Tea Mirhola

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tealle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:51

5 - Suosikki
46
10%
4
30
7%
3
28
6%
2
30
7%
1
70
15%
0 - Inhokki
254
55%
 
Ääniä yhteensä: 458

jennano
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 27 Elo 2012 19:10

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja jennano » 04 Syys 2012 09:22

No nyt vaihtuisi tämän topicin äänestyksessä ääni jo miinuksen puolelle, jos olisi mahdollista. Katselen vasta nyt eilen tullutta koostetta, ja nyt kyllä kiukuttaa muiden asukkaiden puolesta tuo siivousjuttu! Muija vaan meikkailee kun muut siivoaa, ja vielä toteaa että "Tuskin se siivous kovinkaan monen mielipuuhaa on" (vai mites se meni). No jos muutkin tekee jotain ei-mielipuuhaa, niin miksi et sinä myös? [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Goofy » 04 Syys 2012 13:35

Risto kirjoitti:^Mun mielestä just toisinpäin. Promokuvat ei sytytä mut livekuvassa ihan oukei.
Joo samoin! Noi promokuvat on ihan kauheita monella. (OT:Esim juuri Irinalla) Mutta tämä Tea saa mussa aika skitsofreenisia tuntemuksia aikaan. Välillä ajattelen, että onpa kamala tuksu-kakkonen ja toisena hetkenä saa aikaan hyviä viboja. Eilenkin koosteessa en muista mitä höpisi peekoossa mutta se välinpitämätön rento tyyli ja ajatusten latominen antoi vaikutelman että ehkä tytöllä jotain siellä päänupissa saattaa ollakin. Ei ainakaan -niinkun joku jo sanoikin- taida lukeutua näihin kimittäjäjanitoihin. No ei kuitenkaan mikään supersuosikkini.
Taviskausi rules

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 04 Syys 2012 13:55

Tea kisaa Janitan kanssa kyllä tämän vuoden valittaja tittelistä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Sihi » 04 Syys 2012 14:29

Tea on kyllä erittäin valitusherkkä ihminen.
Heti kun eteen tulee jotain epämiellyttävää alkaa narina/möllötys.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Cheri » 04 Syys 2012 14:36

Odottelen koostetta Tean valituksista :D

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Syys 2012 15:57

On nostanut koko ajan hiukan pisteitään, mut nyt on ruvennut jonkiverra ärsyttää noi alituiset valittamiset (esim. siivoomisesta). Aikalailla neutraalit fiilikset tästä siis ainakin toistaiseksi.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja maumiu » 04 Syys 2012 20:41

Kauden toinen inhokki sen teini-Janitan lisäksi [smilie=a_doh.gif]
Miten tää kehtas tulla kameroiden eteen tolla feikkirusketuksella? :holyshit:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Joanna » 04 Syys 2012 20:53

Minä en jotenkin tähään Teaan tykästy, en sitten millään. Feikkirusketus, vitivalkea tukka, muutenkin vähän "pöljät" jutut ja valitus yhtenä yhdistelmänä ällöttää. Vaikka en yleensä ihmisten ulkonäköön niin kovin kiinnitä huomiota, niin silti tuo Tean "feikkiys" pistää silmään. Jos Tean jutut olisivat syvällisiä ja mielenkiintoisia, niin tuskinpa ulkonäkö haittaisi mitenkään.

Olen myös huomioinut tuon, että Tea on aivan erinäköinen livessä kuin promokuvissa. Vaikka monen asukkaan kohdalla onkin näin, Tealla tuo ero on aika hurjan suuri.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja maumiu » 04 Syys 2012 20:56

Joanna kirjoitti:Minä en jotenkin tähään Teaan tykästy, en sitten millään. Feikkirusketus, vitivalkea tukka, muutenkin vähän "pöljät" jutut ja valitus yhtenä yhdistelmänä ällöttää. Vaikka en yleensä ihmisten ulkonäköön niin kovin kiinnitä huomiota, niin silti tuo Tean "feikkiys" pistää silmään. Jos Tean jutut olisivat syvällisiä ja mielenkiintoisia, niin tuskinpa ulkonäkö haittaisi mitenkään.

Olen myös huomioinut tuon, että Tea on aivan erinäköinen livessä kuin promokuvissa. Vaikka monen asukkaan kohdalla onkin näin, Tealla tuo ero on aika hurjan suuri.

Tosiaan aika samanmoiset fiilikset. Mulla on myös sellainen fiilis tästä Teasta että onkohan jotenkin ilkeä ja välinpitämätön ihminen? Laiskaltakin vaikuttaa.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Syys 2012 21:01

Jotenkin en saa tästä tytöstä mitään irti. Jopa tylsä asukas silmissäni!
Joanna kirjoitti:Olen myös huomioinut tuon, että Tea on aivan erinäköinen livessä kuin promokuvissa. Vaikka monen asukkaan kohdalla onkin näin, Tealla tuo ero on aika hurjan suuri.
Niinpä! Tea näyttää paljon kauniimmalta näissä promokuvissa.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Hilma » 05 Syys 2012 13:08

Tämähän näyttää äkkivilkaisulla aurinkoon unohtuneelta floridalaismuorilta. :D

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 06 Syys 2012 01:28

Halunnu näyttää mahd hyvältä talossa ja vetäny vähän solkussa överiksi :D

Mutta muuten tää on varmaan yks turhimmista asukkaista.Ei saa kyl mitään irti ja naama norsun vitulla kokoajan.Just sellanen tyyppi kuka ei perjaatteessa tee mitään mikä ärsyttäis mutta ärsyttää silti :D

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 06 Syys 2012 01:45

Hilma kirjoitti:Tämähän näyttää äkkivilkaisulla aurinkoon unohtuneelta floridalaismuorilta. :D
Kiitos. Nyt mielessä näkyykin vaan se Pinkin Stupid Girls-videon lopus oleva mamma vaaleenpunasis collegeissaan. [smilie=a_makeitstop.gif]
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja calderyon » 06 Syys 2012 02:20

Aneemiselta, valittavalta ja monotonisen hitaasti puhuvalta pessimistiltä vaikuttaa tämä tyttönen.

Mikään talossa tehtävä asia ei oikein tunnu kiinnostavan tätä henkilöä jostain syystä, vaan aina löytyy jotain naputtamista.

En lämpene.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja henkka » 06 Syys 2012 04:38

Toivottavasti Tea pysyy edelleen talossa, että nainen saa kokea yhden rankan viikotehtävän.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Tea

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 07 Syys 2012 15:54

sisupussi kirjoitti:(Missä tän tytön kulmakarvat muuten on? Ja miksi ihmeessä hän tunkee tuota valkoista korostusväriä alaripsien tyveen/silmiensä alle noin paljon?!?)
Niinpä. Kuka tietää, onko kyseessä sokeus omalle peilikuvalle vai halu herättää huomiota erikoisuudella?

Eipä silti, tämä onnistuu hätkähdyttämään vieläkin joka kerta kun katson. Paljon meikkiä ja meikkaamista ja silti näyttää siltä, että ehostaminen on jäänyt nimenomaan kesken. Tai naturel-maalaistytöltä. Nytkin istuu pinkissä hupparissa hieman säikähtäneen ja varuillaan olevan näköisenä kuin heppateini ratsastusleirillä. Kenetköhän mä saan tänään *

Jokin minussa saa toivomaan, ettei noilla sallita ainakaan hiusvärejä. Miten itsetunnot kestävät tyvikasvun? :P

Meikitön viikko olisi sekin jotakin mielenkiintoista.

* hevosen

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Anira » 07 Syys 2012 16:33

Mä en oo saanu Teasta mitään irti. Booooring.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Syys 2012 06:24

Itse olen saanut Teasta paljonkin irti. Tosi reilun oloinen ja mukavan kipakkaluonteinen tyttö. Harmillisesti jää vaan röyhkeämpien ja veemäisempien naisasukkaiden (Pia, Leina) ja muuten vaan enemmän itseään esille tunkevien (Jonna A, Janita) varjoon. Mielelläni katselisin Teaa talossa pitkään, mutta tää naisasukkaiden paljous ei ole hänelle hyvä asia ollenkaan.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Mardis » 08 Syys 2012 16:49

Mulla Tea ainakin nousee hyvää tahtia listassa, kun muista alkaa paljastua koko ajan vaan enemmän huonoja puolia. Harmittavasti vaan kyllä jää Johannan tavoin vähän kälättäjien varjoon, mutta nähdyn perusteella sanoisin ihan reiluksi ja mukavaksi likaksi. Ja ihan hauskahan tän "blondimaisuuttakin" on kattella, esimerkkinä tästä vaikka se, kun leipoi sämpylöitä yhdessä Katan kans. :)

Eli ennakkokäsitys tästä tytöstä on aikalailla muuttunut ja saattaa hyvinkin vielä vaan jatkaa nousuansa. Tosin mulla on aika vahvasti sellanen tunne, että tää tulee lähtemään sunnuntaina. :(

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja newman » 08 Syys 2012 18:19

Mour kirjoitti:Mulla on ollut Teasta negatiiviset tuntumat alusta alkaen. Jotain häiritsevää ja sen vuoksi ärsyttävää on niin puhetyylissä, olemuksessa kuin ulkonäössäkin. Joku kuvaili aikaisemmin, että Tea tuntuu pitävän itseään jotenkin muita fiksumpana ja tuntuu sen tähden vähän ylimieliseltäkin. Yhdyn tähän. Inhokki-osastoa.
Esittelyvideolla sanoi useasti, ettei ole tyhmä. EN OLE tyhmä. Haluaa johtavaan asemaan ja saavuttaa elämässä suuria.

Nyt puhuu siksi korostetun selkeän "johtaja-ainesmaisesti" karistaakseen tyhmän blondin maineen itsestään. Ei mikään neropatti, mutta tuo asenne voi hyvinkin johtaa pitkälle työelämässä...siellä pomoasemaan kun etenee yleensä se joka ei osaa eniten, vaan joka osaa parhaiten tehdä itseään tykö muille johtajille.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja plop » 09 Syys 2012 14:49

Mä haluisin nähdä Tean talossa vielä viikon-pari, niin kauan ku joku oikeasti rankka tehtävä nähdään. Tea ei ehkä ole mikään räväkin asukas, mutta ärsyttää ilmeisesti niin paljon vanhus-osastoa, että jo sen takia haluaisin Tean jäävän!

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 09 Syys 2012 14:52

Mä todella toivon että ihana Tea ei joudu lähtemään tänään vaikka se vähän kyllä pelottaa :scry: Ekat äänet tällä kaudella kyllä on mennyt jo Tealle ja sitten talkkarin lopussa lisää :) Uskon myös että ensiviikolla Tea ei olisi edes nimetty :tu

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”