Sauli Koskinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 07 Tammi 2010 15:48

Seiskan Kääk -juoru:
Seiska 1/2010, s. 12 kirjoitti: Ei päässyt baariin!

BB-voittaja Sauli Koskinen juhli railakkaasti uutenavuotena Levillä. Lukuisista yrityksistä huolimatta hän ei päässyt ravintola Hullu Poro Areenalle sisään.
-Sauli käveli ystäviensä kanssa suoraan jonon ohi, mutta portsari ei päästänyt häntä sisälle, sillä hän oli liian humalassa.
Sauli yritti vielä muutaman kerran uudestaan, mutta portsari pysyi tiukkana, baarijonosta naurestellaan.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 09 Helmi 2010 21:12

Saulin blogissa käsitellään useampia aiheita.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: X FACTOR TOIMII YHTÄ HYVIN KUIN VR:N TALVILIIKENNE!
9.2.2010 kello 18:48
HOLÀ TÄÄLTÄ TROOPPISESTA HELSINGISTÄ!

Kuva
Luntahan saisi sataa vielä vähän lisää, kun sitä ei juuri ole vielä tullut yhtään :) Oma rappukäytäväkin lainehtii vedestä, koska nyt lumi on alkanut sitten sulamaan ja tuuletusparvekkeiden lumet valuvat sisälle.
Hieno homma! Alkaa mennä jo vähän hermot, kun kaikki on niin vaivalloista tuon valkosen aineen takia tuolla pihalla!
Hyvät puolet on että tuleepa ainakin seurattua enemmän tv:tä, kun ulos ei tee mieli mennä :) Siksi ajattelinkin käydä vähän läpi uusia ohjelmia.

Nyt täytyy kyllä myöntää että olen suuresti pettynyt tuohon X Factor -ohjelmaan. Koko ohjelma on tehty todella sekavasti. Yhdessä jaksossa hypitään ympäri Suomea, kaupungeista kaupunkeihin.
Miksi yhtä jaksoa ei voida näyttää vain yhdestä kaupungista ja seuraavassa jaksossa olisi sitten toinen paikka. Eihän tässä ole mitään tolkkua, kun juontajillakin vaihtuu vaatteet ja style minuutin välein.

En myös ymmärrä minkä takia tuomarit on ottanut jatkoon laulajia jotka eivät oikeasti osaa edes laulaa? häh?! (esim: viime jaksossa oleva tampuriini mies) on hyvä esimerkki. Voi herranjestas sentään! Välillä vähän ärsyttää nuo Rennen ylimieliset kommentit ja liiallinen macho-asenne. Gugin taas pitäisi olla paljon tiukempi kilpailijoita kohtaan. Lindalla on selkeästi naisesiintyjiä kohtaan kateutta :)

Toivoisin että hyviä laulajia näytettäisiin enemmän, vai eikä niitä oikeasti ole?? Toivotaan, että sarja parantuu! Tällä hetkellä X Factor toimii yhtä hyvin kuin VR:än talviliikenne. Verrattuna Idolssiin tämä jää kyllä totaalisesti kakkoseksi.

Mä olen ihan koukussa tuohon Matkaoppaat-sarjaan Se on älyttömän hyvä! :) Ehkä välillä pieni myötähäpeä nousee suomen turisteja kohtaan, mutta näinhän suomalaiset viettävät lomaa. Totta se vaan on! Mä olen itse käynyt tuolla Alanyassa yhdeksän kertaa joten senkin takia katson tätä ohjelmaa mielenkiinnolla.
Viime vuonna oltiin Nikon kanssa samaan aikaan tuolla kun ohjelmaa kuvattiin. Itse oltiin viihdyttämässä suomalaisia turisteja kolme viikkoa ja kyllähän tuolla sattu ja tapahtu. Niko joutui joutui 3 päiväksi samaiseen sairaalan mitä tuossa sarjassa on näytetty ja mä kävin siellä aina Nikoa moikkaamassa viiden aikaan, koska silloin sieltä sai vieraat ilmaisen ruuan. hah!

Ens kesänä varmaan taas siellä hillutaan. ;) Tällä hetkellä mulla on niin kova matka kuume että voisin lähteä tältä istumalta jonnekin lämpimään. Alkaa mennä jo niin hermot koko talveen!
Sunnuntaina starttasi myös Kuorosotaa! Viime jaksossa ei oikeen tapahtunut mitään, joka oli vähän pettymys. Ensimmäinen puolituntia oli pelkästään viime kaudelta kuvattuja kohtauksia.
Toivottavasti ensi jaksossa Kuorosota starttaa sitten kunnolla! Luulenpa että Sauli kallistuu Virve Rostin puoleen ja toivoo hänelle voittoa. :)

Torstaina sitten Memphisin 1-vuotisjuhliin ja sieltä sitten luvassa mahdollisesti kuvamateriaalia tänne. Viikonloppuna Super Clubi lähtee jälleen keikkailemaan ja maanantaina täällä sitten tiedotetaan mitä oikeen tapahtui matkalla! ;)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 16 Helmi 2010 22:53

Saulin lupaama blogi Memphisin 1-vuotisjuhlista jäi lyhyemmänpuoleiseksi.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: KAIJA KOO ON MIELETÖN!
16.2.2010 kello 15:24
Viikko taas vierähtänyt Saulin elämää eteenpäin. Viime viikon torstaina tuli käytyä tuolla Memphis baarin yksivuotis-juhlissa Kampissa.
Kuva

Oli kyllä hienosti järjestetyt juhlat ja lupasinkin sieltä tänne muutaman kuvan laittaa. Noi ilmasen juoman juhlat on kyllä aina vähän rankkoja ja pikkasen kyllä puhallutti, mutta pääasia että oli hauskaa ja pääsin tutustumaan mielettömän ihanaan Kaija Koohon. Ah!
Iskikö Sauliin vanha totuus: Ilmainen viina on köyhän surma? Eli kuvat jäivät ottamatta ja itse juhlista on vähänlaisesti muistikuvia?

Taitaa olla ollut tekninen vika:
Päivitetty versio:
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: KAIJA KOO ON MIELETÖN!
16.2.2010 kello 15:24
Viikko taas vierähtänyt Saulin elämää eteenpäin. Viime viikon torstaina tuli käytyä tuolla Memphis baarin yksivuotis-juhlissa Kampissa.
Kuva
Oli kyllä hienosti järjestetyt juhlat ja lupasinkin sieltä tänne muutaman kuvan laittaa. Noi ilmasen juoman juhlat on kyllä aina vähän rankkoja ja pikkasen kyllä puhallutti, mutta pääasia että oli hauskaa ja pääsin tutustumaan mielettömän ihanaan Kaija Koohon. Ah!

Perjantaina tutustuttiin isolla kaveriporukalla Helsingin karaokekulttuuriin ja suunnattiin Helsingin Kalliossa sijaitsevaan Popolus nimiseen karaokebaariin. Mullahan ei todellisuudessa ole minkään näköistä laulunääntä, mutta silti vetäsin ainakin noin kaksikymentä biisiä. Sääliksi kyllä
kävi muita baarin asiakkaita kun mäkin vetäsin kolme kertaa putkeen Pepe Willbergin Aamu-biisin. Ai että siinä on kyllä ollut muilla korvista pitelemistä :) hah!

Lauantaina lähdettiin jälleen Suber Clubin kanssa keikkailemaan kohti Kankaanpäätä. Mukana oli Dana, Sampo, Nino ja minä. Keikka meni todella hyvin ja
koko porukka oltiin aivan selvinpäin ja vedettiin hauskoja kilpailuja mm. tanssikilpailu tankojen avulla ja loppu yöstä bailattiin itsekkin mukana niin että hiki lensi.
Danan kanssa kokeiltiin myöskin tankotanssia ja nyt on kädet ja reidet mustelmilla. :) huh! Loppu yöstä ajettiin vielä takaisin Helsinkiin ja nukkumaan päästiin noin kahdeksan aikaan aamulla. Väsytti kyllä sen verran, että siinä tuli otettu unta palloon koko sunnuntai.

Sunnuntai ilta vietettiin ystävien kanssa ystävänpäivää tv:een ääressä. Pulkamäkeen olisi pitänyt lähteä, mutta oli sen verran rankka viikonloppu, että oli hyvä vähän huilia,
vaikka energiaa olisi varmasti vielä riittänyt, mutta se on hyvä välillä vaan ladata akut täyteen niin jaksaa taas mennä eteenpäin. Täysillä mennään niin kauan kun jaksetaan, kerta nuoria viellä ollaan ja sinkkuja!

X factori oli kyllä taas niin puuduttavan tylsä etten kestä! Sitä jotenkin kokoajan toivoo, että ohjelma lähtisi rullaamaan, mutta ei! Minkä ihmen takia ohjelmasta on tehty noin epäselvä? Vaikka Idols olikin ohjelma erikseen ja näitä kahta ohjelmaa verrataan paljon, niin tottahan se on että kumminkin kyseessä on aika samanlainen formaatti, mutta
X factorista puuttuu kokonaa se sama selkeys ja kiinostavuus mitä idolsissa oli.

X factori poikkeaa siitä, että siihen saa osallistua kaiken ikäiset + ryhmät ja lopuksi kilpailijat
jaetaan kolmeen eri ryhmään alle 25 vuotiaat, yli 25 vuotiaat ja ryhmät. Olisi hirveän paljon selkeämpää jos alalaitaan tulisi kilpailijan kohdalla teksti mihin kategoriaan hän kuuluu ja mistä kaupungista kyseinen kilpailija on. Ärsyttävää, kun toteutus on näin huono! Heikki on edelleen mahtava juontaja, siitä isot pisteet! :)

Kuorosotakin pääsi vauhtiin sunnuntaina ja kuultiin ensimmäiset esitykset. En yhtään tykkää että Virven kuoro joutui äänestys uhan alle :( Mun mielestä parhaiten veti Virven ja Sanin kuoro ja
tykkäsin myös jotenkin siitä Ilkan kuorosta ja niitten rennosta meiningistä. Jännittää mitä sunnuntaina on luvassa.

Tänään kävin varaamassa uutta tatuointi aikaa, kun pitäisi saada tuo käsi valmiiksi ja nenäkorunkin ottaa tempasin tossa viikko sitten, että siinä se nytten killuu. Äitillekin vaan terveiset, kun unohdin kertoa :) hah!

Perjantaina Suber Clubi suuntaa kohti Forssaa ja katsotaan mitä siellä sitten tapahtuu, pieni videopätkä ainakin luvassa sieltä:)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 17 Helmi 2010 20:00

iltasanomat.fi kirjoitti: Onko BB-Sauli syyllinen Martinan ja Anne-Marin riitoihin?
17.02.2010 12:21
Kuva
Sauli Koskinen

Parhaillaan Helsingin käräjäoikeudessa riitojaan selvittävien Martina Aitolehden ja Anne-Mari Bergin riitojen taustalla saattaa olla yllättävä syyllinen: BB-Sauli.

Bergin ja Aitolehden välillä on pitkään jatkunutta vihanpitoa. Berg syyttää Aitolehteä huorittelu- ja uhkailupuheluista. Aitolehti taas kertoo soitelleensa, koska oli kuullut Bergin levittävän huhua, jonka mukaan Aitolehti ja hänen miehensä rahoittaisivat liiketoimiaan huumekaupalla.

- Haluaisin kuulla, kuka väittää minun sanoneen sellaista ja miksi hän ei ole täällä todistajana, Anne-Mari Berg ihmetteli oikeudessa.

- Voisit kysyä asiaa Sauli Koskiselta, Martinan ja Eskon asianajaja vastasi yllättäen.

Martina kertoi asiasta tarkemmin.

- Palkkalistoillamme olevat Sauli Koskinen ja Niko Nousiainen kertoivat Anne-Marin kauhistelleen, että heidän palkkansa maksetaan huumerahoilla.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
jesperfan78
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 23 Tammi 2010 19:07

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja jesperfan78 » 17 Helmi 2010 20:14

Martina kertoi asiasta tarkemmin.

- Palkkalistoillamme olevat Sauli Koskinen ja Niko Nousiainen kertoivat Anne-Marin kauhistelleen, että heidän palkkansa maksetaan huumerahoilla.


**voi ei toivottavasti tuos ei oo mitään peräää**

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Helmi 2010 20:34

Huomasitteko Saulin vastauksen tässä ketjussa? Laitoin sinne, koska uutinen koskee Saulin lisäksi myös Martinaa ja BB3-Nikoa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Helmi 2010 13:35

Seiskan Kääk! -juoru, 200 € arvoinen.:
Seiska 7/2010, s. 11 kirjoitti: Päiväkännit!
Ratsuttaja Marko Björs ja Big Brotherista tuttu Sauli Koskinen jatkoivat Memphis-yökerhon torstaisia yksivuotissynttäreitä perjantaina karaokeravintola Populuksessa Helsingissä.
"Juomaa riitti ja laulut raikuivat," baarista raportoidaan.
Marko kertoi synttäreillä palanneensa juuri Espanjasta.
"Suunnittelin siellä tulevia työkuvioitani."
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja calderyon » 18 Helmi 2010 18:28

Seiska.fi kirjoitti:BB-SAULI SYYTÖKSISTÄ: PASMAT MENIVÄT SEKAISIN JA RAIVOSTUIN!

Seiskan bloggaaja Sauli Koskinen kirjoittaa, että hänellä ei ole osaa eikä arpaa Martina Aitolehti-Eerikäisen ja Anne-Marin Bergin tulehtuneisiin väleihin.
Sauli Koskinen kirjoittaa blogissaan Martina Aitolehti-Eerikäisen ja Anne-Mari Bergin välisestä oikeusjupakasta, johon hänetkin sotkettiin.


Martinan ja Eskon asianajaja heitti sivulauseessa keskiviikkoisessa oikeudenkäynnissä, että Sauli olisi kertonut Anne-Marin levittäneen Martinasta ja Eskosta perättömiä huhuja. Ilta-Sanomat uutisoi asiasta. Sauli puolestaan kuuli asiasta vasta, kun Vappu Pimiäsoitti hänelle Voicelta.

Sauli kertoo blogissaan, ettei hänellä ole mitään tekemistä naisten riidan kanssa.

Eilen oli mukava yllätys, kun olin juuri tullut lenkiltä himaan, niin Vappu soitti Voicelta ja kertoi että minua syytetään Anne-Mari Bergin ja Martina Aitolehden riidoista, tai oikeastaan että olen sotkeutunut heidän riitaan. Mulla meni itsellä pasmat ihan sekaisin ja vatsa pyörähti muutaman kerran ympäri.

Voin kertoa, että olin kyllä eilen aivan raivona, kun sain vastailla kaikille tästä kyseisestä aiheesta ja puhelin
soi taukoamatta. Ei kiva :(


Saulin blogi: http://www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsa ... n+riitaan/
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 26 Helmi 2010 13:59

Saulin lävistys- ja työkuulumisia.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Sauli otti lävistyksen – ei uskaltanut kertoa vanhemmilleen
26.02.2010 13:20
Kuva
Big Brother -voittaja vuodelta 2007 Sauli Koskinen tykkää koristella itseään ja on onnellinen siitä, ettei hänen tarvitse kysyä siihen enää lupaa vanhemmiltaan.

24-vuotiaan Saulin käsivarret ovat täynnä tatuointeja. Itseään hän ei ole tätä ennen kuitenkaan lävistänyt sitten teinivuosien.

–Nyt otin sitten nenälävistyksen. En uskaltanut silloin nuorena kertoa vanhemmille, enkä uskaltanut nytkään. Isä ei tästä tykkää, mutta onneksi ei enää tarvitse kysyä keltään lupaa, kun itse olen nämä maksanutkin, Sauli naureskelee.

Sauli on työskennellyt viime aikoina paljon nuorten parissa. Kesällä hän on lähdössä paimentamaan kielikurssilaisia Maltalle, jossa hän järjestää näille vapaa-ajan ohjelmaa.

– Olisi kiva työskennellä vaikka nuoriso-ohjaajana. Voi olla, että lähden kehittämään uraani siihen suuntaan, hän kaavailee.

(MTV3)

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 03 Maalis 2010 09:56

Saulin blogissa tietoa mm. Hennalle kohtalokkaista bileistä.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: VAUHDIKKAITA BILEITÄ JA JUOKSUTREENIÄ!
2.3.2010 kello 17:25
HEI JA HOI!

Kyllä taas viime viikolla sattui ja tapahtui, kun oltiin torstaina Espoossa uuden Amarillon avajaisissa.
Iltahan alkoi helsingistä ravintola Public Cornerista, jonka edestä lähdettiin kohti Espoota kovasen busseilla. Bussissa oli juontamassa Annika Metsäketo ja mukana oli paljon tuttuja kasvoja.

Amarilloon saavuttuaan paikka oli koristeltu täyteen ilmaista juotavaa ja syötävää, joten kaikkihan siinä sitten ottivat ihan omantunnon mukaan :)
Paikalla oli myös yllätys esiintyjä The Giant Leap, jota isolla porukalla mentiin fanittamaan ja joraamaan lavan eteen tietenkin.
Bussikuljetus lähti takaisin helsinkiin 23.30 jolloin koko jengi oli jo aivan nakit ja muusit.

Mukanahan oli myös kaikkien tuntema pariskunta
Henna ja Antti, jotka kanssa vetäsivät aika hyvät liiskat, sillä saavuttuaan helsinkiin Henna oli oli niin humalassa ettei pysynyt enään
pystyssä ja kaatui aika pahasti ja hänen iltansa sitten päätyi ambulanssiin. Toivottavasti ei sauttunut Hennaa leukaan. :)
Kuva
Perjantaina näin omaa hobittisiskoa Kadia, joka oli tullut suoraan laivalta ja siinä sitten Kadin kanssa paranneltiin yhdessä maailmaa..
Oli ihana nähdä Kadia, koska ei oltu taas pitkään aikaan nähty ja juutua riitti vaikka muille jakaa..

Perjantai iltana olin katsomassa Ravintola Dtm:ssä Chisua ja en ole ikinä nähnyt kyseisen ravintolan edessä niin pitkää jonoa. (500m ainakin)
Koko Dtm oli aivan tupaten täynnä ihmisiä ja tilaa liikkua ei kyllä paljoakaan ollut. Oli pakkop pujotella ja kikkailla itselleen hyvä paikka ja näkyvyys lavalle, koska en ole ikinä nähnyt viellä Chisua livenä. Keikka oli aivan mahtava ja fanitan Chisua ihan sydämmeni pohjasta. Chisun uusi biisi sama nainen on niin hyvä, sekä saaliit niminen biisi, josta tulee erittäin hyvälle tuulelle.

http://www.youtube.com/watch?v=OAnZMV2aYzg

Nyt Sauli suuntaa pitkälle juoksulenkille ja alkaa treenaamaan puolimaratoonia varten. :) Mukavaa viikkoa kaikille ja kuunelkaa tuota biisiä!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 04 Maalis 2010 20:28

Seiska 9/2010 KÄÄK-juorut kirjoitti:Kumi ehjänä!

Big Brother -voittaja Sauli Koskinen kiertää jo kolmatta vuotta putkeen Suomea ympäri Super Club -kiertueen kanssa. -Tänä vuonna toimin houstaajana, sillä olen jo niin kokenut tässä hommassa. Vielä ei ole autonrengas puhjennut matkalle, kuten on käynyt edellisinä vuosina, Sauli kiittelee onneaan. Lue lisää Saulin blogista Seiska.fi-sivulta

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja gauchito » 09 Maalis 2010 19:40

kielimatkafirman sivulla kehutaan Saulia:

http://www.sts.fi/finland/kaivo/

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 10 Maalis 2010 09:18

Saulin blogi:"Kevättä rinnassa."
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: KEVÄTTÄ RINNASSA!
5.3.2010 kello 15:20
Aurinkoista perjantaita vaan kaikille!:) Aamulenkit käyty ja mä olen ihan hymyssäsuin, kun on noin mahtava ilma. Ai että!

Lenkkipolulla oli merikin jo rannasta pikkasen sulanut ja siinä oli ihan tuhoton määrä sorsia uimassa. Se on kevät nyt ja hormonit hyrrää. ;) JESH!
Kuva
Huomenna on iso STS:än nuoriso-tapahtuma Kaivohuoneella, jota olen menossa juontamaan. Elikäs Sts Goes Kaivo on tapahtuman nimi johon osallistuu tulevan kesän kielimatkalaiset + muutakin nuorisoa on varmasti tulossa paikalle. Pääesiintyjänä tapahtumassa on The Giant Leap, eli varmasti porukkaa on tulossa hyvin paikalle. Pääsen sitten ihan haastattelemaan bändiä ja tässä yritän samalla mietti kiperiä kysymyksiä, joita esitän Sebulle. :) Onko ideoita?

Tapahtumassa on myös luvassa Björn Borgin fashion show, sings star -kilpailu, sekä paljon muita kilpailuja, eli hommaa ja juontamista riittää.

Olen myös lähdössä kesällä heinäkuussa Maltalle vapaa-ajan ohjaajaksi Sts kielikurssilaisille. Aivan mahtavaa mennä sinne pitämään nuorille kilpailuja ja iltaohjelmaa. Olen tästä niin innoissani, etten enää malta odottaa heinäkuuhun asti. En ole ikinä ennen käynyt Maltalla, joten tämä on mullekin vähän kuin kielikurssi ;) Hah! Tästä reissusta on varmasti tulossa ikimuistoinen ja tykkään vielä tehdä nuorten parissa duunia, joten tää sopii mulle kuin nappi silmään!

Mukavaa ja oikein aurinkoista viikonloppua kaikille tasapuolisesti! Mä lähden nyt kaupungille ostamaan synttärilahjaa mun oikein tärkeelle ystävälle. :)

Heipp!

(kuva on sitten viime kesältä, mutta mä on jo ihan noissa tunnelmissa) Hah!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 10 Maalis 2010 18:26

Uusi blogi
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: TYNNYRISSÄ ELÄNEELLE TAPAHTUU!
10.3.2010 kello 12:45
Holà ja tiistaisin toistuvaa auringon paistetta kaikille! :)

Viikonloppuna olin juontamassa Sts:än nuorisotapahtumaa Kaivohuoneella, joka meni todella hyvin. Hauskaa oli ja nuorisoakin oli tullut hyvin paikalle. The Giant Leap esiintyi kyseisessä
tapahtumassa ja pääsin sitten haastattelemaan bändin keulahahmoa Sebua. Herra joutui kiperän paikan eteen
kun kyselin häneltä vain ja ainoastaan nuorison esittämiä kysymyksiä. esim: miksi olet noin hottis? hah!
Kuva
Paikalla oli myös tanssin opetusta ja Bjön Borgin fashion show ja mähän olin ihan täysillä messissä!
Kaiken kaikkiaan todella onnistunut ilta josta jäin hyvä fiilish!

Sunnuntaina tuli seurattua Oscar-gaalaa ja olen hyvin iloinen että Sandra Bullock sai parhaan naispääosa oscarin. :) Olisin toivonut että Avatar elokuva olisi saannut enemmän oskareita, koska elokuva on vaan niin loistava!
Oscar gaala oli mun mielestä muuten tosi hyvä, mutta tartteeko siihen välttämättä tunkea sitä Suomen päässä olevaa kommentaattori ryhmää?? Jarkko ja Arman oli ihan jees, mutta en oikeen ymmärrä mitä se Maria siinä teki? Ylen jontajasta ponnahtanut
tyyli-ikoni.. What?? Maria-ohjelma on kyllä ihan hyvä, mutta en tykkää hänen tyylistään pakottaa ihmisiä vastaamaan kyseisessä ohjelmassa: KERRO
KERRO KERRO!!

X factor on edelleen tylsä ohjelma ja toteutettu ihan päin peetä! Kiinostavainta siinä on mun mielestä tällähetkellä seurata ryhmiä, eli Lindan kategoriaa, koska tällaista ei ole ennen nähty. Muuten ohjelmaa toista huonolaatuista Idolsia.

Kuorosodasta tippui Virven kuoro ja olin vähän pettynyt, mutta täytyy myöntää että oli niitten kuorolla kyllä huonoin veto viimekerralla.
Toivon että Ilkan kuoro voittaisi koko ohjelman!

Tynnyrissä elänyt Sauli kävi eilen ekaa kertaa elämmässään Heurekassa. Miten olen voinnut välttää tuota paikkaa näin kauan? :)
Siellähän oli vaikka kuinka paljon kaikkia mageita juttuja. En ole myöskään ikinä tiennyt että se on niin valtavan kokoinen. Jouduin eilen ihan siirtymään 12-vuotiaan tasolla ja hypin ja pompin siellä niin että hiki lensi! Nyt on sitten sekin nähty, niin ei tarvitse enään nolona myöntää etten ole ikinä käynnyt heurekassa. :)

Mä olen ihan koukussa tohon Suurin pudottaja -ohjelmaan ja tänään tulee finaali! ihan jänskättää! Toivon että jompi kumpi naisista voittaa, sillä mä en ihan kauheesti siitä Veijosta diggaa ja onneks se leikkasi viime jaksossa ne kamlat pikkuletit pois! Varmaan aika huikeita tuloksia on tänään luvassa,
kun finaali porukka on syksystä asti kuntoillut ja pudottanut painoa.

Ei muuta kuin aurinkoista arkea kaikille ja Marja Tyrniä lainaten tortut kostuu tortut kostuu.. :) hah!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 13 Maalis 2010 07:16

Saulin blogi, Super Club Espoossa.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: ESPOON VALLOITUS KÄYNNISSÄ!
12.3.2010 kello 13:12
Tänään Super Clubi lähtee keikkailemaan kohti Espoota! Paikan nimi on Kannunkulma, jossa
tänään juhlitaan uudistuneen ravintolan avajaisia. Mukaan meitä lähtee Aso, Nino, Dana ja
minä, eli hyvä porukka ja varmasti tulossa kiva ilta! Avajaiset alakavat tänään jo klo 15.00 ja mehän iskemme itsemme paikan päälle jo sillon! Esko ja Martina tulee myös mukaan päivällä avajaisiin ja lähtevät siitä sitten omille keikoilleen. Super Clubi starttaa iltansa tänään klo 22.00.
Ihan alkaa olla jo perhosia vatsassa ja todella hyvä fiilis tästä illasta.
Keikasta on luvassa jälleen kuva sekä video materiaalia. :)

http://www.kannunkulma.com/index2.html

Huomenna lähden Hyvinkäälle viettämän isosiskon lapsen ristiäisiä. En tiedä velä yhtään
mikä pojan nimeksi tulee ja sitä tässä innolla odotan. Odotan myös että pääsen syömään kaikkia
herkkuja! Kakkua, voileipäkakkua, leivoksia ja kaikkea! Mä oon pitänyt tässä nyt kolme viikkoa herkku
lakkoa ja voin sen sanoa että lauantaina syön niin että räjähdän! hah!

Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua ja tänää porukalla kannunkulmaan ja huomenna syömään kakkua!
Pistetään kaikki viikonloppuna suut oikeen makiaksi ja nautitaan! :)
Muistin oikein, että Kannunkulma on se paikka, missä Johanna Tukiainen on ollut strippaamassa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Maalis 2010 21:56

Uusi blogi, Espoon keikkaa ja synttärisuunnittelua.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: SYNTTÄRIBILEET SUUNNITTEILLA!
17.3.2010 kello 13:34
Se on moro!

Viikonloppuna oltiin Super Clubin kanssa keikkailemassa Espoossa Kannunkulmassa. Ravintola oli aivan täynnä! Niin täynnä, ettei meinannut happea saada. Illasta jäi kyllä tosi hyvä fiilis ja
ihmiset lähtivät kaikkiin kilpailuihin ja leikkeihin ihan täysillä mukaan, mikä oli mahtavaa!
Kuva
Suomalaiset on kyllä ihania siitä, että heti kun on alkoholia tarpeeksi veressä niin he ovat valmiita tekemään mitä vaan. :) Ei ole ainakaan vielä matkanvarrella ollut yhtään ravintolaa missä ihmiset eivät olisi uskaltaneet osallistua kilpailuihin :) Se on kanssa jännä asia, että jokaisessa ravintolassa on yleensä yksi tyyppi, joka riisuu itsensä illan aikana alasti. En tiedä miksi, mutta näin on käynyt hyvin monesti. :) Outoa..

Nyt on enää kaksi kuoroa jäljellä Kuorosodassa ja toivon niin, että Ilkan kuoro voittaisi. Olin sunnuntaina vähän pettynyt kun Kristiinan kuoro putosi, mutta pakko myöntää että ei ollu niin vahva veto verrattuna Marcon ja Ilkan kuoroon.

Mä en jotenkin tykkää siitä Marcosta. Siinä on joku juttu, mikä mua ärsyttää tosi paljon. Ehkä se, että aina kun sitä haastatellaan niin, mulla menee ihan ohi hänen ympäripyöreet vastaukset. Myös mua ärsyttää se, että minkä takia hänen pitää itse laulaa ja vetää soolo osuudet? Eikö Marcon tehtävä ole ohjata kuoroa ja kuorolaisten tehtävä laulaa? Hmm.. No, mutta Ilkka voittoon ensi sunnuntain finaalissa!

X Factor on ehkä nyt alkanut mennä vähän parempaan suuntaan. Edelleen kiinnostavinta on seurata ryhmiä, mutta muutama soololaulajakin on noussut hyvin esille. Ainakin Gugin ryhmässä oleva Taru, joka lauloi sunnuntaina Jipun Enkelten kaupunki, oli aivan loistava ja toivon että Taru pärjää vielä pitkälle kilpailussa. Rennen ryhmässä ehdottomasti paras ja persoonallisin laulaja on Yrjänä! Aivan mieletön! :)

Tällä viikolla täytyy alkaa suunnitella omia synttäreitä, jotka on kahden viikon päästä. 25v tulee täyteen ja sitä on juhlittava kunnolla! Järjestetään kaksoissiskon kanssa yhteiset juhlat eli hommaa ja suunnittelua riittää. Olen niin huono suunnittelemaan minkään näköisiä
juhlia, mutta nyt olen päättänyt panostaa kunnolla!

Ihanaa viikkoa kaikille ja käykää katsomassa Lady Gagan ja Beoncen uusi musavideo Telephone! Se on loistava!!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Maalis 2010 06:17

Saulin blogissa hakutilaisuudesta, bileristeilystä ja syntymäpäiväsuunnitelmista.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: EN HALUA NÄYTTÄÄ MATTI NYKÄSELTÄ!
24.3.2010 kello 18:33
Se on Moro! :)

Viime viikolla olin Helsingin Amarillossa haastattelemassa tulevan BB-kauden kilpailijoita,
tai oikeastaan hakijoita, sillä hakuprosessit kestävät usean kuukauden ja on monivaiheiset.
Eihän sitä tiedä vaikka olisin haastatellut jo kilpailijaa joka tullaan näkemään tämän vuoden BB:ssä.
Hakijoita oli kyllä kaiken näköisiä ja ikäisiä. Vanhin, jota haastattelin, oli 65-vuotias ja nuorin 18, eli haarukka oli hyvin suuri. Joukossa oli myös tyyppejä, jotka oli hakemassa jo neljättä kertaa taloon.

En kyllä ihan ymmärrä, että kuka jaksaa hakea vuosi toisen jälkeen ja tyytyä samaan tuomioon. No, mutta eihän sitä tiedä vaikka sinnikkyys palkittaisiin tänä vuonna. Itse hain taloon vain kerran ja pääsin ja luulen, etten olisi hakenutkaan, kun vain kerran. Amarillossa hakijoiden joukossa oli mun mielestä pari ihan selkeetä tyyppiä, jotka haluisin nähdä tänä vuonna talossa. Katsotaan miten käy! Syksyä odotellessa sitten vaan kunha nyt ekaks tulis
se kauan odotettu kesä!! :)
Kuva
Olin myös mukana viime viikolla Seiskan bileristeilyllä, ja siellähän sitä taas oli menoa ja meininkiä! Eihän mun pitänyt koko risteilylle lähteä ja tunnin varotus ajalla pää kolmantena jalkana sitä piti taas lähteä risteilemaan Ason painostuksesta :)) Prkl!

Lähdin kotoa vielä niin kiireellä, että pamautin oven kiinni kunnes tajusin, että avaimet jäi sisäpuolelle. Huh mitä säätöä!
Risteily meni taas peruskaavan mukaan niin kuin varmasti jokaisen suomalaisen risteilyt nyt aina menee. Onneksi nyt en sentään naama ruhjeissaan tullut takaisn, niin kuin jotkut :) Hennan ja Antin riidat eivät ollu mitään kivaa katsottavaa. En ymmärrä miehiä, jotka lyövät naisia, mutta toivottavasti pariskunta on saanut välinsä kuntoon.

Perjantaina ollaan Nikon kanssa Tigerissä Motor City Legends -muotinäytöksessä ja lauantaina juhlin sitten omia Synttäreitä Virgin Oilissa. Olen vielä keksinyt teemaksi farkun ja nyt oon itse ihan pulassa, että mitä sitä laittais päälle. No tässä pitäis alkaa nyt tuunata omin pikku kätösin jotain kivaa farkkusettiä, kun ei viitsis laittaa ihan vaan farkkuja ja farkkupaitaa ja näyttää Matti Nykäseltä. :) Näistä lisää maanantaina ja ensi viikolla olis Milanoon lähtö. ihanaa pääsee lämpimään!!!

Yritän saada viikonlopusta taas paljon kuvia ja videoa! Jee jee!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja gauchito » 30 Maalis 2010 13:41

Nyt se putos tuolilta. Näitä tutkavideoita on kai iltiksen sivuilla jo enemmänkin, mutta ehkä tämä riittää tällä kertaa:

http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/2066306

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 30 Maalis 2010 15:42

Saulin musiikkivideo
www.seiska.fi/viihdeuutiset/ kirjoitti: BB-SAULI TEKI KRAPULASSA MUSIIKKIVIDEON - KATSO!
30.3.2010 15:02 / TEKSTI HELI KARONEN.
BB-tähti Sauli Koskinen teki 25-vuotissynttäreidensä krapulaisissa jälkitunnelmissa hupaisan musiikkivideon. Katso ja naura!


BB-tähti Sauli Koskinen kirjoittaa Seiskan blogissa 25-vuotissyntymäpäivistään, joita hän juhli viikonloppunsa kaksoissiskonsa kanssa Helsingissä. Saulin mukaan bileet sujuivat iloisissa tunnelmissa, vaikka hän näyttikin aivan Matti Nykäseltä.
Sunnuntaina tuli sitten 25 vuotta täyteen ja järjestettiin isot juhlat kaksoissiskoni kanssa lauantaina Virgin Olissa. Teemanahan meillä oli "farkku" ja päälläni oli farkkupaita ja farkut, eli pikkaisen kyllä Nykäsen Masalta näytin, mutta sopi teemaan. ;) Paikalle tuli kaikki ihanat rakkaat ystävät ja kaverit sekä heidän avecit ja jopa Luumäeltä asti Rillikin osallistui juhliin! Oli ihanaa nähdä Rilliä pitkästä aikaan!

Sauli kertoo blogissaan, että hän teki bileiden krapulaisissa jälkitunnelmissa serkkunsa kanssa musiikkivideon Kike Elomaan ja Juha Vainion alun perin esittämästä Nouseeko jo sullakin -duetosta

Itse video.
Itse blogi.
www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsauli/ kirjoitti: MAHTAVAT SYNTTÄRIBILEET TAKANA!
30.3.2010 kello 15:01
Neljäs vuosisata täynnä ja kohti kolmeakymppiä mennään!

Viikonloppuna oli jälleen Vilinää ja vilskettä :) Perjantaina olin mukana helsingin Tigerissä järjestetyssä Motor City Legends muotinäytöksessä. Catwalkilla käveleminen ei ole kyllä ihan mun juttu, mutta onneksi näytöksessä piti pitää yllä rentoa tunnelmaa ja lavalla sai tehdä omia liikeitä, ettei tarvinnut kävellä kuin tikku-ukkoa namaa perus lukemilla.

Näytöksessä oli paljon tuttuja kasvoja esim: Esko Eerikäinen, Satu Tuomisto, tulevia Miss Helsinki -kilpailijoita sekä mun oma BB-veljeni Niko Jesper Nousiainen :) Näytös meni kaiken kaikkiaan todella hyvin ja oli ihan mahtava tunnelma ja fiilis! Jee!

Sunnuntaina tuli sitten 25 vuotta täyteen ja järjestettiin isot juhlat kaksoissiskoni kanssa lauantaina Virgin Olissa. Teemanahan meillä oli "farkku" ja päälläni oli farkkupaita ja farkut, eli pikkaisen kyllä Nykäsen Masalta näytin, mutta sopi teemaan. ;) Paikalle tuli kaikki ihanat rakkaat ystävät ja kaverit sekä heidän avecit ja jopa Luumäeltä asti Rillikin osallistui juhliin! Oli ihanaa nähdä Rilliä pitkästä aikaan!
Kuva
Virgin Oilista siinä kello 22.30 vaihdettiin paikkaa ja suunnattiin farkkujenginä kohti Jenny Woota! Siellä sitten bailattiinkin aika railakkaasti ja jatkettiin hyvää tunnelmaa. :) Kristiina Wheeler oli esiintymässä Jennyssä, ja sain häneltä lavalla ihanat onnittelut! Oi, Kristiina on ihana! :) Täytyy myöntää, että loppuilta on ihan vähän hämärän peitossa ja sitä aamulla ihmettelin, että millä ihmeellä olen päässyt kotiin lahjoineen päivineen?

Skumppapullojakin olin saanut aika kivasti lahjaksi sekä paljon muuta tavaraa. Kaikki olin saanut kotiin kannettua!!?? Sunnuntaina olikin sitten vähän heikompi happi ja käytiin ystävien kanssa ulkona syömässä ja parannettiin yhdessä maailmaa. Kuvattiin serkkuni Veeran kanssa krapulan tunnelmissa ihan mieletön musavideo, joka saa varmasti kaikki liikkeelle!! Hah! Tässä on sitä kunnon juntti meininkiä!

Huomenna onkin sitten lähtö kohti Italiaa!! Jee jee jee! Aamulla kohti lentokenttää ja sieltä Milanoon, josta jatketaan matkaa Genovaan. Ihanaa päästä vähän lämpimämpiin tunnelmiin ja matkakuume on jo ihan mieletön! Tässä kovaa vauhti pesen vielä pyykkiä, että saan laukut pakattua. Super mahtavaa viikkoa kaikille ja katsokaa tuo mieletön musavideo Seiskan Viihdeuutisista, niin johan tekee mieli päästä vähän punnertamaan! Hah!

CIAO!
Saulia koskevien uutisten kommenteissa alkaa yhä enemmän näkyä vastaavaa tavaraa kuin BB4-Nikon, Ragnarin, Hennan ja Antin uutisointipalautteessa, mitä ei ole aiemmin esiintynyt.
Onko jokin Saulin olemuksessa alkanut ärsyttää ihmisiä?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 30 Maalis 2010 20:16

Realcowboy kirjoitti:Onko jokin Saulin olemuksessa alkanut ärsyttää ihmisiä?
No ärsyttävähän se on olemukseltaan ollut heti sen jälkeen, kun poistui talosta. Talossa ihan jees asukas, sen jälkeen yksi turhimmista ja ärsyttävimmistä "bb-julkkiksista".
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
jesperfan78
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 23 Tammi 2010 19:07

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja jesperfan78 » 01 Huhti 2010 22:06

Sauli on aivan ihana ...

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Sauli

Viesti Kirjoittaja calderyon » 06 Huhti 2010 16:16

Seiska.fi kirjoitti:BB-Sauli Italiassa: Kännykkä katosi ensimmäisenä baari-iltana!

BB-tähti Sauli Koskinen kertoo Seiskan blogissaan lomastaan Italiassa, jossa sattui ja tapahtui! Katso lomakuvat!

Kuva
Seiskan bloggaaja Sauli Koskinen lomaili hiljattain Italian Genovassa. Sauli ylistää kaupunkia, jossa riitti shoppailtavaa ja nähtävää.

Kuva

Matka ei tosin mennyt aivan nappiin, koska Sauli hävitti puhelimensa.

Mähän nyt tietenkin onnistuin hävittämään ekana baari-iltana oman puhelimen. Olen elämäni aikana hävittäny varmaan noin 10 puhelinta. En ymmärrä, miten se on mahdollista, mutta ne ei vain pysy mulla tallessa. Pitää varmaan tästä edespäin teipata jeesusteipillä puhelin korvaan kiinni, Sauli kirjoittaa Seiskan blogissaan.

Kuva

Kuva

BB-tähden kotimatkakaan ei sujunut aivan ongelmitta.

Kotimatka ei kyllä sujunut ihan muitta mutkitta. Myöhästyin ekasta junasta Genovasta Milanoon, jonka jälkeen iski jo pieni paniikki, mutta onneksi pääsin silti toiseen junaan. Junamatkaa oli noin 1,5h jonka jälkeen Milanosta oli bussimatkaa kentälle vielä noin 1h. Kone lähti Helsinkiin 19.20 ja mä saavuin kentälle 19.00.
Salen blogi:
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/bbsa ... +lennolta/
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”