41. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Loka 2012 02:03

Anne repeää ja huutaa sitä, kun to kottarainen (iida) on päättänyt ketä Tomi äänestää. Anne ei kestä joutumistaan häätöön, toim huom.

Anne lupaa mennä sanomaan IIdalle mitä ajattelee. Tea haluaa mennä kuuntelemaan, Teija yrittää rajoittaa.

Markus säkättää Iidasta.

Mä en kykene enää, tulee paha olo.
a walking disaster

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 06 Loka 2012 02:06

knocker kirjoitti:
Mä en kykene enää, tulee paha olo.
Kuvittele miltä Dostemanilta eilen tuntu kun vuosi verta liveen [smilie=a_teeth.gif]
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Loka 2012 02:08

Slamjam kirjoitti:
knocker kirjoitti:
Mä en kykene enää, tulee paha olo.
Kuvittele miltä Dostemanilta eilen tuntu kun vuosi verta liveen [smilie=a_teeth.gif]
Aijoo, meinasin unohtaa. ;)
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Loka 2012 02:14

Anne höykyttää nyt Iidaa tosissaan. Väittää, että Iida on manipoloinut Tomia röökiepisodissa.
Iida on kuulema sanonut, miten muut äänestää. Tomi tulee väliin ja sanoo, että he ovat itse päättäneet, miten kukakin äänestää.
Anne ei usko, että Tomi on itse päättänyt. Tomi; Anteeks, se oli Iidan vika, mitä Tomi on itse päättänyt.
Anne huutaa Tomille já haukkuu tämän pataluhaksi, Tomi sanoo Annelle, että on väärin syyttää Iidaa Tomin päätöksistä. Tomi sanoo, että päätös on hänen, mutta Anne jankkaa, että jos Iida olis sanonut JonnA, niin Tomi olis äänestänyt JonnAa.

Jeesus, Anne flippaa nyt täysin...
a walking disaster

Korppu100
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 31 Elo 2011 22:29

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja Korppu100 » 06 Loka 2012 02:17

Annella aivan ihme raivari.. syyttää Tomia, että on mennyt Iidan messiin. Tomi sanoi ettei Iida ole vaikuttanut mitään, Iida sanoi ettei ole edes äänestänyt edes Annea.

Eli Tomi ja Iida puhuvat totta, Anne on täysin raivona.

Anne on itse suurin selän takana puhuja ja kieroilija.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 06 Loka 2012 02:18

anne huutaa tomille että "sä et omalla päälläs saa edes karkkipussia auki"

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Loka 2012 02:21

Anne hokee, että Tomi on kertonut, että Johannalla, Iidalla ja Tomilla on yhteinen kimppa, jossa päättävät ketä äänestetään. Tomi yrittää kieltää asiaa, Anne jankkaa vastaan että Tomi on sanonut näin ääneen.

Tomia v*tuttaa että Anne sotkee Johannan ja Iidan jatkuvasti tähän juttuun, Tomi on itse tehnyt päätöksensä.
Anne tekopyhästi: "Niin minäkin. Luojan kiitos." [smilie=a_makeitstop.gif]

Tomi sanoo, että joku on sitten puhunut p*skaa. Teija pyörii edelleen yksin ulkona, ei näytä olevan kiirettä sisälle vastaamaan puheistaan...

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 06 Loka 2012 02:29

Anne-Tomi-keskustelun jälkipuinti jatkuu tupakkapaikalla, paikalla Anne, Teija, Markus ja Tea. Annella samat puheet jatkuu. Tea sanoo, että on kyllä varmasti Annen puolella tuossa, on oppinut tuntemaan Anne ihmisenä, Tomi on takinkääntäjä. Markus sanoo myös että on Annen puolelle, ei olisi uskonut Tomista että antaisi Annelle pisteitä.

Teija yrittää olla poikkeuksellisen neutraali. Ei lähde mukaan haukkumiseen oikeastaan mitenkään.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Loka 2012 02:29

Jonna I. tulee kuiskimaan JonnAlle. Ilmeisesti Jouko on mennyt Johannan sänkyyn nukkumaan?!

JonnI menee itkemään saunan nurkalle, JonnA lohduttaa.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 06 Loka 2012 02:31

Ja Annen pauhaus jatkuu taas röökipaikalla, tällä kertaa yleisönä Teija, Tea ja Markus. Tea hokee, että Tomi on takinkääntäjä. Markus sanoo, että Tomi ja Iida keskusteli tässä sohvilla just ennen kun äänestys alkoi. Anne mesoaa, että Tomi ei karkkipussiakaan saa itse auki.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Loka 2012 02:32

Jonna I. itkee edelleen lohduttomasti saunan takana. Jouko todella on mennyt nukkumaan Johannan viereen. JonnA toivoo ettei JonnI vedä typeriä johtopäätöksiä...
Käy hakemassa mikrofoninsa makkarista.
JonnI: "V*tun kusipää". Miten se oli tänäänkin sanonut Johannan olevan sille kuin pikkusisko.
Tea: "Surkeeta.. Ne on surkeita.."
Annen mielestä JonnIn pitää huomisesta lähtien unohtaa koko tyyppi.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 06 Loka 2012 02:38

JonnI käy kahdesti tarkastamassa tilannetta. creepy.
Kuva

Teija: Mutta kaikista eniten mä ihmettelen sen Johannan käyttäytymistä!

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Loka 2012 02:42

^Hui!
Teija mesoaa että kaikki ovat JonnIn puolella. Tai ainakin 10, yhestä nakusta ei ole mitään väliä. Aamulla ei puhuta Joukolle mitään.
Joukohan on niin haukkunut JonnAn mukaan Johannaa. Se ei koskis siihen ikinä.
Tea hokee, että ei pitäisi kirkkain silmin luvata jos ei tarkoita.

Teijan mielestä jäätävä ystävyys on kaikista pahinta. Teija sanoo olevansa tässä touhussa lahjakas.

Teija: "Mutta kaikista eniten ihmettelen tässä Johannan käytöstä. Ja onhan tässä pilluja ja perseitä kymmenellä muullakin ihmisellä...."

Avatar
Latebalazoo
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 14 Syys 2008 12:37

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja Latebalazoo » 06 Loka 2012 02:46

Mitäs se Anne kävi sanomassa Johannalle? :D

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Loka 2012 02:47

Markus ja JonnA repivät sammunutta Joukoa Johannan sängystä.

Nyt Anne alkaa syyttämään Johannaa kaikesta. Miten on hiplaillut Annen mukaan Joukoa.
Johanna puolustaa itseään, oli ollut unessa ja Jouko oli tullut viereen.
Anne: "Mee sanomaan se JonnAlle, se on ihan rikki"
Johanna: "Arvaa oonko mä rikki, kun joku tulee mun viereen mun tietämättä."

Johanna: "Ja mä oon varmaan taas syypää kaikkeen. Ja niin varmaan mä oon omaan sänkyyn kutsunut jonkun..."

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 06 Loka 2012 02:49

Johanna heräsi, selkeästi ihmeissään että Jouko oli vieressä. Johanna meni vessaan, ja Anne meni ovelle huutamaan haukkumisia Johannalle. Johanna kertoo että ei tiennyt että Jouko on siihen tullut, ja tunteet kuumenevat. Johannakin sanoo takaisin.

Kohtaus jatkuu makkarissa. Anne syyttelee vielä Johannaa kovasti, Johanna kertoo että on mennyt yksin nukkumaan. Anne sanoo että mieti miltä Jonna I:stä tuntuu tuolla, Johanna vastaa että mieti miltä hänestä tuntuu.

Muut raahasivat Joukon omalle sängylleen. Ilmeisesti Jouko on melko lailla sammuneena, ei tunnu pahemmin heräävän.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Loka 2012 02:54

Anne ylpeänä kertoo JonnAlle, miten oli pitänyt siskonsa puolta ja sanonut Johannalla suorat sanat. "Sen takia se nyt menikin tonne pk-huoneeseen kun sillä on paha mieli."
Nyt jo JonnIakin naurattaa. "Mitä sä sanoit sille..?"
Anne: "No sanoin mitä sanoin..."

Anne kertaa tupakkapaikalla ylpeänä että oli sanonut Johannalle "Sinä saatanan tunteeton paska!" Johanna ei voinut olla niin unessa, etteikö olisi Annen mukaan huomannut Joukoa.
Johanna ei ole Annen mielestä kännissä. Teija taas sanoo että se oli kännissä kuin apina.

Anne: "Mun kaveril ei tehdä paskoja. Ulkomaailmassa olisin tehnyt vieläkin pahemmin...""

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 06 Loka 2012 03:03

Johanna siis meni PK-huoneeseen. Jonna I pääsi nukkumaan pikkumakkariin.

Teija yrittää rauhoitella kaikkea, ei tässä kannata riidellä. Anne keuhkoaa edelleen, tällä kertaa eniten siitä, että Johanna oli äsken sanonut hänelle vastaan. Oli viitannut esim. siihen kun pari viikkoa sitten Anne oli valittanut Johannan viikkotehtäväosallistumisesta, ja Johanna sitten kuittaili miten vähän Anne sai aikaan viime viikolla. Tämä taisi ärsyttää Annea.

Anne huutaa että jos hän näiden mielipiteidensä takia lähtee, hän lähtee nokka pystyssä. Ei kadu yhtään. "Mä olen vain tämmönen".

Teija sanoo että voi näiden kans keskustella nätistikin, "jäätävästi".

3:02 Pikkumakkarissa Jonna I sanoo, että hän ei halua että jää se kuva että hän olis halunnut jonkun menevän puuttumaan tuohon asiaan. Ei halua että että Anne oli mennyt puuttumaan, vaikka olihan se puolustaminen kauniisti tehtykin. Markus ainakin komppaili, että eihän se Jonnan I:n vika ole.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 06 Loka 2012 03:04

Anne kertoo nyt muille, että Johanna on sanonut että Anne ei ole kävellyt suolla paskaakaan. Teija ja Tommi järkyttyneitä, samoin JonnA. Tosi kovaa Johannan parjaamista. Makkarissa Anne oli siis kysynyt Johannalta milloin on tätä haukkunut ja Johanna mainitsi edellisviikon, kun Anne oli JonnIn kanssa puhunut kuinka aikoo raahata sängystä sellaiset ihmiset, jotka eivät osallistu viikkotehtävään. Tähän Johanna sanoi nyt, että ehkä kaikilla on eri tehtävissä vaikeuksia, ei Annekaan nyt suossa kävellyt niin paljon.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Loka 2012 03:05

Pikkumakkarissa keskustellaan Annen törkeistä puheista Johannalle.
Iida yrittää puolustaa Johannaa: "Siis syyttääkö Anne Johannaa tuosta? Eihän se nyt Johannan syy ole!"
JonnI: "No ei ehkä tämä, mut onhan se tyrkyttänyt itseään Joukolle jo monta viikkoa. Ja sen on nähnyt kaikki. Anteeks vaan."

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 06 Loka 2012 03:05

Teija: "Mä en mielestäni moiti täällä ketään."

'nuff said.

Avatar
Nipa
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 31 Elo 2011 15:38
Paikkakunta: Tampere

Re: 41. päivä

Viesti Kirjoittaja Nipa » 06 Loka 2012 03:08

jipaksi kirjoitti:Anne meni ovelle huutamaan haukkumisia Johannalle. Johanna kertoo että ei tiennyt että Jouko on siihen tullut, ja tunteet kuumenevat. Johannakin sanoo takaisin.
Sananvaihto meni näin:

Johanna: Mitä vittua? (herää Joukon vierestä sängyssä ja lähtee vessaan) Vessan edustalla sanoo Markukselle: Pitäisköhän se herättää? Sanoo sille että mee omaan sänkyyn nukkumaan. Markus, voitsä sanoo että menee omaan sänkyyn nukkumaan?

Anne hyökkää kylpyhuoneeseen.

Anne: Kyl sääki nii pelle ämmä oot oikeesti, no mitä vittuu, sä otat Joukon vieree vaik sä tiedät mitä Jonna tuntee sitä... No on tiedä ehkä sun ois pitäny sanoo et menekkö pois!

Johanna: No, nii varmaa mä tiedän et se nukkuu mun vieressä kun mä herään täst.

Anne: No näin on!

Johanna: No säki oot kyl yks taas.

Anne: No vittu aivan saatanan sama mut sä oot vittu tunteeton paska!

Johanna: Joo mä varmaa tiedän et se nukkuu.. Mitä vittua?

Anne lähtee kylpyhuoneesta paiskaten oven perässään ja kertoo ylpeänä että on sanonut Johannalle suorat sanat.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”