Katarina Bjurs

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Katarinalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:42

5 - Suosikki
54
13%
4
33
8%
3
74
18%
2
74
18%
1
80
20%
0 - Inhokki
93
23%
 
Ääniä yhteensä: 408

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Elo 2012 00:05

Sihi kirjoitti:Kuuntelee muita ja istuu sen lätkäjätkän kainalossa.
Eli niillä kuitenkin on tapahtunut jonkunlainen välien "lämpeneminen" kun kuitenkin kainalossa istuu?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Sihi » 31 Elo 2012 00:24

orgasmienkeli kirjoitti:
Sihi kirjoitti:Kuuntelee muita ja istuu sen lätkäjätkän kainalossa.
Eli niillä kuitenkin on tapahtunut jonkunlainen välien "lämpeneminen" kun kuitenkin kainalossa istuu?
No kai. Eilen bileissä ja tänään toistamiseen selvinpäin.
Tiedä sitten tuosta sen kummemmin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
helistin
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Marras 2011 00:21

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja helistin » 31 Elo 2012 01:48

Aluks oli kuva kun saapu taloon et meh, hieman eriskummallinen.

Sympatia pistetitä saa täältä, kun oikeasti vähä kujalla ton kielen takia, eikä uskalla avautua itse.
ja se kroppa, en ois uskonu et paljastuu mimmiltä noin tiukka kondis.. omaan silmään ehkä talon paras kroppa. :love61:
Valitse nyt sitten huonoista se "paras"... kaikki ärsyttää, kuka vähiten? Ehkä Sebastian kumminkin...

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja Taika » 31 Elo 2012 09:49

Pakko se on myöntää, että Katarina on ihan turha asukas, vaikka toivoinkin, että hänessä on potentiaalia. Ei puhu, ei pukahda.

En myöskään nää sitä Katarinan fiksuutta. Onko se nyt sit fiksuuden todiste ja suuri meriitti, että opiskelee yliopistossa? Ruotsinkielinen ihminen, joka pääsi yliopistoon lukemaan ruotsia. Jee, aaltoja? Muutoin jutut esittelyvideossakin oli samaa pinnallista tuubaa, ku noilla pissiksilläkin ja talossahan ei sit ole puhunut mitään, joten vastakkaisia todisteitakaan ei ole tullut.
Kuva

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja scorchio » 31 Elo 2012 10:13

Kyyninen paska Scorchio tuntee hiukan myötätuntoa tätä syrjäytytynyttä yksilöä kohtaan (niin kuin muutenkin yhteiskunnassa).

Mutta tässä synkässä pilvessä (=Katarinan kolkko BB-kohtalo eli jäätyi kuin Mariiiiiiia aikoinaan) on kuin onkin kultaiset reunat: Katarina osaa varmaan ottaa tämän ainutkertaisena kokemuksena - elämysmatka siihen, miltä tuntuu kerrankin olla yhteisön laitamilla :sad55:.

Juu, ei tee yliopisto-opiskelut kenestäkään älykköä (itse olen tyyppiesimerkki tästä, paperit on sekä yliopistosta että amk:sta, eikä järjen häivääkään (tuurilla ne isotkin laivat seilaa)), mutta joka vuosi näistäkin jaksetaan jauhaa. Ihan löytyy tästäkin gradua vääntävästä yksilöstä pissis-elkeitä siinä kuin kaiken maailman pro- tai postmoottoreista (eipä silti, voihan pissiskin olla älykkö, ei vain ole tullut tavattua sellaista).

Mutta kyllä tällä on hyvä kroppa! Ja parhaimmat kledjut!

PS Piti vielä sanomani, että tässä on potentiaalinen seksinharrastaja tai vilauttelija, jos ja kun kokee, että on häätöuhan alla ja näkyvyyttä ei muuten heru.

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 31 Elo 2012 14:58

Maalahtelaiset työkaverit kertoivat sukunimeksi Bjurs.

Kuva sivulla 2
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 31 Elo 2012 15:09

Toivottavasti tää putoaa ekana. Ei mitään annettavaa talolle, ja jostain syystä tän naama ärsyttää mua. Sanoo ehkä sanan tai kaks päivässä jos siltä kysytään jotain. Viime kaudella ykskään asukas ei ollu näin tapetti... ainakaan mun mielestä.

Matorotta
Finalisti
Viestit: 685
Liittynyt: 28 Elo 2012 00:57

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Matorotta » 31 Elo 2012 16:19

Scherzy kirjoitti:Toivottavasti tää putoaa ekana. Ei mitään annettavaa talolle, ja jostain syystä tän naama ärsyttää mua. Sanoo ehkä sanan tai kaks päivässä jos siltä kysytään jotain. Viime kaudella ykskään asukas ei ollu näin tapetti... ainakaan mun mielestä.
Olet varmaan jo unohtanut Minnan. Ymmärettävää tosin. Ei sitä kukaan muukaan muista.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 31 Elo 2012 17:15

Katarina on osoittanut kahden kuluneen päivän aikana yllättävää keskusteluhalukkuutta! :tu Ensin eilen perustellessaan LV-laukun saamista (häneltähän irtosi yllättävän paljon infoa itsestään) ja tänään ollessaan Jonna I:n meikattavana.

Hiljainen ja arkahan hän edelleen on ja tarkkailee muita lievästi porukan ulkopuolella vaikka fyysisesti porukkaan aktiivisesti hakeutuukin. Jäänyt ihan täydelliseksi mysteeriksi ja salaperäiseksi tyypiksi. Miksei kukaan tajua udella häneltä asioita aktiivisemmin? Olisi oikeasti tosi mielenkiintoista kuulla Katarinasta jotakin muutakin kuin mitä hän opiskelee, mitä työtä on tehnyt ja mitä hän harrastaa. Millaista elämää hän elää? Millaisesta perheestä? Millaisia elämänkokemuksia hänellä on?

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja ramasee » 31 Elo 2012 17:17

tylsä tyyppi, hiljainen, tuntuu, että ei ees yritä. Varmaan kielen kanssa vähän hankalaa, mutta voisihan sitä ees yrittää.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Katarina

Viesti Kirjoittaja jokeri » 31 Elo 2012 19:52

Taika kirjoitti:Pakko se on myöntää, että Katarina on ihan turha asukas, vaikka toivoinkin, että hänessä on potentiaalia. Ei puhu, ei pukahda.

En myöskään nää sitä Katarinan fiksuutta. Onko se nyt sit fiksuuden todiste ja suuri meriitti, että opiskelee yliopistossa? Ruotsinkielinen ihminen, joka pääsi yliopistoon lukemaan ruotsia. Jee, aaltoja? Muutoin jutut esittelyvideossakin oli samaa pinnallista tuubaa, ku noilla pissiksilläkin ja talossahan ei sit ole puhunut mitään, joten vastakkaisia todisteitakaan ei ole tullut.
No siis tää mimmihän onkin ilmiselvästi suomenruotsalainen pissis. Snadisti "fiinimpiä" ku suomenkieliset vastineet (tausta velvottaa), mut silti sitä samaa osastoa. Ja nimenomaan tästä syystä odotankin, että tää rupeis puhumaan ja me katsojat päästäisiin syväluotaamaan suomenruotsalaisten pissisten (ajatus)maailmaa.

Nythän tää vaan antaa itestään fiksumpaa kuvaa olemalla hiljaa. Kunhan se suu aukeis, totuus paljastuisi. Sitä odotellessa siis.
Cool like Teppo.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja newman » 31 Elo 2012 22:40

Katariinan peruste saada merkkilaukku oli kuin suoraan bättre folkin kliseistä, huh huijaa:

"Mä tykkään tuosta merkistä tosi paljon. Minulla on niitä muutamia, mutta ei tuon kokoisena, vain niitä isoja. Tarvitsen tuon bilettämiseen BB:n jälkeen. Jos saan laukun, niin puhun yhden päivän ajan koko ajan suomea."

Köyhät suomalaiset sanoi, ettei ole koskaan varaa tuohon, tällä taas on useita muttei tuon kokoisia. PITIKÖ tuoda esille, että hänellähän on noita tietysti useita ennestään? Aika ällö veto eikä ollenkaan tilannetajua.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 31 Elo 2012 22:49

^Ehkä huono veto pelin kannalta mutta miten niin ällö? Kyllä useimmilla työssäkäyvillä (vaikka vain osa-aikatöissä) suomalaisnaisilla on varaa laittaa vaikka kerran vuodessa 500€ johonkin mistä tykkää.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 31 Elo 2012 23:03

Matorotta kirjoitti:
Scherzy kirjoitti:Toivottavasti tää putoaa ekana. Ei mitään annettavaa talolle, ja jostain syystä tän naama ärsyttää mua. Sanoo ehkä sanan tai kaks päivässä jos siltä kysytään jotain. Viime kaudella ykskään asukas ei ollu näin tapetti... ainakaan mun mielestä.
Olet varmaan jo unohtanut Minnan. Ymmärettävää tosin. Ei sitä kukaan muukaan muista.
Jep unohdin! Ihmettelin kun luin että oliko muka viime kaudella joku Minna :bidmouth:

Avatar
Esther
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Helmi 2011 19:09

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Esther » 01 Syys 2012 00:22

Välillä tuntuu, että hänkin on BB:in näyttelijä. En ole koskaan, vaikka olenkin vanha hurri :-), kuullut niin "hoonoa soomenkieltä". En ymmärrä ollenkaan miksi hänet on valittu joukkoon. Viime vuonna BB:ssa oli ainakin neljä suomenruotsalaista ja kaikki puhuivat hyvää suomea. :?

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja jokeri » 01 Syys 2012 00:26

newman kirjoitti: "Mä tykkään tuosta merkistä tosi paljon. Minulla on niitä muutamia, mutta ei tuon kokoisena, vain niitä isoja. Tarvitsen tuon bilettämiseen BB:n jälkeen. Jos saan laukun, niin puhun yhden päivän ajan koko ajan suomea."
Tätä mä vähän hain tossa kun kirjotin, että kunhan suu aukee, ni porukat huomaa, että tää on lopulta vaan yksi pissis talossa. Ilmeisesti vähän varakkaampi, mut pissis silti.
Cool like Teppo.

Avatar
Esther
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Helmi 2011 19:09

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Esther » 01 Syys 2012 00:41

jokeri kirjoitti: Tätä mä vähän hain tossa kun kirjotin, että kunhan suu aukee, ni porukat huomaa, että tää on lopulta vaan yksi pissis talossa. Ilmeisesti vähän varakkaampi, mut pissis silti.
Riippuu mihin lastentarhaopettajan palkan "laittaa". Sarah kertoi tänään, että yksi hiuslisäke maksaa 120,- € ja hänellä oli niitä MONTA. Tämän vuoden BB:ssa on niin paljon silikoneja ja muita "täytteitä", laukku on niin paljon terveellisempi investointi/vaihtoehto.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 01 Syys 2012 00:48

Esther kirjoitti:Välillä tuntuu, että hänkin on BB:in näyttelijä. En ole koskaan, vaikka olenkin vanha hurri :-), kuullut niin "hoonoa soomenkieltä". En ymmärrä ollenkaan miksi hänet on valittu joukkoon. Viime vuonna BB:ssa oli ainakin neljä suomenruotsalaista ja kaikki puhuivat hyvää suomea. :?
Musta tuntuu että tämä on herrojen Räisäsen ja Sainion tapa näyttää että tälläisiäkin tapauksia asuu meidän maassa. Suomalaisille on tärkeää että maahanmuuttajat opettelee kielen ja kulttuurin mahdollisimman nopeasti, eli sopeutuu . Sitten on näitä rantaporukoita, joita ei paljon nappaa sisämaan juntit. Omassa pikku yhteisössä on kiva leikkiä bättre folkia.

Katarina on melko varmasti oman poshjenginsä prinsessa, jonka piti ottaa talo haltuun. Vähän toisin kävi, totaali jäätyminen ja takalukko.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Johanna Pulkkinen

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 01 Syys 2012 01:02

edellämainittuun lisäten, en muuten muista et koosteissa olis katariinasta kuulunu juur kahta sanaa enempää, saati juur edes näkyny.

Tosin onhan noita tuolla ihan v*tusti liikaa.

E: sorry, tuli vähän väärään henkilön ketjuun. Saapi siirtää tahi poistaa.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Esther
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Helmi 2011 19:09

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Esther » 01 Syys 2012 01:05

BB-Kärpänen kirjoitti: Musta tuntuu että tämä on herrojen Räisäsen ja Sainion tapa näyttää että tälläisiäkin tapauksia asuu meidän maassa. Suomalaisille on tärkeää että maahanmuuttajat opettelee kielen ja kulttuurin mahdollisimman nopeasti, eli sopeutuu . Sitten on näitä rantaporukoita, joita ei paljon nappaa sisämaan juntit. Omassa pikku yhteisössä on kiva leikkiä bättre folkia.

Katarina on melko varmasti oman poshjenginsä prinsessa, jonka piti ottaa talo haltuun. Vähän toisin kävi, totaali jäätyminen ja takalukko.
Jos näin on niin hyvin rumasti tehty. Huomasin viime vuonna, että ruotsia ei saanut puhua vaikka Norjan vaihtoasukas puhui sujuvasti ruotsia. Eli Eki joka ei osannut englantia, mutta ruotsia, ei pystynyt kommunikoimaan Siv Anitan kanssa (kaksikielisessä maassa!). Ja Katarinahan oli eka "uhri" Millan tempuille....... :scratch

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 01 Syys 2012 01:11

^Jeps.

Silläkin riskillä et menee nyt OT:ks näin asukasketjussa, on mustakin jotenkin kummallista ettei talossa saa puhua ruotsia (eikä englantia, eikä jne).

Suomi kuitenkin on kaksikielinen maa, oli tästä asiasta sitten mitä mieltä kukin tykönään. Jokapäiväinen nopea murresanoja sisältävä keskustelu tuskin koskaan menee täysillä läpi sellaselle, joka ei kieltä osaa tai yleensä käytä, mut sallittua nyt sit tavallaan pitäs olla senkin et nämä sais omalla tavallaan kommunikoida. (vrt. juur useamminkin mainittua viimevuotista Stefanin tilannetta). Ei voi nykysuomessa vaatia, ettei kukaan osais edes perusjuttuja ruostsiks, saatika sit englanniks.

Ja taas, jos ny oikeen natsinappulaa sit väännän, ni miksi on sallittua esim englanninkielisten sanojen käyttö puheessä, tai nytkin mitä olen ihan vahingossa pari kertaa kuullu Katariinana puhuvan ni ruotsiahan sieltäkin välissä tulee.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Esther
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Helmi 2011 19:09

Re: Johanna Pulkkinen

Viesti Kirjoittaja Esther » 01 Syys 2012 01:26

White Rabbit kirjoitti:edellämainittuun lisäten, en muuten muista et koosteissa olis katariinasta kuulunu juur kahta sanaa enempää, saati juur edes näkyny.

Tosin onhan noita tuolla ihan v*tusti liikaa.

E: sorry, tuli vähän väärään henkilön ketjuun. Saapi siirtää tahi poistaa.
Yksi syy tähän on ehkä, että Katarinaa ei "filmata". Tänäänkin tiskasi ja piti oikein vaihtaa kameroita, että löytäisi hänet. DC1 ei koskaan näytä kun hän keskustelee ihmisten kanssa. Ei hän mykkä ole. Vïeläkin uskon/toivon, että hän on näyttelijä........... :?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”