Katsoisitko Suomen BB:tä, jos Live 24/7 lopetettaisiin?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja gallupit.

Katsoisitko BB:tä, jos Live 24/7 loppuisi?

Kyllä, jatkaisin siitä huolimatta BB:n katsomista täysillä
18
21%
Kyllä, mutta katsoisin pelkästään koosteet ja häädöt, en seuraisi twitterfeediä/klippejä
11
13%
En oikeastaan, ehkä uutiset virallisilta sivuilta silloin tällöin, jos jaksaisi/kiinnostaisi
10
12%
En seuraisi/lopettaisin katsomisen kokonaan, koska Live 24/7 on koko BB:n perusta
39
46%
EOS
6
7%
 
Ääniä yhteensä: 84

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Katsoisitko Suomen BB:tä, jos Live 24/7 lopetettaisiin?

Viesti Kirjoittaja maumiu » 09 Syys 2012 23:18

Todennäköisesti katsoisin koosteet ja sunnuntain Talkin mutta muuten en jaksaisi seurailla kovastikaan. On tuo 24/7 niin paljon jos haluaa saada todellisen kuvan joka ei ole leikattu tuotannon tiettyjen asukkien hypetysversio.


Mitä mitä mitä, ollaanko 24/7 lopettamassa? :shock:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Katsoisitko Suomen BB:tä, jos Live 24/7 lopetettaisiin?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 10 Syys 2012 01:45

Tuskin sitä täällä lopetetaan ikinä. Joissain maissa katsojaluvut vaan ovat olleet todella matalia (Australia ja Britit) joten 24/7 on lopetettu jotta ihmiset seuraisivat koostelähetyksiä enemmän. Lopputuloksena katsojat ovat olleet vihaisia ja katsojaluvut eivät ole silti nousseet yhtään.

On tosin myös sanottava tähän perään että noissa maissa 24/7 on ollut erittäin sensuroitua, joten välillä useiden minuuttienkin pituisia pätkiä ollaan kuunneltu linnunlaulua kun talossa on ollut riitoja tai kiroilua. Tai seksiä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Katsoisitko Suomen BB:tä, jos Live 24/7 lopetettaisiin?

Viesti Kirjoittaja Skygge » 12 Syys 2012 17:45

En seuraisi, jos 24/7 livepalvelu lopetettaisiin. Syystä, että koostelähetysten avulla tuotanto pystyy erittäin helposti luomaan haluamansa kuvan asukkaista x ja y. Mikä näin ollen tarkoittaa sitä, että asukkaista muodostuu helposti mustavalkoinen kuva.

Vuodesta 2010 lähtien olen seurannut BB:tä liven kautta ja kokemukset koostelähetyksistä ovat olleet minun mielestäni todella huonoja, kun olen huomannut, että saan livelähetysten kautta asukkaista paljon enemmän irti. Koosteita katson lähinnä vain silloin, kun tiedän, että olen missannut jotain erittäin mielenkiintoista, joka koosteessa saatetaan näyttää.
:trollface:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”