Jonna A. Kumpula

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Jonnalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:04

5 - Suosikki
85
20%
4
61
14%
3
54
12%
2
48
11%
1
62
14%
0 - Inhokki
125
29%
 
Ääniä yhteensä: 435

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 23 Marras 2012 17:38

Jonnalla lienee aika lähteä, vaikka tilalla saisi olla Tea. Olisin katsonut Jonnaa mielellään viimeisenkin viikon, vaikkei suosikkejani ole ollutkaan.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Evalds » 23 Marras 2012 19:24

Nyt kannattaa laittaa turboa Jonnalle, ettei tapahdu mitään vahinkoa ja Jonna tippusi yllättäen.

Kaikesta läyhäämisestä huolimatta, ainoa joka ansaitsee oikeasti voittaa!

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja KariTa » 23 Marras 2012 19:25

sisupussi kirjoitti: Esittelee persettään ja ottaa sen itse puheeksi huomiota ja kehuja saadakseen (voiko säälittävämpää naistyyppiä olla, oikeasti?!?). Luulee varmaan itse olevansa kovinkin hyvännäköinen valkoisissa luomiväreissään vaikka oikeasti totuus on jotakin aivan muuta.
Tuollaiset kirjoitukset pitäisi jättää omaan arvoonsa mutta vastataan hiukkasen tähän. Jonnalla on sentään siveyttä pitää bikinit päällä suihkussa eikä esittele kumitissejään tai alapäätään niinkuin pari muuta asukasta talossa, Yksi asukas jopa rasvasi niitä vähän väliä kameroiden edessä. Ulkonäköasioista on turha kiistellä, minusta Jonna on talon parhaimman näköisiä yhdessä Iidan kanssa jos otetaan kaikki talossa olleet.
Noihin muihin kirjoituksiisi en viitsi tuhlata aikaani vastata.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Sihi » 23 Marras 2012 19:28

Evalds kirjoitti:Nyt kanttaa laittaa turboa Jonnalle, ettei tapahdu mitään vahinkoa ja Jonna tippusi yllättäen.

Kaikesta läyhäämisestä huolimatta, ainoa joka ansaitsee oikeasti voittaa!
Ei pliis aloiteta kamppanjoita puoleen tai toiseen. Kaikki tietävät mitä tehdä jos haluavat äänestää suosikkiaan.
Sunnuntaina tämä vasta ratkeaa kuitenkin lopulta.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja newman » 23 Marras 2012 20:45

jonna kyllä suolasi peliään koiran potkisella pahaan aikaan, muuten olisi suosikki iidaa vastaan. Iidassa on liikaa ladya, joka ärsyttää suklaata mussuttavaa kotiäitiä jolla on paidassa tahroja, iso osa äänestäjiä on näitä tällaisia tyyppejä joiten suosikki on Teija.

Nyt menee vänskällä jännäksi, mutta veikkaan että iidan vihaajien äänillä jonna voittaa. Näissä kaksintaisteluissa iso osa äänistä tulee niiltä, jota eivät kannata kumpaakaan mutta vihaavat toista. Ja veikkaan, että iidalla on iso liuta vihaajia Teijan kannattajien leirissä.

Avatar
scarredi
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Syys 2008 08:28
Paikkakunta: Middle of nowhere

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja scarredi » 23 Marras 2012 23:29

Taas jälleen kerran Jonnashow menossa. Voi jumalauta. Mä niin toivon että tää lähtee ekalla maitojunalla takasin Härmään.
BB 2020 / Arttu & Joel :in love:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Marras 2012 23:46

Sen verran uteliaisuuttani kyselen vielä tohon Jonnan syömiseen liittyen. Kun olen huomannut, että käyttää juustoa älyttömän paljon ihan ruokaan ja muutenkin, niin voisko se olla merkki jostain puutoksesta?
Jotenkin vaan mulle outoa, että joka ruuan päälle siivutaan juustoa.
a walking disaster

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 23 Marras 2012 23:49

KariTa kirjoitti:Ei minua haittaa vaikka BB ottaisi Jonnan talosta, olisi ehkä armeliampaa lähteä nyt, sitten ei ainakaan tarvitse angstata huomisia äänestystilanteita jne. Olen varma että lähtee sunnuntaina joka tapauksessa.
Saas nähdä miten Jonnan psyyke tulee kestämään noi äänestystilanteiden näytöt... Ei pääse Teijallekaan purkamaan, kun sillä on mikki.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Marras 2012 00:12

Tänää on Jonnan inhokkipäivä.

"Tänään on Lauantai 24.11.2012 (Viikko 47) ja nimipäivää viettää Lempi, Lemmikki, Sivi."

a) Jonna ei tykkää ku Markus ja Tea Lempii.
b) Jonna haluaa potkia Lemmikkejä
c) Vänrikkistyttösenä inhoaa Sivi-ilipalvelusta.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 24 Marras 2012 00:14

Punde kirjoitti:Tänää on Jonnan inhokkipäivä.

"Tänään on Lauantai 24.11.2012 (Viikko 47) ja nimipäivää viettää Lempi, Lemmikki, Sivi."

a) Jonna ei tykkää ku Markus ja Tea Lempii.
b) Jonna haluaa potkia Lemmikkejä
c) Vänrikkistyttösenä inhoaa Sivi-ilipalvelusta.
Oonpas kauhee, mutta repesin kyllä ihan totaalisesti. Sussa on komiikon vikaa. [smilie=a_cool.gif]
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

waldoo
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Loka 2012 19:19

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja waldoo » 24 Marras 2012 00:45

scarredi kirjoitti:Taas jälleen kerran Jonnashow menossa. Voi jumalauta. Mä niin toivon että tää lähtee ekalla maitojunalla takasin Härmään.
Kyllä ärsyttää tää Jonnan kännikäyttäytyminen. Onhan Jonna pari kertaa vetänyt aika kovat. Kun sais aina ton kunnon pidettyä sellaisena kuin kohtuudella bileissä niin ei kännikäyttäytyminenkään ärsyttäis. Onhan tohon Jonnan käytökseen ainakin pariin kertaan vaikuttanut kun kokee itsensä ulkopuoliseksi talossa, Teija ainut joka tykkää.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 24 Marras 2012 01:55

knocker kirjoitti:Sen verran uteliaisuuttani kyselen vielä tohon Jonnan syömiseen liittyen. Kun olen huomannut, että käyttää juustoa älyttömän paljon ihan ruokaan ja muutenkin, niin voisko se olla merkki jostain puutoksesta?
Jotenkin vaan mulle outoa, että joka ruuan päälle siivutaan juustoa.
Ehkä tietää, että siinä on ruoka-aines, jossa enemmän rasvaa ja proteiinia kuin ikäviä hiilareita ja helppo ottaa vaan ja nakata kitaan?

Katselen juuri illan tapahtumia parin tunnin - tunnin takaa enkä yhtään ihmettele, miksi asukkaat ottavat Jonnan ruoka-asiat puheeksi. Jonna teki jättiläis-juustovoileivän [siinä samalla kauhoi paksun juustonpalan kanssa voita tai margariinia suoraan rasiasta suuhunsa - kerta ensimmäinen, kun tollaista meikä näkee], tuli pöydän ääreen leipää jauhamaan, putosi kännissään suoraan selälleen lattialle, torjui vihaisesti Markuksen avuntarjouksen (henkinen apu lähinnä), kutsuttiin pk-huoneeseen, josta tultuaan ignoroi Teijan yst. huutelun rakas sulla on leipä täällä pöydässä kesken, valmisti siinä kaksi edellistä vielä isompaa juusto-lihaleikkeleleipää [pudottaen margariinirasian avoimena lattialle], kantoi ne makuuhuoneeseen sänkynsä viereen lattialle, söi vähän kummastakin ja lähti niiden kanssa kuitenkin takaisin ruokapöydän ääreen jatkamaan noiden kahden viimeisimmän leivän syömistä. Paloitteli niitä osittain keoksi keskelle pöytää (erotteliko hiilarit ja juuston/leikkeleet?) jonka keon siis jätti syömättä. Sain komennon hakea mikrofoninsa ja paineli nukkumaan.

Teija sanoi röökipaikalla jotain näittekö sen juuston jääkaapissa. Jäi epäselväksi, tyarkoittiko määrän vähäisyyttä vai mahdollisesti Jonnan hampaanjälkiä? Saattoi olla, että se laittoi sen voikauhana käyttämänsä palan takaisin jääkaappiin.

Näin ekaa kertaa enemmän ja tarkemmin Jonnan touhuja, kun aiemmin on osunut silmiin ja korviin vain saunantaustilanteet sekä ainainen mä oon häätöäänestyksessä -hoku. Jos noi muut on joutuneet katselemaan tällaista 3 kk, suon heille luvan hiukan purkautua asiasta toisilleen.

Tätä katsellessa jätekeko on vielä pöydällä. Toivon, ettei sitä kukaan korjaa Jonnan puolesta.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Rita » 24 Marras 2012 10:24

Mua ärsytti, kun Jonna sano eilen jotain tyyliin: "jos mä tippuisin sunnuntaina, mua vituttais niin paljon että en ees tulis finaaliin kattomaan jos en ois allekirjottanu sitä sopimusta"
Aika katkeraa puhetta.
Tuulikki, Anna, Joonas.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja KariTa » 24 Marras 2012 11:17

Rita kirjoitti:Mua ärsytti, kun Jonna sano eilen jotain tyyliin: "jos mä tippuisin sunnuntaina, mua vituttais niin paljon että en ees tulis finaaliin kattomaan jos en ois allekirjottanu sitä sopimusta"
Aika katkeraa puhetta.
Ihan oikein sanottu Jonnalta. Sit jos lähtee sunnuntaina ja näkee mitä hänestä ollaan puhuttu selän takana mm. syömishäiriöstään niin ymmärrän täysin jos ei halua pitää minkäänlaista yhteyttä ainakin joihin asukkaisiin.
Tuo on rehellisesti sanottu, vai luuleeko joku tosissaan että esim. Iida ja Jouko aikovat "kasvattaa" jälkimmäisen lasta yhdessä niinkuin eilen lässyttivät? Mulla tuli melkein yrjöt siitä lällyn lällyn soopasta. :rofl:

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 24 Marras 2012 11:59

^No, Jonna tuskin on ainut, josta on puhuttu selän takana. Eikä hänestäkään läheskään pahiten. Jos talossa olijoita mietitään niin kyllä Iida on se, joka eniten on saanut paskaa niskaansa. Nimittelyjä sekä suoranaisia valheita. Jonna itsekään ei ole näissä asioissa pulmunen. Kyllä sieltä "vitun ämmää" on kuultu useammat kerrat. Tuo eilinen syömishäiriöpuhe, niin turhaa kuin onkin, oli minusta enemmän huolissaan oloa toisten taholta kuin tahallista yritystä mustamaalata Jonnaa.

Luulen, että Jonnan putoaminen tässä vaiheessa ja sen vuoksi finaalin jättäminen väliin, johtuu ennen kaikkea siitä, että Jonnaa vituttaisi niin paljon "hävitä". Kyllähän tuo kilpailuhenkisyys tiedetään.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Evalds » 24 Marras 2012 12:06

Jonna sai paljon kuraa niskaansa eilen, teki oikein pahaa katsoa Iidan ja Joukon veemäistä dissausta Jonnasta ja lässyttämistä Jonnan "syömishäiriöistä".

Sympatiat kyllä menivät Jonnalle tässä tapauksessa.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 24 Marras 2012 12:17

Jonna on alkanut ärsyttää todenteolla! [smilie=a_doh.gif] Melkovarma häätö kyllä harmittaa, mutta kyllä nyt parempi vaihtoehto tämän häätö on kuin Iidan.. Pisteet nyt kakkosessa, torstaina vielä nelosessa. Ihmeellistä läyhäämistä koko ajan Teijan kanssa, mistä en tykkää. Teijakin samalla laskee pisteitään! :(

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja knocker » 24 Marras 2012 12:19

Ysiluokan yöllä raportoimaan syömiskäyttäytymiseen ja leivän rääpimiseen liittyen kuvien kera:

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... ta/1662595
a walking disaster

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja rink » 24 Marras 2012 12:32

knocker kirjoitti:Ysiluokan yöllä raportoimaan syömiskäyttäytymiseen ja leivän rääpimiseen liittyen kuvien kera:

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... ta/1662595
Ja samaan syssyyn vielä miten JonnaA dissasi Joukoa ja Iidaa aiemmin eilen illalla.
– En oo koskaan miettinyt, että voittaisin tän homman. Ajattelin että olisin kaksi viikkoa ja lähtisin v**tuhun. Se millä mä haluan voittaa on se, millä oon ollut täällä. En sillä, että on jalka tai sillä, että on poika tulossa, Jonna A paasasi Iidaan ja Joukoon viitaten.
http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... la/1662551
Oli varsin vauhdikas yö tällä vänskällä.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Marras 2012 12:33

Kaikille varmasti enemmän ku selvää että vänskässä jotain on enemmänki vialla ku pikku kännituittuilu.

Miten tämmösiä Jonnia ja Irinoita ja Pettereitä tonne otetaan? Eikö niillä pitäis olla kattavat psykologiset testit? Ja taustat selvitetty kestääkö? Vai (ding ding ding!!) eikö niitä kiinnosta, kunhan jotain tapahtuu?

Ainii, Jonnahan on vänrikki. Miten ihmeessä sekin on saavutettu? Ei voi muuta ku toivoa ettei sotia tule seuraavaan 50 vuoteen...

edit: tai jos tulee ni ainaki tiiän kuka syö sissijuustot...

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja effie » 24 Marras 2012 12:48

Evalds kirjoitti:Jonna sai paljon kuraa niskaansa eilen, teki oikein pahaa katsoa Iidan ja Joukon veemäistä dissausta Jonnasta ja lässyttämistä Jonnan "syömishäiriöistä".
Tosiasiahan on, että Jonnalla on syömishäiriö. Se, kuinka akuutissa tilassa se on tällä hetkellä, on eria asia. Kun kerran sairastuu pahaan syömishäiriöön, niin sanoisin että siitä täydellisesti parantuvat ovat hyvin harvassa. Siitä voi toipua hyvin ja elää tasapainoista elämää, mutta itse sairaus piilee kuitenkin koko ajan pinnan alla.

Syömishäiriöt ovat mekanismiltaan hyvin samanlaisia kuin alkoholismikin. Kun jokin asia laukaisee sairauden, niin taas mennään. Ja sen, mitä olen ruudun välityksellä Jonnan touhuja katsellut, niin valitettavasti tilanne ei ihan hirveän hyvältä näytä. Eli oireilua on kyllä näkyvissä. Kyllä porukka tuolla on ihan aiheesta huolissaan.

Mutta kuten joku siellä illalla sanoikin, niin nämä ovat asioita, joille he eivät voi tehdä mitään. Sanoisin ennemminkin, että jos muut asukkaan Jonnalle suoraan sanoisivat hänen syömisistään, niin se voisi jopa pahentaa tilannetta.

Uskoisin, että Jonna itsekin asian jollakin lailla tiedostaa ja on siksi sairaudestaan puhunutkin. Hyvä että puhuu, koska silloin ainakin myöntää itselleen asioita. Mutta apua hän tulee tarvitsemaan BB:n jälkeen, että saa syömisensä kuntoon ennen kuin homma lähtee lapasesta. Mutta luulen, että Jonna on talossa ollessaan saanut kyllä puhua asiantuntijankin kanssa tästä asiasta.

Huom. Tämä ei ollut vikään virallinen diagnoosi. Ennemminkin huomioita kokemuksiin peilaten.

squirrel
Sveitsi
Viestit: 90
Liittynyt: 27 Elo 2012 18:24

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja squirrel » 24 Marras 2012 12:57

En nähnyt muiden syömishäiriökeskustelussa mitään dissausta. Normaalia keskustelua aiheesta, josta kaikki ovat huomanneet merkkejä, mutta kukaan ei oikein tiedä mistä on kyse tai miten siihen pitäisi suhtautua. BB voisi kyllä pk:ssa ohjeistaa asukkaita olemaan puhumatta aiheesta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”