2. livelähetys (pe 22.3)

Keskustelua Voice of Finlandin toisesta kaudesta.

Kenet pudottaisit kustakin joukkueesta?

Reetta Kaartinen
7
7%
Laura Alajääski
17
16%
Kirsi Lehtosaari
1
1%
Emilia Ekström
5
5%
Kaapo Kokkonen
10
10%
Johanna Pekkarinen
12
12%
Tomas Höglund
9
9%
Ikenna Ikegwuonu
8
8%
Jenni Lambert
9
9%
Christian Casagrande
11
11%
Suvi Aalto
3
3%
Regina Chevakova
12
12%
 
Ääniä yhteensä: 104

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 22 Maalis 2013 21:39

Voi vittu Paula minkä teki, pelkään että nyt Kirsi tippuu.
Itse tiputtaisin Reetan ja Reginan.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja Mardis » 22 Maalis 2013 21:40

Mä arvasin Lauran menevän jatkoon, koska Paula hehkutti sitä niin kovasti! Mutta voi vittu, tämä tarkoittaa vaan sitä, että Reetta tippuu, koska äänestäjillä on joku pakkomielle suomenkieleen. Ei niin saa käydä! :? Kirsin putoaminen sen sijaan olisi oikeutettua, sillä oli tänään tylsin.

Ja olipas iso ylläripylläri, että Monroe viskas CC:n jatkoon. Ei.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja Spencer » 22 Maalis 2013 21:40

Hyvä Mike! [smilie=a_cool.gif] :tu Emilia ja Kirsi vielä jatkoon, niin kerrankin jäis ihan hyvä fiilis lähetyksen jälkeen.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja maikki » 22 Maalis 2013 21:46

Siis mun mielestä tuo Jesse on vaan niin yök

:thumbsdown

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 22 Maalis 2013 21:48

Mielenkiintonen duo... soolo-osuuksissa oli molemmat parempia, mutta duo-osuus ei jotenkin toiminut ollenkaan yksiin, sillä Paulan ääni jätti välillä Jessen alleen. Mut muuten kyllä varsin hyvä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja Mardis » 22 Maalis 2013 21:52

JES!! Emilia pääsi jatkoon. [smilie=vibes.gif] Huh.

Ike ansaitsee jatkopaikkansa, mutta ehkä kokonaisuutta ajatellen oisin valinnut Jepan jatkoon. Siis ehkä.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja dertsi » 22 Maalis 2013 21:53

Yleisö äänesti tänään hyvin.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 22 Maalis 2013 21:53

Parhaat pääsivät tänään jatkoon. :tu Reetan putoaminen pikkasen harmittaa, mutta Kirsi ja Laura olivat niin hyviä, ettei ollut mahdollisuuksia.
You know nothing.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 22 Maalis 2013 21:53

Ike, Emilia, Kirsi ja Suvi jatkoon. Näistä ainoastaan Emilia ja Suvi meni oikein... Ike ja Jepa oli molemmat huonoja, mut Ike ärsyttää enemmän nii ois saanu pudota. Reetta oli ihana, harmi että putosi. :(
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Maalis 2013 21:54

Mä nyt touhusin ihan muuta, mutten Jessen ääntä taustalla kuullut, joten Paula tällä perusteella jatkoon.

Kiitos äänestäjille, hyvin valitsitte tänään, huonoista vähiten huonot. Valmentajille sitä vastoin iso miinus riskeistä.
a walking disaster

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja Mardis » 22 Maalis 2013 21:54

Voi vittu saatana perkele. [smilie=a_listenuppunks.gif] Suosikit sen kuin jatkavat tippumistaan.
Reetta, I miss you already. :sad55:

Mutta Suvin selviytyminen on positiivinen asia. Ehdottomasti.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 22 Maalis 2013 21:56

dertsi kirjoitti:Yleisö äänesti tänään hyvin.
Näinpä, ainoastaan tuo Iken valinta oli vähän niin ja näin, muuten valinnat meni kuten pitikin.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja Spencer » 22 Maalis 2013 21:58

Kirsi, CC ja Emilia jatkossa eli kaikki suosikit. Millään muulla ei oo väliä. Kansa äänesti täydellisesti tällä kertaa. :tu

Reetta harmittavin putoaja, mutta jossei vanhoja meriittejä oteta huomioon, niin tämäniltaisella esityksellä ei ois pitänytkään mennä jatkoon. Sikäli mitään suurempaa vääryyttä ei tapahtunut.
maikki kirjoitti:Siis mun mielestä tuo Jesse on vaan niin yök

:thumbsdown
Lohdutukseksesi voin sanoa, että et ole yksin mielipiteesi kanssa! Jotain maagista tuossa jätkässä kuitenkin on, kun debyyttialbumi on myynyt kuitenkin tuplaplatinaa (40 000). Minä en vaan sitä hienoutta havaitse.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja Mour » 22 Maalis 2013 22:03

Spencer kirjoitti:-- Jotain maagista tuossa jätkässä kuitenkin on, kun debyyttialbumi on myynyt kuitenkin tuplaplatinaa (40 000). Minä en vaan sitä hienoutta havaitse.
En kyllä minäkään.

CC kuulosti tänään paremmalta kuin aikaisemmin. Olen siis ihan tyytyväinen hänen jatkoon menostaan. Muuten en oikein tiedä... Vähiin käy kannattamisen arvoiset tyypit nyt.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja Evalds » 22 Maalis 2013 22:35

Missasin vain pari esitystä koska futis alkoikin myöhemmin kun luulin.

CC oli illan paras, kaverin esityksessä on harvinaista "vaaran" tuntua, mikä on tosi harvinaista nykymusassa.

Iken pääsi jatkoon naisten äänillä ja kova vastus kyllä Antillekin, huono laulaja Ike on.

Mukavaa että Emilia meni jatkoon, oli naisista paras, Suvin jatko myös okei.

Jepa kaatui huonoon biisivalintaan.
Edit: Jesse ei kuulu minunkaan suosikkeihin, mielestäni kaveri on kyyninen ja rahastaa tunteisiin vetoavalla musallaan eli nyyhkymusallaan, mutta se musatyyli nyt vaan on muotia, ei maha mittään! :(

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja sandman » 22 Maalis 2013 22:57

Emilia ja CC olivat mielestäni illan parhaat.

Vähän toispuoleisesti seurasin myönnetään, mutta esimerkiksi Kaapon ja Iken suosiota en ymmärrä, keskinkertaisia laulajia, mielipide asia tietenkin...

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 23 Maalis 2013 00:32

Tähkän tiimistä ainoastaan Emilia veti ja kovaa. Taisinkin siitä jo ennakkoon sanoa, öhöm. Mitä ihmettä te valitatte kielestä, hyvinhän tuo soomea ossaa lausua. Kaapo ja Johanna oli aikasen karmeita. Johannan esitys oli karmeimpia vetoja tän maan laulukilpailuissa. Toivottavasti oli Tähkän (tuotannon) valitsema biisi eikä oma. Chisun ääni on niin viaton, että tollasella honotuksella ei hyvä seuraa. Ja mikä asukokonaisuus, Pariisi täältä tullaan.

Elastisen tiimissä on vaan näitä sielulaulajia. Onneksi Ike pääsi jatkoon, ootte miehestä mitä mieltä tahansa niin puhdas amatööri ammattilaisten joukossa on hatun nostoa. Aika tasapaksuja esityksiä, Jepa oli huonoin ja lähti, hyvä niin. Tomas käy tylsäksi jos ei pysty muuhun kuin molliballaadeihin. Kisan paras äänenhallinta miehellä kyllä on.

Paulan tiimi veti kovaa ja oikea lähti lauluun. Tietenkin olen pahoillani kun suosikkinne tippuu, mutta kyllähän Reetta on ollut huono jo pitkään. Esitys oli tiimin huonoin ja stailaus oli jotain aivan hirveää. Laura pääsi yllättämään mielenkiintoisella biisivalinnalla, hyvä hyvä. Erilaisuus on valttia. Kirsi sitten pisti muut matalaksi ja oli illan paras.

Suvi väänsi naamaansa kuin siskonsa viisi sekunttia ja luulin jo, että nyt nousee V-käyrä tappiin, mutta onneksi tuli takaisin pimeältä puolelta. Regina veti Pinkiä niin hyvin, että Zygerö tykkää varmasti. Minä ainakin hyppään Spencerin kanssa CC -wagoniin. Eipä tällaisia ääniä kovin usein tule vastaan mikä edellyttää sen, että pystyy vetämään kappaleita joista monet vain uneksii.

Hyvä jakso, Ei-väliä Johanna, Jepa ja Regina lähti lauluun ihQ Reetan kanssa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 23 Maalis 2013 13:26

Miken joukkue

1.Regina Chevakova - Ei kukaan erityisemmin napannut, mutta Regina oli ainoa, joka nappasi edes vähän.
Regina oli myös illan hottis! :Love: Upean näköinen. Tuo tyyli sopi!

2.Suvi Aalto - Suvihan jatkaa tässä kisassa ihan vain siksi, että saa huomiota pakostikin olemalla Saaran sisko. Muuten ihan perustylsä, joka ei herätä tunteita suuntaan eikä toiseen.

3.Christian Casagrande - Rääkymistä ja huutamista. Ei tällaista ole kunnon hevi.

Tähkän joukkue

1.Emilia Ekström - En ole missään vaiheessa tykännyt pätkän vertaa Emiliasta, eikä tuo ääni vieläkään kuulosta hyvältä, eikä Emilia muutenkaan nappaa millään tavalla. Tällä kertaa kuitenkin Emilia oli Tähkän tiimistä ainoa, joka ylitti itsensä ja jonka esityksen kuuntelin ihan mielelläni loppuun asti!
En pidä Emiliasta ja olisin mielelläni nähnyt hänen putoavan, mutta kyllä hän ansaitsi jatkopaikan tämän perusteella. Paljon Kaapoa ja Johannaa paremmin veti!

2.Kaapo Kokkonen - Pettymyshän Kaapo oli. Hiukan paransi mitä pidemmälle biisi eteni, mutta ei silti ollut hyvä. Biisikin oli väärä Kaapolle!

3.Johanna Pekkarinen - Hienon biisin veti, mutta veti sen tylsästi, eikä erityisen hyvin. Ansaitsi pudota!

Paulan joukkue

1.Kirsi Lehtosaari - Osaa eläytyä, eikä äänessäkään ole moitittavaa! Veti paremmin kun Reetta ja Laura.

2.Reetta Kaartinen - Suosikkini Paulan joukkueesta, mutta nyt veti alle oman tasonsa. Biisin sovitus oli tylsä ja Reetta jäi vaisuksi.
Harmi että näin kävi nyt! Oli kuitenkin ihanin Paulan tytöistä.

3.Laura Alajääski - Paskin Paulan tiimistä. Harmi että Paula tykkää niin kovasti. Itse en voi sietää Lauraa.

Elan joukkue

1.Ikenna Ikegwuonu - Tylsä biisi, mutta ääni kuulosti taas kerran mahtavalta! :Love:

2.Jepa Lambert - Ei olisi ansainnut paikkaansa edes live-lähetyksistä. Oli kyllä Tomasta parempi, mutta Halo (joka on ihana biisi) oli ihan liian iso biisi Jepalle.
Jepa jäi biisin jalkoihin.

3.Tomas Höglund - Tylsä. Nukahdan ehkä vielä Tomaksen takia joskus.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja Orphan » 23 Maalis 2013 14:03

Nojoo ihan keskinkertainen jakso. Olin jo melkein innoissani kun porukat kehu täÄllä, että oikeat pääsi jatkoon. Pettymys oli kyllä suuri kun Laura pääsi jatkoon ja Reetta tippui. :td En käsitä mitä Paula Laurassa näkee.

Mikeltä oli ihan odotettavaa, että CC pääsee jatkoon. Heti Suvin kohdalla, Mike kehotti yleisöä äänestämään, ihan kuin olisi jo silloin tiennyt, että valitsee CC:n vaikka olisi vetänyt kuinka huonosti. :td Onneksi Suvi kuitenkin pelastui ja tylsä Regina lähti.

Ike veti todella hyvin! :tu Mun puolesta Tomas olisi voinut tippua, koska Tomas ei erotu mitenkään, vaikka onkin toki lahjakas laulaja. Onneksi kuitekin yleisö äänesti Iken jatkoon. :tu

Hetken jo pelkäsin Emilian puolesta Tähkän tiimissä! Jos Emilia olisi tippunut niin olisi kyllä itkupotkuraivarit tullut. Emilia vetii 72346x paremmin kuin kilpakummpaninsa Tähkän tiimissä ja vieläpä suomeksi. Tylsä Johanna tippui, joka ei haittaa yhtään.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: 2. livelähetys (pe 22.3)

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 23 Maalis 2013 22:23

Tässä mun arviot illan esityksistä.

Reetta Kaartinen - Ihan OK vähän kylmäksi jätti mutta olisin kyllä Reetan sijasta pudottanut Lauran ehdottomasti.

Laura Alajääski - Ihan hirvee, en voi ymmärtää että miksi Paula päästi tämän jatkoon...

Kirsi Lehtosaari - Ihan hyvin hän se veti mutta tyyppinä aika mieleenjäämätön.

Emilia Ekström - Ansaitsi jatkopaikkansa ehdottomasti, lauloi todella kauniisti ja on kyllä yksi Laurin joukkueen parhaista jossei jopa paras.

Kaapo Kokkonen - Ihan _HIRVEÄ_ biisi valinta ja en muutenkaan tykkää tästä jäbästä lähes laisinkaan.

Johanna Pekkarinen - Tää oli kyllä ehkä illan surkein, aivan järkyttävää paskaa :D.

Tomas Höglund - Tylsä, en ees muista mitä tää lauloi. Todennäköisesti voittaa tän skaban.

Ikenna Ikegsadklasda - Ihan okei, mutta jäi harmittamaan vähän kun pudotti Jennin. Ottaa lavan hyvin haltuun.

Jenni Lambert - Jenni veti mun mielestä tosi hyvin ja oli vääryys että joutui pudota jo tässä vaiheessa (vaikka se olikin arvattavissa).

Christian Casagrande - Onhan tää todella omaperäinen ja kaikkee muttei vaan oo mun tyylinen laulaja laisinkaan. Menee varmasti kyllä pitkälle, mutta olisin tämän pudottanut Monroen joukkueesta.

Suvi Aalto - Ihana Suvi! :Love: Suvi veti mun mielestä tosi hyvin ja innolla odotan jo seuraavaa esitystä.

Regina Chevakova - Regina veti mun mielestä illan parhaan shown ja oli mun mielestä suuri vääryys että lähti kotiin, vaikka olikin helposti arvattavissa :(.

Siinä siis mun mietteet eilisen shown esityksistä ja kaikkinaan oli taas kerran hyvää katseltavaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “VoF 2013”