Janita Lukkarinen

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Janitalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:51

5 - Suosikki
35
13%
4
21
8%
3
28
10%
2
35
13%
1
55
20%
0 - Inhokki
106
38%
 
Ääniä yhteensä: 280

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 05 Marras 2012 00:04

Eih. Kaikista kullillisista just kaikkien runkkujen runkku. Janita you should know better.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja Mour » 05 Marras 2012 11:12


Jotenkin tosi osuva pariskunta! Eikä todellakaan millään pahalla kumpaistakaan ajatellen. Uskon, että noilla kyllä synkkaa oikeasti. [smilie=a_tongue.gif]
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja calderyon » 05 Marras 2012 11:27

Niin, no Benkku sai nyt sitten naisen, good for him :tu :tu . Eipä tuo minussa suuria tunteita oikein herätä. Aika hälläväliä juttu.

Nyt vaan sitten tulevan lapsen nimeksi Benita tai vaikka Benito. ;) [smilie=a_tongue.gif] :blackeye
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 05 Marras 2012 12:01

Hah, hieno pari tosiaan. Hyvä, etteivät talossa olleet samaan aikaan, Sitä ei ois kyllä myöskään jaksanut, mutta eiköhän suhde toimi näin paremmin, kun ei ole ensin talossa sählätty. Onnee vaan heille!
Laura vie, muut vikisee!

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 05 Marras 2012 12:26

DosterMan kirjoitti:Eih. Kaikista kullillisista just kaikkien runkkujen runkku. Janita you should know better.
[smilie=a_teeth.gif] Noh, Doste! Ei mestari ole mikään runkku, KunQulla on pelisilmä tikissä. Janitalla oli vähän vaikeeta ja KunQu tuli tsemppaamaan. Olikohan BenQulla se ihana pörrönen villapaita päällä ja linnunpesäfleda päässä ensitreffeillä vai missä kuosissa teki vaikutuksen? Kiinnostais vaan tietää. Jotenkin tuntuu et Ben on liian lapanen Janitalle, ettei vaan tulis BenQulle kylkipotkua.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Marras 2012 16:23

Mitähän helevettiä, en ois kyllä ihan heti osannu odottaa noiden päätyvän yhteen! :bidmouth:
Eiköhän Janita kuitenkin BenQuun kohta kyllästy ja hyvä niin. :twisted:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Marras 2012 13:32

^ Miten niin "hyvä niin"? :(
Itse haluaisin uskoa tähän pariskuntaan! Olisivat yhdessä onnellisia ja muiden ei tarvitsisi turhaan olla mustasukkaisia.
Sitten jos Ben menee ja nappaa jonkun oikeasti ihanan naisen niin alkaa vituttaa. [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Marras 2012 16:16

^ No onhan Janitakin jo aikas ihana! [smilie=a_cool.gif]

Se täs juuri vituttaakin, kun lima-BenQ on saanu hänet [smilie=a_teeth.gif] -hymyllään ja tsemppamisellaan kierosti itsellensä. :scry:

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja janne » 08 Marras 2012 03:13

Aika kiva pari, en kyllä ihan heti olis odottanu että Benistä ja Janitasta tulisi pari.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 23 Marras 2012 02:45

Haters are gonna hate, mutta linkitän silti.

aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Marras 2012 09:47

Ei pysty kuuntelee töissä. Sanooko se tossa jotain siitä [smilie=a_teeth.gif] :sta?
a walking disaster

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 23 Marras 2012 10:21

knocker kirjoitti:Ei pysty kuuntelee töissä. Sanooko se tossa jotain siitä [smilie=a_teeth.gif] :sta?
Ei sano. Lähinnä puhuu eksästään ja siitä, että rakastuu renttuihin. Sitten haluaa PR-uralle, mutta ei lähde alastonkuviin, vaikka on tarjottu niistä vastineeksi jotain, mitä on halunnut pienestä asti. Tähtää paljon korkeammalle kuin alastonkuviin.

Mä en vaan voi mitään mutta tuo pissisääni sattuu korviin. Vähän sitä aktia pois, niin hyvä tulee, Janita.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 23 Marras 2012 10:27

Suorat lainaukset:

"Mikä nyt oli meijän ens tapaaminen, niin mun exä sano silleen, että jos mä en ois näin, ahh, nätti (naurua), jos mä en ois näin hyvännäköinen niin asia ois ihan eri mut siis joo silleesti. Siis kyllähän kaikki tietää että mun exä on vieläkin soitellut mulle että tälleesti näin että ollaan ihan hyvissä väleissä ettei siinä mitään."

"Se riippuu ihan ihmisestä mutta rakastun renttuihin tosi helposti, sekin on vähän yleinen käsite että miten sen nyt ottaa blaa blaa blaa ja naurua. Ei sitä paremmin voi sanoa mutta kakkaa oon saanu niskaan, toivottavasti osaa tästä lähin valikoida vhän paremmin."

Aika pissismäinen kuvä jäi (tai säilyi) tästä haastiksesta, esittämistä ja muka hauskoja naamanvääntelyjä ja "ponpula" piti myös mahduttaa mukaan. Kieltäytyi alastonkuvista, haaveilee pr-hommista, mutta ei lähde tsätteihin.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja maumiu » 25 Marras 2012 19:53

Janita ja Benqqu? [smilie=vibes.gif] :madone: :roll24: :keineahnung: :badidea: :Cheers:
Onnea vaan heille, mikäs siinä ärsyttäis?
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja henkka » 03 Joulu 2012 00:37

Janita oli minun mielestäni tämän kauden paras asukas ja siksi petyinkin, kun tyttö poistui talosta niin aikaisin. Janita oli juuri mielenkiintoinen siinä, että tyttö uskalsi pistää rouville vastaan ja ärsyttää näitä sekä myös muita asukkaita. Ja olisin niin halunnut nähdä Janitan jossain ulkotehtävässä. Olisi ollut myös mielenkiintoista, olisiko Janitasta ja Teijasta tulleet yhtä läheiset, kuin mitä Tea ja Teija oli.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2012 01:18

Aivan mahtava asukasvalinta ja olisi varmasti ollut hupaisaa katsottavaa useammankin viikon ajan, mutta ikävä kyllä jätti itse leikin kesken.
En osaa ennustaa millainen Janita olisi ollut, jos olisi ollut talossa pidempään. Olisiko lähtenyt kaveeraamaan esimerkiksi Teijan kanssa vai olisiko joutunut Teijan dissauksen kohteeksi?

Janitan pk-huonevierailut oli ensimmäsiten päivien parasta antia, ja oli oikeasti hauska nähdä että stereotypinen pissis vetää niin täysillä vielä kovemman pissis-vaihteen päälle kun menee juttelemaan Big Brotherille pk-huoneeseen. Sain monet naurut Janitan ansiosta! :imrgreen:

Pinnallisen oloinen tyttöhän Janita oli enkä usko että olisi kovin suureksi suosikikseni noussut, mutta tämän nähdyn perusteella pidin kyllä yhtenä kauden viihdyttävimmistä asukkaista, jota olisin halunnut nähdä lisää!

Loppuarvosana: 3
Luovuttamisen takia en tämän korkeammaksi pisteitä nosta.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 03 Joulu 2012 01:46

Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja Rita » 03 Joulu 2012 14:54

Loppuarvio Janitasta:
Aivan alussa, Janitan astellessa taloon meni Tean kanssa saman tien inhokiksi, koska itse en vain hirveästi tykkää pissismäisistä ihmisistä joita näen muutenkin ympärilläni joka päivä. Itse kun katsoin kaudella vain live 24/7 - palvelua, niin en saanut osaani näistä Janitan hauskoista PK-huonekäynneistä. Yhden katsoin jälkikäteen, ja mielestäni se ei ollut kovin hauska vaan enemmänkin rajua lissuilua mitä en hirveän kovana viihteenä nähnyt. Janita meni sekaisin parin muun asukkaan kanssa ja ainakin jollain tavalla hukkui massaan ensimmäisinä iltoina, koska talossa oli niin paljon näitä nuoria tyttöjä. Enpä hänestä hirveästi saanut irti taloreissunsa aikana ja aika listani pohjilla vietti koko lyhyen taloaikansa. Janitaa on kuvailtu BBn kauneimmaksi naiseksi. Onhan hän ihan kaunis tyttö, mutta ei mielestäni kaunein kuitenkaan. Pelkään, että ellei Janita olisi lähtenyt niin aikaisin olisi hänellä ollut talossa kaksi tietä: joutua läyhäksen kohteeksi tai tulla läyhääjäksi.

Enemmän ehkä kallistun siihen, että Janita olisi valitettavasti saattanut mennä Tean mukana läyhäjengiin haukkumaan mm. Johannaa ja myöhemmin ehkä Iidaa. Janitan kuva ei siis ehtinyt kamalasti tahriintua silmissäni, muttei kamalasti parantuakkaan kauden aikana. Janitan poistuttua olin ehkä vähän helpottunut, sillä en olisi välttämättä halunnutkaan hänen pärjäävän kamalan pitkälle. Vähän mietitytti miten Janitan ja kihlattunsa kävisi, mutta myöhemminhän uutisoitiin sitten Janitan ja Benin suhteesta. He kyllä kieltämättä sopivat ihan täydellisesti toisilleen.

En tiedä, oliko Janita niin tyhmä mitä esitti. Luulen että hän saattoi haluta miehiltä huomiota esittämällä avuntonta tietyissä asioissa, sillä jotkin miehet haksahtavat avuttomiin blondeihin. Janitan esittelyvideo oli kyllä ihan kiva ja viihdyttävä, mutta samalla myötähäpeää aiheuttava.
Arvosana: 1.
Ykkönen koska ei ollut inhokki.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 03 Joulu 2012 20:56

Aikamoinen teini. eipä kerennyt talossa kauaa olla, niin vaikea kunnollista mielipidettä on antaa. mulla sen mitä talossa oli, niin en tykännyt. Tässäkin kunnon valittaja. Nättihän tämä on, ei muuta kyllä. Ei harmittanut, että luovutti.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Joulu 2012 22:02

Aluksi pidin Janitaa ärsyttävimpänä asukkaana ja olikin inhokkina alusta alkaen. Kauhea kitinä ja valitus ja oli kuin peruspissis. Myöhemmin kuitenkin Janitan valitus kääntyi viihdyttäväksi ja jäikin todella paljon harmittamaan Janitan luovuttaminen. Janita olisi saanut jatkaa talossa aika pitkällekin. PoNpula.

Pisteet: 3
That damn fox!

Kuva

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja Orphan » 06 Joulu 2012 13:56

Janita oli mielestäni yliarvostettu asukas, ainakin mun makuun. Olihan tämä nyt pajon parempi asukas kuin Teija, Anne tai Jonna I, mutta ei kyllä pääse lähellekään keskikastia.

Joskus Janitan kitinät oli viihdyttäviä ja joskus todella kamaa kuunneltavaa. Janitasta en oikein muista muuta kuin poNpulan ja valitukset.

Loppuarvosana: 1
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Janita Lukkarinen

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Joulu 2012 13:58

Hymy kirjoitti: BB-Janita taisi toteuttaa silikonihaaveensa - katso uudet povikuvat!

BB-Janita Lukkarinen on haaveillut pitkään silikonirinnoista, mutta hän peruutti leikkauksen jo kertaalleen. Nyt hän herättää ihmetystä Facebookiin lisäämässään kuvassa, jossa kaunottaren etuvarustus näyttää lisääntyneen usealla kuppikoolla.

Rinnat keräävät myös lukijoiden huomiota.

Janita ei paljasta totuutta, vaan kertoo hankkineensa täytteeksi ”botoksia”.

Image
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”