Kaksintaistelu, osa 1 (pe 15.2)

Keskustelua Voice of Finlandin toisesta kaudesta.

Ketkä itse valitsisit pareista jatkoon?

Jepa Lambert
9
7%
Katri Korpisaari
9
7%
Christa Renwall
7
6%
Tomas Höglund
12
10%
Anna-Kaisa Riitijoki
15
12%
Laura Alajääski
6
5%
Daniela Persson
10
8%
Antti Railio
11
9%
Dennis Fagerström
16
13%
Jussi Määttä
6
5%
Linda Herranen
15
12%
Luca Sturniolo
5
4%
 
Ääniä yhteensä: 121

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Kaksintaistelu, osa 1 (pe 15.2)

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 16 Helmi 2013 11:17

Kolmesta eka parista meni väärä jatkoon. Varsinkin Lindan pudottaminen oli outoa, koska oli yksi jakson parhaista. Samoin Anna-Kaisan pudottaminen oli ihan perseestä vaikka sillä menikin toi esitys ihan munilleen, huomas itsekin laulavansa huonosti parissa kohtaa. Mutta silti, eihän tuolle Lauralle voi tehdä omia biisejä kun se esittää kaikki kuin olisi jossain teatterin musikaalissa. Hieno ääni mutta ei näihin kinkereihin.

Kolmesta jälkimmäisestä meni täysin oikea jatkoon. Herra Railio saa kyllä hymyn naamalle, on niin helpon näköistä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kaksintaistelu, osa 1 (pe 15.2)

Viesti Kirjoittaja Evalds » 16 Helmi 2013 12:57

Biisivalinnat olivat suurimmalta osalta pepusta, tyhjänpäiväisiä pop-soul-iskelmä sontaa.

Antti sentään sai kunnon biisin ja heti oli jengi kanveesissa ja täysin ansiosta!

Lucakin sai ihan kelpo biisin, mutta muuten ei meikäläiseen iskenyt biisit.

Itse katsoin tuon Lucan ja Lindan duellin uudelleen ja kyllä Lucalla oli enemmän "munaa" tossa esityksessä, Linda lauloi puhtaammin mutta ei ollut niin biisin sisällä kuin Luca. Jos nyt jossitellaan, niin Linda olisi ansainnut jatkon jos olisi saanut vastaansa jonkun muun. Nainen oli illan parhaita.

Dennis tuo "unelmavävy" voi roikkua pitään kisassa, vaikka minusta on huono, hän vetoaa naisiin ja sitten tuo legendaarinen suomenruotsalaisten into äänestää on vahva elementti, toki jatkossa on jo toinenkin suomenruotsalainen joten äänet jakautuvat ainakin alussa.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Kaksintaistelu, osa 1 (pe 15.2)

Viesti Kirjoittaja Orphan » 16 Helmi 2013 23:01

Joo biisivalinnoista en kyllä tykännyt kaikkien kohdalla, erityisesti Denniksen ja Jussin kohdalla.

Jepa vs Katri - Aika boring pari, esitys ei jotenkaan säväyttänyt. Kallistun itsekin kuitenkin Jepan puolelle, joten hyvä että pääsi jatkoon.

Christa vs Tomas - Mä tykkäsin tästä parista kovasti! Tykkäsin menosta kehässä. Molemmilla on hyvä ääni, mutta Tomas oli kyllä hieman parempi kuin Christa.

Anna-Kaisa vs Laura - Suuri vääryys! Anna-Kaisa oli todellakin parempi kuin tasapaksu Laura. Jotenkin arvasin, että Paula valitsee Lauran, mutta herättelin silti itselleni toivoa.

Daniela vs Antti - Illan paras esitys ehdottomasti. Antti yllätti todellakin positiivisesti ja olen nyt tyytyväinen arvan omistaja. :thumbsup Danielasta tykkäsin myös ja Danielakin veti biisin tosi hyvin, mutta Antti hieman paremmin.

Dennis vs Jussi - Biisivalinta melkeinpä itketti.[smilie=a_doh.gif] Mä kyllä tykkäsin enemmän Jussista kuin Denniksestä, mutta onhan Dennis silti hyvä ja pääsee luultavasti pitkälle.

Linda vs Luca - Toinen suuri vääryys tästä jaksosta. Linda oli kyllä parempi kuin Luca, vaikka ei Luca nyt huono ollut. Linda veti biisin ihan älyttömän hyvin ja olisi todellakin ansainnut jatkopaikan.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kaksintaistelu, osa 1 (pe 15.2)

Viesti Kirjoittaja Mardis » 17 Helmi 2013 18:38

Katsoin tuossa äsken uusintaa jonkin matkaa, ja pakko todeta vielä kertaalleen, kuinka mahtava Antin ja Danielan esitys oli. Kylmät väreet taisi tulla ihan huippukohdassa. Biisivalintakin osui aivan nappiin eikä ollut kummallekaan epäreilu. Perjantaina olin vähän sitä mielipuolta, että Antti veti hiukan paremmin, mutta nyt sanoisin, että pikemminkin päinvastoin. Danielasta ois lähes varmasti muodostunut suurin suosikkini Paulan joukkueesta ja ehkä jopa koko kisasta. Miten v*tussa Paula oikeesti voi tehdä tuollaisen valinnan, kun hänellä on kaikenmaailman keskinkertaisuuksia (esim. Pekka, Kirsi & Osku) joukkueessaan. Siinä mielessä tietty hyvä, että päästiin näin hyvätasoinen taisto näkemään. Oon niin vihainen Paulalle tästä, että laittoi 2 suosikkiani pihalle heti kättelyssä. :td

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kaksintaistelu, osa 1 (pe 15.2)

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Helmi 2013 22:59

BBPlazan tuomariston valinnat jatkajiksi:

Jepa Lambert
Tomas Höglund
Antti Railio
Dennis Fagerström

Anna-Kaisa Riitijoki
Linda Herranen


4/6
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kaksintaistelu, osa 1 (pe 15.2)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 21 Helmi 2013 14:23

Jotain avauduin jo tuonne kilpailijoiden omiin ketjuihin, mutta laitetaan muutama sana tännekin. Tää jakso meni lähes niin ketuilleen, kun se vaan pystyi menemään. Olen tyytyväinen ainoastaan Denniksen jatkoon, mutta tuokin parivaljakko oli sellainen hälläväliä-pari mulle. Jepa ja Katri eivät myöskään kumpikaan oikein iske, mutta Katrin olisin mieluummin jatkoon laittanut. Christa veti selkeästi Tomasta paremmin ja Linda lauloi Lucan suohon. Mike taitaa todellakin olla pahasti tossun alla. Anna-Kaisa ja Laura olivat mielestäni molemmat ihan hyviä, mutta A-K oli parempi. Danielan ja Antin veto oli jakson paras ja suorastaan vitutti, että Paula oli valinnut Danielan Anttia vastaan, vaikka siellä olis ollut uhrattavia montakin. Omasta mielestäni Daniela veti Anttia paremmin, mutta en missään vaiheessa edes kuvitellut, että Paula olisi valinnut toisin.

1/6 oli siis tämän jakson saldo. Jos jatkuu samanlaisena, niin voi olla, että ei paljoa kiinnosta finaaleita katsella.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaksintaistelu, osa 1 (pe 15.2)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Helmi 2013 17:13

Zygerö kirjoitti:1/6 oli siis tämän jakson saldo. Jos jatkuu samanlaisena, niin voi olla, että ei paljoa kiinnosta finaaleita katsella.
Samalta alkaa tuntumaan. Niin paljon hyviä kilpailijoita ääni ratkaisee -vaiheen jälkeen, mutta lopulta kukaan ei taida selvitä viimeisimpiin finaaleihin asti. :(

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “VoF 2013”