Hanna Vaittinen

Keskustelua kilpailijoista.

Arvosanasi Hannalle?

5 - Suosikki
9
24%
4
7
19%
3
9
24%
2
6
16%
1
2
5%
0 - Inhokki
4
11%
 
Ääniä yhteensä: 37

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 25 Helmi 2013 18:05

Mä oon tästä likasta samoilla linjoilla Wicker Manin kanssa. En ymmärrä, miksi on lähes jokaisen suosikki. Itseeni ei ole tehnyt ainakaan vielä minkäänlaista vaikutusta.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Risto » 25 Helmi 2013 19:11

Zygerö kirjoitti:Mä oon tästä likasta samoilla linjoilla Wicker Manin kanssa. En ymmärrä, miksi on lähes jokaisen suosikki. Itseeni ei ole tehnyt ainakaan vielä minkäänlaista vaikutusta.
Koska ulkonäkö [smilie=a_smitten.gif]

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja mrj » 27 Helmi 2013 18:40

Risto kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:Mä oon tästä likasta samoilla linjoilla Wicker Manin kanssa. En ymmärrä, miksi on lähes jokaisen suosikki. Itseeni ei ole tehnyt ainakaan vielä minkäänlaista vaikutusta.
Koska ulkonäkö [smilie=a_smitten.gif]
no jokaisella on oma makunsa, toki ulkonäkö on yks vaikuttava tekijä, mutta muutenki se persoona oli ihQ :Love:
JuHu - :drink55:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Risto » 28 Helmi 2013 21:38

Mua kyllä hieman ahdistaa ne ajatukset joita Hanna mussa herättää. Se on kuitenkin pappi ja silleen. Papeista ei sais ajatella mitään törkyjuttuja, mut olenkin syntinen ihminen. Silti vähän hämmentää.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Helmi 2013 22:01

Ei papit mitään nunnia ole, Ripa.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Helmi 2013 22:27

Hanna on kyllä mukava pappi, mutta kaikki papit joita tunnen, on mukavia. Joten eipä yllätä että pappi voi olla hyvä tyyppi ja kova kilpailija!

Hassultahan tuo tuntui kun otti tässä jaksossa jotain hengellisiä elementtejä. Mutta eipä siinä mitään väärää ole!
Heinikin käyttää spiritismiä, joten ei se Hannan yläkerran ukko sen pahempi ole. :abow:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Maalis 2013 17:13

knocker kirjoitti:Ei papit mitään nunnia ole, Ripa.
Kiitos tiedosta. :abow:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Maalis 2013 02:02

Hanna on hyvä tyyppi. Aivan ihastuttava! :Love:

Arvosana: 4

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 10 Maalis 2013 11:04

On tällä hetkellä suurin suosikki voittajaksi, en oikein tiedä mikä hänessä viehättää, ilmeisesti tuo vilpittömyys ja aitous, hänestä ei ole mitään pahaa sanottavaa, pisteitä 5.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 10 Maalis 2013 16:56

Ulkonäkö tässä on se joka vetoaa meikäläiseen, ohan tää vähän vikisijä, mutta annan anteeksi :D

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja mrj » 14 Maalis 2013 21:20

aijai.. tämäkikö alkaa osoittamaan hajoamisen merkkejä?..
JuHu - :drink55:

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 14 Maalis 2013 21:59

Mua on alkanut ärsyttää tää pappi. Valituksia tulee enkä voi sietää noita jeesustelu juttuja jota esim. teki ennen tota syömistä, huoh. Onhan tää silti ihan OK tyyppi mutta vois yrittää ryhdistäytyä.

2/5p.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 14 Maalis 2013 22:21

Koitas nyt ryhdistäytyä vähän, Hanna! Tällä menoa kadut voittosi jälkeen, ettet nauttinut heimoelämästä täysillä. Muuten menee hyvin. Vahva asema heimossa ja kaikkee. Eikä nuo "jeesustelut" edelleenkään haittaa mua.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja sandman » 15 Maalis 2013 16:49

No mutta onhan Harimausta melkein jokainen ollut jossain vaiheessa luovuttamassa, Heini (nälkäkooma), Jani (hammassärky) ja tässä jaksossa Henri (tuleva Afganistanin keikka). Eiköhän Hanna itsensä vielä kokoa, hyönteisen syönti siinä vaan järkytti. Hanna on niin luonnollinen, viaton ja suloinen [smilie=a_smitten.gif] , ettei minua Hannan valitus häiritse.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 18 Maalis 2013 15:25

Risto kirjoitti:
Reisimasa kirjoitti:Toivottavasti H.V lähtee mahdollisimman äkkiä! Ei varsinisesti onneksi tuputu uskoaan, mutta olisi asiasta ede hiljaa! Jos ketään kiinnostaa, hän kysyy kyllä, ole hilja siitä v*tun jeesuksestasi!
Kai se nyt saa puhua asioista mitkä sitä kiinnostaa? En itse ole uskovainen, mutta ei mua haittaa vaikka ihmiset omaa uskontoaan tuokin julki. Ei Hanna sitä todellakaan tuputa kenellekkään.
Nyt oon kyllä täysin samaa mieltä Ripen kanssa. Miks pitäisi olla vaiti tärkeästä osa-aluestaan elämässä? Ja kyllä varmaan pari uskovaakin on eksynyt katsomaan tätä ohjelmaa, joten jotain saattaa mahdollisesti kiinnostaakin. Ei mua ainakaan haittaa pätkän vertaa, jos Hanna ruokailun yhteydessä lausuu ruokarukouksen tai kertoo omistavansa mahdollisen voittonsa Jeesukselle. Jos tuputtaisi jotenkin uskontoansas, asia olisi tietty eri.

Ja niin, Hanna on yhtä ihana kuin ennenkin. :Love: Ja kyllä häneltä sen verran sisua varmasti löytyy, ettei luovuttamaan menisi.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 18 Maalis 2013 17:53

Niin, ja miksi se on niin kamala synti (hehheh :imrgreen: ) jos kristitty tuo uskoaan tällä tavalla esille kun Hanna sen tekee? Jos joku ateisti jauhaisi ateismistaan, niin tuskin kenenkään mielestä se ateisti voisi pitää uskonsa omana tietonaan. :D Ja varmasti joku buddhalainenkin saisi enemmän anteeksi kun kristitty.

Hanna ei tuputa uskoaan, joten kyllä hänen pitää saada ruokansa siunata ja rukoilla muiden nähden, jos itse niin haluaa. Jos pakottaa muutkin rukoilemaan, niin sitten kyllä vittuuntuisin!

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 18 Maalis 2013 21:54

Minusta Hanna on edelleen se sama huippu tyyppi, joka oli ensimmäisestä päivästä lähtien. Mitä tuohon jeesus juttuun tulee, niin eihän tuota ees huomaa. Mua ei häiritse, ei niin milläänlailla. Varmaan voi johtua siitäkin, että mun lähipiirissä on jonkinverran uskovaisia, niin ei tuommoinen pienimuotoinen juttu kiinnitä huomiota milläänlailla. Kiva huomata miten kuitenkin jeesusmyönteinen tyyppi voi olla noinkin tavallinen. :D
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 18 Maalis 2013 22:37

^ Juu, sama ajatukset täälläkin. Enkä edes sanoisi että nuo uskovaiset on niin kurjia tyyppejä koskaan muutenkaan. Lähipiirissänikin on joitain uskovaisia, ja ihan hyvin ollaan aina tultu juttuun. Ja pappejakin tunnen, ja kaikki on tosi mahtavia tyyppejä, eikä ollenkaan mitään jeesustelijoita. :D

Pitäähän papin olla sosiaalinen ja siinä työssä joutuu kohtaamaan monenlaista tallaajaa.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 18 Maalis 2013 23:15

^nimenomaan! Kyllähän sitä kuitenkin aina löytyy sellasiakin uskovaisia, jotka kokoajan tuo uskoaan hirveesti esille, mutta niitä on loppupeleissä aika vähän. Hanna edustaa minusta sellaista normi uskovaista, joka tajuaa muitakin ihmisiä kuin vain kaltaisiaan.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja knocker » 18 Maalis 2013 23:28

Pakko sen verran kritisoida, että Hannan ristinmerkit tuntuu kovasti laskelmoidulta eleeltä. Mun käsittääkseni toi ei ole mikään normi ele katolisessa uskonnossa niissä tilanteissa, joissa Hanna sen tekee. Voin olla äärimmäisen väärässäkin, mutta ei ne luonnolliselta eleeltä näytä.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Maalis 2013 00:22

^ En kyllä tuosta osaa mennä sanomaan, mutta veikkauksen voisin heittää. Eli siis moni uskovainenhan saattaa tehdä ristinmerkkiä tai rukoilla erilaisissa vaikeissa tilanteissa. Jos Hanna on tottunut uskon kautta käsittelemään vaikeita asioita ja haluaa tuntea olon turvalliseksi, niin nuo merkit saattaa tulla ihan vain siitä syystä.
Esimerkiksi elävän eläimen tappaminen tuntuu Hannalle vaikealta ja raskaalta, joten niissä tilanteissa Hanna näyttää tekevän ristinmerkkiä tai lausuvan rukousta, tai ns. siunaavan eläimen.

Eihän sitä tietenkään tiedä vaikka tuo olisikin laskelmoitua ja tekisi sen esimerkiksi työnsä takia, mutta en ihan siihen usko.
Jossain haastattelussahan Hanna sanoikin, ettei koskaan ole rukoillut niin paljon kun Selviytyjissä, eli rankat olosuhteet varmasti vaikutti, ja luulen että leikkaajatkin on halunneet tuota pappiutta ja uskoa korostaa.

Mutta Nokkeri! Ei kai Hanna sentään katolinen ole. Ihan ev.lut tietääkseni. :D

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 19 Maalis 2013 09:19

Joku tökkii Hannassakin. Sinällään herttaisen ja viattoman oloinen mutta jotenkin myös tulee sellainen fiilis, että pitää itseään vähän muita parempana tuon uskonnon takia. Rivien välistä luettavissa myös sellaista valittajaa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailijat (SS)”