Katarina Bjurs

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Katarinalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:42

5 - Suosikki
54
13%
4
33
8%
3
74
18%
2
74
18%
1
80
20%
0 - Inhokki
93
23%
 
Ääniä yhteensä: 408

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 28 Elo 2012 22:56

^Mikä ihmeen Lady Gaga tukka?? Onko Lady Gaga lanseerannut tuollaisen kampauksen, jota näkee aikasta paljon kun vähän katselee ympärilleen? Olen jopa nähnyt tuollaisia kampauksia ennen kuin kuulinkaan Lady Gagasta. Eikös kaikilla ole oikeus olla minkä näköinen haluaa ilman että joutuu kopiointisyytösten kohteeksi varsinkin jostain kampausasiasta?

Katariinasta ei mulla ole mitään sanottavaa vielä. Vaikuttaa hyvltä tyypiltä. Ujous taitaa häntäkin painaa Leinan ohella, kun ei paljoa puhu tuolla.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Anira » 28 Elo 2012 22:56

Jotenkin herttaisen oloinen. ;o Kunpa vaan sais itseään enemmän ääneen ja näkyville ettei vaan jää tapetiksi!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Elo 2012 22:59

BB-talo ei ole oikea paikka "kielikylpylään". Tuppisuuna ei menesty ensi viikolle saakka, veikkaan ma. Katsojat ymmärtävät kaksikielisyyden, mutteivät lähes ummikkoswedua.
Eikä kanssa-asukitkaan, uskallan veikata.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Elo 2012 23:03

Wicker Man kirjoitti:^Mikä ihmeen Lady Gaga tukka?? Onko Lady Gaga lanseerannut tuollaisen kampauksen, jota näkee aikasta paljon kun vähän katselee ympärilleen? Olen jopa nähnyt tuollaisia kampauksia ennen kuin kuulinkaan Lady Gagasta. Eikös kaikilla ole oikeus olla minkä näköinen haluaa ilman että joutuu kopiointisyytösten kohteeksi varsinkin jostain kampausasiasta?
Hengitä nyt hyvä mies ja lue viestit tarkemmin! :D Missä kohtaa sanoin kopioksi?

Hieno tukkahan tuo on ja tyyliä löytyy! Lady Gaga nyt vaan on ensimmäinen joka tulee tuosta tyylistä mieleen, enkä kyllä tuollaisia "peruukkimaisia" valkaistuja hiusmalleja liikaa katukuvassa näe.
Edit: Aika räväkkä tyyli saa kyllä olla että huomaan ihmisen kadulla! En jää katselemaan yksittäisiä kovinkaan paljoa.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Mardis » 28 Elo 2012 23:07

Vaikuttaa ihan symppikseltä ja jotenki mukavalta tyypiltä, mutta suuri vaara että jää pelkäksi tapetiksi.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 28 Elo 2012 23:08

orgasmienkeli kirjoitti:
Wicker Man kirjoitti:^Mikä ihmeen Lady Gaga tukka?? Onko Lady Gaga lanseerannut tuollaisen kampauksen, jota näkee aikasta paljon kun vähän katselee ympärilleen? Olen jopa nähnyt tuollaisia kampauksia ennen kuin kuulinkaan Lady Gagasta. Eikös kaikilla ole oikeus olla minkä näköinen haluaa ilman että joutuu kopiointisyytösten kohteeksi varsinkin jostain kampausasiasta?
Hengitä nyt hyvä mies ja lue viestit tarkemmin! :D Missä kohtaa sanoin kopioksi?

Hieno tukkahan tuo on ja tyyliä löytyy! Lady Gaga nyt vaan on ensimmäinen joka tulee tuosta tyylistä mieleen, enkä kyllä tuollaisia "peruukkimaisia" valkaistuja hiusmalleja liikaa katukuvassa näe.
Edit: Aika räväkkä tyyli saa kyllä olla että huomaan ihmisen kadulla! En jää katselemaan yksittäisiä kovinkaan paljoa.
Vähäsen toi "Lady Gaga-tukka" särähti silmille. Siitä päättelin vilkkaassa mielikuvituksessani, että meinaat että Katariinaan kopioineen Gagaa. Joka tuntuisi olevan vähän itse kullekkin (tälläkin foorumilla) elämän ja kuoleman asia. Tosin myönnän että tuo Kärpäsen ylempi viesti Wannabe-Gagoineen sekoittui sun viestin kanssa.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja henkka » 28 Elo 2012 23:09

Ärsyttävä puhetyyli ja jotenkin tylsän oloinen.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Elo 2012 23:11

Wicker Man kirjoitti:Vähäsen toi "Lady Gaga-tukka" särähti silmille. Siitä päättelin vilkkaassa mielikuvituksessani, että meinaat että Katariinaan kopioineen Gagaa. Joka tuntuisi olevan vähän itse kullekkin (tälläkin foorumilla) elämän ja kuoleman asia. Tosin myönnän että tuo Kärpäsen ylempi viesti Wannabe-Gagoineen sekoittui sun viestin kanssa.
No Kärpäsen viesti erikseen ja minun erikseen! :imrgreen:
Wnb-Gagaksi en kuitenkaan sanoisi, koska tykkään Gagan tyylistä paljon enemmän ja se on aina erilainen. Katarina taas näyttää enemmän sellaiselta tyylikkäältä ladylta, joka ei kovin erikoisia vaatteita käytä.

jennano
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 27 Elo 2012 19:10

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja jennano » 29 Elo 2012 09:49

Toinen inhokeistani. Jo ulkonäkö ärsyttää minua (Mikä siinä on, ettei luonnollisen näköiset hiukset enää kelpaa? Eikä kyllä naamakaan miellytä.), eikä suun avaamisen jälkeen ensivaikutelma ainakaan parantunut. Ja nuo mainitsemansa harrastukset, "Stadin parhailla yöklubeilla bailaaminen, kavereiden kanssa hengailu ja shoppailu", voi huoh!

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Elo 2012 13:12

Katarinan hiljaisuutta ja varovaisuutta mun nähdäkseni lisää se Millan toteuttama sänky-episodi. Oli mielestäni tuotannolta psykologisesti todella suuri moka hyökätä ensimmäisenä iltana jo muutenkin hiljaista ja ryhmässä selkeästi ulkopuolista kielivähemmistön edustajaa vastaan. Sehän sai Katarinan varmaan tuntemaan olonsa vieläkin enemmän syrjityksi ja porukan ulkopuoliseksi...

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja calderyon » 29 Elo 2012 13:41

Hiljainen ja erittäin aran oloinen tyttö. Kun katsoo liveä, niin en meinaa huomata tyyppiä ollenkaan ja silloin kun harvoin huomaan, niin näen tytön lojuvan ns. vain taustalla tekemättä yhtään mitään. Tuntuu melkein jopa väistelevän tilanteita.

Saattaa olla pienemmän porukan tyttö ja jää näin noin isossa porukassa pahasti varjoon.

Ykköshäätö materiaalia.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 29 Elo 2012 13:43

Tämä ehdottomasti kotiin sunnuntaina. Täys tapetti, sanoo ehkä 5 sanaa päivässä.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Mour » 29 Elo 2012 13:59

Vaisun käsityksen on itsestään kyllä antanut. Ei ollenkaan mieleenpainuvaa sorttia muuta kuin tyylikkään olemuksensa ansiosta.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Elo 2012 14:13

jennano kirjoitti:Jo ulkonäkö ärsyttää minua (Mikä siinä on, ettei luonnollisen näköiset hiukset enää kelpaa? Eikä kyllä naamakaan miellytä.)
Niin..
Harmihan se on, ettei kaikilla naisilla ole maantienväristä olkapäille asti olevaa tukkaa, jossa otsatukka on kasvatettu pois ja vedetty korvan taakse.
Kyllähän se ärsyttää ihan suunnattomasti jos joku laittaa joskus hiuksiaan vähän keskimääräistä enemmän ja kokeilee jotain mitä itse pitää tyylikkäänä.
sisupussi kirjoitti:Katarinan hiljaisuutta ja varovaisuutta mun nähdäkseni lisää se Millan toteuttama sänky-episodi. Oli mielestäni tuotannolta psykologisesti todella suuri moka hyökätä ensimmäisenä iltana jo muutenkin hiljaista ja ryhmässä selkeästi ulkopuolista kielivähemmistön edustajaa vastaan. Sehän sai Katarinan varmaan tuntemaan olonsa vieläkin enemmän syrjityksi ja porukan ulkopuoliseksi...
Olen samaa mieltä tästä!
Tuotanto ei selvästi ajatellut asiaa ollenkaan. Vai mahtaako olla niin, että tuotanto on päättänyt Katarinan olevan se tapetti? :imrgreen:
Toivottavasti eivät väkisin ala tapetteja joka kaudelle hankkimaan.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 29 Elo 2012 14:26

Mä kyllä näen Katarinassa potentiaalia, mutta mun mielestä kans juurikin tuotanto aiheutti Katarinan ns. vetäytymisen. En häätäisi pitkään aikaan.
That damn fox!

Kuva

jennano
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 27 Elo 2012 19:10

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja jennano » 29 Elo 2012 14:31

orgasmienkeli kirjoitti:Niin..
Harmihan se on, ettei kaikilla naisilla ole maantienväristä olkapäille asti olevaa tukkaa, jossa otsatukka on kasvatettu pois ja vedetty korvan taakse.
Kyllähän se ärsyttää ihan suunnattomasti jos joku laittaa joskus hiuksiaan vähän keskimääräistä enemmän ja kokeilee jotain mitä itse pitää tyylikkäänä.
Kaikki nyt ei voi pitää samoista asioista, ei tarvitse lähteä hyökkäämään heti. :) Minulle vaan ei kolahda tuollainen peruukkitukkatyyli yhtään. En odotakaan kaikkien olevan samaa mieltä, sehän nyt olisi ihan typerää.

Mutta tosiaan, oli kyllä kohtuullisen ikävä tuo sänkyjuttu tuotannon puolelta. Heti vain hiljaisimman kimppuun. :(

Avatar
jennajanica
Vaihtoasukas
Viestit: 344
Liittynyt: 27 Elo 2012 21:09

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja jennajanica » 29 Elo 2012 14:33

Jokos tämä nainen on saanut suunsa auki tänään? Ihme tyyppi kyllä on hieman väärässä tv-ohjelmassa jos luulee sen riittävän että avaa suunsa vain sillon kun joku kysyy jotain... :?

Ehdottomasti kotiin sunnuntaina ja aika varmaan lähteekin. On 100-varmasti äänestyksessä.
Kakan hajuinen poika :Love:

brotherhood
Mökkiläinen
Viestit: 241
Liittynyt: 17 Elo 2011 22:17

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja brotherhood » 29 Elo 2012 14:41

Tuotannon suurin harhalaukaus asukasvalintojen suhteen. Täysin ummikko, joka ei kykene ottamaan kontaktia muihin lainkaan, roikkuu vain mukana.

Eikä tuotannon tarvitse todellakaan kohdella ketään silkkihansikkain ettei vain tule paha mieli. Jos joku tulee kuittailemaan nukkumapaikoista, niin ei muuta kuin kuittailee takaisin.

Poistunee ensimmäisten joukossa jos ja kun äänestykseen joutuu.

Ja, totta, voi olla pienemmässä porukassa hyvinkin fiksu ja mukava.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Elo 2012 14:50

brotherhood kirjoitti:Eikä tuotannon tarvitse todellakaan kohdella ketään silkkihansikkain ettei vain tule paha mieli. Jos joku tulee kuittailemaan nukkumapaikoista, niin ei muuta kuin kuittailee takaisin.
Samaa mieltä toki tuosta olen, mutta tarkoitin (ja varmasti muutkin tarkoitti) lähinnä sitä, että viihdearvollisesti tuotanto meni erittäin kovasti metsään. Voisi antaa edes jonkun mahdollisuuden asukkaalle olla porukassa mukana, kun kyseessä oli sentään eka ilta.
Nyt Katarina sai kokea ettei kuulu porukkaan ja se vaikuttaa siihen millainen asukas hän on, ja hän olisi voinut edes vähän paremmin sopeutua tuonne. Nyt tuosta "draamasta" ei irronnut viihdettä ollenkaan, eli metsään mentiin ja pahasti!

Toki Katarina voisi joka tapauksessa olla yhtä tylsä ja turha, ja esimerkiksi itse olisin kyllä kuittaillut Millalle takaisin nukkumapaikoista.
En silti olisi missään nimessä ottanut juuri Katarinaa silmätikukseni ekana iltana, jos olisin tuotannon jäsen. Olisin ottanut jonkun vahvemman persoonan.
jennano kirjoitti:Kaikki nyt ei voi pitää samoista asioista, ei tarvitse lähteä hyökkäämään heti. :) Minulle vaan ei kolahda tuollainen peruukkitukkatyyli yhtään. En odotakaan kaikkien olevan samaa mieltä, sehän nyt olisi ihan typerää.
En missään nimessä tarkoittanut että tuo henkilökohtainen mielipiteesi olisi väärä eikä tarkoitus ollut henkilökohtaisesti hyökätä. :D
Sanoin vähän liian vittumaisesti, mutta meinasin vaan että onhan Katarinallakin se oma makunsa ja ehkä hän ei ole samaa mieltä että epäluonnollisuus olisi huono juttu. ;)
Mutta juu.. ei ollut tarkoitus kohdistaa tuota kommenttia hyökkäyksenä sinulle!

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja realityfan » 29 Elo 2012 16:10

Ei ole Katarina mikään ruuanlaittoihminen. Muija istuu kreikkalaisruokatavaroiden keskellä ja katsoo todella hämmentynyt ilme kasvoillaan kaikkia tavaroita - mitä nää on, mitä kaikki oikein duunaa?

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 29 Elo 2012 16:12

Jotenkin vaikea uskoa, että pystyisi enää nousemaan esille niin paljon, että estää häätönsä sunnuntaina.

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 29 Elo 2012 18:44

Eihän missään väitetty, että BB on reilu, mutta Katarinaa on systemaattisesti sorsittu näinkin lyhyessä ajassa jo paljon. Oli ainoa, joka tuli yksin (paitsi näyttelijä-Milla), Milla usutettiin hänen kimppuunsa ja kala haukkui kaikkien kuullen "Mikäs suomenruotsalainen siellä ovensuussa töllöttää?" Vielä hyökäten nimenomaan siihen ryhmästä erottavaan ominaisuuteen.

Jos Katarina ei tällaisesta painajaisstratista selviä ekasta pudotuksesta, niin ei ole pelkästään oma syy. Ei lähellekään. Ja vielä jos katsojat uskovat tämän dissauksen ja alkavat vielä julistamaan, että se on sen oma vika, niin ollaan aika lailla asian ytimessä.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”