Jouko Näivä

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Joukolle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:27

5 - Suosikki
50
11%
4
36
8%
3
67
15%
2
54
12%
1
68
15%
0 - Inhokki
183
40%
 
Ääniä yhteensä: 458

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 01 Joulu 2012 23:47

Jouko on ollut videogaalan jälkeen harvinaisen vaisu, saunassakin vain kävi ja nyt kuuntelee lauluja (melkein) kyyneleet silmissään. Ajattelin aluksi, että alkoi videoiden jälkeen kaipaamaan joitakin asukkaita ja tuli haikea olo huomisesta lähdöstä.
Mutta nyt musta tuntuu, että Jokemon on tajunnut ettei tule voittamaan tätä peliä, totuus on valjennut hänelle itselleenkin. Oli varmaan Joukolle itselleen suuri yllätys, ettei hänen "saavutuksiaan" palkittu pokaaleilla: Joukoahan ei itse asiassa edes näkynyt paljon ehdokasvideoissakaan (lukuunottamatta lovestory-pätkiä). Harmittelee nyt varmaan käytöstään ja sitä, mitä (ja miten) on talossa tehnyt.

Hetki sitten totesi Markukselle tupakkapaikalla, että kannattihan talossa käydä, mutta ei siitä sen enempää.

Aika kärkkäästi Jouko puuttui äsken Teijan tupakkajakoonkin: Teijahan oli tavoilleen uskollisena jakanut parillisen määrän tupakoita niin, että hän itse sai yhden enemmän kuin pojat. Voi kun Joukosta olisi löytynyt tämä puoli jo aiemmin kauden aikana! Nyt viimeisenä iltana on turha tehdä peliliikkeitä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Joulu 2012 09:06

sisupussi kirjoitti:
Hetki sitten totesi Markukselle tupakkapaikalla, että kannattihan talossa käydä, mutta ei siitä sen enempää.
Jos vaan ollaan samassa tapahtumassa, niin Jouko tais tarkoittaa PK:ssa käymistä ja siellä biisien toivomista.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2012 09:10

Edelleenkin Jouko on ainoa jonka osaan kuvitella voittajaksi! Siksi olen edelleen varma että hän voittaa tämän kauden, vaikka väliaikatilanne ei siltä näytäkään.

Teija ja Iida on ihan mahdottomia kuvitella voittajina, enkä usko että Markuksen kannatus riittää.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja ramasee » 02 Joulu 2012 10:52

Joukon pisteet on kyllä noussu paljonkin JonnIn häädön jälkeen. Silti vaikea kuvitella Joukoa voittajana. Ei sillä, että se itseäni häiritsisi jos Jouko vottaisi, vaan se, että Jouko on näköjään valittu jo tuotannon voittajaksi, niin se tässä häiritsee. Jos Jouko olisi ihan "normaali" tyyppi ja voittaisi en näkisi siinä mitään pahaa. Pitäisi vaan koittaa olla niin, että tuotanto spekulaatiot ei vaikuttaisi mielipiteeseeni, mutta valitettavasti ne vaikuttaa.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2012 11:04

^ Tuossa oli paljon omiakin ajatuksiani. Ei Jouko mielestäni ehkä muutenkaan olisi voittoa ansainnut, mutta yksi suuri syy miksi en haluaisi hänelle voittoa on nimenomaan tuo että hän vaikuttaa tuotannon suosikilta ja tuotannon suunnittelemalta voittajalta.
Ja toisaalta tämäkin on sellainen asia jonka olen pistänyt merkille vasta siinä vaiheessa kun moni muu on sanonut että Jouko on selvästi tuotannon lellikki.. Eli en itse huomannut tätä ennen sitä. :?
Vihaan juuri tällaista että spekuloidaan asioita jotka eivät välttämättä ole totta ja annetaan sen vaikuttaa vahvasti mielipiteeseen, mutta sitä näköjään tekee itse kukin ja omassa itsessänikin on näitä piirteitä joista en tykkää sitten ollenkaan. [smilie=a_doh.gif]

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Joulu 2012 11:20

Joskus ois kiva kuulla jotain perusteluja tuohon Jouko on tuotannon suosikki/valittu voittajaksi -juttuun.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2012 11:35

Perusteluja aina itsekin kaipaan tällaisiin "syytöksiin" eli ihan asiallinen kysymys Dosterilta.

Itse osaan listata muutaman asian, jotka on saaneet asian tältä tuntumaan, vaikka osa näistä kuulostaa omaankin korvaani hölmöltä:
1) Elina jo ennen kautta puhui tatuoidusta ja hyvännäköisestä tyypistä joka olisi mahtava asukas. Muutenkin suhde Elinaan tuntuu siltä että Jouko tavallaan kuuluu jo BB-perheeseen, vaikka eihän se asia ihan niin välttämättä ole.
2) Joukoa ei olla poistettu talosta (eikä edes annettu puhuttelua) tilanteessa, jossa hän änkesi Johannan viereen nukkumaan. Tuotanto antoi asukkaiden syyttää asiasta Johannaa, joka nukkui yksin viattomasti ja oli tietämätön Joukosta. Tähän toki sanottava etten usko mitään hyväksikäyttöä tapahtuneen, mutta miksi tuotanto ei edes hiukan torunut Joukoa tai selvittänyt asiaa?
3) Jonain viikkona ei BB-sivulla ollut Joukon antamia nimeämisperusteluja. Väkisinkin tulee mieleen että oliko ne kokonaisuudessaan liian pahoja ja olisivat pilanneet Joukon maineen katsojien silmissä?
4) Alunperinkin miehiä oli talossa vain neljä ja heidät nostettiin erityiseen asemaan.

Tässä muutama jonka olen itse pistänyt merkille, mutta kuten huomasit, löydän kyllä myös puolusteltavaa Joukosta, enkä ihan täysillä häntä näistä tuomitse.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Joulu 2012 12:31

Elina homman mä tiesinkin, mutta mun mielestä se on aika ohut, koska talk shown juontaja on varmaan vähinten tuotannon sisäpiirissä oleva henkilö, vaikka onkin se näkyvin.

Noi nimeämisperustelujen puuttuminen olikin mulle uutta tietoa.

Johannan viereen menemistä onkin käsitelty tietyissä piireissä kyllästymiseen saakka, joten totean vaan siihen, että ei ollu mun mielestä kohun arvoinen juttu.

Joukon voitto tai voittamattomuus ei tällä hetkellä tunnu kovin suurelta asialta, ellei lopussa ole Jouko ja Lapin Noita vastakkain, silloin Joukon voitto muuttuu mun sydämen asiaksi.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Joulu 2012 13:53

Mulle ainakin on jäänyt vahvasti tällä kaudella mieleen, että Joukosta tehdyt uutispläjäykset BB:n virallisilla sivuilla on aina olleet huomattavan positiivisia Joukon omasta käytöksestä riippumatta.

Jouko tuntuu olevan vähintään joka toisen suomalaisen b-luokan pikkujulkkiksen kaveri (Niko Nousiaisesta Renne Korppilaan ja Viitasen Elinaan): pyörii siis jo valmiiksi "oikeissa piireissä".
Katsokaapas BB:n pressimatskuja, vaikkapa lehtien ja tv-ohjelmapalvelujen käyttämiä mainoskuvia: useimmiten juuri Jouko on niissä kuvissa mainostamassa illan dailya tai sunnuntain talkshowta. Tiedä onko se sitten puhtaasti heidän oma päätöksensä (ja mitkä motiivit oikeasti ovat taustalla), vai onko valintaa ohjattu jotenkin.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Rita » 02 Joulu 2012 19:31

Mielestäni on vähän harmi, jos taloon kutsuttu asukas voittaisi toista kautta peräkkäin. Kyllä mielestäni sellaisen pitäisi voittaa, joka itse on taloon hakeutunutkin. Joukoahan pyydettiin kai jo edellisellekin kaudelle mukaan?
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 02 Joulu 2012 19:33

Joukon pisteet putosivat JonnI sähellyksen aikana 0, mutta ovat nousseet sen jälkeen 2p. Joukon voittoa en kuitenkaan toivoisi, sillä suhtautuu elämään liian vastuuntunnottomasti.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja maumiu » 02 Joulu 2012 22:16

Kaippa sitä voi Joukoa jo onnitella 3. sijasta kun ääniä näyttää olevan puolet vähemmän kuin naisilla :abow:
Hyvin vedetty Jouko ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen isänä :king
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 02 Joulu 2012 23:03

Jouko se jaksaa vieläkin valehdella Johannasta. Mereen...vai miten sillä toisella foorumilla aina sanotaankaan?
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja ramasee » 02 Joulu 2012 23:14

Jes. Olen kyllä erittäin tyytyväinen Joukon sijoitukseen tässä kilpailussa. En olisi uskonut, että näin huonosti tulee pärjäämään :P Hyvä näin. Ei mikään huono asukas, mutta ei paraskaan.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 02 Joulu 2012 23:16

Väärässä olin. Eipä ollut Jouko tuotannon voittajaehdokas numero yksi niin kuin kuvittelin. Tuossa paskassa asukasjoukossa Jouko oli kuitenkin puolen välin paremmalla puolella. Yhtään kolmossijaa parempaa sijoitusta ei kuitenkaan ansainnut. Kaikkea hyvää Joukolle jatkoon etenkin lapsen tupsahtaessa maailmaan.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja henkka » 02 Joulu 2012 23:18

Onneksi Jouko ei voittanut, sillä itsellänikin oli tunne, että Jouko oli tuotannon suosikki ja voittaja. Jotenkin minulla meni Joukoon maku siinä miten kaksinaamaisesti ja tekopyhästi mies käyttäytyi Jonna I kohtaan. Mutten jouko oli ok asukas muttei mikään mielenkiintoisin asukas.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 03 Joulu 2012 01:17

Jouko oli ajoittain hauska ja viihdyttävä asukas mutta hieman huonokäytöksinen ja ömmm.. limainen. Eikä Jouko muuttunut asukkaana yhtään vaikka Jonna häädettiin. Käytös oli välillä ala-arvoista ja outo leikkiminen toisen tunteilla vastenmielistä. Mutta Jouko aidosti välitti Jonnasta paljon enemmän kuin monet olisivat halunneet, ihan finaalistudioon asti. Noh, eiköhän viimeistään lapsi kasvata Joukostakin kelvollisen miehen ja kaikkea hyvää jatkoon.

Jos Teaa rohkaisin kokeilemaan rahkeitaan esiintymisen saralla niin Joukon kannattaisi yrittää kykyjään imitoinnissa. Lahjoja on.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja JVDS » 03 Joulu 2012 12:59

Joukosta jäi lähestulkoon pelkästään positiivista sanottavaa. Hän oli suosikkiasukkaitani talossa läpi kauden ja kaiken lisäksi oma arpani. Jouko oli sellainen veijari, jota oli todella viihdyttävä katsoa. Hän keksi kaikenlaisia jäynöjä muille asukkaille, heilutti peittoa Jonna I:n kanssa ja kehitti jonkinlaista "romanssia" Iidankin kanssa.

Jouko otti kaikki asukkaat huomioon halailimisillaan eikä puhunut kenestäkään pahaa. Kovaksi pelimieheksi häntä on helppo luonnehtia. Kännispäissään hänen sekoiluitaan ei voinut kuin nauraa. Ainoana miinuksena hänen liiallinen takertumisensa Jonna I:hin ja ne selkkaukset, jotka siitä johtuivat. Kolmas sija ei todellakaan ole häpeä.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

squirrel
Sveitsi
Viestit: 90
Liittynyt: 27 Elo 2012 18:24

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja squirrel » 03 Joulu 2012 13:18

Alkukaudesta Jouko oli ihan turha asukki, puolivälissä yksi inhokeista, ja Tomin häädön jälkeen suosikki. Ilman JonnIa olisi Joukosta saatu paljon enemmän irti (ja loppukaudesta saatiinkin). Jouko olisi varmaan pärjännyt loistavasti salatehtävissä (mutta voi sitä "tuotannon suosikki" -spekulaation määrää, jos Jouko olisi saanut näkyvän salatehtävän). Jää mieleen hauskana persoonana, mutta alkukauden lusmuilun takia ei yllä kolmosta korkeampiin pisteisiin. Onnea tulevalle isälle :Love:

Loppuarvosana: 3

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 03 Joulu 2012 14:37

Hieman yllätyin, että Joukokin oli ulostullessaan niin vannoutunut Teijan kannattaja. Nimesi kuitenkin Teijan vikoissa nimeämisissä. Epäilijä minussa sanoo, että Joukon ystävystyminen Iidan kanssakin oli vain kulissia, koska Jouko huomasi Iidan olevan kova kilpakumppani ja ajatteli ehkä Iidan suosion siivellä päästä itsekin pidemmälle. Totuuttahan en tiedä, mutta tällainen olo jäi.

Loppupisteet Joukolle olivat 2.
Ihan okei asukas, jonka peli meni piloille Jonnin kanssa. Loppukaudesta nähtiin ihan hauskaa Joukoa mutta jotain jäi puuttumaan.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2012 17:19

Jouko oli alusta asti sellainen tasapaksu kilpailija, joka pääsi talossa aika helpolla. Ensimmäisen kuukauden ajan miehet olivat ihan erityisasemassa, eikä heitä voinut nimetä, ja sitten kun heitä sai nimetä, niin Joukoa ei muut asukkaat halunneet nimetä. Sitä en toisaalta ihmettele, koska Jouko vaikutti koko kauden ajan sellaiselta tyypiltä, jonka kanssa on helppo asua ja helppo tulla hyvin juttuun.
Joukon hyviin puoliin kuuluikin rentous ja jotkut hauskat heitot. Ikävä kyllä Jouko kuitenkin oli myös aikamoinen pummi, eikä hän myöskään aina kohdellut naisia kovin kauniisti. Välillä tuntui että Jouko käytti ihmisiä hyväkseen, eli hengaili niiden kanssa, joiden kanssa hengailusta on eniten hyötyä.
Missään vaiheessa en päässyt selvyyteen onko Jouko hyvä tyyppi vai ei, mutta en usko että täysin läpimätäkään on.

Itselleni Jouko jää varmasti mieleen eniten siitä, että paneskeli Jonna I:n kanssa ja yritti samalla lämmitellä Johannaakin.
Jouko myös suuteli aika paljon muiden poikien kanssa, ja aika hyvin jäi mieleen myös nuo "hauskat pikkuleikit". [smilie=thefinger.gif]

Joku Joukossa minuun vetosi ja olisin varmasti ihan hulluna hänen persoonaansa jos itse häneen tutustuisin, mutta BB-asukkaana ei kovin paljon jaksanut minua kiinnostaa.

Loppuarvosana: 2

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Mardis » 03 Joulu 2012 17:37

Jouko oli ison osan ajasta turha asukas, mutta loppua kohti paransi. Parhaimmillaan oikeinkin viihdyttävä kaveri. Iidan kanssa kaveraamista oli mukava katsella. :tu
JonnIn törkeä kohteleminen ja Johannan sänkyyn änkeminen osoittaa minulle kuitenkin edelleen, miten vastuuton mies on kyseessä. Oli myös aikamoinen pummi. Limaisuutta ja lusmuilua nähtiin myös ajoittain.

Loppuarvosana: Vaikea päättää, annanko ykkösen vai kakkosen.. Laitetaan 2.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”