Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
 Katsoisitko Suomen BB:tä, jos Live 24/7 lopetettaisiin? 

Katsoisitko BB:tä, jos Live 24/7 loppuisi?
Kyllä, jatkaisin siitä huolimatta BB:n katsomista täysillä 21%  21%  [ 17 ]
Kyllä, mutta katsoisin pelkästään koosteet ja häädöt, en seuraisi twitterfeediä/klippejä 13%  13%  [ 11 ]
En oikeastaan, ehkä uutiset virallisilta sivuilta silloin tällöin, jos jaksaisi/kiinnostaisi 12%  12%  [ 10 ]
En seuraisi/lopettaisin katsomisen kokonaan, koska Live 24/7 on koko BB:n perusta 46%  46%  [ 38 ]
EOS 7%  7%  [ 6 ]
Ääniä yhteensä : 82

Katsoisitko Suomen BB:tä, jos Live 24/7 lopetettaisiin? 
Kirjoittaja Viesti
Alejandro

Viesti Lähetetty: 09 Syys 2012 22:18
Todennäköisesti katsoisin koosteet ja sunnuntain Talkin mutta muuten en jaksaisi seurailla kovastikaan. On tuo 24/7 niin paljon jos haluaa saada todellisen kuvan joka ei ole leikattu tuotannon tiettyjen asukkien hypetysversio.

Mitä mitä mitä, ollaanko 24/7 lopettamassa? :shock:

09 Syys 2012 22:18
Profiili
Isoveli

Viesti Lähetetty: 10 Syys 2012 00:45
Tuskin sitä täällä lopetetaan ikinä. Joissain maissa katsojaluvut vaan ovat olleet todella matalia (Australia ja Britit) joten 24/7 on lopetettu jotta ihmiset seuraisivat koostelähetyksiä enemmän. Lopputuloksena katsojat ovat olleet vihaisia ja katsojaluvut eivät ole silti nousseet yhtään.

On tosin myös sanottava tähän perään että noissa maissa 24/7 on ollut erittäin sensuroitua, joten välillä useiden minuuttienkin pituisia pätkiä ollaan kuunneltu linnunlaulua kun talossa on ollut riitoja tai kiroilua. Tai seksiä.

10 Syys 2012 00:45
Profiili
Finalisti

Viesti Lähetetty: 12 Syys 2012 16:45
En seuraisi, jos 24/7 livepalvelu lopetettaisiin. Syystä, että koostelähetysten avulla tuotanto pystyy erittäin helposti luomaan haluamansa kuvan asukkaista x ja y. Mikä näin ollen tarkoittaa sitä, että asukkaista muodostuu helposti mustavalkoinen kuva.

Vuodesta 2010 lähtien olen seurannut BB:tä liven kautta ja kokemukset koostelähetyksistä ovat olleet minun mielestäni todella huonoja, kun olen huomannut, että saan livelähetysten kautta asukkaista paljon enemmän irti. Koosteita katson lähinnä vain silloin, kun tiedän, että olen missannut jotain erittäin mielenkiintoista, joka koosteessa saatetaan näyttää.

12 Syys 2012 16:45
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2