Iida Repo

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Iidalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:05

5 - Suosikki
153
34%
4
95
21%
3
70
16%
2
34
8%
1
34
8%
0 - Inhokki
58
13%
 
Ääniä yhteensä: 444

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 01 Joulu 2012 17:17

sisupussi kirjoitti:Juuri tätä Iidan kykyä olla kostamatta ja vastaamatta pahaan pahalla (silmä silmästä) ihailen suunnattomasti! :tu
Antoihan Iida täyslaidallisen Teijalle, joka sivalsi känniläistä viittaamalla jalkavamman korostettuun asemaan Iidan käytöksessä. Valtaosa katsojista otti sataprosenttisesti Iida-paran puolen, vaikka hän - jos on noin upea miten täällä kuvaillaan - olisi voinut jälkeenpäin (selvinpäin) todeta, että oli siinä meikäläisen tullut otettua hieman liikaa. Tämän olisi mielestäni voinut sanoa melkeinpä kuka tahansa muista asukkaista tai ainakin miehistä vastaavassa tilanteessa. Eli siis yltää itsekritiikkiin. Iidapa ei - hän nautti täysillä myönteisestä huomiosta ja syliin kuin lahjana tupsahtaneesta sädekehästä. Tämä ei tarkoita, etteikö Teija olisi mennyt liian pitkälle, mutta tarkoittaa sitä, että reilu perusjannu olisi tullut sen yhden askeleen vastaan tavalla tai toisella myöntäen, että riitaan tarvitaan kaksi.

Muuten olen niitä antifaneja, jotka eivät näe kaikkea Iidassa negatiivisena. Olin erittäin ilahtunut, kun Iida puolusti rakkausparia Tea & Markus, ja nousi napakasti isompaa joukkoa vastaan. Iida näytti olevan aidosti oikeaksi kokemallaan asialla eikä vain äänessä äänessä olemisen vuoksi. :tu

Mutta sitten. Esimerkiksi tapaus Tomi. Iida antoi Tomille häätöpisteitä ja silti esitti häädön toteutumisen jälkeen Tomia kaipaavaa. Mitä muuta toi oli kuin sitä samaa, mistä ainakin Teijaa on täällä rankasti arvosteltu? Sanotaanko vaikka kaksinaamaisuutta. Vai mitä fanit esittävät tähän ristiriitaan hyväksi perusteluksi?

Voi myös lisätä noi yllämainitut Timii-heitot ja vastaavat osoitukset kirjaimellisesti sairaasta huumorista. Jolle muuten kukaan ei ole tainnut talossa nauraa.

Psykoanalyyttisesti suuntautunut voisi tulkita Iidan käytöstä sen kautta, että Tomin sydänvamma kilpaili Iidan jalan kanssa. Tomi oli uhka, koska areenan piti olla varattuna Iidan tärkeälle asialle ja vain sille. Joka on siis se, että 10 + vuodenkaan jälkeen ei ole löytynyt mistään apua jalkavammaongelmalle, mutta nyt se olisi tarjolla BB-talossa. Koko Suomen kansa saa etuoikeuden todistaa vamman parantumista kameraterapialla, halusi sitä tai ei.

Näyttämölle ei mahdu kahta diivaa - tämä tietysti osittain tai kokonaan alitajuinen vaikutin.

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja jokeri » 01 Joulu 2012 17:40

Eilinen kooste oli kyl jotain uskomatonta :D Jos toi ei avannut silmiä Iidan suhteen, niin ei mikään. Iida on niin teennäinen ja laskelmoiva kuin vain voi olla; kaikki ilakointi jostain vitun kuntopyörästä, joita noilla on ollut tuolla ennenkin (hei, Iidan päivä - joku ääni päässää sanoo 'mene lapsentasolle'), aivan vitun häiritsevän imelä ruokahetki ja kaikki siihen liittyvä teennäinen brassailu, pk-käynnit, joiden aikana kelasin jo, että onkohan tolla oikeesti joku mielenterveysongelma, jne., jne.

Ei mua edes vituta Iidan täydellinen muovisuus enää. Nykyään suhtaudun siihen samoin kuin Tean kilarointeihin ja itkupotkuiluihin. Eli nauramalla, koska kumpaakaan näistä on mahdotonta ottaa ihan tosissaan. Ja hei, missä se Iidan fiksuus? Mitä koosteissa on näytetty noita tietokilpakysymyksiä, niin kaikki muut yrittää heitellä vastauksia ilmaan, mut Iida istuu hiljaa. Syykin on helppo - ei voi mitenkään myöntää/tuoda esiin sitä, ettei ihan oikeasti vaan tiedä. Eikä uskalla näyttää sitä, että olisi väärässä. BB-voittajan tasoista heittäytymistä ja uskaltamista, joo....

Ja mitä tulee Iidan muista puhumisiin, niin sehän on ollut jo viikkoja selvillä, että Iida on opetellut aiemmat kaudet ulkoa; ole aina positiivinen, älä ikinä valita, älä puhu muista pahaa, jne. Siitäkin huolimatta Iida on kyllä viime aikoina arvostellut moneen otteeseen Teijaa ja Tea pk-käynneillään. Jonna A:ta ei arvostanut siksi, ettei Jonna A suostunut uskomaan Iidaa joka asiassa, jne.

Oon aika saletti, että ihmiset, jotka kelaa tän Iidan jotenkin erikoisen ylevänä ihmisenä, ovat mitä luultavimmin itse hyvin samanlaisia elämänsä pikkupyrkyreitä ja status quo kiipijöitä...
Cool like Teppo.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja semale » 01 Joulu 2012 17:54

ysiluokka kirjoitti:Joka on siis se, että 10 + vuodenkaan jälkeen ei ole löytynyt mistään apua jalkavammaongelmalle, mutta nyt se olisi tarjolla BB-talossa. Koko Suomen kansa saa etuoikeuden todistaa vamman parantumista kameraterapialla, halusi sitä tai ei.

Näyttämölle ei mahdu kahta diivaa - tämä tietysti osittain tai kokonaan alitajuinen vaikutin.
10+? Eikö siitä ole kuusi vuotta aikaa, jalkaa rakennettu kokonaan uudestaan vuosien ajan, 14 leikkausta, viimeisin operaatio ihan äskettäin?

Aktiivinen ihminen parikymppisenä menettää jalan, melkein henkensäkin, voi siinä pää olla kovilla ja sopeutuminen ottaa aikansa. Kertoihan Iida, että lääkäri suositteli traumaterapiaa, ja kun Iida sitä olisi sitten tarvinnut, oli psykiatrille kuukausien jonot ja silloin meinasi usko loppua.

(Miksiköhän jaksan puolustella Iidaa, vaikka hän ei edes suosikkini ole. Hassua.)

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Rita » 01 Joulu 2012 18:06

jokeri kirjoitti:Eilinen kooste oli kyl jotain uskomatonta :D Jos toi ei avannut silmiä Iidan suhteen, niin ei mikään. Iida on niin teennäinen ja laskelmoiva kuin vain voi olla; kaikki ilakointi jostain vitun kuntopyörästä, joita noilla on ollut tuolla ennenkin (hei, Iidan päivä - joku ääni päässää sanoo 'mene lapsentasolle'), aivan vitun häiritsevän imelä ruokahetki ja kaikki siihen liittyvä teennäinen brassailu, pk-käynnit, joiden aikana kelasin jo, että onkohan tolla oikeesti joku mielenterveysongelma, jne., jne.
Jotkut ihmiset on oikeasti todella innostuneita pienistäkin asioista. Ja on siitä aikaa, kun kuntopyörä oli viimeksi. Talossa on varmasti välillä TODELLA tylsää, varsinkin Iidalla josta ei kaikki ihan tykkää siellä. Joten ihan varmasti pienetkin poikkeamat normaalista elosta talossa ilahduttaa.
Ei mua edes vituta Iidan täydellinen muovisuus enää. Nykyään suhtaudun siihen samoin kuin Tean kilarointeihin ja itkupotkuiluihin. Eli nauramalla, koska kumpaakaan näistä on mahdotonta ottaa ihan tosissaan. Ja hei, missä se Iidan fiksuus? Mitä koosteissa on näytetty noita tietokilpakysymyksiä, niin kaikki muut yrittää heitellä vastauksia ilmaan, mut Iida istuu hiljaa. Syykin on helppo - ei voi mitenkään myöntää/tuoda esiin sitä, ettei ihan oikeasti vaan tiedä. Eikä uskalla näyttää sitä, että olisi väärässä. BB-voittajan tasoista heittäytymistä ja uskaltamista, joo....
Onko Iida itse väittänyt olevansa jotenkin erityisen fiksu? Kuule, jos ei tiedä vastausta niin sitten ei kannatta varmaan alkaa arvailemaankaan.
Ja mitä tulee Iidan muista puhumisiin, niin sehän on ollut jo viikkoja selvillä, että Iida on opetellut aiemmat kaudet ulkoa; ole aina positiivinen, älä ikinä valita, älä puhu muista pahaa, jne. Siitäkin huolimatta Iida on kyllä viime aikoina arvostellut moneen otteeseen Teijaa ja Tea pk-käynneillään. Jonna A:ta ei arvostanut siksi, ettei Jonna A suostunut uskomaan Iidaa joka asiassa, jne.
Älä nyt järkyty, mutta maailmassa on oikeastikkin positiivisia ihmisiä jotka eivät valita tai puhu paskaa. Ja PK-käynnithän ovat nimenomaan tunteenpurkauksia varten?
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 01 Joulu 2012 18:28

semale kirjoitti:10+? Eikö siitä ole kuusi vuotta aikaa, jalkaa rakennettu kokonaan uudestaan vuosien ajan, 14 leikkausta, viimeisin operaatio ihan äskettäin?

Aktiivinen ihminen parikymppisenä menettää jalan, melkein henkensäkin, voi siinä pää olla kovilla ja sopeutuminen ottaa aikansa. Kertoihan Iida, että lääkäri suositteli traumaterapiaa, ja kun Iida sitä olisi sitten tarvinnut, oli psykiatrille kuukausien jonot ja silloin meinasi usko loppua.

(Miksiköhän jaksan puolustella Iidaa, vaikka hän ei edes suosikkini ole. Hassua.)
Kuusi vuotta? Siis 2006 ajoi kolmion takaa rekan alle, voi olla. Tarkemmin tarkistamatta arvelin noin, koska tässä ketjussa on ollut maininta tai useita, että olisi ollut 10 vuotta aikaa hakea tukea toipumiselle.

Onhan se ollut kova paikka. Henkinen toipuminen voi kestää kauan, ja varmasti hyödyttäisi hakeutuminen hyvälle terapeutille. Ihmettelenkin, ettei siihen ole päädytty tänä aikana, oli se 6 tai 10 vuotta. Traumaterapiaa voi saada muuallakin kuin yleisen puolen psykiatrilla, ja ihmettelen kovasti, jos Iida ei olisi muka saanut rahallista tukea jostakin jos olisi osoittanut olevansa motivoitu ja tarvitseva. Ilmainen tk-apu on sekin parempi kuin ei mitään, jos vaan ihminen itse on halukas tarttumaan ammattilaisen tukeen.

Kuukausien jono on sinänsä pieni mittakaava mahdolliseen koko loppuelämän ajan kestävään kärsimykseen, mikä on nähty mm. Vietnam-sotilailla ja nykyajan pakolaisilla.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja chypre » 01 Joulu 2012 22:24

^ Onko tosiaan noin, että Iida on itse ajanut kolmion takaa rekan alle? Jos näin tosiaan on, Iida voi syyttää onnettomuudesta vain itseään.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Joulu 2012 22:28

chypre kirjoitti:^ Onko tosiaan noin, että Iida on itse ajanut kolmion takaa rekan alle? Jos näin tosiaan on, Iida voi syyttää onnettomuudesta vain itseään.
Mä olen koko ajan ollut siinä uskossa, että tuli liittymästä motarille, joten oma syy. Eikä Iida sitä rekkakuskia ole missään vaiheessa syyttänytkään. Luultavimmin kokemattomuus pelissä.
a walking disaster

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 01 Joulu 2012 22:30

Iidalle neuvo: Älä ikinä luota Teijaan missään asiassa, äläkä erehdy Teijalle kylään, jota olet pyydellyt. Teija ei voi sietää sinua ja on sen satoja kertoja jo kauden aikana meille kertonut tupakkiringissä ja päiväkirjahuoneessa, kaikissa mahdollisissa paikoissa, joissa myrkkyänsä on voinut levittää. Sinulle hän on esittänyt hymyilevää maireaa naamaa, joka on vain naamio. Tämä vain tiedoksi. Tämänkin takia toivon, että voitat Teijan tässä pelissä. Etkö tosiaan ole aavistanut tämän kieron imelän lappalaiseukon asennetta itseäsi kohtaan. Olet ollut hyväuskoinen.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Rita » 01 Joulu 2012 23:05

Iidalle tsemppiä huomiseen finaaliin! Tämä ehdottomasti kauden paras asukas ansaitsisi voiton täysillä, ja olisi kyllä loistava päätös kaudelle jos Iida sen voiton veisi. Uskon hänen voittoonsa sataprosenttisesti. Jossain vaiheessa luulin että Jouko olisi Iidan pahin vastus finaalissa, mutta kyllä tämä taitaa Teijan ja Iidan taistoksi mennä.

Iida on alusta asti ollut positiivinen, empaattinen ja hyvä ihminen, jolta löytyy päästä myös tunneälyä. Tietää milloin lohduttaa muita ja osaa löytää oikeat sanat, ei mikään ihme että esim. Sarahkin oli niin kiitollinen Iidalle. Lisäksi Iida ei ole ikinä ollut läyhäämisissä mukana.

Toivotan Iidalle onnea huomiseen :Love:
Tuulikki, Anna, Joonas.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja chypre » 01 Joulu 2012 23:25

knocker kirjoitti:
chypre kirjoitti:^ Onko tosiaan noin, että Iida on itse ajanut kolmion takaa rekan alle? Jos näin tosiaan on, Iida voi syyttää onnettomuudesta vain itseään.
Mä olen koko ajan ollut siinä uskossa, että tuli liittymästä motarille, joten oma syy. Eikä Iida sitä rekkakuskia ole missään vaiheessa syyttänytkään. Luultavimmin kokemattomuus pelissä.
Okei. Moottoritien liittymät ovat sellaisia paikkoja, että niissä luulisi nuorenkin kuskin olevan varovainen (paljon raskasta kalustoa liikkeellä suurella nopeudella), joten Iidan kohdalla on tosiaan täytynyt olla kyse joko kokemattomuudesta, huolimattomuudesta tai piittaamattomuudesta (eihän minulle mitään voi sattua-asenne). Hyvä, ettei Iida ole syyttänyt rekkakuskia, syytönhän hän onnettomuuten oli.
No, ainakin tässä on myös liikennekasvatuselementti mukana niin nuoretkin katsojat näkevät käytännössä mitä voi sattua, jos ei ole tarkkaavainen liikenteessä.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

partanaava
Läyhääjä
Viestit: 127
Liittynyt: 28 Loka 2011 18:48

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja partanaava » 01 Joulu 2012 23:26

Yep, feikki-Iida voittaa.. paras nelikosta vaikkakin teennäisyytensä on ärsyttänyt päivästä 1.
Toivottavasti naurunsa ei tule uniini. Painajais.

waldoo
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Loka 2012 19:19

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja waldoo » 01 Joulu 2012 23:27

Rita kirjoitti: Lisäksi Iida ei ole ikinä ollut läyhäämisissä mukana.
Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Iida läyhäsi Johannan kanssa. Sit Iida ja Jouko läyhäsi JonnaAsta. JonnaA sai Iidalta aika kovaakin dissausta.
Ja nyt vika viikolla monta kertaa valittanut muiden jo poistuneiden asukkaiden tekemisistä.
Ja Iida mm yritti kovasti kritisoida JonnaA:n ja isän välejä. Tea yritti lopetella puheita sillä ettei muut voi tietää asioista niin ei kannata puhua. Iida vaan jatkoi kuinka kauheeta et Jonna kirjeellä isälleen ilmoitti jne. Tea sai sit puhuttua järkeä etteivät puhuisi asiasta koska eivät tiedä.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 01 Joulu 2012 23:31

Hahah, onhan se hienoa, että Teija neuvoo toisia olemaan juoruilematta ja itse on siinä pahin. Voi elämän kevät! [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Joulu 2012 23:36

waldoo kirjoitti: Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Iida läyhäsi Johannan kanssa. Sit Iida ja Jouko läyhäsi JonnaAsta. JonnaA sai Iidalta aika kovaakin dissausta.
Ja nyt vika viikolla monta kertaa valittanut muiden jo poistuneiden asukkaiden tekemisistä.
Ja Iida mm yritti kovasti kritisoida JonnaA:n ja isän välejä. Tea yritti lopetella puheita sillä ettei muut voi tietää asioista niin ei kannata puhua. Iida vaan jatkoi kuinka kauheeta et Jonna kirjeellä isälleen ilmoitti jne. Tea sai sit puhutta järkeä etteivät puhuisi asiasta koska eivät tiedä.
Jännä, miten eritavalla katsojat nää asiat ja tilanteet kokevat. Mä en läyhääjää saisi sen enempää Iidasta, kuin Johannastakaan. Tosta JonnAn isä jutusta en ole kuullut/lukenut missään edes vihjettä.
Joku täällä mainitsi Iidan teennäisyyden ja tajusin, että se on ehkä se asia, mikä mua on Iidassa välillä haitannut. Pakko myöntää, että joissain tilanteissa on ollut teennäinen. Mutta edelleen rehdein ja paras asukas loppukaudesta.
a walking disaster

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja KariTa » 01 Joulu 2012 23:42

En tiedä kumpi sitten on pahempaa, muista haukkuminen selän takana tai se että tekee pilaa joittenkin vähäisemmistä älyn lahjoista tai muista vajaavaisuuksista. Itse näen Iidan Tomin pilkkaamiset yhtä pahana kuin esim. Teijan huorittelun.

Iida tämän voittaa, itselle aivan sama kun jätän finaalinkin katsomatta. Toivottavasti ei saa mitään hirveätä kohtausta kun muistaa miten se on reagoinut kaikkiin pikkuseikkoihinkin.

waldoo
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Loka 2012 19:19

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja waldoo » 01 Joulu 2012 23:48

knocker kirjoitti:Mä en läyhääjää saisi sen enempää Iidasta, kuin Johannastakaan.
No en minäkään Iidaa kuvaisi sanalla läyhääjä. Mutta kommentoinkin tuohon "Iida ei ole ikinä ollut läyhäämisissä mukana.". On Iidakin läyhännyt. Ja Iida läyhäsi aika kovaakin tekstiä JonnaA:sta. Ja taisi ainakin yhden jutun(dödö juttu) kokonaan keksiäkin jolla sai JonnaA dissattua muille asukkaille.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Joulu 2012 00:03

waldoo kirjoitti: No en minäkään Iidaa kuvaisi sanalla läyhääjä. Mutta kommentoinkin tuohon "Iida ei ole ikinä ollut läyhäämisissä mukana.". On Iidakin läyhännyt. Ja Iida läyhäsi aika kovaakin tekstiä JonnaA:sta. Ja taisi ainakin yhden jutun(dödö juttu) kokonaan keksiäkin jolla sai JonnaA dissattua muille asukkaille.
Sen dödöjutun oli huomannut siellä joku muukin, kuin Iida, joten ei ollut keksittyä. Ja törkeetähän se oli niistä yhteisistä itselleen omia, kun sillä kuuleman mukaan oli niitä jo ennestäänkin ja muilla ei yhtään. Mutta toki tosta olis pitänyt sanoa Jonnalle itselleen.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2012 09:33

En taida tämän jälkeen enää jaksaa vääntää aiheesta, mutta vastataan nyt vielä kerran finaalipäivän avauksen kunniaksi.
kärpänen kirjoitti:Et vieläkään ymmärtänyt, koska vetoat taas omaan mielipiteeseesi. Se ei ole mikään fakta, että Iidan kohdalla ei ole mitään syytä kyseenalaistaa hänen aitouttaan, se on vain sinun mielipide. Minä puhuin siitä, että kumpi on todennäköisemmin aidompi hyväsydämisyydessään jos unohdetaan meidän omat puolueelliset mielipiteet.
Minä muodostan asukkaista mielipiteet sen perusteella mitä itse näen ja tiedän.
Ilmeisesti Iidassa on piirteitä joiden takia hänen aitouttaan pitää epäillä, mutta itse en ole niitä havainnut. Minusta te antifanit itse teette Iidasta pirun ilman syytä, mutta se johtuu ehkä siitä ettei minulla ole itselläni syytä epäillä Iidan aitoutta. Varmasti kaikki asukkaat välillä feikkaavat jonkun tunteen (koska kaikki negatiiviset tunteet ei välttämättä ole joka tilanteessa tarpeellisia näyttää, kun kuitenkin isolla lössillä talossa eletään ja sopuakin halutaan) ja Iida saattaa olla ihmisenä erilainen kun esimerkiksi Tea tai Anne. Siinä ei mielestäni ole mitään pahaa.
Mutta nyt menin pahasti sivuraiteille..

Tämä on taas sinun mielipide. Kaikilla niillä, jotka kyseenalaistavat Iidan aitouden tai hyväsydämisyyden on omat syynsä siihen ja niitä on pidettävä lähtökohtaisesti yhtä painavina kuin sinunkin mielipiteitäsi.
Tottakai kaikilla on syynsä ajatella mitä ajattelee, ja jokaiselle totuus on subjektiivinen. Kuka meistä pääsee asukkaan pään sisään? Ei kukaan.
Itse vaan edelleenkin uskon että Iidan aitoutta epäillään siksi että nuo muut on niin negatiivisia ja negatiivisuudesta on tehty sama kun "aitoudesta", ja sitten vielä täällä on yleinen meininki nykyään se että Iidasta väitellään, joten kaikilla tuntuu muodostuvan erittäin vahvaksi se mielipide onko Iida aito vai ei. Ne jotka eivät pidä Iidaa aitona, pönkittävät vielä toistensakin uskoa, vaikka Iida ei itse ole ollut muuta kun oma itsensä.
Ja kyllä, tämä oli taas oma mielipiteeni. Sinun ei sitä tarvitse sanoa.
"Jos olisi pakko".. Kyse oli ajatusleikistä, hienosti kiersit ja jätit vastaamatta. Ymmärrän kyllä, koska siihen olisi ollut mahdotonta loogisesti vastata muuta kuin Markus.
Minä edelleenkin luotan omiin havaintoihini. Ikävää että sinä luotat vaan yleisiin mielipiteisiin etkä omiin ajatuksiisi.
Siinä on juuri sen ison opposition verran enemmän perustetta epäillä puolueettomasti Iidan aitoutta tai hyväsydämisyyttä kuin Markuksen. Tästähän koko ajan puhun. Markuksen kohdalla ei ole lähellekään tällaista oppositiota, mikä on looginen johtopäätös tästä? Kumpi siis on todennäköisemmin aidompi tai hyväsydämisempi jos unohdetaan ne omat mielipiteet?
Lue edellinen kohta. Eli siis minulla on kyllä omatkin aivot ja osaan myös käyttää niitä. Ikävää jos jonkun pitää muodostaa ihmisestä mielipide muutamien ikävien kommenttien perusteella.
En nyt sano että välttämättä olet näin tehnyt ja saattaahan Iidan "feikkiys" olla ihan omakin havaintosi, ja arvoa annan mielipiteellesi enemmän jos olet tuon itse havainnut. Mutta älä sitten vetoa opposition suuruuteen, jos voit yhtä hyvin vedota omiin näkemyksiisi!
Tykkääminen ei ole mikään puolustus ilkeydelle. Markus ei ilkeile kenellekään, tykkäsi tai ei.
Onneksi emme ole kanssasi samassa kaveripiirissä! Et varmasti kestäisi meidän ilkeitä juttuja toisistamme. ;)
Kyllä se vaan on niin, että jos toisesta ihmisestä tykkää, niin hänestä saa sanoa sellaisia asioita, jotka tuntemattoman suusta olisi loukkaavan kuuloisia.
En kyllä ihan täysillä silti Iidaakaan puolusta tässä asiassa.. En nimittäin tykkää itsekään noista kaikista Iidan läpänheitoista, eikä ne ihan hyvän maun rajoissa ole aina menneet. Uskon silti että se on enemmän omaan nokkeluuteensa kompastumista ja sosiaalista tilannetajuttomuutta, kun varsinaista ilkeyttä. En pidä Iidaa ilkeänä ihmisenä!

Mutta itse lopetan vänkäämisen tähän, kun ei tämä etene ollenkaan, ei mihinkään suuntaan. Modetkin kohta hermostuu. :D
Saat toki vastata tähän ja luen sen kyllä, mutta lupaan nyt kaikille että lopetan itse tähän, koska olen kaiken sanottavani sanonut ja varmasti ajatukseni on selväksi tullut.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja ramasee » 02 Joulu 2012 10:48

Nyt paljon stemppiä Iidalle! Ulos ei ole tulemista muutakuin voittajana. [smilie=a_teeth.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Rita » 02 Joulu 2012 10:57

Mietin että pitäiskö mun tehdä vielä yksi tsemppivideo Iidalle iltaa varten, koska se edellinen oli enemmänkin sitä perjantaista häätöä varten. Ehkä en, jospa sitten laitan tänne videon jos/kun Iida voittaa. Itsekin aion äänestää, ainakin yhdellä äänellä.
Tuulikki, Anna, Joonas.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja maumiu » 02 Joulu 2012 11:43

Tuosta Iidan " läyhäämisestä ". Mä en näe tätä kyllä läyhääjänä millään tavalla. Onhan se seläntakana puhunut ainakin JonnA:sta mutta ei se läyhäämistä ole kuitenkaan. Ei haukkumalla haukkunut vaan puhui tosiasioita muiden kanssa. Tämä on vaan fakta.

Musta vähän tuntuu että Iida vie illan potin mukanaan vaikka toivon kenen tahansa muun voittavan kunhan Iida ei voita. Mielestäni Iida ansaitsee voiton vähiten noista finalisteista mutta tällä taitaa olla eniten " faneja " tuosta nelikosta.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja melissa » 02 Joulu 2012 12:40

Rita kirjoitti:Mietin että pitäiskö mun tehdä vielä yksi tsemppivideo Iidalle iltaa varten, koska se edellinen oli enemmänkin sitä perjantaista häätöä varten. Ehkä en, jospa sitten laitan tänne videon jos/kun Iida voittaa. Itsekin aion äänestää, ainakin yhdellä äänellä.
Tee ihmeessä kun osaat! Nuohan on Iidalle niitä parhaita muistoja kun voi youtubesta käydä sitten katselemassa pätkiä. Semmoisetkin klipit missä olisi parhaiden taloystäviensä kanssa olisi hienoja. Johannan, Sarahin ja Joukon kanssa.

Kyllä on niin jännä ilta edessä, että huh huh! Äänestän ja toivon parasta. Negatiivinen kausi saisi hienon lopun kun voiton veisi paljon haukuttu ja iloisena pysynyt Iida.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”