Jarkko Ojala

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 18 Marras 2007 22:54

Viisaista viisaimman paikka on yhä talossa. Ei mitään. Voin kertoa, että Jarkko on todella fiksu ja verbaalisesti lahjakas kaveri. Muistakaahan nyt kaikki hiplata itseänne Kommandon pelastumisen kunniaksi. Kaduilla tuuloo. Tässä on miesten asiat ja tässä on miesten asiat. Ei mitään. Kiiltelöö. Kaikki tykkää Jarkosta. Keskittykää nyt.

Avatar
Los Cojones
Kuhnuri
Viestit: 62
Liittynyt: 24 Syys 2006 14:16
Paikkakunta: Utopia

Viesti Kirjoittaja Los Cojones » 18 Marras 2007 22:54

Hyvä Jarkko... 8)

Ja lisää vaan karaokea, kun kerran on kykyjä suotu... :lol:

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja JVDS » 18 Marras 2007 22:58

Todellakin. MAHTAVAA Jarkko!!! Kyllä yksi plussaääni sinnepäin kannatti :) Olin ennen Talk Show'ta aivan varma, ettei Jarkko lähde, mutta kun Suvi alko johtamaan sitä sellasseet 12 %, niin huh huh! Sai jännittää loppuun asti. Kerrankin näin päin!

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 18 Marras 2007 23:07

hitto jos tässä käy nyt niin, ettei jarkkoakaan uskalleta nimetä kadin tavoin. mä en kestä jos niin käy.

jarkko PITÄÄ tiputtaa noista pilvilinnoista maan pinnalle. voin kertoo :roll:
toisaalta jarkon itseluottamuksella ei tule olemaan kattoa ja se tullaan toivottavasti näkemään juomakäyttäytymisessä ynnä muussa vuorovaikutuksessa, eli eiköhän se jarkko pelaa ittensä seuraavaankin äänestykseen. I hope!

Sepe
Juonittelija
Viestit: 194
Liittynyt: 24 Syys 2007 20:24

Viesti Kirjoittaja Sepe » 18 Marras 2007 23:08

Kyllä itsekin olin 100 prosenttisen varma että Jarkko lähtee tänään mutta onneksi toisin kävi. Kuka muuten myöntää että olisi laittanut avakseen Jarkon kuvan siitä hetkestä kun hän olisi nimensä kuullut? Nyt jäitte ilman, HAH!!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 19 Marras 2007 00:11

bb.fi kirjoitti:- Mä en lähde minnekään, Jarkko totesi.

- Mä otan sut kiinni voitoissa. Mulla on kolme, mies jatkoi nostaen kuohuviinilasiaan Kadia kohti.
Ylimielinen asenne senkun nousee. Mikäs siinä, korkeammaltahan sitten lopulta tippuu, taitaa kuvitella olevansa uusi perttu ja varma voittaja.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 19 Marras 2007 11:31

Tätä ketjua vois vähä siivota, ku mulle tulee paha mieli ja ikku... :cry:

Mutta jos itse aiheeseen:

Jarkko on kyllä niin kujalla "suosiostaan" talon ulkopuolella. Pieni nöyryys ei olisi pahitteeksi kyllä. Jarkko se lähti hienosti tälle BB-maratonille, mutta näin viimeisillä kalkkiviivoilla taisi herra hyytyä maitohapoille ja nyt tuota epätoivoista ryömintää kohti maalia joutuu seuraamaan täältä katsomosta lievää myötähäpeää tuntien.

:oops:
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 19 Marras 2007 12:38

Punde kirjoitti:
bb.fi kirjoitti:- Mä en lähde minnekään, Jarkko totesi.

- Mä otan sut kiinni voitoissa. Mulla on kolme, mies jatkoi nostaen kuohuviinilasiaan Kadia kohti.
Ylimielinen asenne senkun nousee. Mikäs siinä, korkeammaltahan sitten lopulta tippuu, taitaa kuvitella olevansa uusi perttu ja varma voittaja.
Joo, voi olla näin. Kyllä nautin kun Rilli pudottaa sen finaalista ens sunnuntaina.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 19 Marras 2007 12:54

Nist kirjoitti:Jarkko se lähti hienosti tälle BB-maratonille, mutta näin viimeisillä kalkkiviivoilla taisi herra hyytyä maitohapoille ja nyt tuota epätoivoista ryömintää kohti maalia joutuu seuraamaan täältä katsomosta lievää myötähäpeää tuntien.
Mole 30.8.2007 kirjoitti:Pitkä lanka, hidas palaja
BB on maraton, jos voittoa halajat.
Itsekin juuri tuota maratonvertausta Jarkosta alussa näköjään käytin, mutta Jarkko piru vie teki Tommy Ekblomit: "Ei jaaaksa enää. Wää wää. Ei jaksa." :td

Jos pääsee finaaliin, voi pahimmassa tapauksessa viedä Nikolta ja Salelta juuri sen verran ääniä, että Kadin voitto tulee mahdolliseksi. Toivon kuitenkin anti-kadittajien estävän tämän skenaarion.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 19 Marras 2007 15:19

Mole kirjoitti: Jos pääsee finaaliin, voi pahimmassa tapauksessa viedä Nikolta ja Salelta juuri sen verran ääniä, että Kadin voitto tulee mahdolliseksi. Toivon kuitenkin anti-kadittajien estävän tämän skenaarion.
(kaikkemme teemme ainakin näillä nurkilla)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2007 22:50

Jarkon paras ominaisuus on ehdottomasti vaatimattomuus. :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Marianne » 21 Marras 2007 15:17

Mä en todellakaan ymmärrä tätä yhtäkkistä Jarkkovihaa. Kakkoskauden miehet oli noin tsiljoona kertaa vastenmielisempiä kuin Jarkko!!! Jarkon pitäisi tehdä jotain todella, todella sairasta yltääkseen vastenmielisyydessä heidän tasolla tai jopa ohi, en edes sano miten inhottavaa kun ei tänne saa varmaan moista kirjoittaa. Jarkko ei ole sentään käynyt kenenkään kimppuun tai yrittänyt raiskata ketään kuten ed. kauden miehet.
En mäkään enää siitä hirveästi pidä, mutta on silti yhä kolmanneksi paras mies Suomen BB-historiasta.
Hän on hirmuisen hyvä viikkotehtävissä ja eilisissä kotibileissä auttoi muita.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 21 Marras 2007 15:23

Marianne kirjoitti:Kakkoskauden miehet oli noin tsiljoona kertaa vastenmielisempiä kuin Jarkko!!!
Totta kyllä turiset tuossa. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin BB-Olli... [smilie=rlp_smilie_207.gif]

Mutta kuten totesin, Jarkko luupahti loppua kohden. Tosin olen kyllä sitä mieltä, että Jarkko ansaitsee paikan finaalissa. Sen verran pientä ne Jarkon "mokat" on kuitenkin olleet. Mutta voittoa ei Jarkko ansaitse, sillä sen pokaalin olen varannut Nikolle. [smilie=a_smitten.gif]
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Viesti Kirjoittaja Mama » 21 Marras 2007 16:02

siiri.x kirjoitti:
Punde kirjoitti:
bb.fi kirjoitti:- Mä en lähde minnekään, Jarkko totesi.

- Mä otan sut kiinni voitoissa. Mulla on kolme, mies jatkoi nostaen kuohuviinilasiaan Kadia kohti.
Ylimielinen asenne senkun nousee. Mikäs siinä, korkeammaltahan sitten lopulta tippuu, taitaa kuvitella olevansa uusi perttu ja varma voittaja.
Joo, voi olla näin. Kyllä nautin kun Rilli pudottaa sen finaalista ens sunnuntaina.
Taidat nähdä unta siiriseni :) Jarkko ei putoa finaalista, ei Riitan eikä kenenkään muunkaan toimesta. :D
Kukkahattutädit ovat vetäneet herneet nenään Jarkon sanomisista, jotka ovat todella, todella pieniä verrattuna muutaman muun nimeltämainitsemattoman tuotannonsuosikin sanomisiin. Jarkon itsevarmuus kolahtaa pahasti liian moneen suomalaiseen ... itsevarmuus kun vaikuttaa olevan vain negatiivinen piirre.... Enkä tarkoita tällä just nyt sua siiri :wink:
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 21 Marras 2007 16:19

joo onhan jarkon sanomiset pientä verrattuna ja yaddayadda mutta kun mun mielestä tää ei oo kuitenkaan mikään vertailukilpailu. Jarkko asukkaana ja hahmona on laskenut kauden myötä kuin lehmän häntä, sitä ei voi kukaan kiistää. Tämä ylimielisyys ja ylivertaisuuskuvitelmat ovat paskinta katsottavaa kadin urpoilun jälkeen tässä talossa tänä vuonna. Kuten aiemminkin sanoin, Jarkosta kuoriutui järkyttävä ja haiseva paskakärpänen alkutuotannon toukkavaiheesta. jarkkoa pystyisi katsomaan paljon paremmin jos se pysyis taka-alalla niinkuin alkupuoliskolla tai eilen illalla. Fakta on, ettei jarkon itsekehuja jaksa kukaan (suomalainen) kuunnella.

Jarkko ei ole ansainnut mun silmissä paikkaa finaalissa. kadi sentään on perseillyt tasaisesti tuolla. nämä mullistavat muutokset jarkon persoonassa plus kommandomeiningit ja heijaripuheet niin kiitti ei :x

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Viesti Kirjoittaja Mama » 21 Marras 2007 16:21

Ohhoh. :shock: Sally määritteli mulle just uuden kansalaisuuden. Kiitos 8) Kertoisitkohan sitten mikä se on, koska passissani kuitenkin lukee Suomi-Finland :wink:

Ei kannatas mennä määrittelemään ihan noin selkeitä linjanvetoja, kun ei kuitenkaan voi olla ihan varma siitä, että JOS sinä et jaksa kuunnella, niin ei kukaan muukaan jaksa. :wink:
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 21 Marras 2007 22:34

eli siis Jarkon päsmäröinti ei siis oikein tunnu maistuvan kellekään tuolla ja on näköjään todella päivän selvää :evil: murrrr* ei sitä ole myöskään kiva katsella.

toisaalta olisi ollut hyvä, että jarkko ja ilmeisesti riitta olisi äänestyksessä kahdestaan, saisi jarkko taas ihmetellä miten maailman fiksuin, sosiaalisin ja parhain tyyppi on taas äänestyksessä :roll:
mutta tämäkin äänestystilanne on ihan hyvä.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 21 Marras 2007 22:38

toivottavasti tippuu sunnnuntaina korkeelta ja kovaa!!!
JuHu - :drink55:

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja JVDS » 21 Marras 2007 23:06

Riitta saisi lähteä. Niin turha ja vähiten noista hänet finaaliin haluaisin. Nyt on hänen aika tippua.

Avatar
koistinen
Intruuderi
Viestit: 255
Liittynyt: 30 Syys 2007 18:00

Viesti Kirjoittaja koistinen » 21 Marras 2007 23:07

Jarkko saattaa olla itserakas mutta itsekäs hän ei ole, kuten muutamat muut tuolla talossa. Kyllä Jarkolta löytyy myös empatiaa ja ei ollut ensimmäinen kerta tuokaan kun hoivaili huonosti voivia asukkeja. Oli mm. ainoa joka huomasi Akin verensokerin laskun ja reagoi siihen. Että vaikka Jarkosta on yritetty luoda niin tuotannon, asukkien kuin keskustelijoidenkin toimesta kuvaa "überpahana" ihmisenä niin kyllä hänestä löytyy myös paljon hyvää - oikeastaan paljon enemmän hyvää kuin pahaa.

Tuon itsekehun ja "yli-itsevarmuuden" luulen johtuvan ennen kaikkea epävarmuudesta. Se oikeastaan alkoi kun Timo lähti talosta, asia joka näytti oikeasti järkyttävän Jarkkoa. Se paheni sen Piia-episodin jälkeen, joka muutti muiden asukkien suhtautumista Jarkkoon, ja on pahentunut koko ajan kun Jarkko on nimetty äänestyksiin. Nuo kaikki ovat ruokkineet epävarmuutta ja se on purkautunut näennäisenä itsevarmuutena ja itsekehuna "Joo, ei täs mitään...". Kaikki ne "mua ei jännitä yhtään" -kommentit kertovat juuri epävarmuudesta. Jarkko ei vaan peruspohjalaasena uskalla/pysty näyttämään sitä ja siksi naamioi sen tuollaiseen itsensä nostattamiseen.

Tämä siis minun näkemykseni asiasta.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 21 Marras 2007 23:42

Mä en ymmärrä mitä noi kaikki valittaa pk:ssa siitä ettei saa muka tehä ruokaa :D
Muuten juttu kyllä lentää, ja kuittalee sen mukaan kun kerkee, mut kukaan ei muka uskalla sanoa Jarkolle et mä haluun tehä ruuat tänään?

Hirvee
Perttuhan sanoi kirjoitti:keitit perunoita HALATAAN!
menininki.
Ois ees tyytyväisiä et ylipäätänsä saa ruokaa. Murr.


Ot. Perttu on edelleen kingi. /Ot [smilie=a_smitten.gif]


Edit, perttuhan ei kirjoittanut ;)
Perttu <3

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 21 Marras 2007 23:56

Täytyy sanoa, että olen ollut ihan tyytyväinen, että Suvi tippui eikä Jarkko.
Olen tällä viikolla monesti miettinyt minkälaista meno olisi jos siellä olisi Suttura Jaken tilalla :shock: .

Se Jarkon ilme vain olisi ollut niiiiiin herkullinen nimensä kuullessaan ;)...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”