Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Keskustelua Voice of Finlandin toisesta kaudesta.

Jakson parhaat laulajat?

Jone Ullakko
3
6%
Alina Huldén
0
Ei ääniä
Linda Herranen
6
12%
Niina Sallinen
0
Ei ääniä
Sara Komu
8
16%
Juha Reini
0
Ei ääniä
Daniela Persson
6
12%
Inga Söder
15
29%
Dennis Fagerström
6
12%
Johanna Kyykoski
5
10%
Katri Korpisaari
2
4%
 
Ääniä yhteensä: 51

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Helmi 2013 21:32

Jonksu kirjoitti:Kaksintaisteluista lähtien Elalla on tukkaa. :shock: ja naamakarvoja! :holyshit: Se oli vähän kummallisen näkönen. :D
Sehän näytti ihan hyvältä hiusten kanssa. Jotenkin toi sen kallon muoto on aina häirinnyt mua. :bidmouth:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Helmi 2013 21:47

Mä en kaipaa Elalle tukkaa, eikä sen kallo mua ole mitenkään ikinä häirinnyt. Eikä sen nytkyntä. [smilie=a_cool.gif]
Ja tää ei tarkota sitä, että olis mun ihannemies.
a walking disaster

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja sandman » 08 Helmi 2013 21:52

Tuntuuko kenestäkään muusta että Tähkää vähän kiusaavat nuo muut dumarit :D mut olisiko se hauskaa [smilie=a_cool.gif]

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 08 Helmi 2013 21:55

Risto kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Kaksintaisteluista lähtien Elalla on tukkaa. :shock: ja naamakarvoja! :holyshit: Se oli vähän kummallisen näkönen. :D
Sehän näytti ihan hyvältä hiusten kanssa. Jotenkin toi sen kallon muoto on aina häirinnyt mua. :bidmouth:
Joo en kiellä et näyttäis rumalta, vaa kummalliselta ku on tottunu siihen et se on kalju ja naamakalju. Paremmalta se nyt näytti todellakin.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja Mardis » 08 Helmi 2013 22:03

Äää, vaikee tehä mitään Top-3 -listaa, kun taso oli kokonaisuudessaan niin hyvä. :? Aivan kauden paras. Mutta yrittänyttä ei laiteta.

Top-3:

1. Sara
2. Daniela
3. Inga
Edit: Ei sittenkään mitään Lindaa. Muisti pätkii. (Poistin hänet siis listasta.)
Jonksu kirjoitti:Kaksintaisteluista lähtien Elalla on tukkaa. ja naamakarvoja! Se oli vähän kummallisen näkönen.
Mä oon nähny tän muodonmuutoksen jo aikasemminkin jossain, mut en saa päähäni millään, missä..? :scratch Mut on kyllä oudonnäkönen, kun on niin tottunu siihen kaljuun. Ei kuitenkaan tarkoita, että tuo olisi huonompi tyyli, vaan pikemminkin huomattavasti parempi. Kerrankin löysin jotain positiivista sanottavaa Elasta, joten oli pakko mainita. [smilie=a_cool.gif]
Edit: En oikein usko, että olisin bongannut muodonmuutoksen IS:n sivuilta, kun en sielä käy.
Edit: No empä mä Uutisvuotookaan kyllä pahemmin kattele. :D

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 08 Helmi 2013 22:04

^Ilta-Sanomien sivuilla oli ainakin uutinen asiasta joskus aiemmin tyyliin "Mitä Elastisella kasvaa päässä?" :imrgreen:
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja Spencer » 08 Helmi 2013 22:11

Marika1 kirjoitti:Mä oon nähny tän muodonmuutoksen jo aikasemminkin jossain, mut en saa päähäni millään, että missä..? :scratch
Uutisvuodossa oli taannoin vieraana joku Elastisen näköinen tuuheatukka.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 08 Helmi 2013 22:26

sandman kirjoitti:Tuntuuko kenestäkään muusta että Tähkää vähän kiusaavat nuo muut dumarit :D mut olisiko se hauskaa [smilie=a_cool.gif]
Käsikirjoitettu juttu, Tähkän rooli on olla porukan pelle ja vastarannan kiiski. Paulan rooli on kiimainen mature, Maikkeli on "seko" rokkari ja Ela on nuorison suosikki, mikä on kaikkein hauskinta, koska se on pelle [smilie=a_cool.gif] Ihan hyvin on roolitus osunut kohdilleen ja jos totta puhutaan niin jokainen noista on rautainen ammattilainen ja tietää mistä puhuu. Isoja persoonia ovat :thumbsup

Tähkä uskaltaa olla erillainen ja vetää sitä omaa linjaansa, tiedä vaikka yllättäisi tänä vuonna.
Edit: Ela näyttää ihmiseltä hiukset päässä, eikä miltään sketsihahmolta
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Helmi 2013 22:32

Uskallan olla eri mieltä, enkä ikinä sanoisi Tähkää rautaseksi ammattilaiseksi. Tähkällä on noussut pissa päähän ja kuvittelee itsestään vaikka mitä. Turhaan.
Mutta joo, kullakin olkoon omat mielipiteensä, kunhan sanoin eriävän. [smilie=a_cool.gif]
a walking disaster

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 09 Helmi 2013 09:09

Tää vika jakso oli tasoltaan paras. Tykkäsin monesta, nimeltä mieleen jäi Linda (Axlin kaveri). Pari viimeistä meni vähän ohi, joten en kommentoi heidän tasoaan.

Tällä kaudella oli kyllä vähemmän laulajia, joiden kohdalla kaikki valmentajat olisivat kääntyneet. Yleinen taso ei ehkä oo viime kauden tasolla, mutta Live-lähetyksiin riittää helmiä. Ja sitten valmentajat olivat muutenkin tiukempia kääntymisen suhteen, ehkä viime vuonna oli jotain alkuinnostustakin heidän osaltaan.
You know nothing.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Helmi 2013 02:10

Nyt on pakko kehua, että oli kovatasoinen jakso ja paljon hyviä laulajia! Ei ehkä ketään erityistä suosikkiani, mutta monta, joille toivoisin menestystä ja joissa näen potentiaalia.

1.Jone
2.Inga
3.Daniela ja Dennis

......

Olen tehnyt muutamia huomioita tänä vuonna..

1) Aina jos ensimmäinen jakson laulaja pääsee jatkoon, niin toinen ei pääse. Jos ensimmäinen ei pääse, niin toinen pääsee. Joskus olisi voitu tästäkin kaavasta poiketa, niin asiat ei olisi niin ennalta-arvattavia.

2) Mike on jotenkin "haavoittuvainen" tänä vuonna. Viime vuonna hän vaikutti isoimmalta staralta ja tuntui että hän sai kenet halusi, mutta tänä vuonna tuntuu että hän kääntyy usein ekana, mutta Ela (tai joskus jopa Paula) kuitenkin nappaa kilpailijan itselleen.

3) Tähkä tyrkyttää kaikille suomen kieltä, mutta sehän nyt ei ole uutinen kenellekään..

......

Jone Ullakko - Jakson paras laulaja! Hieno ääni, käheä ja herkkä. Varmaa tulkintaa ja hieno biisivalinta. Outoa, ettei ole täällä Plazalla kovin suosittu. Minuun nappasi ihan kybällä!
Jone oli aika nöyrä tyyppi, ja se varmasti tekee hänestä aika pidetyn kilpailijan. Liian itsevarma asenne usein ärsyttää ihmisiä!

Alina Huldén - Jakson huonoin laulaja. Epävarmaa ja omaan korvaani jopa aika huonoa laulantaa.

Linda Herranen - Ihan jees jopa! Muistan Lindan Idolsista, siltä kaudelta jossa oli Anna Puu. On saattanut jopa hiukan kehittyä niiltä ajoilta! En kuitenkaan usko, että pääsee kovin pitkälle Miken tiimissä.

Niina Sallinen - Kaunis ääni, mutta odotin silti jotain enemmän. Näillä taidoilla varmasti voi tehdä työtä musiikin parissa, mutta suosituksi artistiksi ei tällaisella tyylillä pääse. Jotenkin liian klassinen ja "varma" ääni. Itse kaipaisin jotain persoonallisempaa ja kevyempää!

Sara Komu - Jotenkin ihastuttava tulkinta ja ihastuttava tyttö, vaikka taidoissa ei vielä suurempaa kehumista olekaan. Jotkut kohdat biisistä kuulosti väkinäisiltä, enkä nauttinut yhtään, mutta jotkut kohdat taas jopa koskettivat. Hyvä että pääsi jatkoon, koska Sara on todella kehityskelpoinen nuori laulajanalku!

Juha Reini - Jotenkin nauratti, kun heitti heti alkuun paljon kliseitä. Sanoi nimittäin olevansa "supliikki seuramies ja vähän renttu". Kliseistä huolimatta vaikutti hauskalta jantterilta!
Laulu ei silti napannut kovinkaan kovaa, enkä olisi itsekään jatkoon ottanut.

Daniela Persson - Yksi jakson parhaita! Odotan innolla, mitä jatkossa päästään kuulemaan.

Inga Söder - Alku oli unettava ja tylsä, mutta kun pääsi vauhtiin, niin mikään ei enää Ingaa estänytkään. Upea esitys, ja luulen että mahdollisuudet päästä pitkälle on hyvät!

Dennis Fagerström - Tykkäsin tosi paljon! Herkkä ääni ja muutenkin edustava tyyppi, jossa on koko paketti kasassa.

Johanna Kyykoski - Tykkäsin tästä esityksestä! Persoonanakin Johanna vaikutti ihanalta, koska haluaa dupata piirrettyjä. :Love:
Voisin jopa toivoa, että pääsisi villinä korttina jatkoon, ja saatan jopa uskoa että Tähkä hänet haluaisi valita.
Ei silti ole oikeusmurha jos ei jatkoon pääse, koska ei kuulu suurimpiin suosikkeihini missän nimessä.

Katri Korpisaari - Ihan varma laulaja, mutta aika tylsähän tämä oli. Oli fiksu veto kysellä vähän valmentajilta, millaista musiikkia joutuisi jatkossa vetämään kenenkin tiimissä! Tällä lailla Katri sai oman tyylisensä valmentajan, jonka kanssa synkkaa hyvin.
En kuitenkaan innostunut kovin täysillä, vaikka erittäin hyvin lauloikin, ja koko paketti tuntui ammattimaiselta myös persoonaa myöten.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 10 Helmi 2013 21:55

Inga oli ehkä toiseksi paras kaikista heti mun arpani jälkeen. Ei voi kuitenkaan Ingaa tässä äänestää....kun en ole varma oliko paras tuo Dennis.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 11 Helmi 2013 01:38

Täällä kovasti hehkutetaan Saraa. Tosiasia on kuitenkin se, että tyttö lauloi sen biisin niin päin helvettiä, kun sen vaan voi laulaa. Käsittämättömän epävireinen suoritus, enkä itse ainakaan ihmettele yhtään, etteivät muut kuin Tähkä kääntyneet. That said, olen silti erittäin tyytyväinen siihen, että Tähkä kääntyi. Sara jännitti aivan mielettömästi ja se vaan paheni Laurin kääntymisen jälkeen, mutta hyvä ääni tytöllä kuitenkin oli. Lisäksi biisi oli aivan liian iso. Toivottavasti vaan saa jännityksensä kuriin, niin ehkä se virekin siitä paranee. Jos ei, niin saa kyllä lähteä kotiin ihan ketä tahansa vastaan kaksintaistelussa. Yksi surkeimmista esityksistä, joilla olen missään lauluohjelmassa nähnyt jatkoon mentävän. Voisin ottaa arvakseni kuitenkin.

Jakson yleinen taso oli aika keskinkertainen ja jälleen on aika vaikea nimetä kolmea parasta, mutta nyt sentään onnistuin siinä tarpeeksi mietittyäni.

1. Inga
2. Daniela
3. Johanna
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Helmi 2013 14:49

^ Oikeassa kyllä olet, että Sara ei todellakaan laulutaidollaan loista. Ja oikeastaan tuo miten tuon asian äskeisessä lauseessa sanoin, on aikamoista kaunistelua.

Jos Saralla ei olisi kaunista ääntä, niin kaikki olisivat lytänneet hänet, koska tuon esityksen perusteella epämusikaalinenkin ihminen voi kuulla ettei se mennyt todellisuudessa hyvin.

Oikeastaan olen ihan ihmeissäni että tykkäsin siitä huolimatta Sarasta! Ehkä hänessä sitten vaan on sitä jotain.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Ääni ratkaisee, osa 6 (pe 8.2)

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 11 Helmi 2013 19:42

Zygerö kirjoitti:Täällä kovasti hehkutetaan Saraa. Tosiasia on kuitenkin se, että tyttö lauloi sen biisin niin päin helvettiä, kun sen vaan voi laulaa. Käsittämättömän epävireinen suoritus, enkä itse ainakaan ihmettele yhtään, etteivät muut kuin Tähkä kääntyneet. That said, olen silti erittäin tyytyväinen siihen, että Tähkä kääntyi. Sara jännitti aivan mielettömästi ja se vaan paheni Laurin kääntymisen jälkeen, mutta hyvä ääni tytöllä kuitenkin oli. Lisäksi biisi oli aivan liian iso. Toivottavasti vaan saa jännityksensä kuriin, niin ehkä se virekin siitä paranee. Jos ei, niin saa kyllä lähteä kotiin ihan ketä tahansa vastaan kaksintaistelussa. Yksi surkeimmista esityksistä, joilla olen missään lauluohjelmassa nähnyt jatkoon mentävän. Voisin ottaa arvakseni kuitenkin.
Uhh! Iihhana Zygerö. Löytyhän täältäkin joku muukin joka tajusi kuinka hirveä se veto oli. Ehkä siksi muut valmentajat eivät kääntyneet?

Vähän ehkä pettynyt olo kaikkien jaksojen jälkeen, tais olla odotukset liian korkealla. Oikeastaan yhtään supersuosikkia ei noussut esille vaan jatkoon päässeiden taso oli tasaisen korkea. Ja ehkä se viime vuonna yllätti Idolsin jälkeen kun kaikki osasivatkin laulaa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “VoF 2013”