Martina Aitolehti

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 08 Loka 2007 09:23

jos Martina ei muuta saa aikaiseksi niin tälle foorumille se on nähtävästi aikamoinen piristysruiske ja jo nyt sekä pro että anti rintamat tiivistävät rivejään...

mun mielestä saattaa olla ihan hyväkin ratkaisu. Ja olis kiva nähdä miten Timon kivekset vetäytyy sisäänpäin tämän uhkean amatsoonin edessä. Eipä taida muista olla miestä Martinalle kuin Jussista...


Martina muuten on mielestäni kasvoiltaan hyvin persoonallisen kaunis ja en suin surminkaan lähtisi vertaamaan häntä transvestiitteihin, sen verta usein sellainen on kohdalle sattunut ja voin kertoa että ne kamut painii ihan eri tasolla.
Nist kirjoitti: Sanoisin, että se tänpäiväisen Talentin transu oli naisellisempi kuin tämä.
Morgan Devereaux ei ole "transu" vaan DragQueen joka työkseen esintyy naisena. Mortsu ei vapaa-aikana ei esiinny naistenvaatteissa
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 08 Loka 2007 09:25

Mun mielestä tää oli hyvä veto (oon tainnu enneki sanoa ;))
Kadi on vaan turhan lapseellinen, hihittää ja luulee olevansa niin hauska kun "sen pitäis vetää sitä turpaan, ku kaveri nii sano"

Martina nukkunu huonost. :(
Perttu <3

Avatar
Zale
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 04 Syys 2007 07:58

Viesti Kirjoittaja Zale » 08 Loka 2007 09:27

Martina ulos talosta!!!!

HETI!

ei julkkiksia taloon.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 08 Loka 2007 09:27

big.mac kirjoitti:j Ja olis kiva nähdä miten Timon kivekset vetäytyy sisäänpäin tämän uhkean amatsoonin edessä.
Komp. :P

Taitaa meirän timolla mennä puput housuuhi! :wink:
Perttu <3

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 08 Loka 2007 09:38

minttuli kirjoitti:Jos Martina on BB:n palkkaama hämmentäjä, niin kuvio on hyvä. Mutta jos hän on normikilpailija, niin ei todellakaan kuulu taloon. :shock: :roll:
Kyllä kait sekin voi voittaa, kun lukee esittelyn niin "Jos julkkisasukas voittaisi Big Brotherin, käyttäisi hän osan rahoista..."
Ettäpäs, samalla viivalla kun muutkin! :D :!:
Perttu <3

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Viesti Kirjoittaja Mama » 08 Loka 2007 09:45

Se vähä mitä olen ehtinyt 24/7:aa eilen ja tänään katsomaan, on mulle muodostunut sellainen käsitys, että Martina ei pidä Piiasta (no tämähän tiedettiin jo ennen hänen taloon tulemistaan) , mutta ei pidä myöskään Farbodistakaan. Kaikki mitä Fabe yrittää jutella Martinalle, hän sivuuttaa olankohautuksella tai vastaa vaan "jooo". Jotenkin kylmä suhtautuminen.
Ja muutenkin M yrittää ottaa jotain "kurinpalauttajan" roolia. Huomauttelee vähän yhdestä jos toisestakn asiasta lähes kelle vaan... :roll:
Ihme lyyli...
No, aika näyttää miten hommat etenee. Annetaan Martinalle mahdollisuus kuitenkin... :D
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 08 Loka 2007 09:48

^^ Itse olen just tämä odottanut, että talossa olis semmonen ihminen joka uskaltaa sanoa suoraan / näyttää tunteita ihmisiä kohtaan suoraan! Eikä käy pillittääs Pk:ssa niinku esim, Suvi kävi avautumassa Helistä.
Perttu <3

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 08 Loka 2007 09:50

Eipäs käynytkää bikit päällä suihkus :P
Vaik eilen niin väitti tekevänsä :)
Perttu <3

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 08 Loka 2007 09:51

Puhui eilen kyllä saunaan menemisestä biksut päällä, ei suihkusta.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Viesti Kirjoittaja Mama » 08 Loka 2007 09:53

LindaH kirjoitti:^^ Itse olen just tämä odottanut, että talossa olis semmonen ihminen joka uskaltaa sanoa suoraan / näyttää tunteita ihmisiä kohtaan suoraan! Eikä käy pillittääs Pk:ssa niinku esim, Suvi kävi avautumassa Helistä.
Tässä oon kanssasi tismalleen samaa mieltä. Että uskaltaa sanoa suoraan, mutta.. rouva on ollut talossa noin 12 tuntia ja nyt jo piikittelee ihmisille närkästyneenä tyyliin: "Miksä sitten täällä oot muka alkanu kahvia juomaan, jos et oo sitä ennenkään tehnyt?" tai " Ettekste ollenkaan käytä täällä VOITA?"
Tonne tosiaankin tarvitaan ihminen, joka sanoo ihan suoraan, eikä juttele seläntakana.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 08 Loka 2007 09:58

Brand kirjoitti:Puhui eilen kyllä saunaan menemisestä biksut päällä, ei suihkusta.
Aha, missasin sitten pointin, luulin että kyse oli myös suihkusta kun Kadi sanoi että Maria ja Heliki teki niin ja ketjuun ilmestyi naku-kuvia ja sinnekki tuli tekstiä "ai ettei uskalla mennä alasti suihkuun?!" tms. My mistake. :oops:
Perttu <3

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 08 Loka 2007 10:00

Martinalla on kyllä etumatkaa noihin muihin verrattuna. Periaatteessa tuolta yksi saa 50000e (miinus verot) ja muista tulee ns. turhia julkkiksia. Martinalla tämä status on jo etukäteen ja voittoon tuskin mitään mahdollisuutta, joten mitään hävittävääkään ei ole.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 08 Loka 2007 10:26

Mama kirjoitti:rouva on ollut talossa noin 12 tuntia ja nyt jo piikittelee ihmisille närkästyneenä tyyliin: "Miksä sitten täällä oot muka alkanu kahvia juomaan, jos et oo sitä ennenkään tehnyt?" tai " Ettekste ollenkaan käytä täällä VOITA?"
Eri ihmiset kuulevat eri tavalla. Kuulin samat kommentit kuin sinäkin, mutta en kuullut kommenteissa närkästynyttä piikittelyä eikä ilmeissäkään näkynyt sellaista.

"Joo... joo... joo... joo... joo..." puolestaan on Martinan tapa pitää keskusteluyhteyttä auki. Tuli eilen illalla selväksi jo ensimmäisen kymmenen minuutin aikana.

Martina viikkaa vaatteensa huolellisesti ja petaa sänkynsä tarkasti. Koko ajan tapahtuu jotain pientä järjestelyä ja tutkimista. Tämä voisi liittyä saamaasi vaikutelmaan "kurinpalauttajasta". Martina vaikuttaa järjestyksen ihmiseltä. Myös suihkukäynnistä sai tehokkaan järjestelmällisen vaikutelman. Noin tunnin päästä heräämisestään Martina olikin sitten jo hoitamassa kasvihuonetta.

Tähän kun lisätään Martinan puheet keittiössä touhuamisesta ja leipomisesta, olemme ehkä saaneet kattilajaakon tilalle uuden kattilanatsin. Vain teipin räplääminen puuttuu. :wink:

Farbod muuten taitaa olla ainoa Aitoa kehunut asukas. Fabe sanoi illalla/yöllä arvostavansa Martinan menestystä ja "kovaa duunia".

Mouski
Sala-asukas
Viestit: 369
Liittynyt: 18 Loka 2006 17:01

Viesti Kirjoittaja Mouski » 08 Loka 2007 10:27

Martina voittoon. Noi muut talolaiset on jo niin väsyneitä turhakkeita. Sama antaa rahat Martinalle, niin saadaan enemmän viihdettä ja katkeria tilityksiä.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 08 Loka 2007 10:39

Eikö Vappu sanonut ennen Martinan taloon menoa, että hänet on valittu normaalin valintaprosessin kautta (tai ainakin ymmärsin näin, että hän olisi mennyt hakutilaisuuteen ym). Jos näin on, niin on hänellä siellä mun mielestäni yhtä suuri oikeus olla kuin muillakin...?

Muita kommentteja mulla ei vielä ole... Itse en oo koko henkilöstä aiemmin kuullutkaan, joten mulle periaatteessa sama kuin tavis-asukas... Paitsi että foorumilta löytyy hauskempia kommentteja, rofl

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 08 Loka 2007 11:07

Menee vähä ristiriitaiseksi, mäki ymmärsin asian noin ^^ mutta sitten taas Wabbu sanoi et sul on ollu suuri salaisuus Martina... :shock:
Nii en tie, tuotantohan on sille kyllä soittanu, ku se eilen sanoi et oli keskusteltu paljo asiasta silloin.

No oli miten oli, mahtava juttu ainakin on tuo Martsun tulo. :wink:
Perttu <3

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Viesti Kirjoittaja effie » 08 Loka 2007 11:07

Alkushokin mentyä ohi, Martsun tulo taloon voi olla jopa hyvä. Saa aikaan reaktiota asukkaissa. Ja kaikki tapahtumat talossa ovat positiivista. Mutta en edelleenkään tykkää Martinasta. Aika näyttää muuttuuko mielipide.

Avatar
maissi
Heikoilla hangilla
Viestit: 81
Liittynyt: 07 Elo 2007 00:36
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja maissi » 08 Loka 2007 11:25

Martina on niin saletisti ens viikon häädössä, kunhan vain ei immuniteetti enää suojaa ja silloin katsojat pistää uudet ennätykset miinusäänten määrälle.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 08 Loka 2007 11:37

Silmän edeltävään pitkään sepustukseen komppia.
Näen/koen asiat samalla tavalla.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 08 Loka 2007 11:51

Toivottavasti Martina saisi edes muutaman ystävän talossa, joiden kanssa olisi helppo olla. Jos ei saa niin sääliksi käy. Muistuu mieleen viime kauden Sorella joka oli yhdessä vaiheessa aivan rikki. Martiina kylläkin vaikuttaa aika vahvalle persoonalle. Ei muuta kuin tsemppiä kisaan!

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 08 Loka 2007 11:54

Mä taas ajattelin, että toivottavasti talon mimmit alkaa dissaamaan Marttia oikein kunnolla. Tekisivät sen olon tosi vaikeeksi. Puristaisivat kunnon "tääl-on-nii-vaigeeta-itkut" tosta nirppanokasta.

Grrr, ku mä oon ilkee! :twisted:
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 08 Loka 2007 11:57

Nist kirjoitti:Mä taas ajattelin, että toivottavasti talon mimmit alkaa dissaamaan Marttia oikein kunnolla. Tekisivät sen olon tosi vaikeeksi. Puristaisivat kunnon "tääl-on-nii-vaigeeta-itkut" tosta nirppanokasta.

Grrr, ku mä oon ilkee! :twisted:
Ei nua tytöt tuolla saa martsun itkemää :D
Hei comoon, mieti mitä kaikkea se saa joka päivä kuulla/lukea, luulekko et joku kultakutri suvi sais sen itkeen? Tai joku Kadi? :D :D HAH. No way.
Perttu <3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”