Pia Sarkkinen

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Pialle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:12

5 - Suosikki
7
4%
4
12
7%
3
11
6%
2
29
16%
1
55
30%
0 - Inhokki
70
38%
 
Ääniä yhteensä: 184

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Syys 2012 14:44

Jotain pientä pirua tässä on havaittavissa. Olen nyt lyhyen ajan sisällä kuullut Pian pariin otteeseen eri porukoille siitä, kuinka jotkut meikkaavat talossa niin paljon. Hän kun ei itse käytä arkisin juurikaan meikkiä, mitä nyt silloin, jos menee vaikka töihin tms.
a walking disaster

Sande
Asukaskokelas
Viestit: 101
Liittynyt: 23 Syys 2011 21:02

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Sande » 02 Syys 2012 14:16

Piasta tulee mieleen vähän luihu tyyppi.

Tuotanto näyttää suosivan (ainakin tähän asti) Piaa koosteissa, kuten myös Markusta, joka muistuttaa viime kauden tuotannon suosikkia Mikaelia.

Toivottavasti käsikirjoitusta on tälle kaudelle muutettu. ;)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Syys 2012 14:29

knocker kirjoitti:Jotain pientä pirua tässä on havaittavissa. Olen nyt lyhyen ajan sisällä kuullut Pian pariin otteeseen eri porukoille siitä, kuinka jotkut meikkaavat talossa niin paljon. Hän kun ei itse käytä arkisin juurikaan meikkiä, mitä nyt silloin, jos menee vaikka töihin tms.
Juuri näin. Ja tällaisia heittoja esittää siis nainen, joka itse on yrittänyt ulkonäöllään tehdä uraa ja tunkenut julkisuuteen keinolla millä hyvänsä ("Harrastin seksiä Heikki Paasosen kanssa" jne). Ilmeisesti melko laihoin tuloksin, ulkonäkönsä ja luonteensa kun on mitä on. [smilie=a_makeitstop.gif]

On lähtenyt tuonne taloon ilmiselvästi pelaamaan. Harkitsee kierosti sanojaan, tekojaan ja rooliaan, eihän pokeripelaaja kai osaa muuta kuin pelata!! Monta kertaa on aloittanut pienessä porukassa keskustelun nimämisistä ja siitä mitkä asiat joissakin häiritsee, yrittää luihusti udella toisten nimeämispäätöksiä. Voisiko tässä olla se tuotannon toinen näyttelijä?
Kieron ja läpimädän oloinen tyyppi, esittää jotakin mitä ei ilmiselvästi ole!

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja semale » 02 Syys 2012 14:59

Onhan tässä tiettyä kieroutta ja ilkeyttä havaittavissa. Kun jää jonkun kanssa kahden kesken, puhuu mielellään nimeämisistä, ei nimiä mainitse, mutta kertoo omia perustelujaan (se laukku, aina vaan) eikä mitenkään positiiviseen sävyyn.

Annen ja itsensä samanikäisyyttä jaksaa korostaa, "Mehän ollaan siis Annen kanssa saman ikäisiä, tai mä olen vanhempi, eiks se Anne niin ollut, että sä olet syntynyt kesäkuussa ja mä huhtikuussa? Joo, eli mä olen Annea vanhempi". No nähdäänhän me se kaikki, Pia, point taken.

Plussaa näin alkuhetkinä tuossa jengissä tulee jo pelkästään siitä, että erottuu edes vähän porukasta, on ihan sosiaalinen ja osallistuu. Katsellaan.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Syys 2012 15:10

semale kirjoitti: ...
Annen ja itsensä samanikäisyyttä jaksaa korostaa, "Mehän ollaan siis Annen kanssa saman ikäisiä, tai mä olen vanhempi, eiks se Anne niin ollut, että sä olet syntynyt kesäkuussa ja mä huhtikuussa? Joo, eli mä olen Annea vanhempi".
...
Ja tämä em. siis tapahtuu silloin Annekin on paikalla, Annen poissaollessa Pia taas jaksaa ivallisesti naureskella muille, että "ajatelkaa että mä tosiaan olen Annea vanhempi" ja p*skainen nauru omasta "nuorekkuudesta" päälle. Voiko joku olla näin säälittävän itsekehuinen ja huonoitsetuntoinen?

Totta on, että en ainakaan itse ikinä ole nähnyt yhtä vanhan näköistä 31-vuotiasta kuin Anne on, mutta tarvitseeko sitä tuoda toistuvasti esiin?! Pia on minusta missannut tämän jutun pääpointin täydellisesti: Piahan ei siis tässä ole se nuorekas 31-vuotiaaksi, Anne vain on harvinaisen vanhoihin karmeihin tehty 31-vuotiaaksi.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Marianne » 02 Syys 2012 15:42

Minun pitänee siis keksiä jotain hehkutusta hänestä. En vielä lukemani perusteella erota noita tyttöjä toisistaan enkä luonteista osaa sanoa mitään mutta ainakin pari hyvää juttua tulee mieleen; on yli 30-vuotias ja ei asu pk-seudulla. Nätti ja näyttää aikuiselta, eroaa muusta porukasta hyvin kun ei ole pissis tai lihava. Vaikuttaa melko samanlaiselta kuin Janica, toivottavasti on yhtä hyvä Asenne tehtäviin kuin hänellä.
Pieniä teknisiä ongelmia koneen kanssa niin en voi vielä laittaa avatareksi.
QL 2014: kakkonen on ykkönen.

Avatar
paranvoi
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 15 Maalis 2012 02:41
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja paranvoi » 03 Syys 2012 06:38

Minusta tällä oli jopa parhaat perustelut eilen talkkarin aikana nimetessään Johannan:
Pia kirjoitti:Meidän ihana Barbie. Kaunein nainen, mitä olen ikinä nähnyt. Ihana tyttö. Vähiten ehtinyt tutustua ja mielelläni tutustuisin lisää, jos aika ei jää tähän.
Ei suorastaan valehdellut niin kuin Janita, eikä välttänyt vastaamasta kunnolla niin kuin Irina (joka kehui vaan eikä edes yrittänyt perustella). Pia vastasi just ihanasti mutta myös asianmukaisesti ja sen kyllä huomaa ettei oikeastaan halunnut kolmikosta kenenkään lähtevän.

Myönnettäköön kuitenkin, että tää on suht. näkymätön koosteissa enkä sen takia ole juuri osannut vielä muodostaa kunnon mielipidettä siitä. Mutta noi sen eiliset perustelut nosti pisteitä miun silmissä.
Ylivoimainen suosikki: BBAU9 Estelle

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Syys 2012 20:17

knocker kirjoitti:Jotain pientä pirua tässä on havaittavissa.
Mäkin jotain tällaista olen ollut havaitsevani, vaikuttaa aika kierolta tyypiltä. Tosin nää on vaan pieniä johtopäätöksiä, sillä aika vähän Pia kuitenki on ollu esillä.
Mut ei tää tyyppi mua muutenkaan kiinnosta pätkääkään, sais mieluusti lähteä ekojen joukos. Laskin inhokkeihin ja pysyykin sielä, ellei mitään kiinnostavaa ala suusta kuulumaan.
Edit: Ja vaikuttaa vähän itserakkaaltakin kieltämättä.

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 04 Syys 2012 20:18

Valitettavan usein aloittaa lauseen sanalla minä. Ei juuri ole kiinnostunut muiden asioista.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja maumiu » 04 Syys 2012 20:20

Ollut näköjään julkisuudessa ennenkin, siitä ei tule pointseja :td Muuten ei ole mitään negatiivista sanottavaa, aika neutraali fiilis mulla vielä..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Goofy » 04 Syys 2012 23:26

Öö, katsoin että kuka ihmeen Pia. En ole melkein huomannut koko ihmistä talossa. Näillä mennään ja ulko ovi ois auki minun puolesta hänelle.
Taviskausi rules

Avatar
Hazel
Mökkiläinen
Viestit: 230
Liittynyt: 31 Elo 2005 21:01
Paikkakunta: Kangasala

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Hazel » 05 Syys 2012 18:43

Tällä turhakkeella ei näytä olevan muita puheenaiheita kuin Annen ikä ja Katarinan korvassa oleva esine :bidmouth: . Vainoharhaisen oireita ja ikäkriisi näyttäisi vaivaavan.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Mour » 05 Syys 2012 19:14

Loppujen lopuksi aika rasittava tyyppi aina silloin, kun hänen talossaolonsa ylipäätään muistuu mieleen. Jäänyt meikälle aika etäiseksi yhä vaan, mutta sama levy tuntuu nyt jääneen kyllä päälle tässä ikäasiassa. Jonkinlaista itsetunnon/egon pönkitystä koittaa kalastella kai. Hyväksyisi nyt vaan, että ihan on ikäisensä näköinen tai ainakaan minä en lähtenyt alunperinkään veikkailemaan päivääkään alle kolmekymppiseksi.

Arvosanaksi 3 -> 2.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja sandman » 05 Syys 2012 19:52

Pian salaliittoteoriat ovat ihan hauskoja vaikka metsään ovat tähän asti menneetkin. Edellinen realityissa ollut pokerin pelaaja (Annie Duke jenkkien julkkis diilissä) muodostui suureksi suosikikseni, saa nähdä kuin Pian käy, samanlaista muiden manipuloimisen meininkiä molemmilla...

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 05 Syys 2012 19:55

Pia on sitte alkanu läyhäämään (tai ainakin keksii ihme teorioita) Katarinasta ja sen johdosta viimestään tippu lopullisesti inhokkeihin. :td Vaikuttaa myös potentiaaliselta minäminäminä tyypiltä. Ja kaiken lisäksi vielä ihan turha asukas. Eikä oo tosiaan päivääkään alle kolmekymppisen näkönen, vaikka kuinka yrittääkkin nuorentaa itseään pissis-lookilla.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Syys 2012 21:20

Marika1 kirjoitti:Pia on sitte alkanu läyhäämään (tai ainakin keksii ihme teorioita) Katarinasta ja sen johdosta viimestään tippu lopullisesti inhokkeihin. :td Vaikuttaa myös potentiaaliselta minäminäminä tyypiltä. Ja kaiken lisäksi vielä ihan turha asukas. Eikä oo tosiaan päivääkään alle kolmekymppisen näkönen, vaikka kuinka yrittääkkin nuorentaa itseään pissis-lookilla.
Jep, on kyllä erittäin ärsyttävän oloinen persoona, ja sen lisäksi on vielä tylsä ja turhakin.

Eikä kyllä todellakaan näytä ikäistään nuoremmalta! Joku täällä jo sanoikin, miten Pia ei suihkun"raikkaana" ollut kovin hehkeä, ja oikeassahan hän oli.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun Pia selvästi kuvittelee olevansa erityisenkin nuorekas ja upea naaras.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Syys 2012 21:23

Mä veikkaan, että ne Pian aiemmat jutut muiden meikkaamisesta johtuu ihan tosta sen kolmenkympin kriisistä ja kateudesta.
Ärsyttää tällä hetkellä kuulla sen ääntäkin.

Edit: + se, että vertailee itseään oman ikäiseensä Anneen.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Syys 2012 21:28

^ Noinhan se yleensä tuppaa olemaankin, että naisille tulee jossain vaiheessa kriisi iästään, ja sitten on kovasti lytättävä muita naisia ja korostettava omaa "nuorekkuuttaan", jota ei oikeastaan edes välttämättä ole.
Sitten jotkut Hymy-lehdet kirjoittavat tietysti juttuunsa "nuorekkaasta kolmekymppisestä" ja nämä Pian kaltaiset naiset kuvittelevat sen olevan joku oikea totuus asiasta. Todellisuudessa Hymy sanoo nuoren näköisiksi ihan kaikkia, jotka eivät ihan mummoilta vielä kolmekymppisenä näytä. :D

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Taika » 05 Syys 2012 21:42

orgasmienkeli kirjoitti:^ Noinhan se yleensä tuppaa olemaankin, että naisille tulee jossain vaiheessa kriisi iästään, ja sitten on kovasti lytättävä muita naisia ja korostettava omaa "nuorekkuuttaan", jota ei oikeastaan edes välttämättä ole.
Aika törkeästi sanottu ja yleistetty naisista. Varmaan monelle ihmiselle, siis myös miehille, tulee ikäkriisi jossain vaiheessa, mutta miksi muka juuri naisten kohdalla tämä tulee esiin vain muiden naisten lyttäämisenä? Tämä saattaa pitää kutinsa Pian kohdalla, mutta yleistys neiti Plasticin käytöksestä kaikkiin naisiin on hivenen paksua.

Alkaa kyllä olla vähän kiusallista toi Pian jankutus Annen ja hänen iästä. Selvää kehujen kalastelua. Valitettavasti vaan Anne on niin huomattavasti omaa itseään vanhemman näköinen, että lähes kaikki Annen ikäiset näyttävät paljon Annea nuoremmalta, mutta eivät omasta ansiostaan. Kyllähän asiaa voi kerran ihmetellä, mutta asian esille tuominen toistuvasti on kiusallista ja epäkohteliasta. Hyi hyi Pia, keksi uusi aihe.
Kuva

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Joanna » 05 Syys 2012 21:45

Kirjotin aiemmin, että Pia on ihan viihdyttävä. Nyt on kyllä pakko myöntää (vähän enemmän liveä katselleena), että syön sanani. Vaikkei Pia ehkä hiljaisin hissukka olekaan, niin en ole löytänyt Piasta mitään mielenkiintoista. Mitkään Pian jutut eivät kolahda, ja edelleenkään en tykkää hänen itsensä tyrkyttämisestä julkisuuteen (sillä epäilen, että nimenomaan sitä hän tuolla talossa tekee).

Mun puolesta voisi lähteä samaa matkaa muiden tylsien - kuten Katarinan - kanssa ulos talosta.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 05 Syys 2012 21:55

Eikä kyllä todellakaan näytä ikäistään nuoremmalta! Joku täällä jo sanoikin, miten Pia ei suihkun"raikkaana" ollut kovin hehkeä, ja oikeassahan hän oli.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun Pia selvästi kuvittelee olevansa erityisenkin nuorekas ja upea naaras.[/quote] <--orgasmienkeli 5.9 klo21.20

Nyt ollaan kyllä täysin eri mieltä siitä että pia ei näytä ikäistään nuoremmalta. Pia tyyppisen ulkomuodon ja perusolemuksen omaavia yli kolmekymmpisiä naisia jotka ovat myös synnyttäneet lapsia on ihan aikuisten oikeasti hyvin vähän ja jos Piaa verrataisiin enemmistöön saman ikäisiin naisiin niinn aivan varmasti Pia näyttäisi siinä seurassa jopa melkein teinitytöltä.

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: Pia Sarkkinen

Viesti Kirjoittaja carjock » 05 Syys 2012 21:57

Joopa joo, mitähän tästäkin naisesta pitäis ajatella. Pinnallinen, tyrkyttää itseään julkisuuteen. Helppo ottaa joku Anne kohteeksi, kun Pia itse on sentään hoikempi kuin Anne, vaikka ovat samanikäisiä, antaa kuvan itsestään jonkilaisena mahdollisena kiusaajana. Toisen ulkonäköön kun on helppo puuttua, itse on pitänyt hankkia itsetunnon kohottajaksi silikonitissit, niillä sitä saa huomiota miehiltä.

Sitten hieman tarkoituksella muutamia lausahduksia tältä Miss Muovi-kisaajalta:

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a15 ... ella+yota/

"- Tulette näkemään minua vielä julkisuudessa, sillä välin käyn normaalisti töissä, baarissa työskentelevä Pia kertoo salaperäisesti."

http://bigbrother.fi/asukkaat.shtml/pia/1602322

"– Haaveilen, että saisin laajentaa osaamistani tapahtumajärjestäjänä ja juontajana suurempiin mittasuhteisiin, eli uralla eteenpäin."

Tavoitteena julkisuus? Enough said? :blackeye

Aikoi tehdä 50 vatsalihasliikettä päivässä BB-talossa, onko tehnyt, kukaan seurannut asiaa? :D Tiesi varmasti siitäkin, että Milla on tulossa taloon, koska en usko että he eivät tuntisi ennestään. Esitti vain niin hämmästynyttä. Hänhän pelaa pokeria, joten kyllähän se Pialta onnistuu, toi esittäminen. Inhokki, ei voi mitään.
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?"
-Martina Aitolehti (2019)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”