Heini Pitkänen

Keskustelua kilpailijoista.

Arvosanasi Heinille?

5 - Suosikki
5
16%
4
6
19%
3
5
16%
2
7
23%
1
7
23%
0 - Inhokki
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 29 Huhti 2013 16:54

Heini ei tuonut ohjelmaan oikein mitään. Persoona oli sen verran kiinnostava, että annetaan nyt arvosanaksi ykkönen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 29 Huhti 2013 17:08

Valitettavasti pysyi tapettina loppuun saakka, ei pelkällä peesailulla voittoa ansaita.
Pidetään nyt kuitenkin loppupisteet 1:ssä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Huhti 2013 17:16

En kyllä ihan ymmärrä noita tapettijuttuja mitä Heinistä kirjoitetaan. Toki Heinin pelistrategia keskittyi pääosin peesaamiseen, mutta kyllähän Heini esillä oli koko kauden ajan. Kai mulla vaan on eri käsitys tuosta tapetti-termistä.

Sekin mua ihmetyttää kun itketään että Heini ei ansainnut paikkaa finaaliin. Kuten Aki viimesessä heimoneuvostossa sanoi, niin ne jotka on päässyt loppuun ovat sen ansainneet (ei ollut sanatarkka lainaus, älkää mussuttako). Eikä se Heini oikeesti niin paska ollut haasteissa, voittihan se semifinaalinki.

Oikeesti ainut asia mikä Heinissä pisti ärsyttämään oli se itkuvirsivalitus finaalissa, mutta eipä sekään nyt pahasti jäänyt mun mieltä rassaamaan. Jotainhan se oli yritettävä jotta pystyis Jarkon voittamaan. Eipä vaan nyt mikään auttanut, mutta hieno kakkossija.

Loppupisteet: 5

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 29 Huhti 2013 21:09

Heini oli hieno tyyppi. Odotin, että Heiniä olis enemmän näytetty ruudussa. Uskon kyllä, että materiaalia ois löytyny, sen verran jännältä persoonalta vaikutti poppajuttuineen. Ei Heinin peli kaikista helpommasta päästä ollut, heikompi ois voinu luovuttaa, mutta Heini ei. Kova mimmi ja ansaitsi paikkansa finaalissa, harmi vaan, ettei kuitenkaan riittänyt voittoon asti.

5/5
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Huhti 2013 00:50

Risto kirjoitti:En kyllä ihan ymmärrä noita tapettijuttuja mitä Heinistä kirjoitetaan. Toki Heinin pelistrategia keskittyi pääosin peesaamiseen, mutta kyllähän Heini esillä oli koko kauden ajan. Kai mulla vaan on eri käsitys tuosta tapetti-termistä.
Enpä minäkään Heiniä pahimmaksi tapetiksi sanoisi. Osittain jäi välillä Heinin ruutuaika vähäiseksi, mutta persoonana Heini ei ollut tylsimmästä päästä.

Hassua, miten moni pitää Heiniä täysin ansaitsemattomana finalistina, mutta Jarkkoa todella hienona voittajana. Jannekin sanoi, että finaalissa on peesaaja ja peesaajan peesaaja. Eipä niiden kahden ero kovin suuri ole, joten hiukan huvittavaa että Jarkko sitten on niin paljon upeampi pelaaja.
Oikeesti ainut asia mikä Heinissä pisti ärsyttämään oli se itkuvirsivalitus finaalissa, mutta eipä sekään nyt pahasti jäänyt mun mieltä rassaamaan. Jotainhan se oli yritettävä jotta pystyis Jarkon voittamaan. Eipä vaan nyt mikään auttanut, mutta hieno kakkossija.
Itse hiukan repeilin sille, että Heini puhui pelkästään muusta elämästä kun tuosta pelistä. :D Jarkkokin tosin jatkoi samalla linjalla, mutta hänen elämästään vaan puuttuu se nyyhkytarina, joka Heinin elämässä taas on, joten Jarkkoa ei siksi pidetä huomiohuorana.

Hiukan kyllä ylimielinen asenne Janilla ja muilla, että "töitä tekemällä sitä rahaa saa". Juu noinhan se on, mutta jos lapsen saantiin menisi tosiaan kymmeniätuhansia, niin eipä Heinillä ole vaimonsa kanssa kovin kauan aikaa sitä rahaa kerätä.. Molemmat kuitenkin vanhenee ja vanhenee vähitellen, eikä niitä kymmeniätuhansia ihan helposti saa säästöön kerättyä, ellei sitten ole erittäin hyväpalkkaisessa duunissa.

Siitä silti olen tuomariston kanssa samaa mieltä, ettei Heinillä siihenkään ole oikeutta, että pitää omaa syytään tarvita rahaa jotenkin parempana kun Jarkon syytä.
Varmasti Jarkollakin on kolmen lapsen isänä iso tarve rahalle.

Kaikki tsemppi silti Heinille lasten hankkimisten kanssa! Olen varma että olisi hyvä äiti, kuten nuo kaikki muutkin kilpailijat on varmasti hyviä vanhempia. Jopa Janne. :Love:

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja calderyon » 30 Huhti 2013 09:28

Sitkeä tyyppi jaksamisen suhteen, mutta haasteiden suhteen (niitä paria poikkeusta lukuunottamatta) aika heikko. Strategisesti pääosin peesaaja.
Finaalin nyyhkypuhe ärsytti ja se että koki ansaitsevansa rahat siksi, koska niiden käyttötarkoitus oli jotenkin parempi kuin Jarkolla. Onneksi Jani ja Janne laittoivat tyypin aisoihin tältä osin.

Olisi ollut pettymys, jos olisi voittanut. Onneksi näin ei käynyt.

1,5/5
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailijat (SS)”