Hanna Vaittinen

Keskustelua kilpailijoista.

Arvosanasi Hannalle?

5 - Suosikki
9
24%
4
7
19%
3
9
24%
2
6
16%
1
2
5%
0 - Inhokki
4
11%
 
Ääniä yhteensä: 37

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Punde » 29 Maalis 2013 02:12

Nollaan tippui vaikka alussa vaikutti ihan kivalta, himouskovaiseks. Jotenki tyypillistä et aletaan kalanjämien päälle tiputtamista vertaamaan antiikin rooman kristittyvainoihin ja leijonille heittämisiin. Eijei. Eipä ole tollakaan papilla kaikki kotona lopulta. Alkaa usko loppua uskovaisiin.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja BuZu » 29 Maalis 2013 02:19

Punde kirjoitti:Nollaan tippui vaikka alussa vaikutti ihan kivalta, himouskovaiseks. Jotenki tyypillistä et aletaan kalanjämien päälle tiputtamista vertaamaan antiikin rooman kristittyvainoihin ja leijonille heittämisiin. Eijei. Eipä ole tollakaan papilla kaikki kotona lopulta. Alkaa usko loppua uskovaisiin.
Komppaan kyllä täysillä, eikö Hanna ole yhtään jaksoa katsonut aiemmin, kun pitää kalajäämäkylpyä jonain häpäisemisenä.
Haloo, sarjaan on takuuvarmasti hakenut oikeita faneja, jotka ovat katsoneet kaikki aiemmat USA:n jaksot ja nyt tälläinen jeesustelija pääsi mukaan. [smilie=a_doh.gif]
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja mrj » 29 Maalis 2013 02:28

alkaa todella jo ärsyttämään tämän yltiopäinen kitinä.. koitas nyt tsempata .. 5 > 3 p
JuHu - :drink55:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 29 Maalis 2013 11:07

BuZu kirjoitti:ja nyt tälläinen jeesustelija pääsi mukaan. [smilie=a_doh.gif]
Joo ei tarvi haukkua Hannaa jeesustelijaksi, vaikka se onkin pappi ja rukoilee tuolla. Se, että on pappi, ei tee Hannasta jeesustelijaa, koska se ei ole tuolla kuten Sebastian BB:ssä, joka taukoamatta puhu jeesuksesta ja jumalasta. Hannan usko edes tuskin näkyy tuolla, mitä nyt muutamat rukoilut silloin tällöin? Sitä paitsi aika monessa suomalaisessa perheessä rukoillaan ruokarukous, iltarukous yms vaikkei oltaisikaan uskovaisia. Ymmärrän, et sua kismittää jos et ite kuulu kirkkoon tai olet ateisti, mut vois vähän ymmärtää tota Hannankin näkökantaa. Ihminen se on vaan sekin, vaikka onkin uskovainen ja pappi.

Tää ei ollu mikään hyökkäys sua kohtaan, itehän en myöskään usko, mut mun mielestä tommoin turhanpäiväinen haukkuminen alkaa jo riittää.
Edit: Sama koskee muitakin. Lisään vielä sen, että mä ainaki pidän Hannasta edelleen, vaikka se vähän tuolla vikiseekin. Ainahan noi kilpailijat vikisee ja valittaa tuolla, oli syynä mikä tahansa. Niin se Jannekin valitti ku ei saanu pizzaa. :D Onhan toi iljettävää, et saa niskaansa tollasen lastin, joten ymmärrän ihan hyvin Hannaa. Hiukan meni ehkä yli, mut en ois teuraalle heittämässä, kuten täällä monet tekee.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Maalis 2013 12:49

Komppaan Jonksua!

Kyllähän tuo hiukan koomiselta näytti ja vaikutti, kun Hanna itki kameroille miten nöyryyttävä tehtävä tuo oli.
Jos jatkaa tuollaista avautumista jatkossakin, niin saatan hiukan laskea pisteitä, mutta annetaan nyt vielä olla vitosessa, kun pastori kuitenkin on kivoin näistä kaikista!

Jos Hanna pääsee finaaliin, eikä joudu pahemmin selkäänpuukottamaan (koska ei ole luvannut kuuta taivaalta kenellekään) niin varmasti saattaa olla vahvoilla voittajaksi asti.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 29 Maalis 2013 13:03

Komppaan Jonksua ja orkkuenkulia.

En mihkään ala vielä pisteitä tiputteleen, kun on vielä arpakin, enkä muutenkaan vielä ole ärsyyntynyt noista avautumisista. Kieltämättä vähän meni yli viime jaksossa, mutta olisin pienen avautumisen ymmärtänyt täysin, koska Hanna kuitenkin on alusta asti ällönnyt kaikkea ällöä. Ja en sanoisi Hannaa jeesustelijaksi, vieläkään.

Hanna vaikuttaa ihmisenä mukavimmalta, joka ratkaisee minun arvostelutaulukossani aikas paljon. Niukasti ykkössuosikki edelleen.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja sandman » 29 Maalis 2013 17:06

Hannan arvosanan pudotan neloseen, joka toki edelleen on erittäin hyvä arvosana. Mutta luokituslaitosten termein tarkkailussa Hannan viitonen on ollut jo pitempään, nyt meni valittaminen överiksi, mutta on Hanna edelleen ihqu.

Niin ja olihan Hanna myös naisista paras tuossa palkintotehtävässä!

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 29 Maalis 2013 19:11

Hannan pikkulapsimainen käytös johti siihen, että pisteet putosi 5->4 , teki mieli pudottaa enemmänkin, mutta annoin armon käydä oikeudesta ainakin toistaiseksi.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Maalis 2013 19:46

On se hauska kun tiettyjä tyyppejä saa haukkua ihan huoletta, mutta joitakin ei. No mikäpä minä olen tuomitsemaan. Eikä toi jeesustelijaksi haukkuminen ole kovin paha juttu kun kyseessä on kuitenkin pappi. Pappi ja Jeesus, get it?
Edit: Niin ja ettei jää epäselväks niin itse pidän edelleen Hannasta vaikka toi kitinä ärsyttääkin. Sillä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä jeesustelun kanssa. Se ei mua haittaa vaikka en mikään uskovainen olekaan.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Maalis 2013 20:12

Onhan tää jeesustelija, ei siitä mihinkään pääse. Mutta tohon kitinään sen verran puolustukseksi, että se tais olla tosi pahan hajusta mömmöä, kun kyllähän Norakin siinä seistessä valitti aika pahasti.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Maalis 2013 20:29

sandman kirjoitti:Niin ja olihan Hanna myös naisista paras tuossa palkintotehtävässä!
Ihan ylivoimaisesti paras! Olisi varmaan jaksanut neljän miehen kanssa vaikka kuinka pitkään vielä, mutta halusi yhteisen hyvän nimissä Jarkon voittavan.
Risto kirjoitti:On se hauska kun tiettyjä tyyppejä saa haukkua ihan huoletta, mutta joitakin ei. No mikäpä minä olen tuomitsemaan. Eikä toi jeesustelijaksi haukkuminen ole kovin paha juttu kun kyseessä on kuitenkin pappi. Pappi ja Jeesus, get it?
En mä ainakaan ole ketään kieltänyt haukkumasta tai kritisoimasta yhtään ketään kilpailijaa. Mistä oikein repäsit tämän kommenttisi? :D

Täällä Suomessa se vaan oikeasti tuntuu menevän noin, että jos kerrot mitään uskostasi ja olet pappi, niin olet automaattisesti hihhuli ja sitä saa arvioida. Auta armias jos olet ateisti, niin loukkaannut jos joku siitä dissaa, ja lähinnä ylpeilet miten hienoa on olla pakana! :scratch
Eli ateisti kyllä saa tyrkyttää uskontoaan, mutta kristityn pitää olla hiljaa, eikä saa lausua edes ruokarukousta?

Sebastian oikeasti oli paljon pahempi tyrkyttämään ja jeesustelemaan. Ja itsehän siis tykkäsin Sebastakin, vaikka se uskontohomma överiksi menikin.
Hannan kohdalla se valitus kuitenkin ärsyttää enemmän kun uskosta puhuminen.
Edit: Ja tämä nyt ei ollut Ristolle suunnattu avautuminen, vaan enemmänkin monelle muulle täällä ja muuallakin.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Maalis 2013 20:39

orgasmienkeli kirjoitti:En mä ainakaan ole ketään kieltänyt haukkumasta tai kritisoimasta yhtään ketään kilpailijaa. Mistä oikein repäsit tämän kommenttisi? :D
No se oli lähinnä tohon Jonksun kommenttiin, mut ei siitä sen enempää. Oon vähän hupsuttelu-tuulella, elkää olko vihasia. Pusi pusi <3 :3

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Huhti 2013 00:03

Kyllä taas ärsyttää toi pastorin jeesustelu. Ettäkö kristillinen ajattelutapa antaa vähistä nälkäisimmille ja heikoimmille? Voi jeesus kristus sentään mitä soopaa. Ilmiö on pohjimmiltaan pelkästään humanistinen ja jokaisen moraalikoodiin kuuluva uskonnosta riippumatta, ja eläinmaailmassakin samaa voi nähdä. Täyttä paskaa että olis kristillinen ominaisuus, kaikki hyveet niidenki pitää omia oman riistouskontonsa taakse.

Harmi ettei nollasta enää ylety alemmas asteikko.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Huhti 2013 00:14

^ Mitäs haittaa tuollaisesta ajattelutavasta on? Miksi se on noin iso miinus ihmiselle? :shock:
Itse en ainakaan inhoa esimerkiksi hindulaisia tai muslimeita, vaikka en heidän uskontoaan ostakaan. :D
Itsehän toki seurustelen hindulaisen kanssa ja vuosi sitten tapailin buddhalaista, joten ehkä olen vähän huono puhumaan näistä asioista ihan puolueettomasti.

Olihan se toki hiukan hassun kuuloista, kun Hanna alkoi puhua kristillisistä arvoista. Tuskinpa Jannella on mitään tekemistä niiden kanssa, kun vielä vähän piikittikin Hannaa ruoan siunaamisesta. :imrgreen:

En silti usko että Hannan uskosta on kenellekään mitään haittaa. Hanna on tällainen uskovainen, joka haluaa kaikille mahdollisimman hyvää, ja haluaa uskoa ihmisistä hyvää.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Huhti 2013 00:29

orgasmienkeli kirjoitti:^ Mitäs haittaa tuollaisesta ajattelutavasta on?
Mitäkö haittaa on siitä että perusinhimilliset moraalit omitaan tietyn uskonnon yksinoikeudeksi ja tuomitaan sitten siihen uskontoon kuulumattomat moraalittomiksi, ja vain liittymällä kyseiseen uskontoon taianomaisesti onkin taas moraalisesti kelpo ihminen? Edes pintapuolisesti esimerkiksi kristinuskon historiaan perehtymällä syitä löytyy miljardeja.

Nyt meni vähän OT, eikä Hanna tietoisesti varmasti noin ajattele, mutta tukemalla kristillistä yksinoikeusnäkymystä ja olemalla vielä pappi tukee samalla kirkkoinstituutiota joka on aiheuttanut ja aiheuttaa edelleen niin paljon enemmän pahaa maailmassa kuin hyvää.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Huhti 2013 00:38

^ Komppaan kyllä lähes koko viestiäsi täysin. Missään nimessä ei pitäisi ajatella että muista ihmisistä välittäminen kuuluu pelkästään kristinuskoon. Niitä arvoja pitää opettaa lapsille ihan perusinhimillisinä arvoina, eikä tosiaan mitenkään (kristin)uskoon liittyvänä arvona.

En silti laske Hannan pisteitä tästä, koska en tosiaan Hannan asenteessa näe mitään sellaista, että leimaisi nuo arvot pelkästään uskovaisille sopiviksi.
Ymmärrän mielipiteesi, mutta en kostaisi sitä Hannalle!

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja sandman » 05 Huhti 2013 01:06

Suvussani on pappi sekä kirkkoherra, pappi on naispuoleinen. Molemmat ihan mahtavia ihmisiä, joiden kanssa voi jutella ihan mistä vain. Ottaa konjakkia ja polttaa sikaria, sen kirkkoherran kanssa sikaria poltetaan siis.

Hannan kohdalla ongelma on siinä että alkuvaikutelma laskee koko ajan. Jakso jaksolta vaikuttaa vähän tiukka pipoisemmalta ja valivali kerroin nousee. Se alun arvokkuus Hannasta on mennyt, sorry.

Nelosesta kolmoseen.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Huhti 2013 01:15

orgasmienkeli kirjoitti:Ymmärrän mielipiteesi, mutta en kostaisi sitä Hannalle!
Kosto on vahva sana, ja tää on tositv-ohjelma, jossa arvostellaan jokaisen jokaista liikettä ja sanaa muutenki, ni helppo purkaa Hannaan kaikki syvät antipatiani kristinuskoa ja muitakin uskontoja kohtaan :)

Ei se kyllä loppuviimein kilpailijana ja persoonana muutenkaan kummoinen ole, vaikka sivuuttaisi uskontopuolen kokonaan. Mikä on aika vaikeaa/mahdotonta ku se elää siinä uskossaan niin syvästi. Täys turhake lammas oikeastaan tossa pelissä, eikä jeesustelu auta yhtään.

Plussaa edelleen silloin tällöin meressä kylpiessä viuhuvasta sideboobista, joten tyydyn nollaan enkä aloita kapinaa miinusäänien puutteesta.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Huhti 2013 01:45

^ Niinhän se on, että kilpailijoita arvostellaan kokonaisuutena. Jos joku on uskovainen ja puhuu siitä, niin toki se vaikuttaa katsojien mielipiteeseen kyseisestä kilpailijasta.

Missään nimessä en tarkoittanut kosto-sanaa niin pahalla. :D

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 05 Huhti 2013 08:54

Punde kirjoitti: Ei se kyllä loppuviimein kilpailijana ja persoonana muutenkaan kummoinen ole
Amen.

Turhake loppujen lopuksi. Puhuu paljon, tekee vähän. Pysyy mukana, koska ei ole minkäänlainen uhka. On suosikki, koska on nätti? Hanna haluaisi pelata rehdisti, mutta on sentään jo tajunnut etteivät muu tee näin.
You know nothing.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja scorchio » 05 Huhti 2013 09:46

Jeee.... :)

sus.... :D

telija. :bidmouth:

"Mulla siis on siis moraalia, ko mä olen kristitty. Jeeshus shiunaa ruokamme." ARGGGG. Juu, oikeudenmukaisuus ja rehtiyshän ovatkin kristittyjen keksintöä ja yksinoikeus.

Ja kyllä, olen pakana, uskonnoton ja lähtökohtaisesti uskonnonvastainen (mutta en totisesti kokkarimuori), amen. Kaikki maailman uskonnot ovat totta ja valetta yhtäpitävästi.

Paitti egyptiläiset olivat fiksuja, kun palvoivat Arskaa (ja jotkut muutkin ikivanhat kansanuskonnot) - se kun on konkreettisesti (toistaiseksi) meidän ainoa Jumala - kaiken elämän a ja o.

PS Megabimbo-Aki umpisovinistina käy kuumana tähän likkaan. Kirjaimellisesti.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hanna Vaittinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Huhti 2013 16:20

Ancalagon kirjoitti:On suosikki, koska on nätti?
Saattaa olla noin. Itse en kuitenkaan siitä syystä Hannaa kannata. On vaan helposti pidettävin kilpailija ja haluan kivan tyypin voittavan mieluummin kun sellaisen josta en tykkää.

Itse en edes pidä Hannaa lainkaan tylsänä. Tylsistä en nimittäin pidä vaikka olisivat kivojakin!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailijat (SS)”