Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1451 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Seuraava
 Teija Kurvinen 

Arvosanasi Teijalle?
Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:35
5 - Suosikki 10%  10%  [ 51 ]
4 5%  5%  [ 27 ]
3 5%  5%  [ 26 ]
2 4%  4%  [ 20 ]
1 9%  9%  [ 45 ]
0 - Inhokki 66%  66%  [ 332 ]
Ääniä yhteensä : 501

Teija Kurvinen 
Kirjoittaja Viesti
Television orja

Viesti Lähetetty: 30 Elo 2012 16:20
Pomppii kakkosen- ja kolmosen välillä. Ei ole kamalan mielipiteitä jakava, kun ei ole paljoakaan äänessä eikä täälläkään ole syntynyt keskustelua.

Jussin olisi pitänyt voittaa BB kausi 2014 -nyt ollaan ulkona arpajaisista!

30 Elo 2012 16:20
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 30 Elo 2012 16:54
En oikein tiedä mitä mieltä tästä olisin! :scratch Toisaalta vaikuttaa ihan kivan terävältä "mammalta", mut toisaalta taas kun eilen veti tota showta yöllä, meni se jo vähän liikaaki esittämisen puolelle, eikä ollut enää hetken päästä edes mitenkään hauska, vaan pikemminki ärsytti kun se siinä vaan manas ja yritti olla niin kova. Ja orkun kans samaa mielipuolta siitä että tää on jotenki aika mummomainen tapaus ikäisekseen. Tällä hetkellä on kuitenki plussan puolella hieman.

30 Elo 2012 16:54
Profiili
BB-talon ylijumala

Viesti Lähetetty: 30 Elo 2012 17:16
Marika1 kirjoitti:
En oikein tiedä mitä mieltä tästä olisin! :scratch Toisaalta vaikuttaa ihan kivan terävältä "mammalta", mut toisaalta taas kun eilen veti tota showta yöllä, meni se jo vähän liikaaki esittämisen puolelle, eikä ollut enää hetken päästä edes mitenkään hauska, vaan pikemminki ärsytti kun se siinä vaan manas ja yritti olla niin kova.

Sehän sanoi siinä about. 30-45 minuuttia sen monologin jälkeen että veti jopa tahallaan liian yli sen avautumisen.

Pointti oli se, että oli ilmeisesti jotenkin "huolissaan" siitä, että miten nuo ulkonäöstään tarkat tyttöset tulisivat pärjäämään hiukan vaikeammissa tehtävissä esim. ulkotehtävissä kun ainoa joka heitä tuntuu hänen mielestäöän kiinnostavan on hiuspidennyksten laitto, vaatteiden vaihto ja meikit tms. tjtn.

Itse pidin sitä ihan hauskana ja viihdyttävänä episodina. Ehkä hiukan nopeampi lopetus olisi ollut kuitenkin tarpeen, ettei mene jankkaamiseksi.

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

30 Elo 2012 17:16
Profiili
Kasmasiini

Viesti Lähetetty: 30 Elo 2012 21:25
Se kuva minkä oon Teijasta saanut on sellanen, että kaikki on hyvin, kun hänen ei vaan tartte ottaa vastuuta mistään eikä nähdä vaivaa mistään (esim. kotityöt) eikä järjestellä asioita. En siis yhtään ihmettele, että ottaa pultit siitä kun kutsutaan äidiksi.

Sisupussin kuvaus osuu mun mielestäni aika lähelle. Sulla taitaa olla psykologista silmää. :thumbsup

sisupussi kirjoitti:
Eilen katselin Tellun kännitouhuamista BB-pipo tötteröllä ja se kirkastui minulle: Teija on kuin naispuolinen versio viimevuoden Eki-Daddy-Stefanista. Enää puuttui vain epileptinen hylkeenä sätkyttely, kaikki muut elementit taisikin jo olla vahvasti kasassa.
Ainoana erona näiden kahden välillä on se, että Stefan oli oikeasti hyväntahtoinen ja vältteli toisten loukkaamista: Teija taas verhoaa jatkuvan ilkeilyn, vähättelyn ja pistävän katkeruutensa muka-hauskoihin vitseihin.

Tekeekö se loukkauksesta muka vähemmän loukkaavan jos sen esittää vitsin muodossa? :?

Tässä on juuri se kiero ihmistyyppi, jonka mielestä hänen sanoistaan loukkaantuva ihminen on vain herkkänahkainen ja lapsellinen kun ei hänen "harmittomia vitsejään" kestä. Eilisen käytöksen perusteella jopa Anne vaikuttaa 100x suvaitsevammalta, vaikka onkin avoimesti kertonut halveksunnastaan siideripissiksiä kohtaan. Toivottavasti joku antaisi Teijan maistaa omaa lääkettään; kyllähän tästä ylipainoisesta mummelista pystyisi hyvinkin kehittämään näennäisesti hauskoja vitsejä.

Lisäksi hän vaikuttaa melko ärhäkältä humalassa, tuntuu ymmärtävän toisten sanomiset kuin tahallaan väärin ja aiheuttaa puheillaan tulevaisuudessa varmaan konflikteja... Eilenkin veti tupakkapaikalla (tosin vain muutaman läsnäollessa) megalomaaniset pultit siitä, että häntä "kehdataan kutsua" talossa äidiksi.

Viimeksi muokannut Eelis päivämäärä 30 Elo 2012 22:49, muokattu yhteensä 3 kertaa

30 Elo 2012 21:25
Profiili
Isoveli

Viesti Lähetetty: 30 Elo 2012 21:29
En usko että ketään oikeasti alkoholistia otettaisiin BB-talon asukkaaksi.
Lisäksi voisi myös hiukan miettiä kannattaako tuollaisia "paljastuksia" kertoa ihan Big Brotheriin kuulumattomien henkilöiden takia.

30 Elo 2012 21:29
Profiili
Ninja

Viesti Lähetetty: 30 Elo 2012 21:31
Eelis kirjoitti:
Se kuva minkä oon Teijasta saanut on sellanen, että kaikki on hyvin, kun hänen ei vaan tartte ottaa vastuuta mistään eikä nähdä vaivaa mistään (esim. kotityöt) eikä järjestellä asioita.
Teijan exä, kenties? Tuli riitaa kotitöistä?

30 Elo 2012 21:31
Profiili
Vuoden Tulokas 2011

Viesti Lähetetty: 30 Elo 2012 22:07
Marika1 kirjoitti:
En oikein tiedä mitä mieltä tästä olisin! :scratch Toisaalta vaikuttaa ihan kivan terävältä "mammalta", mut toisaalta taas kun eilen veti tota showta yöllä, meni se jo vähän liikaaki esittämisen puolelle, eikä ollut enää hetken päästä edes mitenkään hauska, vaan pikemminki ärsytti kun se siinä vaan manas ja yritti olla niin kova. Ja orkun kans samaa mielipuolta siitä että tää on jotenki aika mummomainen tapaus ikäisekseen. Tällä hetkellä on kuitenki plussan puolella hieman.

Joudun komppailemaan takaisin päin!

Olen nimittäin tuosta esittämisestäkin samaa mieltä. Jotenkin Teijasta paistoi läpi sellainenkin, että hän yritti jotenkin vakuuttaa muille, että on räväkkä mummeli, eikä mikään pinnallinen lissu niinkun nuo muut asukkaat. :D
"Minä olen vittu ronski rouva ja syön kunnon makkaraa enkä mitään neitien ruokia vittu".

Kun ei ole enää nuori, eikä välttämättä edes kaunis, niin pitää jotenkin todistella että on muuten cool ja "niin sinut itsensä kanssa".

Ira taas on esimerkki sellaisesta keski-ikää lähestyvästä naisesta, joka kantaa itsensä (ja noh, kilonsa..) hyvin, eikä pönkitä egoaan turhilla selittelyillä ja vertailuilla. Antaa kaikkien kukkien kukkia, eikä ala perustelemaan että miksi ei enää ole nuori tai samanlainen kun nuo muut naiset.

30 Elo 2012 22:07
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 30 Elo 2012 23:30
Jos Eeliksen aiempi, nyt jo torsoksi moderoitu viesti pitää todella paikkansa ja kerrotut jutut Teijasta pitävät paikkansa, taitaa tämä nainen olla kovempi peluri ja näyttelijä kuin kukaan meistä katsojista tai asukkaista osaa arvatakaan.
Aika hyvin on pystynyt "salaisuuksiaan" tähän asti piilottelemaan. Eiköhän siellä pinnan alla kuohu kuitenkin sellainen keitos, joka jossakin vaiheessa pyrkii auttamatta pinnalle.
Tuotanto ainakin tuntuu käsittelevän Teijaa silkkihansikkain: Teijan bileillan provosoivia puheita tai kilahduksiahan ei esim. näytetty dailyssa ollenkaan.

30 Elo 2012 23:30
Profiili
Ylläpitäjä

Viesti Lähetetty: 30 Elo 2012 23:35
sisupussi kirjoitti:
Jos Eeliksen aiempi, nyt jo torsoksi moderoitu viesti
Väärinkäsitysten välttämiseksi; Eeliksen viestiä ei ole moderoitu, vaan hän on itse muokannut sitä.

30 Elo 2012 23:35
Profiili
Ninja

Viesti Lähetetty: 30 Elo 2012 23:59
sisupussi kirjoitti:
Jos Eeliksen aiempi, nyt jo torsoksi moderoitu viesti pitää todella paikkansa
Miten niin jos?
sisupussi kirjoitti:
Aika hyvin on pystynyt "salaisuuksiaan" tähän asti piilottelemaan.
Patologinen valehtelija, ei niitä saa edes valheenpaljastustestissä kiinni.
sisupussi kirjoitti:
Eiköhän siellä pinnan alla kuohu kuitenkin sellainen keitos
Aivan varmasti.
sisupussi kirjoitti:
Tuotanto ainakin tuntuu käsittelevän Teijaa silkkihansikkain
Ei perkele, tuotanto on tässä juonessa mukana!
sisupussi kirjoitti:
Teijan bileillan provosoivia puheita tai kilahduksiahan ei esim. näytetty dailyssa ollenkaan.
Okei, tää oli se viimeinen todiste, tää varmistaa kaiken.

30 Elo 2012 23:59
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 01 Syys 2012 11:49
Tellervo alkaa nostaa sijoitustaan omissa muistiinpanoissani. Paikka paikoin ihan hervotonta läppää ja tuntuu olevan kaikissa touhuissa hyvin mukana. Tellun puhetyyli on aika arvoituksellinen, vaikea arvioida kuinka paljon puheissa on itseironiaa mukana.

Veikkaan, että tälle tädille ulkolaavutehtävät ei aiheuta mitään suurta tuskaa. Vahva nelonen.

01 Syys 2012 11:49
Profiili
Sala-asukas

Viesti Lähetetty: 01 Syys 2012 12:51
Tellu on ihan mahtava! :thumbsup Jatkoon!

01 Syys 2012 12:51
Profiili
Jumalan Ruoska

Viesti Lähetetty: 01 Syys 2012 13:01
Teijastahan alkaa kuoriutua ihan hauska täti. On mm. veikannut jo Hans Välimäkeä ja Gordon Ramsaytä kokkikaverikseen. Eikä tunnu ottaneet rankkua mitenkään pahasti.
"Voidaan paistaa pihvit, millaiseksi kukin haluaa. Itse haluan medium +, mikäli nyt ikinä ehdin itse syömään. Toisaalta tällä habituksella pitäisi pärjätä ilman ruokaakin."

01 Syys 2012 13:01
Profiili
Tapetti

Viesti Lähetetty: 01 Syys 2012 13:41
Kyllähän tätä tätiä seurailee talossa ihan mielikseen. Kitkeryyttä ja huumoria sopivassa suhteessa, ja muodostaa kerrassaan herkullisen parivaljakon Irinan kanssa. Toivon, ettei putoa vielä aikoihin.

01 Syys 2012 13:41
Profiili
Juonittelija

Viesti Lähetetty: 01 Syys 2012 16:54
^hyvin tämä pari veti ainakin aamuyöstä. Peukku ja varovainen nelonen.

01 Syys 2012 16:54
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 01 Syys 2012 17:22
Teija nosti pisteitään eilisen perusteella, hervotottoman parivaljakon muodostaa Irinan kanssa. :D Plussan puolella aikas selvästi tällä hetkellä.

01 Syys 2012 17:22
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 01 Syys 2012 21:03
Tykkään Teijan letkeästä huumorista aina aika ajoin. Erityisesti Irinan (ja myös Iran) seura saa Teijan suorastaan kukoistamaan. Toisaalta joku tässä helsinkiläistyneessä rovaniemeläisessä mua tökkii. Teijan terävä kieli ja jatkuva tietyille ihmisille naljaileminen on suorastaan kiusallista katsottavaa/kuunneltavaa.

Mikähän tuossa Johannassa niin kovasti Teijaa vihastuttaa? Olen jo useaan otteeseen kuullut, kuinka Tellu vähättelee Johannaa ja naureskelee ivallisesti muiden aikaan Johannan kustannuksella. Hyvänä esimerkkinä ensimmäisenä bileiltana, jolloin Teija humalapäissään päsmäröi keittiössä ja mantamaisesti marmatti miten Barbiekin vaan meikkailee eikä voinut tuoda ulkoa jääkaappinkaan kuin vain kaksi pulloa cocacolaa (vaikka oikeasti jääkaapissa tuolloin oli muitakin limsoja). Pahinta kaikessa oli, että Johanna itse seisoi parin metrin päässä keittiösaarekkeella ja kuuli tuolloinkin kaiken. En tosin tiedä ymmärsikö täysin kuulemaansa.

Jos Johanna on esimerkiksi vessassa aivan luonnollisilla asioillaan, kun pitäisi kokoontua sohvaryhmille, Teija ensimmäisenä mustamaalaa, miten "Barbie tietysti on ihailemassa itseään vessan peilistä". Onneksi Irina on aina se, joka paikallaollessaan puolustaa Johannaa ja oikoo Teijan puheita.

Onko kauneuden ja hyvännäköisyyden näkeminen muissa ihmisissä Teijalle tosiaan niin kauheaa? Muistuttaako Johanna Teijaa jostakin tietystä henkilöstä tai asiasta? Tai ainoastaan menetetystä nuoruudesta, karseasta ulkonäöstä ja omasta sairaalloisesta lihomisestaan?

01 Syys 2012 21:03
Profiili
Julkkisasukas

Viesti Lähetetty: 01 Syys 2012 21:55
sisupussi kirjoitti:
Mikähän tuossa Johannassa niin kovasti Teijaa vihastuttaa? Olen jo useaan otteeseen kuullut, kuinka Tellu vähättelee Johannaa ja naureskelee ivallisesti muiden aikaan Johannan kustannuksella.

Köökit: Koska Teija on aito oman ikäisensä ihminen eikä ymmärrä sitä, että nuori nainen kuluttaa kaiken aikansa itsensä trimmaamiseen, kuitenkaan nauttimatta edes saavutuksistaan (lettukestit), sen sijaan, että kehittäisi itseään ja hankkisi taitoja. Teija ei osaa arvostaa sitä, että maailma on täynnä huonoitsetuntoisia+alipainoisia nuoria naisia, jotka aattelee, että tekosilmäripsien hankkimisesta ja implattien laittamisesta kehoon löytyy tie onneen.

..mutta onhan tuo Johanna ihan huvittavan hauska höppänä. Ja on Teijakin hyvä asukas.

01 Syys 2012 21:55
Profiili
Ninja

Viesti Lähetetty: 01 Syys 2012 22:13
biggis kirjoitti:
..mutta onhan tuo Johanna ihan huvittavan hauska höppänä. Ja on Teijakin hyvä asukas.
Mäkin tykkään molemmista. Johanna on söpö ja seksikäs eikä ole pahemmin ärsyttänyt. Teija on hauska ja hyvä aisapari Irinalle. Tosin ei kumpikaan ole mitään erityisiä suosikkeja, hyviä asukkeja kuitenkin toistaiseksi.

01 Syys 2012 22:13
Profiili
Kasmasiini

Viesti Lähetetty: 01 Syys 2012 22:19
Kyllä Teija eilen Johannan kanssa tuli yllättävästikkin juttuun, kun kehusi tätä kun sillä on hermo kestänyt hyvin paitsi seuraavana päivänä kun Johannalta vietiin pehmolelu - Johanna 24v ja itkee lelun perään!

01 Syys 2012 22:19
Profiili
Kasmasiini

Viesti Lähetetty: 02 Syys 2012 21:58
sisupussi kirjoitti:
Onko kauneuden ja hyvännäköisyyden näkeminen muissa ihmisissä Teijalle tosiaan niin kauheaa?

Teija ei yleensäkään tykkää siitä, että muut menestyvät. Kai se on uhka sille, ettei hän itse kauheasti menesty. (Se, ettei joutunut tänään valehäädetyksi, ei ole mun mielestäni menestys.)

Jännä kun Teija on sanonut lehtijutuissa että hänen erikoistaitonaan on kotiäidin taidot. Onnistui silti polttamaan jauhelihan. Eikös kotiäiti osaa ainakin laittaa ruokaa?

02 Syys 2012 21:58
Profiili
Kolhoosin johtaja

Viesti Lähetetty: 02 Syys 2012 22:20
Eelis kirjoitti:
sisupussi kirjoitti:
Onko kauneuden ja hyvännäköisyyden näkeminen muissa ihmisissä Teijalle tosiaan niin kauheaa?

Teija ei yleensäkään tykkää siitä, että muut menestyvät. Kai se on uhka sille, ettei hän itse kauheasti menesty. (Se, ettei joutunut tänään valehäädetyksi, ei ole mun mielestäni menestys.)

Jännä kun Teija on sanonut lehtijutuissa että hänen erikoistaitonaan on kotiäidin taidot. Onnistui silti polttamaan jauhelihan. Eikös kotiäiti osaa ainakin laittaa ruokaa?

Olen suorastaan odottanut, milloin joku uskaltautuu kysymään Teijalta perheestä ja erityisesti lapsestaan, eikös tällä "kotiäidillä" sellainen Rovaniemen suunnalla ollut? Kun Irina kertoo kaivaten "Elviksestään" ja Anne puhelee lapsestaan, on Teija ollut aina hipihiljaa. Onkohan Teija tuolla talossa kertonut tilanteestaan tai lapsestaan mitään?

02 Syys 2012 22:20
Profiili
Isoveli

Viesti Lähetetty: 02 Syys 2012 22:26
^ Hyvä ollakin hiljaa lapsestaan, täältä siitä tulee vaan pisteitä. Teija on mennyt BB-taloon, ei sen lapsi. Mutu tuntumalla voisi myös heittää, että Teijan lapsi on paljon vanhempi. Viime kaudellakin musta tuntu tosi pahalta, kun lapsista leviteltiin niin intiimejä juttuja talossa ja olen jo liveketjusta bongannut Irinan pojan esinahkatulehduksen.

Teija on ihan hauska tapaus. Vetäköön vaan yli välillä kommenttinsa, toi porukka on sen tarpeessa ja tämä on viihdeohjelma. Moni ihminen tykkää ihan normaalistikin puhua vähän yliampuen kieli poskessa, joten ei se ole välttämättä esittämistä kameroille.

02 Syys 2012 22:26
Profiili
Kasmasiini

Viesti Lähetetty: 02 Syys 2012 22:32
sisupussi kirjoitti:
Olen suorastaan odottanut, milloin joku uskaltautuu kysymään Teijalta perheestä ja erityisesti lapsestaan, eikös tällä "kotiäidillä" sellainen Rovaniemen suunnalla ollut? Kun Irina kertoo kaivaten "Elviksestään" ja Anne puhelee lapsestaan, on Teija ollut aina hipihiljaa. Onkohan Teija tuolla talossa kertonut tilanteestaan tai lapsestaan mitään?

Säännöissä lukee, että alaikäisiin lapsiin liittyvien asioiden puhuminen on talossa kielletty. Mutta ei siitä rangaistakaan? Nii ja tosi on, että Teija on itse mennyt taloon eikä sen lapsi, mutta taloon menemisellä on varmasti vaikutusta lapseen.

Viimeksi muokannut Eelis päivämäärä 02 Syys 2012 23:16, muokattu yhteensä 1 kerran

02 Syys 2012 22:32
Profiili
Vuoden Foorumilainen 2012

Viesti Lähetetty: 02 Syys 2012 22:35
^Mutta ei kai se silti tarkoita, että lapsesta tarvitsisi julkisesti puhua, vaikka taloon menolla vaikutusta olisikin lapseen. Minusta ihan jokaisen oma asia haluaako puhua läheistensä asioista ja aina parempi, jos ei liikaa niitä levittele.

02 Syys 2012 22:35
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1451 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Seuraava