Jonna A. Kumpula

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Jonnalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:04

5 - Suosikki
85
20%
4
61
14%
3
54
12%
2
48
11%
1
62
14%
0 - Inhokki
125
29%
 
Ääniä yhteensä: 435

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Syys 2012 21:06

Komppaan kaikkea mitä White Rabbit sanoi (myös tästä inttijutusta) ja ramaseeta tietysti myös!

Ja olen White Rabbitin kanssa vähän samoilla linjoilla, etten oikeastaan edes tiedä onko Jonna A:n tapa puhua nyt niin erityisen jätkämäinen.
Olen niin tottunut puhumaan muijienkin kanssa kusella käymisestä ja perseistä ja kyrvistä ja isoista munkeista. En näe näitä paskan ja perseen sanomisia niin jätkämäisinä sanoina, kun sukupuolesta riippumatta niitä sanoja ainakin omassa tuttavapiirissäni käytetään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Syys 2012 21:16

Olen alkanut enemmän tykkäämään nyt, kun ei ole koko ajan suuna päänä, muttei ole muuttunut missään nimessä tapetiksikaan. Hyvä tyyppi.
a walking disaster

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 05 Syys 2012 21:18

knocker kirjoitti:Olen alkanut enemmän tykkäämään nyt, kun ei ole koko ajan suuna päänä, muttei ole muuttunut missään nimessä tapetiksikaan. Hyvä tyyppi.
Samaan olen kiinnittänyt huomiota, että tällä toisella viikolla on ollut huomattavasti rauhallisempi ja "näkymättömämpi", mikä on tämän hahmon tapauksessa vain hyvä, koska eka viikko meni suuna päänä ollessa. Kyllä tästä vielä asukas saadaan. :bidmouth:
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Annie » 05 Syys 2012 22:50

Joo, naisethan käy vain "puuteroimassa nenäänsä" :D . Noi paska- ja persejutut on varmaan enemmän porukka- kuin sukupuolikohtaisia juttuja. Joissain kaveriporukoissa vain on semmonen puhetyyli. Ehkä Jonnan jätkämäinen olemus tulee enemmän sen tavasta ottaa tilaa: räkäinen nauru, puhuu paljon ja kovaa. Jonna tais kuitenkin vähän hätkähtyä siitä, että oli nimettyjen joukossa sunnuntaina. Pitänyt siitä asti vähän matalampaa profiilia.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 05 Syys 2012 23:13

No se on tietenkin ihan mieltymys kysymys, mä tykkään että nainen saisi olla naismainen, tai jopa tyttömäinen. Ei se silti sulje pois sitä etteikö saisi olla räväkkä ja paljon esillä. Korjataan omia sanomisia sen verran että ne paskat ja perseet sopii huonosti kaikkien suuhun. Jonna Aan leveä murre on joka tapauksessa hauskaa kuunneltavaa.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Syys 2012 23:49

^ Tämä vaan on sitten mieltymyskysymys!
Itsekin tykkään tyttömäisistä ja söpöistä tytöistä, mutta se on hauskaa että siinä on jotain säröä, ja sitä räväkkyyttäkin löytyy.
Minun kanssani ei pärjää, jos ei joskus (tai itse asiassa aika useinkin) kestä vittua, paskaa, persettä, tissiä ja kusta. :imrgreen:

BB-asukkaassa taas tällainen on yhdentekevää, koska ajattelen nuo kaikki lähinnä vaan viihdyttävyyden kannalta tai sen perusteella, mitä heistä ihmisinä tykkäisin.
Ei Jonna A ihan minun tyyliseni tyttöystäväehdokas olisi, mutta kaverina tultaisiin hyvin juttuun, ja Jonna on myös yksi parhaita asukkaita tänä vuonna.

Nuo ällöttävät sanat sopii minusta hyvin kenen tahansa suuhun! :D

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Hilma » 06 Syys 2012 00:31

Sivuhuomatus: paska ja persekin on kyllä ihan vankkaa, vanhaa ja käyttökelpoista Suomen kieltä. Jos milloin tollaset asiat ylipäänsä puheenaiheeksi tulee, musta se on enempi surkuhupaisaa kun joku siveyden sipuli yrittää keksiä niille jotenkin salonkikelpoisempia ilmauksia.

Jonna A. on hyvänoloinen tyyppi. :tu

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 06 Syys 2012 00:42

Saas nähä kuinka käytös huomenna muuttuu kun nyt ollut tua riahuminen ok tasolla. Taloon kun saapuu jämäkkä Iita ja poikien mieleen olevat Sarah ja Jossu. Jos käyttäytyy silloin kuin nyt niin hyvä jos alkaa riehuminen ja kyräily niin ei kun ulos. Iida saattaa laskee 1+1 on 8 jos päättelee, että Johanna vois äänestää tätä. 8:lla on äänestyksessä.

Vaikutti ihan mukavalta kun jutteli ulkosohvilla Tomin ka Johannan kanssa kun jatkaa sitä niin tykkään.
Finding life since 1970, forum member #1223

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja mirian » 06 Syys 2012 16:15

Pointsit Jonna A:lle siitä, että heitti noin suoraan epäilyksensä Pian selän takana jauhamisesta julkisissa nimeämisissä. Saa nähdä alkavatko muutkin asukkaat kiinnittää tähän puoleen Piassa enemmän huomiota. Ilmeisesti myös Irinalla ja Iralla huonohko kuva Piasta...

Avatar
Hazel
Mökkiläinen
Viestit: 230
Liittynyt: 31 Elo 2005 21:01
Paikkakunta: Kangasala

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Hazel » 06 Syys 2012 16:26

Samaa oli tulossa sanomaan, Jonnan suoraan antama palaute Pialle oli hieno veto. Toivottavasti tyttö pysyy yhtä suorana ja rehellisenä pelin edetessä.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Syys 2012 16:28

Pointsit kyllä multakin Jonnalle Pian nimeämisestä ja varsinkin perusteluista, missä kertoi epäilynsä siitä, että Pia olisi potentiaalinen läyhääjä. Harvat uskalsivat noin rehellisesti kertoa mielipiteensä. :tu

Nyt on muutenki pointsit nousemassa, eikän toi jonkinlainen jätkämäisyys oo muuta kuin plussaa. Yks harvoista, joka erottuu kunnolla porukasta. Eikä toi viime viikon äänekkyys mua haitannu, mut kyllä tästä hieman hiljaisemmasta versiosta taidan tykätä vielä enemmän. Kakkossuosikki Johannan ohella. :Love:

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 06 Syys 2012 17:57

Jonna A on A-luokan asukki isolla Aalla. Reilun rempseä ja vaikuttaa tasapainoiselta, jonka ei tarvitse vikoilla toisia nostaakseen omia pinnojaan. Tykkään. Finaaliainesta. :tu

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 06 Syys 2012 23:51

Vähän ihmetyttää että vänrikki ei järkeistänyt ja organisoinnut naarasnorsujen napin painallus operaatiota . Oliko Jonnan passiivisuus taktillinen eli pyrki välttämään toimia jotka mahdollisesti voisivat hänet katsojien silmissä leimaantua päällepäsmäriksi. Jos ei taktikoinut niin siiten on kyllä RUK:N opit mennet suurimmalta osin toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Itse kyllä uskon Jonna olevan hyvin taktillisesti kypsä ja harkitseva BB-asukas. Jotenkin myös tuntuu että on reagoinut sunnuntaina saatun kritiikkiin välittömästi ja jotenkin hieman matalampaa profiilia on pitänyt .

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 07 Syys 2012 00:01

^Jonna otti opiksi ekasta viikosta ja saattoi Johannan perustelutkin vaikuttaa, ettei enää suunapäänä ole. Antaa hienosti tilaa nyt muillekkin jos toiset tahtoo päteä ne nähdään sitten sunnuntaipenkillä. Jonna on selvästi sisäistänyt nyt sen, että hänkin voi joutua äänestykseen ja juuri olemalla esillä. Nyt voinkin toivotta Jonna A:n takaisin voittotaistoon ja antamaan vähän vastusta Iidalle talon hallinnassa.

Nyt kun sordiino päällä niin onhan toi mukava ei siitä mihinkään pääse. Stemppiä poitsujen huoneeseen paras valinta sinne noista muista, Jonna I taas oikein loisti ja ensimmäisen kerran kuulin lämpöä äänessä kun jutteli aikaisemmin pisteyttämänsä Johannan kanssa. Oliko Joken kainalo noin suuri asia?
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 07 Syys 2012 02:13

Mitä helvata? Joko se taas on uuden äijän kainalosa? :bidmouth:

No joo, tuskin asialla on Vänskäl mitään sen kummempia merkityksiä, mut jotenkin toivos et tuostakin kehittys jokin taustallaoleva ajatus jonka kans tää vetää noita ukkoja 6-0. Herra tohtoreilla kun tuntuu tuo järkevämpi pää johtavan yläpään sijasta.

Samaa muuten ihmettelin ko tosa aiemin mainittiin että tahallaanko se on nyt "ottamatta komentoa" noinkin yksinkertasen tehtävän suhteen. Ilmeisesti.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
scarredi
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Syys 2008 08:28
Paikkakunta: Middle of nowhere

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja scarredi » 07 Syys 2012 18:06

White Rabbit kirjoitti:Mitä helvata? Joko se taas on uuden äijän kainalosa? :bidmouth:
Ja heti kun Tomin kanssa oli pussaillu, niin oltiin itkemässä ja nyt sitten ei mitään...? Ihan ok asukas, omaan korvaan särähtää tuo ehkä liiankin kova ääni, tosin itseKIN olen pohojalaanen, mutta se saattaa vaikuttaa siihen, että ihmisiä jossain vaiheessa ottaa se pannuun.
BB 2020 / Arttu & Joel :in love:

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 08 Syys 2012 03:52

Jonna uhoaa että jos hän lähtee sunnuntaina hän sanoo Johannalle: "Haista sinä ämmä vittu".

Niin kypsää käytöstä, liekö RUK:sta peräisin?
On kyllä hyvä fiilis.

Matorotta
Finalisti
Viestit: 685
Liittynyt: 28 Elo 2012 00:57

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Matorotta » 08 Syys 2012 03:59

ElMoronico kirjoitti:Jonna uhoaa että jos hän lähtee sunnuntaina hän sanoo Johannalle: "Haista sinä ämmä vittu".

Niin kypsää käytöstä, liekö RUK:sta peräisin?
Laitetaan nyt vaikka kännin piikkiin. Seuraavasta tulee jo piiskaa! :imrgreen:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Syys 2012 06:29

Voi nyyh. Saiko Jonna-parka nimeämispisteitä Johannalta. Siis joo ihan kauheeta, miten se Johanna kehtaa, vaikka Jonna itse ei edes ole yrittänyt tutustua Johannaan missään vaiheessa ja sen takia nimesikin Johannan valenimeämisissä.

Jonna A vaikuttaa myös ihmiseltä, joka haluaa mahdollisimman pian muodostaa sen oman ydinporukkansa ja sulkee sen ulkopuolella olevat ihmiset kokonaan ulkopuolelle eikä edes yritä tutustua näihin. Ikävä piirre ihmisessä, tulee ihan yläasteajat mieleen tällaisesta käytöksestä.

Melkein aloin jo välissä tykkäämään, mutta ei sitten. Pisteet laskussa. Myös Markuksen kanssa nyhrääminen laskee pisteitä voimakkaasti.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Markus Väänänen

Viesti Kirjoittaja newman » 08 Syys 2012 10:24

Jonna A nimeni itse Johannan ja on nyt vihaa täys kun sai maistaa omaa lääkettään, pisteet laskussa.

Karskin Vänskän pirtaan ei sovi muovinen barbi, joten siksi haluaa Johannan ulos. Nyt kun sai samalla mitalla takaisin 4p, niin johan alkoi uhkailu ja uhoaminen.

Usotsie vänskä jotta sie oot häviämässä tän sodan
-A Rokka
Viimeksi muokannut Zygerö, 08 Syys 2012 14:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Siirretty Markuksen ketjusta. Tais mennä sinne ihan vaan vahingosa? -Tirkka / Tuplat yhdistetty. -Zygerö

puhuva_pönttö
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 02 Syys 2012 13:43

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja puhuva_pönttö » 08 Syys 2012 10:36

Olin aivan varma että Jonna A on finaalissa, mutta jos raivoaminen Johannalle on tuota luokkaa viikolla kaksi niin kohta on ainakin katsojien vihalistalla korkealla. Pia taisi tehdä ennätyksen on sekä asukkaiden että katsojien ehdottomasti vihatuin asukas.

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Hensley » 08 Syys 2012 10:46

Jonnalle taisi olla talossa varattuna joku mukava naapurintyttö rooli mutta sen näytteleminen ei näköjään onnistunut kovin pitkään.

Mr nörttioravan nuolemista altaassa-> nyyhkimistä jonkun ulkopuolella olevan tyypin perään? -> Mr palliennaputtelijan kanssa kähmimistä
Sama kuvio tulee varmaan toistumaan vielä.
Jonna A= Amanda2, paitsi että Amanda touhusi vain yhden miehen kanssa nyyhkimisten välillä.

Loppuuko talon miehet kesken ja kuinka nopeasti? Koska Jonna aloittaa toisen kierroksen? Vai tuoko tuotanto Jonnalle uusia miehiä taloon?
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”