Jonna A. Kumpula

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Jonnalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:04

5 - Suosikki
85
20%
4
61
14%
3
54
12%
2
48
11%
1
62
14%
0 - Inhokki
125
29%
 
Ääniä yhteensä: 435

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja siisseli » 22 Marras 2012 14:26

"No on se sitten kuspää"

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 22 Marras 2012 14:27

Kuva

JonnA "potkii" koiria.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Marras 2012 14:29

siisseli kirjoitti:Ei kaikki ihmiset tykkää eläimistä.Miksi pitäisi?
Tuskinpa Jonna olisi kovin raivokkaasti potkaissut, pikemminkin pukannut jalalla eläimen kauemmas.
Aivan oikea tapa toimia jollei pidä eläimen kyhnäämisestä.Älkää nyt suurennelko taas asiaa.
Jokainen saa varmaan kuitenkin tehdä omat johtopäätöksensä Jonnan puheista. Minä en vain osaa arvostaa kovin paljon ihmistä, joka noin sanoo. Ylipäätään ihminen, joka sanoo vihaavansa koiria, ei nouse asteikollani kovin korkealle. Ymmärrän, jos kyse on pelosta, jos koira on joskus purrut tai muuta vastaavaa mutta noin ylipäätään en ymmärrä minkäänlaista eläinvihaa tai edes puhetta niiden satuttamisesta.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja semale » 22 Marras 2012 14:31

siisseli kirjoitti:Ei kaikki ihmiset tykkää eläimistä.Miksi pitäisi?
Tuskinpa Jonna olisi kovin raivokkaasti potkaissut, pikemminkin pukannut jalalla eläimen kauemmas.
Aivan oikea tapa toimia jollei pidä eläimen kyhnäämisestä.Älkää nyt suurennelko taas asiaa.
Ei ole pakko tykätä. Jos sen lisäksi tekee mieli potkaista jotain pientä eläintä, se on jo vähän ikävämpää. Jonna puhui itse potkimisesta, ei pukkaamisesta. Näin kävi nyt.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Marras 2012 14:31

siisseli kirjoitti:"No on se sitten kuspää"
No nii on. Olis jättänyt mainitsematta, niin muistelisin vaan tota eilistä hymyilyä, joka näkyy yllä.

Ainiin, kommentoiko kukaan tohon Jonnan lausuntoon?
a walking disaster

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Marras 2012 14:35

knocker kirjoitti:
siisseli kirjoitti:"No on se sitten kuspää"
No nii on. Olis jättänyt mainitsematta, niin muistelisin vaan tota eilistä hymyilyä, joka näkyy yllä.

Ainiin, kommentoiko kukaan tohon Jonnan lausuntoon?
Noup. Paikalla Jouko, Markus ja Teija. Teija alkoi huudella terassille käveleville Tealle ja Iidalle jotain koirista ja nuolemisesta, jonka jälkeen Jonna totesi tuon oman kommenttinsa, mutta aika monen huomio taisi olla tupakkapaikalle tulevissa Teassa ja Iidassa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 22 Marras 2012 14:48

Jonna kertoi äsken tupakkapaikalla, että meinasi tahallaan potkaista yhtä talossa vieraillutta koiraa. Tästä löytyy maininta myös liveraportoinnissa. Jonna tippui nyt suoraan nollaan minulla.

Hippu
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 20 Marras 2006 07:58

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja Hippu » 22 Marras 2012 15:04

knocker kirjoitti:
siisseli kirjoitti:"No on se sitten kuspää"
No nii on. Olis jättänyt mainitsematta, niin muistelisin vaan tota eilistä hymyilyä, joka näkyy yllä.
Kyllä, eläinrakkaille ihmiselle yksikin tälläinen kommentti saattaa olla liikaa! Olen yksi heistä!


Markus ja Tea on yksi koomisimpia pareja joita tiedän. Voi tätä myötähäpeää...

hatyri
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 21 Syys 2011 09:03

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja hatyri » 22 Marras 2012 15:14

semale kirjoitti:
siisseli kirjoitti:Ei kaikki ihmiset tykkää eläimistä.Miksi pitäisi?
Tuskinpa Jonna olisi kovin raivokkaasti potkaissut, pikemminkin pukannut jalalla eläimen kauemmas.
Aivan oikea tapa toimia jollei pidä eläimen kyhnäämisestä.Älkää nyt suurennelko taas asiaa.
Ei ole pakko tykätä. Jos sen lisäksi tekee mieli potkaista jotain pientä eläintä, se on jo vähän ikävämpää. Jonna puhui itse potkimisesta, ei pukkaamisesta. Näin kävi nyt.
Onhan noi kummallisia sanavalintoja että vihataan ja että potkaistaan. Eikä noita kovin helposti vännetä muotoon ettei pidä ja olisi tönäissyt/työntänyt/pukannut tms.

Joillakin on kyllä tapana liioitella kaikkea sanomaansa jolloin helposti muuttuu pitämättömyys vihaamiseksi ja tönäisy potkaisuksi. Mutta sallittakoon myös kuulijan tulkita tämä sanominen että oikeasti vihaisi ja olis potkaissut.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja semale » 22 Marras 2012 15:22

^Hankala sanoa mitä Jonna oikeasti ajatteli noin sanoessaan, niin on helpompi kommentoida vaan sitten sitä mitä sanotaan ääneen. Tyhmästi sanottu, tarkoitti tai ei. Mutta ehkä Jonna selventää sanomisiaan joskus jos kysytte.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Evalds » 22 Marras 2012 16:17

Tuotanto leikkaa koosteista tuon koiran potkis-kommentin niin sitten taas kaikki on hyvin.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Marras 2012 16:36

No olipas nyt tosi ilkeästi sanottu. Ehkäpä pudotan pisteet nollaan, not!

Oikeasti mua eläinrakkaampaa ihmistä saa melkein hakea, mutta mä olisin voinut tokaista tuon ihan saman. Olen myös useasti "potkaissut" tai "tönäissyt" koiraa poispäin, kun jatkuva nyhjäys on alkanut jo riittää. Tässä nyt tuskin tarkoitettiin tuota potkaisua niin, että olisi pikkupiski mäjähtänyt puoleenväliin seinää. Valitettava sanamuoto Jonnalta, mikä sitten kertautuu täällä palstalla jo liiallisuuksiin. Samaa tapahtuu joka kaudella monen asukkaan kohdalla. Olen varmaan itsekin syyllistynyt siihen joskus.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 22 Marras 2012 18:25

rubyblue kirjoitti:Ylipäätään ihminen, joka sanoo vihaavansa koiria, ei nouse asteikollani kovin korkealle.
Ööö täh? Siis jos sanoo ettei tykkää ollenkaan koirista, niin on täysin paska ihminen? :shock: Toivon, että ymmärsin väärin... Mut ehkä jossain määrin ymmärrän, ite nimittäin en voi ymmärtää ihmisiä, jotka vihaa kissoja.

Ei kaikki voi pitää koirista, jokaisella kun kuiteskin on ne omat kohteensa mistä pitää ja mistä ei. Ymmärrän Jonnaa oikein hyvin ja eiköhän toi sen "koirien potkiminen" lähinnä tarkoittanut sivuun työntämistä.
That damn fox!

Kuva

Belinda
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 22 Syys 2010 00:27

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Belinda » 22 Marras 2012 21:22

Olen tän jo aikaisemminkin OSITTAIN KIRJOITTANUT, että Jonna A on viikkotehtävissä aivan yliveto, mutta läyhäämisessä valitettavasti myös ihan kympillä kunnostautunut.
En voi sietää näitä läyhääjiä, joten valitettavasti Jonna A jää sinne hännän huipuksi Teijan kanssa. Jonna ja Teijahan kaverit ovat aina kaveroineet ja jauhaneet kakkaa muista asukkeista, eniten Johannasta.
Tosi vastenmielistä porukkaa mielestäni..

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 22 Marras 2012 22:07

Minua on myös häirinnyt Jonnassa tämä jatkuva toisista pahanpuhuminen. Ensin oli Johanna hampaissa ja nyt Iida. Mielestäni Jonna on henkisesti erittäin heikko ihminen, joka yrittää korottaa itseään haukkumalla muita. Lisäksi tuo itsensä korostaminen jatkuvilla rehentelyillä vie loputkin maut Jonnasta.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 22 Marras 2012 22:24

rubyblue kirjoitti:Ylipäätään ihminen, joka sanoo vihaavansa koiria, ei nouse asteikollani kovin korkealle.
No mä oon kyllä samaa mieltä. Rakastan koiria niin paljon että jos joku niitä sanoo inhoavansa niin mulle tulee kyllä vaikea pitää sellaisesta ihmisestä. Oli toi Jonna jo valmiiksi listan lopussa mutta toi vaan vahvisti hänen inhokki paikkaa.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Marras 2012 22:46

Jonksu kirjoitti:
rubyblue kirjoitti:Ylipäätään ihminen, joka sanoo vihaavansa koiria, ei nouse asteikollani kovin korkealle.
Ööö täh? Siis jos sanoo ettei tykkää ollenkaan koirista, niin on täysin paska ihminen? :shock: Toivon, että ymmärsin väärin... Mut ehkä jossain määrin ymmärrän, ite nimittäin en voi ymmärtää ihmisiä, jotka vihaa kissoja.

Ei kaikki voi pitää koirista, jokaisella kun kuiteskin on ne omat kohteensa mistä pitää ja mistä ei. Ymmärrän Jonnaa oikein hyvin ja eiköhän toi sen "koirien potkiminen" lähinnä tarkoittanut sivuun työntämistä.
Oikeastaan tuossa pitäisi lukea "mitä tahansa eläintä". Mun ajatusmaailma nyt vain on sellainen, ettei jos sanoo jotain eläintä esim. koiraa vihaavansa, ihmisessä on jotain vialla. Pelot jne. ymmärrän kyllä mutta kuitenkin.

Enkä minäkään oikeasti kuvittele, että Jonna viettää päivään potkimalla kaupan eteen jätettyjä koiria. Jotenkin pisti vain korvaan tuo potkiminen, kun itse en eläimestä ikinä sanoisi noin.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Annie » 23 Marras 2012 09:55

Jos Teija on inhokki, niin tämä härmäläinen on kyllä talon ärsyttävin asukas. Kauhia meteli ja esitys päällä koko ajan. Volyymi aivan liian korkealla. Aivan kuin Jonna A pelkäisi, että lakkaa olemasta tai kukaan ei vähintään huomaa häntä, jos ei jatkuvasti ole todistamassa itseänsä tai huutamassa kaikkea sanomaansa. Huonosta itsetunnosta ja epävarmuudestahan se toki kielii, eikä siitä pidä ketään soimata, mutta Jonnalla nämä nyt vain tulevat esiin erittäin rasittavalla tavalla. En jaksaisi. Korvia särkee, kun tätä kuuntelee. Varmasti kaiken tuon konhotuksen alla ihan fiksu ja ajatteleva nainen, mutta ainakin tuossa seurassa ja tilanteessa kärjistyvät ne negatiiviset piirteet.

En kuullut tuota koiran potkimis -kommenttia, mutta Jonnalla nyt muutenkin tuntuu olevan tapana liioitella, joten en alkaisi Jonnaa miksikään maailman hirveimmäksi eläinvihaajaksi syyttämään tuon perusteella. Ehkä ajatus koiran sysäämisestä sivuun muuttui koiran potkaisemiseksi, koska on se nyt vähän kovee sanoo se sillee. Typerästi sanottu, mutta sitä sattuu.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja KariTa » 23 Marras 2012 10:55

^ Tuo JonnAn äänentaso on ollut samanlainen kauden alusta asti. Sanoi jopa silloin alussa olevansa varma häädössä olemisesta nimenomaan kovan äänensä ja äänekkyytensä ansiosta.
Tuosta esittämisestä, väitän ettei kukaan jaksa esittää talossa mitään kokonaiset kolme kuukautta. Tuo vain sattuu olemaan osa JonnAa, eikä se ainakaan itseäni haittaa tippaakaan. Mieluummin katson energistä tyyppiä talossa kuin sohvilla makaavia tylsimyksiä á la Jouko & Markus.

42195M
Nimetty
Viestit: 17
Liittynyt: 28 Elo 2012 13:45

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja 42195M » 23 Marras 2012 12:46

Itse en ole koskaan pystynyt ymmärtään ihmisiä, jotka tekevät johtopäätöksensä muista ihmisistä sen perusteella, kuinka paljon he pitävät tai eivät pidä eläimistä. Tästä johtuen sellaisia ihmisiä ei elämääni kuulukaan. Ymmärrän sen vaikuttavan monen suhtautumiseen muihin, mutta totaallista johtopäätöstä en itse siitä tekisi.

Komppaan edellistä, sekä muistan sen aiemminkin sanoneeni. Jonna on ollut talossa oma itsensä ilman minkäänlaisia rooleja. Tietenkin ympäristö ja ympärillä olveat ihmiset vaikuttavat kaikkien käytökseen osansa, mutta noin Jonna käyttäytyy tällaisessa ympäristössä.

Avatar
O.o
Läyhääjä
Viestit: 127
Liittynyt: 11 Syys 2011 01:41
Paikkakunta: Los Santos

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja O.o » 23 Marras 2012 13:44

Ja vieläkö joku ihmettelee miksi naiset ei sovi armeijaan.. Jonna voi olla ressun vänskä, mutta johan tuosta näkee, että p*skat valuis pitkin puntteja tositilantessa, samalla kun hän yrittäisi muodostaa ihmiskilpeä itselleen omista taistelijoista. Yksikään nainen ei mua tule sodan aikana johtamaan, on niin pentuja sekä kieroja loppuun saakka. Ennemmin vaikka loikkaan..

BB - Jonna A, häpeäpilkku Suomen puolustusvoimille. Hyi saat*na!
✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 23 Marras 2012 14:00

Ei vaan voi ymmärtää millaisessa ihmistyypissä tällainen JonnAn kaltainen ihminen herättää fanittamisen tunteita... Kovaääninen pikkutyttö, moniongelmainen & -häiriöinen käveleva aikapommi, joka huomionhakuisesti möykkää samoja vanhoja maneereitaan ja kiukuttelee, kun ei aina olekaan jakamattoman huomion keskipiste tai muiden ihailun kohde. Esittelee persettään ja ottaa sen itse puheeksi huomiota ja kehuja saadakseen (voiko säälittävämpää naistyyppiä olla, oikeasti?!?). Luulee varmaan itse olevansa kovinkin hyvännäköinen valkoisissa luomiväreissään vaikka oikeasti totuus on jotakin aivan muuta.

JonnAn perustelut Iidan nimeämisessä (by Marikki, kopsattuna live-ketjusta) kertovat millainen vastenmielinen hyypiö tämä feikkaava härmäläinen oikeasti on:

1p Iida, ei olla edelleenkään läheisiä, johtuu ehkä itsestä, koska Iida on ihan lämminhenkinen ja haluaisi jutella, mutta ite ei jaksa kuunnella jalka- ja ruokajutuista. Iida on vähän liian hieno omaan makuun, kun itse on vähän kai sitten juntti. Ei ole yhteisiä puheenaiheita, eikä kiinnosta osallistua keskusteluun jos porukassa ollaan.


Myöntää siis itsekin että Iida on lämminhenkinen ja yrittää kyllä parhaimman mukaan keskustella JonnAn kanssa. JonnAa ei vaan itseään kiinnosta eikä tyyppi välttele sen näyttämistä. Äärimmäisen töykeä ja tyly ihminen siis kyseessä. Kyllä tuollaisessa suljetussa tilassa noin pienellä porukalla pitäisi yrittää tulla kaikkien kanssa toimeen. Luulisi nyt armeijan käyneen sen tajuavan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”