Jouko Näivä

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Joukolle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:27

5 - Suosikki
50
11%
4
36
8%
3
67
15%
2
54
12%
1
68
15%
0 - Inhokki
183
40%
 
Ääniä yhteensä: 458

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Marras 2012 23:30

Pilat on hauskoja, mutta pelkästään jos ne tehdään hauskassa ja hyvässä hengessä. Tuollainen kirjaimellinen pahan olon aiheuttaminen toiselle on ihan kamalaa, ja tuollaista sietäisi hävetä vähän enemmänkin.

Ruoka-aineille voi toki olla pahemminkin allerginen, mutta ei tämäkään hauska jekku ollut.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Marras 2012 23:33

^ Varsinkin kun joillakin se allergia voi johtaa ihan kuolemaan asti...

Mä näin jo ihmisyyden piirteitä Joukossa, mut yhtä nopeasti ne sit meni ku tulikin... miten joku voi olla noin sika? Oon ymmärtäny täysin ne tän Teija-imitoinnit (jotka on ollu btw ihan loistavia), mut allergioilla pelleily menee pahasti yli.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Mole » 21 Marras 2012 00:36

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... en/1660101
bigbrother.fi kirjoitti:– Mie kysyin siltä aiemmin, että mitä käy, jos juot tavallista, Jouko muistutti.

Teija oli kertonut, että hänen vatsansa meni aivan sekaisin ja kipeäksi tavallisesta maidosta. Jouko oli päättänyt tehdä kepposen ja kokeilla Teijan sietokykyä.
Joukolla on kova yritys päästä esille keinolla millä hyvänsä. Urpo mikä urpo, vaikka miten ruutuaikaa ja uutisointia annettaisiin.

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 21 Marras 2012 03:06

Jonksu kirjoitti:^ Varsinkin kun joillakin se allergia voi johtaa ihan kuolemaan asti...

Mä näin jo ihmisyyden piirteitä Joukossa, mut yhtä nopeasti ne sit meni ku tulikin... miten joku voi olla noin sika? Oon ymmärtäny täysin ne tän Teija-imitoinnit (jotka on ollu btw ihan loistavia), mut allergioilla pelleily menee pahasti yli.
Laktoosi-intoleranssi ja maitoproteiiniallergia ovat kaksi ihan eri asiaa. Teijalla on tavallinen intoleranssi, joten yhden maitolasin juomisesti seuraa korkeintaa ripulia ja pieretystä. Jouko kysyi vielä oireet etukäteen.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 21 Marras 2012 06:30

Plaza-asukki kirjoitti:Laktoosi-intoleranssi ja maitoproteiiniallergia ovat kaksi ihan eri asiaa. Teijalla on tavallinen intoleranssi, joten yhden maitolasin juomisesti seuraa korkeintaa ripulia ja pieretystä. Jouko kysyi vielä oireet etukäteen.
Lauseeseen 1 näin on, lauseeseen kaksi kohtaan korkeintaan ei ole noin. Mulla ei tule ripuli maidostakaan kuten ei yleensä mistään muustakaan, vaikka intoleranssini on ihan lääkärissä testattu tosi pahaksi enkä siedä edes hyla-maitoa - sen sijaan jugurtti muuten käy mikä tahansa, jopa normaali. Ripulin sijaan vatsani turpoaa ilmapalloksi ja kivut on sietämättömät, eli kaasu ei purkaudu.

Mutta tietty vaikka Jouko on kysynyt oireita, niin ne voivat vaihdella eri päivinä ja riippuvat paljolti myös siitä, mitä muuta on syönyt ja minkä verran. Mutta allergia on eri ja sen oireet ovat yleensä erilaiset kuin intoleranssin. Mutta - kyllä joku allerginenkin voi reagoida vatsan kautta ripulilla. Ripulikaan taas ei ole pelleilyn asia, sillä paha ripuli voi aiheuttaa nestevajausta. En suosittele tekemään kaverille tuollaista källiä. Ei ikinä pidä pelleillä toisten vaivoilla, niillä voi olla pahat seuraukset.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja plop » 21 Marras 2012 11:31

En ymmärrä sairauksilla/ allergioilla leikkimistä ja pelleilyä. Itselläni on myös ruoka-aine allergia ja vaikka en välttämättä saisi kovin pahoja oireita välittömästi syötyäni jotain kiellettyä, niin pidemmällä aikavälillä saattaisi olla erittäinkin ikävä juttu.

Jouko on mitä... 26 vuotias, eikä tajua, missä menee raja. Huhhuh, ja tätäkö ollaan viemässä voittoon. Hyi.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Marras 2012 20:14

Plaza-asukki kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:^ Varsinkin kun joillakin se allergia voi johtaa ihan kuolemaan asti...

Mä näin jo ihmisyyden piirteitä Joukossa, mut yhtä nopeasti ne sit meni ku tulikin... miten joku voi olla noin sika? Oon ymmärtäny täysin ne tän Teija-imitoinnit (jotka on ollu btw ihan loistavia), mut allergioilla pelleily menee pahasti yli.
Laktoosi-intoleranssi ja maitoproteiiniallergia ovat kaksi ihan eri asiaa. Teijalla on tavallinen intoleranssi, joten yhden maitolasin juomisesti seuraa korkeintaa ripulia ja pieretystä. Jouko kysyi vielä oireet etukäteen.
Eihän tämän kuolemanvakava asia tarvitsekaan olla, jotta sitä voi kuitenkin pitää kurjana temppuna!

Itse en innosta hihkuisi jos minulla olisi intoleranssi ja joku tekisi tuollaisen jäynän ja siitä seuraisi ripulia.
Voisi niitä hauskoja kujeita keksiä, eikä tällaista toisen allergialla leikkimistä.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Rita » 21 Marras 2012 20:23

Omasta mielestäni tärkeintä ei ole pilan vakavuus, vaan se pysyykö se hyvän maun rajoissa. Mielestäni pila on pila silloin kun molemmat osapuolet sen niin kokevat. Tilannetta en nähnyt, mutta näistä kommenteista päätellen Teija ei kovin hyvin pilaa ottanut. Eli miinusta Joukolle siitä.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Belinda
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 22 Syys 2010 00:27

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Belinda » 22 Marras 2012 20:54

Tuota laktoosiongelmaa on ihmisillä tosi paljon ja miten se kullekin vaikuttaa on taas oma juttunsa.
Minulla on toi laktoosiongelma, en perättäisinä päivinä voi nauttia ruokia ja juomia, jotka eivät ole laktoosittomia. Tulee ripuli ja pikkasen vatsaa nipistää. Peruna-salaattia kun tulee syötyä, joka ei ole laktoositon, niin kiva istua veskin pöntöllä koko yö.

Mut ei tää laktoosiongelma todellakaan vaarallinen ole siinä mielessä, että henki lähtis:DDD Lääkärin lausunto mulla....

Et joku järki taas näihinkin juttuihin:DDD

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 22 Marras 2012 21:25

^ Ei kai täällä kukaan ole väittänyt että Jouko olisi niin vakavan pilan tehnyt että siitä henki olisi voinut mennä? Lähinnä vaan mietittiin oliko tuo Joukon pila kovin mukava, ja voit itse miettiä jos joku pelleilisi allergiasi kanssa, että olisiko se hauska ja harmiton pila.
Itseäni ainakin vituttaisi jos olisin Teijan asemassa.

Joukon viihdyttävyydestä taitaa kertoa tämä, että jauhamme tästä samasta aiheesta jo ties kuinka monetta päivää. :D

Belinda
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 22 Syys 2010 00:27

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Belinda » 22 Marras 2012 21:42

Luehan keskuttelut joka foorumilta, niin tajuut, mistä kirjoitin :D Kyllä foorumeilla joissakin ketjuissa kuoleman tuottamuksesta kirjoiteltiin..DD

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Risto » 22 Marras 2012 21:46

Belinda kirjoitti:Luehan keskuttelut joka foorumilta, niin tajuut, mistä kirjoitin :D Kyllä foorumeilla joissakin ketjuissa kuoleman tuottamuksesta kirjoiteltiin..DD
Mistä foorumeista sä nyt oikein puhut? :DDD

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Marras 2012 21:51

Belinda kirjoitti:Luehan keskuttelut joka foorumilta, niin tajuut, mistä kirjoitin :D Kyllä foorumeilla joissakin ketjuissa kuoleman tuottamuksesta kirjoiteltiin..DD
Kuolemaan viitattiin toki tässä yhteydessä, mutta ei mitenkään laktoosi-intoleranssiin liittyen, vaan muihin elintarvikeallergioihin, kuten pähkinäallergiaan. Muiden foorumeiden lukemista ei täällä voida olettaa eikä odottaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Belinda
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 22 Syys 2010 00:27

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Belinda » 22 Marras 2012 21:58

Risto kirjoitti:
Belinda kirjoitti:Luehan keskuttelut joka foorumilta, niin tajuut, mistä kirjoitin :D Kyllä foorumeilla joissakin ketjuissa kuoleman tuottamuksesta kirjoiteltiin..DD
Mistä foorumeista sä nyt oikein puhut? :DDD
Sä varmaan olet seurannut useitakin BB-foorumeita, kuten minäkin. Oikeestaan kaikissa foorumeissa on ollut tämän kaltaisia kirjoituksia.
Seuratkaa BB-foorumeita ja virallisia BB-sivuja, niin tiedätte mistä puhutaan.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Marras 2012 22:01

^Kuten jo sanoin, niin täällä ei ole mitään vaatimuksia seurata yhtään mitään. Muihin foorumeihin ja niiden keskusteluihin viittaaminen on siis täysin turhaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Belinda
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 22 Syys 2010 00:27

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Belinda » 22 Marras 2012 22:04

Zygerö kirjoitti:
Belinda kirjoitti:Luehan keskuttelut joka foorumilta, niin tajuut, mistä kirjoitin :D Kyllä foorumeilla joissakin ketjuissa kuoleman tuottamuksesta kirjoiteltiin..DD
Kuolemaan viitattiin toki tässä yhteydessä, mutta ei mitenkään laktoosi-intoleranssiin liittyen, vaan muihin elintarvikeallergioihin, kuten pähkinäallergiaan. Muiden foorumeiden lukemista ei täällä voida olettaa eikä odottaa.
Juu mut se on toivottavaa, että BB-fani lukee kaikki, mitä saatavilla on aiheesta ja tälläkin foorumilla on kyllä asiasta ollut juttua, joten lukekaapa viestejä eri ketjuista taannehtivasti, niin löytyy kyllä.
Zygerö kirjoitti:^Kuten jo sanoin, niin täällä ei ole mitään vaatimuksia seurata yhtään mitään. Muihin foorumeihin ja niiden keskusteluihin viittaaminen on siis täysin turhaa.
Mulle et ole noin sanonut... kenelle olet, katso viestiketjut:D
Viimeksi muokannut rubyblue, 22 Marras 2012 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Peräkkäiset viestit yhdistetty.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 22 Marras 2012 22:11

Mutta Belinda.. jos tulet sanomaan täällä foorumilla "jotain rajaa näihin juttuihin :DDD", niin luulisi että tarkottaisit asioita, joita tällä foorumilla puhutaan.

Jos haluat ihmetellä mitä muilla foorumeilla puhutaan niin sano vaikka näin: "yhdellä toisella foorumilla puhuttiin tätä ja tätä ja tätä! jotain rajaa pliis"

Belinda
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 22 Syys 2010 00:27

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Belinda » 22 Marras 2012 22:22

orgasmienkeli kirjoitti:Mutta Belinda.. jos tulet sanomaan täällä foorumilla "jotain rajaa näihin juttuihin :DDD", niin luulisi että tarkottaisit asioita, joita tällä foorumilla puhutaan.

Jos haluat ihmetellä mitä muilla foorumeilla puhutaan niin sano vaikka näin: "yhdellä toisella foorumilla puhuttiin tätä ja tätä ja tätä! jotain rajaa pliis"
En ole kirjoittanut, että jotain rajaa kirjoituksiin, SINÄ SEN NYT KIRJOITIT:DDD

Kiitti neuvosta, mutta tiedän kyllä miten toimitaan:DD Eiköhän se ole moden tehtävä ojentaa kirjoittajia, jos väärin toimivat, ei sinun:DD

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Marras 2012 22:24

Belinda kirjoitti: Mulle et ole noin sanonut... kenelle olet, katso viestiketjut:D
Kyllä sanoi. Lue sinä itse.
Minä ainakaan en henkilökohtaisesti pidä siitä, että tänne tullaan kehoittamaan, että lukekaa muita foorumeita. Mä tiedän ainakin kaksi sellaista, joihin en BB aikana koskis pitkällä tikullakaan.
Toivon, että täällä pitäydytään tällä foorumilla puhutuista asioista. Kiitos paljon.
a walking disaster

Belinda
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 22 Syys 2010 00:27

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Belinda » 22 Marras 2012 22:25

knocker kirjoitti:
Belinda kirjoitti: Mulle et ole noin sanonut... kenelle olet, katso viestiketjut:D
Kyllä sanoi. Lue sinä itse.
Minä ainakaan en henkilökohtaisesti pidä siitä, että tänne tullaan kehoittamaan, että lukekaa muita foorumeita. Mä tiedän ainakin kaksi sellaista, joihin en BB aikana koskis pitkällä tikullakaan.
Toivon, että täällä pitäydytään tällä foorumilla puhutuista asioista. Kiitos paljon.
Lähetä linkki...

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Marras 2012 22:29

Belinda kirjoitti: Lähetä linkki...
Zygerön viesti klo 21:51
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 22 Marras 2012 22:30

Belinda kirjoitti:Luehan keskuttelut joka foorumilta, niin tajuut, mistä kirjoitin :D Kyllä foorumeilla joissakin ketjuissa kuoleman tuottamuksesta kirjoiteltiin..DD
No itsehän sanoin, että joillakin ruoka-aineallergia voi johtaa kuolemaan, mut en viitannu sitä mitenkään laktoosi-intoleranssiin, enkä maininnu mitään sellaista, että Jouko ois kuolemantuottamusta aiheuttamassa. Jokohan alkais toi asia olla loppuunkäsitelty... Menny kyllä niiiiin sivuraiteelle Joukosta.
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”