Joonas Luotonen

Keskustelua kilpailijoista.

Arvosanasi Joonakselle?

5 - Suosikki
2
6%
4
6
17%
3
0
Ei ääniä
2
2
6%
1
6
17%
0 - Inhokki
19
54%
 
Ääniä yhteensä: 35

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Joonas Luotonen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 22 Maalis 2013 10:38

Joonas teki oikein kun lähti itse, nyt lähtö hieman sekoittaa pakkaa koska muut joutuvat valitsemaan uuden lähtijän ja vaikka heimot olisi yhdistetty niin Joonas olisi varmasti ollut parin seuraavan lähtijän joukossa.

Hyvä viihdyttävä kaveri, arvosana 4.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joonas Luotonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 23 Maalis 2013 12:50

Joonas oli kyllä yksi surkeimpia Selviytyjät-kilpailijoita, jonka olen koskaan minkään maan Selviytyjissä tai Robinsonissa nähnyt. Ulkonäkö todellakin hämää! Näyttää raamikkaalta jätkältä, joka olisi todella voitonhaluinen ja nauttisi uusista kokemuksista. Kuvittelin ihan alkuun, että Joonas olisi varmasti kärkikolmikossa.
Aika metsään meni ensivaikutelma! Joonas ei kestänytkään tuota paikkaa ollenkaan, paitsi jos sai esiintyä kameroille ja ottaa aurinkoa. :D

Kaikilla on tietysti oikeus antaa vitonen tai nelonen sellaiselle jolle haluaa ja josta tykkää, mutta tuskin kukaan vitosen antaja voi oikeasti sanoa Joonasta hyväksi kilpailijaksi. Itsekin toki annan pisteet lähinnä persoonan perusteella, mutta Joonaksen persoonakaan ei kyllä kovin ihanalta vaikuttanut.

Itserakkaan ja ylimielisen oloinen laiskuri, joka sai tuotannolta armoa aika paljonkin. Heikkikin vielä yritti saada Joonasta jäämään. Hyvä ettei suoraan finaalipaikalla yritetty lahjoa jäämään! :?

Joonaksessa oli kuitenkin hyviäkin puolia. Ainakin jäi mieleen, ja ainakaan ei ollut Harrin ja Jannen pauloissa, kuten kaikki muut. Jos olisi ollut itse paremman oloinen tyyppi, niin olisin toivonut, että olisi saanut Jannen tai Harrin pois kukkoilemasta.
Sekin on Joonaksessa hyvää, että tajusi itse luovuttaa. Eihän Joonas enää ansainnut olla mukana, ja hänen armopalansa oli ihan formaatin sääntöjen vastaista.

Ei nuo hyvät puolet kuitenkaan muuta sitä, ettei Joonaksen arvosanaksi voi antaa mitään muuta kun nollan.
Ehkä USA:n Osten on vähän paskempi, mutta muuten Joonas on kyllä ihan pohjasakkaa kaikista Selviytyjistä.

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: Joonas Luotonen

Viesti Kirjoittaja maikki » 24 Maalis 2013 11:43

Surkea kilpailija.. Koko aikana ei tainnut tehdä muuta kuin ottaa aurinkoa, ja luuli olevansa korvaamaton silmälasiensa vuoksi...

Pisteet jääköön ykköseen, ihan sen vuoksi että älysi itse luovuttaa, kun tuotanto ei raskinut itse pudottaa..

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Joonas Luotonen

Viesti Kirjoittaja ff » 08 Huhti 2013 23:21

Melkoinen tapetti ja todellakin väärässä formaatissa mukana. Poistuminen ohjelmasta oli myös über-nolo. 1/5
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: Joonas Luotonen

Viesti Kirjoittaja maikki » 11 Huhti 2013 20:40

Joonas tilittää Iltalehdessä kuinka joutui turvautumaan saarella olon jälkeen terapeutin apuun.

Lähdin takki auki pitämään hauskaa, mutta en kestänyt. Malesiassa ennen kotimatkaa sain tavata suomalaisen terapeutin ja ne pitkät terapiaistunnot kolmen päivän ajan pelastivat minut. Olen yhteydessä terapeuttiini vieläkin, viimeksi sähköpostilla viikko sitten. Kun soitin äidilleni kotiin keskeyttämiseni jälkeen, puhkesin itkuun, Joonas kertoo kainostelematta rankasta kokemuksestaan.

Koko juttu http://www.iltalehti.fi/viihde/20130411 ... 4_vi.shtml

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Joonas Luotonen

Viesti Kirjoittaja sandman » 11 Huhti 2013 21:37

Joonakselle olisi ansaittua keksiä kunnon lisänimi. Tupakki-Jussi sai lisänimen vajaan viikon esiintymisellä BB:ssa.

Joonakselle sopisi vaikkapa Awa-Joonas, "ovi"-Joonas tai Lösö-Joonas ?

Avatar
Reisimasa
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 25 Helmi 2013 21:07

Re: Joonas Luotonen

Viesti Kirjoittaja Reisimasa » 11 Huhti 2013 22:32

Oli huono omatunto, että olin vienyt jonkun innokkaan paikan kisassa, mies kertaa.
Syytä oli ollakin. Mutta kun ihan itse asian tajusi, niin voisin melkein nostaa 0 -> 1.
"I mean that's probably what attracts me to him so much, you know. Not in a sexual way" - Coach

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Joonas Luotonen

Viesti Kirjoittaja sandman » 11 Huhti 2013 23:04

Alkuviikon tai viime viikon Aamulehdessä taisi olla Joonaksen kommenttia Selviytyjistä. Joonas epäili että oli ehkä väärään ohjelmaan hakenut, ehkä deitti ohjelma olisi ollut parempi. Sinkkulaiva olisi ollut vissiin hyvä mesta Joonakselle. Kuka ny vittu riisillä jaksaa elää.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joonas Luotonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Huhti 2013 21:37

Tässähän se tuleva julkisuushuora on! Ehkä ainoa tältä kaudelta, joka tulee jatkossa pyörimään lehdissä ja muussa mediassa.
Lähti kisaan julkisuuden ja huomion takia. Olisi tosiaan ehkä kannattanut miettiä joku toinen skaba, joka olisi sopinut paremmin.

Ei Joonas missään nimessä vaikuta tyypiltä, joka olisi oikeassa elämässä vastenmielinen tai ärsyttävä. Tulisin varmasti Joonaksen kanssa tosi hyvin juttuun, mutta tässä ohjelmassa ärsytti kuitenkin ylivoimaisesti eniten.

Pääsi pidemmälle kun olisi ansainnutkaan.

Arvosana: 0

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailijat (SS)”