Teija Kurvinen

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Teijalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:35

5 - Suosikki
51
10%
4
27
5%
3
26
5%
2
20
4%
1
45
9%
0 - Inhokki
332
66%
 
Ääniä yhteensä: 501

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja melissa » 02 Joulu 2012 23:09

En voi ymmärtää tätä voittajavalintaa, oli huonoin voittaja koko tämän ohjelman historian aikana. Kieroilulla, läyhäämisellä ja silkalla kiusaamisella tuli voitto. Toivottavasti Teija oppii kokemuksestaan sen, että toisia ihmisiä ei voi kohdella miten sattuu ja nöyryys on hyve. Olit suurimpia inhokkeja 24/7-palvelua katsovien keskuudessa ja siihen oli selvät syyt. Ilkeä perusluonne, sitä on vaikea muuttaa varmaan, mutta kannattaisi yrittää. Viimeiseen finaali-iltaan asti jaksoit haukkua Iidaa täysin syyttä. Oksettavin BB-voittaja koskaan.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja VeePee » 02 Joulu 2012 23:11

Teija Kurvinen - BB-voittaja jonka voiton mahdollisti äärimmäinen juonittelu, sääntöjen hyväksikäyttö, tuotannon munattomuus, koulukiusaamista lähentelevä toiminta, selkäänpuukotus ja toisten asukkaiden hyväksikäyttö.

Moni on ehtinyt jo tuomita tämän mätisäkin BB-historian surkeimmaksi voittajaksi enkä ole paljoa eri mieltä heidän kanssaan. Ilman tämän kauden suuria, älynväläystä lähenteleviä sääntömuutoksia, (mm. nimeämisistä puhumisen salliminen yms.) Teijan lento olisi loppunut jo alkuunsa.

BB-tuotanto tahtoi uudistaa formaattia ja onnistuikin siinä, nyt Suomen Big Brotherista on tehty Selviytyjien kaltainen formaatti, jossa voi voittaa parhaat juonittelijat, ei parhaimmat kilpailijat.

Toivotaan että tulevilla mahdollisilla kausilla palattaisiin vanhempien kausien tyyliin eli kielletään nimeämisistä puhuminen yms. juonittelu ja palautetaan viikkotehtäviin todellinen panos niin ei pääsisi Teijan kaltaiset lahnat lorvimaan viikkotehtävissä viikosta toiseen.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 02 Joulu 2012 23:12

Ei ollut oikea valinta voittajaksi tämä. Kertakaikkiaan yllätys moneltakin osalta, esinnäkin, että pääsi näin pitkälle ja, että vielä voitto koko bb:n. Uskomaton suoritus, kai sitä nyt pitää hieman arvostaa, no ää, eikä tarvi. Pakko se on kuitenkin myöntää, että hienosti pelattu. Eiköhän kaikki kuitenkin selviä aikanaan Iidallekin. Toivottavasti ainakin katuu joitain tekosiaan talossa.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2012 23:14

No ainakaan tämä voittaja ei ole tapettia! :? Siinä heti positiivista sanottavaa Teija-voittajastamme.

Kauden alussa ajattelin että Teija saisi olla "vielä muutaman viikon" mukana, eikä mielestäni ollut kiire saada häntä pois. Ajattelin että Teijan voitto on täysin mahtotonta, eikä hän pääse kun korkeintaan kolmannelle sijalle. Totuus on satua ihmeellisempää, ja tällä kertaa olin väärässä ja olen todella harmissani, ettei Teija pudonnutkin talosta vaikkapa Leinan sijaan. Teijan ansiosta koettiin värikkäitä hetkiä, mutta en millään olisi halunnut hyväksyä tällaisen ihmisen voittoa.

Hyvää Teijassa oli tilannekomiikka, sanavalmius ja räväkkä persoona. Oikeastaan jopa harmittelin sitä, että nämä Teijan hyvät puolet jäivät usein mitättömiksi, koska hän käytti koko energiansa pahanpuhumiseen ja loi negatiivista energiaa ympärilleen. Sanoisin että Teija oli ovela ja taitava ihminen, joka sai ihmisiä manipuloitua. Puhui lähes kaikista pahaa toisilleen, mutta silti voitti kisan, eli sai myös katsojat narrattua puolelleen!

Jos Teija olisi ollut empaattinen, muista välittävä ja ystävällinen, niin olisin varmasti pitänyt häntä yhtenä parhaista asukkaista, ja olisin jopa ajatellut että Teijan kanssa itsellänikin voisi olla hauskaa! Nyt olen lähinnä helpottunut etten tuota ihmistä tunne, koska en voisi häneen ikinä täysillä luottaa.

Loppuarvosana: 1
Painajaismaisen järkyttävä ihminen, mutta hyvä asukasvalinta. Huonompaa voittajaa ei olla koskaan SBB:ssä nähty ja toivottavasti ei tulla näkemäänkään, mutta eihän Teija asukkaana mikään huono ollut ja hänellä oli värikäs matka talossa.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 02 Joulu 2012 23:17

Liian dominoiva. nolla, ykkösenä oli pisteet koko kauden ja nyt laskin.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 02 Joulu 2012 23:17

Onnea Teija paljon voitosta! Olit ihanan viihdyttävä ja mahtava asukas, ilman sinua kausi olisi ollut vielä tylsempi mitä oli :)

5/5 p

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja mrj » 02 Joulu 2012 23:19

toisiks paskin voittaja suomen bb historiassa.. toivottavasti tuli naula arkkuun tälle formaatille.

pisteet: 0p
JuHu - :drink55:

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 02 Joulu 2012 23:20

Orkku kirjoitti, että Teija narrasi moni katsojia. Tulin tässä pohtineeksi, että niin se narrasi minuakin. Silloin, kun häädössä oli Anne, Teija ja Iida, ajattelin, että Anne on se kaiken pahan alku ja juuri, josta pitää päästä eroon. Kuvittelin jopa, että Teija olisi hieman eksyksissä, kun tärkein ihminen häädettiin talosta. Kaikkea kanssa. Teija oli se kieroin pelaaja ja läyhäyksen mastermind. Teijasta olisi pitänyt päästä eroon silloin, kun ei vielä ollut myöhäistä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Rita » 02 Joulu 2012 23:21

Mietin just äsken samaa. Annesta oltaisiin kyllä päästy myöhemminkin, Teija olisi pitänyt häätää silloin. Ei tätä kauden alussa olisi uskonut, saati sitten finaaliaamunakaan. Tämä voitto jää negatiivisessa mielessä mieleen pitkäksi aikaa.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 02 Joulu 2012 23:21

Itse tiesin kyllä että Teija on kaiken pahan alku ja juuri ja Anne on vaan muuten erittäin ikävä ihminen.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja henkka » 02 Joulu 2012 23:24

orgasmienkeli kirjoitti:No ainakaan tämä voittaja ei ole tapettia! :? Siinä heti positiivista sanottavaa Teija-voittajastamme.

Kauden alussa ajattelin että Teija saisi olla "vielä muutaman viikon" mukana, eikä mielestäni ollut kiire saada häntä pois. Ajattelin että Teijan voitto on täysin mahtotonta, eikä hän pääse kun korkeintaan kolmannelle sijalle. Totuus on satua ihmeellisempää, ja tällä kertaa olin väärässä ja olen todella harmissani, ettei Teija pudonnutkin talosta vaikkapa Leinan sijaan. Teijan ansiosta koettiin värikkäitä hetkiä, mutta en millään olisi halunnut hyväksyä tällaisen ihmisen voittoa.

Hyvää Teijassa oli tilannekomiikka, sanavalmius ja räväkkä persoona. Oikeastaan jopa harmittelin sitä, että nämä Teijan hyvät puolet jäivät usein mitättömiksi, koska hän käytti koko energiansa pahanpuhumiseen ja loi negatiivista energiaa ympärilleen. Sanoisin että Teija oli ovela ja taitava ihminen, joka sai ihmisiä manipuloitua. Puhui lähes kaikista pahaa toisilleen, mutta silti voitti kisan, eli sai myös katsojat narrattua puolelleen!

Jos Teija olisi ollut empaattinen, muista välittävä ja ystävällinen, niin olisin varmasti pitänyt häntä yhtenä parhaista asukkaista, ja olisin jopa ajatellut että Teijan kanssa itsellänikin voisi olla hauskaa! Nyt olen lähinnä helpottunut etten tuota ihmistä tunne, koska en voisi häneen ikinä täysillä luottaa.

Loppuarvosana: 1
Painajaismaisen järkyttävä ihminen, mutta hyvä asukasvalinta. Huonompaa voittajaa ei olla koskaan SBB:ssä nähty ja toivottavasti ei tulla näkemäänkään, mutta eihän Teija asukkaana mikään huono ollut ja hänellä oli värikäs matka talossa.
Samaa mieltä paitsi minusta on muutama huonompikin voittaja kuin Teija. Teija teki Asot eli suuresta inhokista kauden voittajaksi. Teijan voitto oli myös siinä mielessä poikkeus, ettei aina se muka hassu säheltä voita kilpailua.

Jemand
Läyhääjä
Viestit: 138
Liittynyt: 19 Syys 2010 15:21

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Jemand » 02 Joulu 2012 23:25

Ymmärrän sen, että monia ottaa päähän Teijan voitto. Itseänikin harmittaa siinä se, että "läyhääjät" voittivat. Vaikka Teija on koko kauden ajan puhunut muista pahaa selän takana, en ole kuitenkaan nähnyt häntä pahimpana läyhääjänä. Ainakin Anne ja Jonna I olivat mielestäni paljon pahempia. Teija on kuitenkin useimmiten löytänyt läyhäyksen kohteistaan myös jotakin hyvää sanottavaa.

Itse olen tyytyväinen Teijan voitosta. Toihan Teija kuitenkin todella paljon taloon. Hän sai minut nauramaan, ja oli aina hauska katsella hänen reaktioitaan eri asioihin, esim. häädetyn herjoihin. Varsinkin Annen lähdön jälkeen Teijaa oli mukava seurata - kaikesta huolimatta.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 02 Joulu 2012 23:26

Sihi kirjoitti:Itse tiesin kyllä että Teija on kaiken pahan alku ja juuri ja Anne on vaan muuten erittäin ikävä ihminen.
Aika nopeasti sen kyllä tajusi Annen lähdön jälkeen.

Teija on kyllä taitava puhuja ja onhan näitä tapauksia ollut ennenkin historiassa. Kansa hurmioon oikeanlaisella retoriikalla.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 02 Joulu 2012 23:30

Minun on vaikea pitää Teijaa hauskana, kun olen kuullut hänen suustaan "että ehkä sen vamman olisi pitänyt olla päässä" ja "Tampereen, Pirkkalan h***a"
Hah hah tosi vitsikästä.
:td
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 02 Joulu 2012 23:39

Sihi kirjoitti:Minun on vaikea pitää Teijaa hauskana, kun olen kuullut hänen suustaan "että ehkä sen vamman olisi pitänyt olla päässä" ja "Tampereen, Pirkkalan h***a"
Hah hah tosi vitsikästä.
:td
Ja jotkut vielä kehtaavat nauraa ja taputtaa tuolle ensimmäiselle lausahdukselle. Käsittömätöntä. Kyllähän Teijalla oli sananlaskut hyvin hallussa. Osasi heittää niitä sopivin väliajoin. Jo kauden ekassa Talkissa huomasin, miten erilainen Teija oli suorassa kuin talossa. Teflon-Teija sen voiton vei, ei todellinen Teija.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Smaga
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 25 Syys 2010 01:13

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Smaga » 02 Joulu 2012 23:40

Voitto ratkesi Teija ylivoimaisuuteen puukon käytössä, niin perunan kuorimiseen, kuin kanssa kilpailijoihinkin.

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja melissa » 02 Joulu 2012 23:41

Teijan voitosta vielä sen verran, että Teijalla oli koko tuotannon tuki takanaan eli huomattavan paljon vetoapua sai sillä. Muun muassa finaaliviikon etusivun uutisetkin kertoivat lähes pelkästään vain Teijasta koko viikon ajan, ja Teijalle tuotiin taloon Anne ja extran fanitkin olivat Teija-faneja henkeen ja vereen. Teijaa suojeltiin koosteissa ja talkissa eikä satunnaisesti katsoville selvinnyt Teijasta koko totuus. Siis se läyhääjäpuoli, tiesivät vain että Teija nyt sattui möläyttämään Iidan jalasta ja katui sitä syvästi (buahaha, niin varmaan Teija kaduitkin, jäit vaan kiinni).

Finaalissa Teijaa survottiin voittajaksi nostamalla hänet enemmän esiin kuin muut finalistit. Toivottavasti Teija joutuu haastatteluissa selittämään pahoja sanojaan, vaikka feikisti senkin tulee tekemään. Ei tuo ihminen osaa oikeasti katua.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Sky » 02 Joulu 2012 23:43

Sihi kirjoitti:Minun on vaikea pitää Teijaa hauskana, kun olen kuullut hänen suustaan "että ehkä sen vamman olisi pitänyt olla päässä" ja "Tampereen, Pirkkalan h***a"
Hah hah tosi vitsikästä.
:td
Tai miten Hitler teki oikein kun juutalaisia napsi, kun ovat niin v*ttumaista kansaa.

Tässä meidän BB-voittaja. [smilie=thefinger.gif]

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 02 Joulu 2012 23:43

Sky kirjoitti:
Sihi kirjoitti:Minun on vaikea pitää Teijaa hauskana, kun olen kuullut hänen suustaan "että ehkä sen vamman olisi pitänyt olla päässä" ja "Tampereen, Pirkkalan h***a"
Hah hah tosi vitsikästä.
:td
Tai miten Hitler teki oikein kun juutalaisia napsi, kun ovat niin v*ttumaista kansaa.

Tässä meidän BB-voittaja. [smilie=thefinger.gif]
Tai miten oli Sorellan vika, että joutui hyväksikäytetyksi ja esitti vain nukkuvaa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 02 Joulu 2012 23:46

Mä luulen, että joku toimittaja vielä alkaa keräillä näitä...enkä edes luule, vaan niinhän tapahtuu. osalle äänestäjistä voi tulla yllätyksenä.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 02 Joulu 2012 23:50

Teijan voiton takana on kova tuotannon avitus ja sormien läpi katsominen. Teija olisi pitänyt poistaa talosta juutalais kopmmentin takia jo aivan alussa. Kun Teijaa sitten paapottiin antamalla tupakkaa ja välittämättä sääntörikkomuksista sekä kauden kovimmat suosikit kyseenalaisesti tiputettiin voiton tieltä niin saattoihan tuon jo arvata viimeistään Tean oudon tippumisen jälkeen Teijan voittavan paskan kauden. Miksi silloin kun Johanna oli äänestyksessä äänestys aikaa oudosti jatkettiin ja jatkettiin kunnes koko ajan johdossa ollut Johanna juuri ja juuri tipahti punaiselle kun katsojat uskoivat Johannan ainakin olevan turvassa. Samoin Tea joka johti koko alkuviikon ja sitten kun Tea oli tippunut punaiselle hänen faneilleen ei annettu kuin minuutti aikaa vastaiskuun ennenkuin äänestys kummasti taas lopetettiin. Molemmat tytöistä olisi voittanut Teijan finaalissa koska Iidalla vain oli liikaa vihaajia jotka halusivat vain jonkun muun kuin Iidan voittoa. No Teija on voittonsa ansainnut mutta ei minun tarvitse siitä pitää. Muutenkin loppukausi meni ohi Jossun tippumisen jälkeen ja en niinkään välittänyt enää koko kaudesta joten aika sama kuka voiton tuosta porukasta vei.
Finding life since 1970, forum member #1223

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 03 Joulu 2012 00:00

^Muuten tuon Johannan tippumisen jälkeen äänestyskäytäntö muuttui siten,että pidettiin pitkä tauko äänestyksen loppumisen ja tuloksen julkistamisen väliin... ( hioo salaliittoteoriaansa)

Teija saanee kyllä maksaa aika kovan "hinnan" osallistumisestaan formaattiin.

Kyllä aika moni suomalainen tulee muistamaan tämän naisen katkeran kovana pahan puhujana selän takana ja yleensä p*skanjauhannan moottorina sekä varsin epäluotettavana kumppanina mitä luottamukseen tulee.

Kerrostalokyttääjät ry:n tuleva kunniapuheenjohtaja veikkaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”