Katarina Bjurs

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Katarinalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:42

5 - Suosikki
54
13%
4
33
8%
3
74
18%
2
74
18%
1
80
20%
0 - Inhokki
93
23%
 
Ääniä yhteensä: 408

Belinda
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 22 Syys 2010 00:27

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Belinda » 12 Loka 2012 22:59

Katariina siellä kaulailee nyt jo Teijankin kanssa, kuinka ihana sä Teija olet....en oikeesti olis Katariinasta uskonut, että alentuu moiseen.
Pidin Katariinaa fiksuna, mutta näköjään pelaa tosi hyvin.
Toivon, että Katariina lähtee, noi jutut menee jo ihan yli ....

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Brand » 12 Loka 2012 23:12

Tyyliin sopivasti Katarina on mamma och pappa betalar, kun kenkiä pitää saada ja Kampin kämppäkin pitäisi kustantaa.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja ff » 12 Loka 2012 23:14

Katarinalla pahaa kehuskelua rikkaista vanhemmistaan. Saanut kaiken mitä halunnut ja saa edelleen.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2012 23:17

Brand kirjoitti:Tyyliin sopivasti Katarina on mamma och pappa betalar, kun kenkiä pitää saada ja Kampin kämppäkin pitäisi kustantaa.
Näiden jälkeen ei enää niin harmita, että Kata joutuu nyt lähtemään. Vaikka edelleenkin olisin ulostanut ensin pari muuta.
a walking disaster

Avatar
KGB
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 14 Syys 2008 15:52

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja KGB » 12 Loka 2012 23:21

Katsu on hienolla tuulella. Mahtavaa katseltavaa. Pojot nousuun.

Avatar
Hannu79
Tuottaja
Viestit: 1106
Liittynyt: 16 Elo 2009 19:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Hannu79 » 12 Loka 2012 23:23

knocker kirjoitti:
Brand kirjoitti:Tyyliin sopivasti Katarina on mamma och pappa betalar, kun kenkiä pitää saada ja Kampin kämppäkin pitäisi kustantaa.
Näiden jälkeen ei enää niin harmita, että Kata joutuu nyt lähtemään. Vaikka edelleenkin olisin ulostanut ensin pari muuta.
Mä en ymmärrä että miksi kaikkia haittaa niin kovasti jos joku saa vanhemmiltaan rahaa.. Jos jollain on helvetisti massia niin miksi sit ei jakelisi sitä myös lapsilleen, ei kai siinä mitään pahaa ole?
Itse en ole juurikaan mitään saanut, mutta kiitollinen olisin ollut jos olisin saanut. Ja jos minulla olisi lapsi(a) niin kyllä mä voisin niitä elättää vielä aikusiälläkin jos ne vaikka opiskelisivat. Taitaa vaan tämä perisuomalainen kateus iskeä pintaan ihmisillä..
+ 1. Humalainen Andte; 2. Jonna; 3. Original Jussi; 4. Mikko Räi$änen
- 1. Nimo; 2. Jarno; 3. Jenna+Dani

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 12 Loka 2012 23:28

Hannu79 kirjoitti:
knocker kirjoitti:
Brand kirjoitti:Tyyliin sopivasti Katarina on mamma och pappa betalar, kun kenkiä pitää saada ja Kampin kämppäkin pitäisi kustantaa.
Näiden jälkeen ei enää niin harmita, että Kata joutuu nyt lähtemään. Vaikka edelleenkin olisin ulostanut ensin pari muuta.
Mä en ymmärrä että miksi kaikkia haittaa niin kovasti jos joku saa vanhemmiltaan rahaa.. Jos jollain on helvetisti massia niin miksi sit ei jakelisi sitä myös lapsilleen, ei kai siinä mitään pahaa ole?
Itse en ole juurikaan mitään saanut, mutta kiitollinen olisin ollut jos olisin saanut. Ja jos minulla olisi lapsi(a) niin kyllä mä voisin niitä elättää vielä aikusiälläkin jos ne vaikka opiskelisivat. Taitaa vaan tämä perisuomalainen kateus iskeä pintaan ihmisillä..
Perussuomalainen asenne, jos toisella on jotain se on multa pois. Ja vika on tietysti yhteiskunnan. Onneksi SDP pelastaa.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2012 23:33

Hannu79 kirjoitti: Mä en ymmärrä että miksi kaikkia haittaa niin kovasti jos joku saa vanhemmiltaan rahaa.. Jos jollain on helvetisti massia niin miksi sit ei jakelisi sitä myös lapsilleen, ei kai siinä mitään pahaa ole?
Itse en ole juurikaan mitään saanut, mutta kiitollinen olisin ollut jos olisin saanut. Ja jos minulla olisi lapsi(a) niin kyllä mä voisin niitä elättää vielä aikusiälläkin jos ne vaikka opiskelisivat. Taitaa vaan tämä perisuomalainen kateus iskeä pintaan ihmisillä..
No enpä moisella ainakaan leuhottaisi. Arvostan vaan enemmän ihmisiä, jotka tekee vaikka kesätöitä, saadakseen itselleenkin massia vaikka ihan pikkusen. Se on sitä elämän koulua, joka kasvattaa. Kateudesta ei ole kysymys.
ElMoronico kirjoitti: Perussuomalainen asenne, jos toisella on jotain se on multa pois. Ja vika on tietysti yhteiskunnan. Onneksi SDP pelastaa.
No mä en ajatellut tonne päinkään. [smilie=nonono.gif]
a walking disaster

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 12 Loka 2012 23:43

ff kirjoitti:Katarinalla pahaa kehuskelua rikkaista vanhemmistaan. Saanut kaiken mitä halunnut ja saa edelleen.
No Katarina ei ole vanhempiaan valinnut. Itselläni on ystäviä, joilla on ollut sama tilanne. Ei se tee heistä sen huonompia ihmisiä. Hyvä, että sanoi, että osaa arvostaa sitä, mitä niiltä on saanut. Tippa oli linssissä, kun kertoi kuinka ihanat vanhemmat hänellä on. Minusta tuo ei ollut kehuskelua, lähinnä vaan sanoi tosiasioita.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 12 Loka 2012 23:54

Katarina on tänään ihana! Ehkä pitäs palata siihen 2-3 kpl bileitä per viikko.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Loka 2012 00:24

DosterMan kirjoitti:Katarina on tänään ihana! Ehkä pitäs palata siihen 2-3 kpl bileitä per viikko.
Tai sitten Katalle piilopullo, josta se voi aina naukkailla ku tulee sellanen "Ei jumalauta, eihän tätä selvänä kestä!" -tilanne.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Loka 2012 00:44

Belinda kirjoitti:Pidin Katariinaa fiksuna, mutta näköjään pelaa tosi hyvin.
No eikös se pelaaminenkin ole fiksua? Toivottavasti Kata saa tämän illan perusteella sellaisen nousun, että taistelee kunnolla Johannaa vastaan sunnuntaina.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Korppu100
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 31 Elo 2011 22:29

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Korppu100 » 13 Loka 2012 02:57

Onko kerrottu ketkä ovat häädössä? Jos ei, niin turha puhua tatkiikasta, ja kun ei käyttänyt extra 3 pistettä Teijalle, niin siinä meni.

Tänää Kata on ollut parhaita.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 13 Loka 2012 03:54

Mikset syntynyt promillet veressä Katarina? Sinähän osaat olla ihan hauskakin mutta yksi ilta ei taida riittää. Samaa tarvittaisiin vähintään joka toinen ilta ja myös ilman alkohoolia.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Belinda
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 22 Syys 2010 00:27

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Belinda » 13 Loka 2012 05:13

Zygerö kirjoitti:
Belinda kirjoitti:Pidin Katariinaa fiksuna, mutta näköjään pelaa tosi hyvin.
No eikös se pelaaminenkin ole fiksua? Toivottavasti Kata saa tämän illan perusteella sellaisen nousun, että taistelee kunnolla Johannaa vastaan sunnuntaina.
Katariinan tapauksessa pelaaminen ei tässä vaiheessa ole todellakaan fiksua, kun tuppisuuna on möllöttänyt koko pelin ajan ja nyt kaulailee noita kakanjauhajia.
Talossahan on kuultu Teijan ja "opetuslapsien" kakanjauhantaa nauhalta, joten Katariinakin hyvin tietää, missä mennään. Nämä samat kakanjauhajat kun ovat myös Katariinan haukkuneet maan rakoon aikoinaan...

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Goofy » 13 Loka 2012 08:24

Aluksi olin että jess kerrankin Kata revittelee, kun riehui olkkarissa ja huusi ja puhui kun papupata mutta sitten hyvin äkkiä kyllästyin tähän Teijan kaulailijaan (niinkun Teijakin joka lähti ulos). Eipä ollut järin kiinnostavat jutut. Miten hän nähdessään haluamansa kengät pirauttaa vaan äitimuorille, joka pistää rahat hänen tililleen. Sitten likka asui kahden partsin kolmiossa Kaivarissa. KOSKA hän tietää mitä haluaa ja vähempään ei tyydy. [smilie=a_doh.gif] Ja vanhemmat maksaa! Uskomaton tyyppi. Vieressä Johanna kertoo miten meni suoraan koulusta aina töihin... hohhoijjaa.
Taviskausi rules

Grr
Asukaskokelas
Viestit: 105
Liittynyt: 27 Marras 2007 13:59

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Grr » 13 Loka 2012 09:26

Zygerö kirjoitti:
Belinda kirjoitti:Pidin Katariinaa fiksuna, mutta näköjään pelaa tosi hyvin.
No eikös se pelaaminenkin ole fiksua? Toivottavasti Kata saa tämän illan perusteella sellaisen nousun, että taistelee kunnolla Johannaa vastaan sunnuntaina.
Onko se vaihtoehto nyt suljettu kokonaan pois, että Kata ihan oikeasti pitää Teijasta? Näin sanoi pk-huoneessa ja näiden kahden jutustelujen perusteellakin olin niin käsittänyt. Väärinkö siis olen ymmärtänyt? Voihan se olla niinkin.

Myönnän joka tapauksessa sen, että toivon samaa kuin Zygis. Vaikka onkin vaikea kuvitella Katalla olevan ainakaan kivempaa talossa kuin tähän mennessä, ilman läheisintä Johannaa. Tuotannolle tässä minultakin (ilman hymyä): [smilie=thefinger.gif]
Goofy kirjoitti:Miten hän nähdessään haluamansa kengät pirauttaa vaan äitimuorille, joka pistää rahat hänen tililleen.
Sitten likka asui kahden partsin kolmiossa Kaivarissa. KOSKA hän tietää mitä haluaa ja vähempään ei tyydy.
[smilie=a_doh.gif] Ja vanhemmat maksaa! Uskomaton tyyppi. Vieressä Johanna kertoo miten meni suoraan koulusta aina töihin... hohhoijjaa.
Kyllä minä ainakin tässä jo enemmän osoittaisin vanhempia syyttävällä sormella (mikäli jotakuta pitäisi), jos kerran ovat noin hemmotelleet tytärtään. Äkkiähän siinä oppii saamaan mitä haluaa, jos pappa & mamma betaalaa aina kun vain pyytää. Ja olihan Katalla kuitenkin oma työpaikka nyt ennen taloon tulemista, niin ei ainakaan enää näyttäisi kenenkään siivellä elelevän.

Onhan joku Paris Hilton aivan pilalle lellitty, mutta mikäs siinä... kivat sinne Pariisille vaan, ei sekään minua hierrä. :D Toiset pääsevät helpommalla, näin se vaan menee ja se on minulle ihan ok.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Goofy » 13 Loka 2012 09:49

Grr kirjoitti:Ja olihan Katalla kuitenkin oma työpaikka nyt ennen taloon tulemista, niin ei ainakaan enää näyttäisi kenenkään siivellä elelevän..
Ai että jollain päiväkotiavustajan palkalla asutaan huippukämpässä Kaivarissa ja pääharrastus luksusrättien shoppailu. :bidmouth: Jep jep.
Enkä mä välitä sen kummemmin, kunhan nyt vaan totesin ja ihmettelin Katan illallisia höpinöitä. Minulle on yksi haileselassie jos jotkut suomenruotsalaiset vanhemmat paapovat pentusa pilalle ja kyllä maailmaan mahtuu näitäkin tyhjäpäitä. Ehkä Kata vielä jonain päivänä saa sen rikkaan miehen mistä haaveilee, että voi pitää luksus-lifestyleaan yllä. Köyhää miestähän Kata ei eilisten puheidensa perusteella kelpuuta. [smilie=a_teeth.gif] Arvot kohdillaan. [smilie=a_doh.gif]
Taviskausi rules

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Evalds » 13 Loka 2012 10:05

Kata voi vielä selvitä jos suomenruotsalaiset tykittävät turbolla ääniä, muistakaa Mikko Sipola ja mikälie viisuedustaja Pernilla.

Grr
Asukaskokelas
Viestit: 105
Liittynyt: 27 Marras 2007 13:59

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Grr » 13 Loka 2012 10:12

Työpaikasta ja asunnosta en sen tarkemmin tiennytkään. No, edelleen, jos ilmeisen rikkaat isukki ja äiskä haluavat antaa silmäterälleen vain parasta, niin siitä vaan - eipä se minulta pois ole. :)

Ja tuo ei-köyhyys, no... kaipa jokaisella on omat kriteerinsä kumppanin suhteen, Katalla tuo on yksi niistä. Jokainen toki saa ne itse päättää, vaikka samaa ei omalta listaltani löydykään.

Avatar
himppu96
Sala-asukas
Viestit: 366
Liittynyt: 15 Loka 2008 19:52

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja himppu96 » 13 Loka 2012 10:24

Pisteet 0 -> 1, kun heräsi illalla henkiin, vaikka vain alkoholin voimalla :thumbsup
Kristian & Mira

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 13 Loka 2012 10:29

Goofy kirjoitti:pääharrastus luksusrättien shoppailu.
Mä en lähtisi sanomaan Katan Gina Tricon, Guessin ja Ed Hardyn vaatteita luxukseksi. :imrgreen:

Jos Katan vanhemmat on maksaneet Katan elämisen opiskeluaikoina, se ei ole multa pois. Kauniistihan tuo puhui, että osaa arvostaa nyt enemmän, mitä niiltä on saanut ja, että hänellä on ihanat vanhemmat.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”