Tomi Grönroos

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tomille?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:25

5 - Suosikki
103
26%
4
111
28%
3
70
18%
2
39
10%
1
29
7%
0 - Inhokki
42
11%
 
Ääniä yhteensä: 394

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Elo 2012 23:01

En nyt voi väittää että Tomi mikään suuri suosikki olis, mut kyllä noi Iran kaa touhuumiset ihan hupaisaa viihdettä on. Vähän ku Tomi rauhottais meininkiä niin voisi nousta suosikkilistalla. Tällähetkellä jannu on kuitenkin miesporukasta vähiten suosikkini.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Elo 2012 23:02

Itse olen päässyt alkuärsytyksestä yli ja alan tottua tuohon värikynät omaavaan höpöttäjään.
En siis olisi ihan heti potkimassa pois.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Elo 2012 23:06

Tomi on ihan hauska höseltäjä, vaikka välillä on kyllä aika ärsyttäväkin ja esitää vähän liikaa. Nostanut jokatapauksessa pisteitään hieman, ihan ok heepona pidän tällä hetkellä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Elo 2012 23:15

ElMoronico kirjoitti:^Joo, eikä tuolla puhetahdilla kellään riitä oikeita juttuja kerrottavaksi, pakko keksiä vähän omiaan.
Kyllä niitä juttuja nuorellakin jätkällä on kerrottavaksi! ;)
Itsekin tosiaan löydän itseni joskus tilanteesta, jossa olen jo kertonut jokaiselle sormelle oman tarinansa, kun joku toinen taas siinä vieressä vielä ihmettelee sitä ensimmäistä tarinaa.

Ja pelkäsinhän viime vuonnakin, että Suvi Pehkonen ampuisi itseään jalkaan, kun kertoo kaiken heti.. No, kyllähän hänellä juttua riitti loppuun saakka. :imrgreen:

Tomin tarinat on toki vähän suuruudenhulluja mitä niitä olen kuullut (harmi oikeasti ettei ole 24/7 niin en kovin paljoa edes tiedä!) ja osaa saattaa todellakin vähintäänkin suurennella. Sitä en epäile ollenkaan!
Ja sen toki myönnän, että Tomi (ja itse kukin :blackeye ) voisi myös joskus antaa niille vähemmän näkyville tilaa. Muillakin ihmisillä on hyviä juttuja kerrottavana, eikä se oma juttu välttämättä ole aina se ainoa hyvä.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 30 Elo 2012 23:35

orgasmienkeli kirjoitti:
ElMoronico kirjoitti:^Joo, eikä tuolla puhetahdilla kellään riitä oikeita juttuja kerrottavaksi, pakko keksiä vähän omiaan.
Kyllä niitä juttuja nuorellakin jätkällä on kerrottavaksi! ;)
En kyllä sanonut mitään iästä mutta todettakoon että yleensä tuollaiset twenty-somethingit ovat kuin kirjoittamaton tai korkeintaan prologin jälkeen kesken jätetty kirja. Kyllä sinäkin kloppi sen vielä ymmärrät kun olet vähän kerännyt kilsoja mittariin ja kuunnellut Virran Olaa.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Goofy » 31 Elo 2012 12:29

En voi sietää tällasia pieniä perskärpäsiä. Ei minusta voi verrata ihanaan Sauliin. Tomi on juttuineen ärsyttävä.
Taviskausi rules

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja biggis » 31 Elo 2012 14:25

Tykkään kovasti tästä viipeltäjästä, ainakin näin alkuun. Juttua riitää paljon, osa hyviäkin, ja osa ei ihan niin hyviä. Mutta kyllähän tuon ymmärtää, kun tekstiä tulee noita määriä, niin eihän sitä aina vitsit nappiin osu.

En lähde ennustelemaan vielä, että alkaako kaveri ärsyttämään tulevaisuudessa vai ei. Tähän mennessä on ruudussa (24/7) joka päivä ollut pikkaisen erilainen Tomi. En tiedä johtuuko Tomista itsestään vai alkaako mun pää säätymään Tomin aaltopituuksille :).

Lähtötilanne oli se, että taloon on ilmeisesti laitettu yksinkertainen ressukka. Nyt taas jo tuntuu siltä, että taitaa ollakin kyseessä, kaiken muun ohella, aikamoinen peluri ja omalla tavallaan suorastaan nerokas tyyppi. En tiedä kuinka tämä välittyy Dailyjen kautta. Ei varmaan vielä ainakaan. Tämä kyllä saattaa koitua Tomin kohtaloksi, koska tuon kokoista persoonaa on vaikea saada mahtumaan päälähetykseen. Toivottavasti tuotanto on hereillä ja saa oleellisia asioita mahtumaan mukaan myös sinne.

Mutta kuten Tomin ystävätkin ovat hänelle sanoneet (Tomi mainitsi asiasta pariinkin otteeseen), niin siinä menee jokunen päivä, ennenkun Tomin juttuja alkaa ymmärtämään. Täällä on ainakin käynyt ilmeisesti niin.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Spencer » 31 Elo 2012 16:28

Puhuu, puhuu ja puhuu, mutta harvoin suusta tulee mitään kiinnostavaa. Puhuu puhumisen vuoksi. Tosi ärsyttävä ylipirteä yksilö, kuin miesversio viime kauden Annikasta.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja realityfan » 31 Elo 2012 16:45

Harmi kun Tomi ei saanut lukea tuota Kreikkalaisen illallisen tehtäväkuvausta. Miehellä on hyvin persoonallinen tapa ääntää BigBrother-sana. Olisin odottanut miten ääntyy - paradoksaalisen kreikkalaisen - sanapari.
bigbrother.fi kirjoitti:Big Brother haluaa teidän juhlistavan alkanutta taivaltanne talossa ja tarjoaa teille hieman paradoksaalisen kreikkalaisen tukipaketin ruokalähetyksen muodossa.

OllieMan
Juontaja
Viestit: 1004
Liittynyt: 07 Syys 2008 21:40

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja OllieMan » 31 Elo 2012 16:47

Oikea moottoriturpa tää Tomi. :imrgreen: :thumbsup

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Mole » 31 Elo 2012 17:27

Kannattaisi vaan Tomin pysyä siinä haavoittuvaisen adhd-rassukapellen roolissa, sillä miehen osoittamat taktiset liikkeet nimeämisistä keskustelemisineen eivät oikein mahdu samaan menestyssapluunaan. Ruutuajan saamisen mies osaa kyllä hyvin kehittämällä pikku sivujuonia talossa - kuten kihlautuminen Annen kanssa - hassun hassujen vaatekappaleiden esittelyä unohtamatta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 31 Elo 2012 18:04

Päivä päivältä, tunti tunnilta, sana sanalta, alkaa tomi ärsyttämään enemmän ja enemmän. Nyt alkaa jo kolkuttelemaan kaikkien aikojen inhokkilistaa ärsyttävyydellään.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Bella Chi
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 30 Elo 2010 14:05

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Bella Chi » 31 Elo 2012 20:47

^ Mulla on käynyt ihan päinvastoin! Alun ärsyttävyys on vaihtunut asteittaiseen sietämiseen, ja nyt jopa tuntuu siltä, että luopuisin kaikista muista pojista talossa kernaammin kuin Tomista. Saapa nähdä, kauanko tämä fiilis kestää...

Jemand
Läyhääjä
Viestit: 138
Liittynyt: 19 Syys 2010 15:21

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Jemand » 31 Elo 2012 20:51

Bella Chi kirjoitti:^ Mulla on käynyt ihan päinvastoin! Alun ärsyttävyys on vaihtunut asteittaiseen sietämiseen, ja nyt jopa tuntuu siltä, että luopuisin kaikista muista pojista talossa kernaammin kuin Tomista. Saapa nähdä, kauanko tämä fiilis kestää...
Mä tykkään kans Tomista, vaikka ymmärrän, että monia ärsyttää, kun se on koko ajan äänessä. Mut musta Tomi on kuitenkin hirveen sympaattisen oloinen, eikä tunnu olevan millään lailla ylimielinen tai mitään. Ja tuohan Tomi viihdettä taloon noilla jutuillaan, vaikka niissä ei aina ookaan päätä eikä häntää.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Mour » 31 Elo 2012 22:11

Mulle tulee Tomista sellainen vekkuli velikulta -fiilis ja se on ihan positiivinen tunne. Hauska hölösuu, kaikessa rasittavuudessaankin suloinen höppänä ja ihan omiaan BB-asukkaaksi. Ihastuttavan vihastuttava, tai toisinpäin, kiva kummiskin. Heittämällä top 5:sessa. :Love:
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
repex
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:27

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja repex » 31 Elo 2012 23:26

@ Anne
Hunch: tykkää muhkummasta.
Reality: ainoa kuka kuuntelee.
Truth: mä oon ihan v*tun väärässä.

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja jokeri » 01 Syys 2012 00:28

Mour kirjoitti:Mulle tulee Tomista sellainen vekkuli velikulta -fiilis ja se on ihan positiivinen tunne. Hauska hölösuu, kaikessa rasittavuudessaankin suloinen höppänä ja ihan omiaan BB-asukkaaksi.
Samoilla linjoilla ollaan...
Cool like Teppo.

Avatar
Donut-bebe
Uimavalvoja
Viestit: 400
Liittynyt: 18 Heinä 2011 15:34
Paikkakunta: dark city

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Donut-bebe » 01 Syys 2012 01:18

Tomi taitaa olla "vähän" ihastunut Jonna A:han mutta Jonna ei ehkä aivan yhtä paljon tai ainakaan varauksetta anna vastakaikua.
Tomi vaikuttaa kovin harmittomalta velikullalta jolla ääntä riittää ja joka haluaa olla kaikkien kaveri. Tulisin itse kyllä toimeen tällaisen kaverin kanssa oikein hyvin, en kyllä poikaystävänä kestäisi :)

Mukava häntä on seurata BB:ssä joten siksi on reilusti plussalla minulle!

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 01 Syys 2012 01:20

Tuosta Anne-kuviosta tulee niin vahvasti Petri mieleen että ihan kauhistuttaa. Kyllä Tomi nyt tekee itsestään pitämisen vaikeaksi. :?

Olikohan se vielä Tomi kun kuulin jonkun miehistä laulaneen 'Sinä vain', en yhtään ihmettelisi.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja calderyon » 01 Syys 2012 02:06

Puhuu enemmän kuin kaikki talossa olijat yhteensä, mikä on toisaalta ihan hyvä juttu (tietynlainen viihdyttävyys), mutta saattaa pitemmän päälle ärsyttää.

Tällä hetkellä ihan järkevän oloinen, somewhat symppis ja mukava tyyppi, jota ihmisten tuntuu olevan helppo lähestyä. On talossa eräänlaisen lemmikin asemassa, jota ihmiset pitävät ns. "sööttinä".

Pääsee pitkälle jos pitää nykyisen asemansa, mutta jos lipeää ns. "pimeälle puolelle" tulee nopeasti häädetyksi.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja biggis » 01 Syys 2012 02:11

Enpä ole ennen nähnyt vastaavaa, että 4 päivän tuttavuuden jälkeen kehittelee kihlajaiset niin, että jotkut ilmeisesti ottaa ne vielä tosissaan. Ja sitten kaason kanssa pettää morsmaikkua jo samana yönä :bidmouth:.

Tosin oikeastihan ne vaan juttelivat, mutta kauhea numero siitä tuli :).

Kannattaa ne symppisodotukset laittaa jo nyt pois. Tää ukko on ensiluokkainen huumorimies.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Tomi Grönroos

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 01 Syys 2012 02:19

Tomi on sitten näköjään ihastunu Jonna A.han, katotaas miten tää jutu tästä lähtee käyntiin.. Ja muuten oon tykänny Tomista eniten ihan ekasta päivästä saakka. Uskallan väittää että on talon viihdyttävin asukas. :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”