itse en sellaiseen pysty. :D
En siis periaatteessa siedä kilpailijoita, jotka tekee/sanoo asioita joita muuallakin inhoaisin.

Tuli vielä mieleen, että se Legenda-Russelhan kuulemma (kilpailijoiden puheiden mukaan) pelasi peliä sillä tavalla, että olisi vastaavista löpinöistä saanut siviilielämässä syytteen. En tiedä mitä se on, mutta tuollaista pelityyliä en itse hyväksyisi.
Esim "tapan sun mutsin jos äänestät mua". Mutta sehän on vain peliä, joten kaikki ei ehkä edes tuota tuomitsisi. Reisimasa kuitenkin ehkä tuota pitäisi jo moraalittomana? ;)
Kilpailijat on todennäköisesti jo keskustelleet ja selvittäneet niin hyvät kun huonotkin jutut keskenään kilpailun jälkeen.
Ehkä on, ehkä ei. Eipä tuo siihen vaikuta, mitkä fiilikset tuosta itselleni jäi.

rawks!
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 18 Joulu 2012 22:58

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja rawks! » 26 Huhti 2013 16:50

Ei toi Jarkko nyt kovin hyvältä pelaajalta mun mielestä vaikuta. Se haluaa Janin kanssa finaaliin, vaikka luultavasti häviää sille. Sitten dissaa suoraan päin naamaa henkilöä, josta tulee juryn jäsen. Upeeta toimintaa.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 26 Huhti 2013 17:33

Tuo jannen lausunto on menny iteltä ilmeisesti ohi. Mut silti veikkaan, että finaalissa äijille tulis takkiin, jos siellä Heini ois. Toivottavasti ois finaalissa Jani ja Jarkko ja Pian katkeruus veis Janin voittoon.

Mielenkiinnolla venaan tuota finaalia, oon tainnu nähdä yhden selviytyjät finaalin, oli semmonen jenkkispedeily liveyleisö ja studiossa chillasivat. Mun mielestä sais Suomen selviytyjissä aina olla tuolla paikanpäälllä finaali.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja mrj » 26 Huhti 2013 17:49

DosterMan kirjoitti:Tuo jannen lausunto on menny iteltä ilmeisesti ohi. Mut silti veikkaan, että finaalissa äijille tulis takkiin, jos siellä Heini ois. Toivottavasti ois finaalissa Jani ja Jarkko ja Pian katkeruus veis Janin voittoon.
Se Janne lausunto löytyy katsomosta extravideoista.. meinaatko tosiaan että tulis takkiin? Heini on suoraansanoen liidelly siivellä semifinaaliin asti , ja on itsekkin osallistunut myös Pian dissaukseen.. ei samalla tavalla ku Jani ja Jarkko mutte kumminkin..
JuHu - :drink55:

Avatar
Reisimasa
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 25 Helmi 2013 21:07

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Reisimasa » 26 Huhti 2013 17:49

orgasmienkeli kirjoitti:
Reisimasa kirjoitti:Kaikki järkevä onkin varmaan tullut jo sanottua, mutta heitetään tähän nyt kuitenkin, että jääkiekossa taklataan ja se on ok, siviilissä ei, Selviytyjissä tehdään likaisiakin juttuja ja se on ok, siviilissä ei.
En ehkä yhdistäisi näitä toisiinsa Selviytyjien kanssa, mutta tietysti tuossa on perää.
En kuitenkaan pysty pitämään tuollaisia henkilökohtaisuuksiin meneviä juttuja pelkkänä peliliikkeenä. Olen siinä mielessä ihan Pastori-Hannan kaltainen, ettei tällaiset pelit minulle ole samanlaista kun Monopoli, vaan kyseessä on kuitenkin inhimillisyyttä..

Mutta mehän Reisimasa muutenkin ajatellaan tästä formaatista ihan eri tavalla, joten tuskin tästä samaa mieltä tullaankaan olemaan! Itse en kuitenkaan koskaan tule pitämään mukavana tai suosikkinani sellaisia kilpailijoita, jotka on ihan kamalia, vaikka olisivatkin miten hyviä pelaamaan. Sinä taas valitset suosikkisi enemmän hyvän taktiikan ja hyvän fysiikan perusteella, joka on tietysti parempi ja reilumpikin tapa tätä ohjelmaa katsoa, mutta itse en sellaiseen pysty. :D
En siis periaatteessa siedä kilpailijoita, jotka tekee/sanoo asioita joita muuallakin inhoaisin.

Tuli vielä mieleen, että se Legenda-Russelhan kuulemma (kilpailijoiden puheiden mukaan) pelasi peliä sillä tavalla, että olisi vastaavista löpinöistä saanut siviilielämässä syytteen. En tiedä mitä se on, mutta tuollaista pelityyliä en itse hyväksyisi.
Esim "tapan sun mutsin jos äänestät mua". Mutta sehän on vain peliä, joten kaikki ei ehkä edes tuota tuomitsisi. Reisimasa kuitenkin ehkä tuota pitäisi jo moraalittomana? ;)
Russell nyt ainakin valehteli kaiken itsestään. Ammatin, asuinpaikan, kokemukset. Tiedä mitä sitten editoitiin pois, mutta aika törkeänpuoleistahan se oli.

Vaikka meidän ajattelutapa on erilainen, niin ymmärrän pointtisi. :kissey:
"I mean that's probably what attracts me to him so much, you know. Not in a sexual way" - Coach

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mardis » 26 Huhti 2013 18:44

orgasmienkeli kirjoitti:Ja vaikka tarkoitus ei olisikaan olla loukata, niin loukkaavastihan Jarkko puhui. Itse ainakin olisin ottanut pahalla nuo sanat, jos olisin ollut Pian paikalla.
Kukin voi sitten itse omassa päässään miettiä, miltä tuollainen tuntuisi.
Tästä olen erittäin samaa mieltä, itse olisin myös loukkaantunut verisesti. Ja kuten jossain toisessa viestissä sanoit, se tapa, millä Jarkko asiansa ilmoitti, oli tosi ivallinen, ja se ilme Pian tippumisen jälkeen "kruunasi" vielä kaiken. Ei sitä meinannut pystyä edes katsomaan.

Jos Jarkko tuohon kaiken jätti eikä selvitellyt välejä Pian kanssa jälkeenpäin, on kyllä varsinainen ämmä mieheksi. Onneks taisi kompastua omaan näppäryyteensä, koska tuskin tuon jälkeen voisi voittaa kumpaakaan finaalissa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Huhti 2013 19:21

^ Jos Jarkko pyysi julkisesti anteeksi Pialta (tai edes selitti tuon olevan pelkkä peliliike) niin olen ihan valmis ns. "antamaan anteeksi" Jarkolle ja pitämään häntä sittenkin edes ihan ok tyyppinä.
Ja jos on myöhemmin yksityisesti ottanut Piaan yhteyttä tuon asian kanssa, niin sitten Pia ja Jarkko voivat yhdessä hihitellä viesteilleni täällä ja syödä yhdessä fetasalaattia. :D
Reisimasa kirjoitti:Russell nyt ainakin valehteli kaiken itsestään. Ammatin, asuinpaikan, kokemukset. Tiedä mitä sitten editoitiin pois, mutta aika törkeänpuoleistahan se oli.
Tuo ei sentään ole vielä mitään sellaista, jota pitäisin pahana! Enkä usko että tuo olisi laitontakaan.

Kuulin eräältä Selviytyjien faneilta siis tuon, ja ilmeisesti se on editoitu pois ohjelmasta.
En tiedä miten tuo pitäisi ottaa, kun ihan kuulopuhettahan se on, mutta voisin ihan hyvin uskoa Russelista tuon.

Avatar
Nias
Asukaskokelas
Viestit: 113
Liittynyt: 22 Joulu 2012 15:12

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Nias » 26 Huhti 2013 22:07

Off topic:
Russel valehteli myös
| +
Olevansa hurrikani Katrinan uhri. Olisiko lemmikkikoira kuollut tms. Miehellä ei edes oikeesti ollut koiraa.
Saatan muistaa väärin :thumbsdown
mrj kirjoitti:
knocker kirjoitti:Huutokauppa oli ihan hauska tavallaan, mutta menihän se lopulta aika kauas totutuista vastaavista.
jep.. siinä ostettii ruokaa ja vähä jaettii kaikille.. ei ihan normia.
Survivorissa ei kai saa ostaa kimppaan eikä jakaa ostoksia. Myynnissä mahdollisesti jossain vaiheessa apuja koskemattomuus kisassa. Tämä osuus tuli liiann myöhään kun oli vain 4 kisaajaa jäljellä.
Viimeksi muokannut Ancalagon, 27 Huhti 2013 09:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Peräkkäiset viestit yhdistetty.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Selviytyjät Suomi”